חלומות שחזור גלגולים תקשור

מסר תקשור על אור ונשמה

מסעה של הנשמה לאור

רציתי לשתף אותך במסר תקשור
שהתקבל בחלום על הנשמה לאחר המוות

חלמתי שישות אור שאני לא מכירה סיפרה לי על תהליך שהנשמה עוברת ממש לאחר המוות.
לאחר המוות הנשמה עדיין מחוברת אנרגטית לגוף ומחפשת את החיבור חזרה וכואבת את החיים שעזבה. הנשמה לומדת מהי משמעות המוות והניתוק מהעולם הגשמי ועדיין שוהה בשני יקומים מקבילים :בעולמנו ובעולם הנשמות.
ישויות האור שמלוות את הנשמה עוזרות לה להיפרד בהדרגה מהצורך להיות בשני היקומים במקביל.

בזכות הכנתה של הנשמה לרגע המוות (עוד בשלבי יצירתה בעולם הנשמות) וחזרתה לעולם הנשמות ,הופך רגע המוות להיות אפשרי והנשמה מצליחה להתנתק מגופה ומהעולם הגשמי. לאחר הניתוק מהגוף הנשמה משלימה הנשמה בהדרגתיות את הניתוק מיקיריה ואת האנרגיה הדרושה לה לקיומה בעולם הנשמות .

בהשלמת האנרגיה הדרושה לה הנשמה לא חווה כאב,עצב  ומתחדש הקשר עם אנרגיית עולם הנשמות,האור , שממנו ניזונה הנשמה. בזכות האור הנשמה מצליחה להתפתח בעולם הנשמות ולסיים את מסעה למקור נשמתה בעולם הנשמות.

כאשר אנו חולמים על נפטר שהוא רעב/שמח/עצוב אנו יכולים לחוות את הקשר בין הנשמה של הנפט רלאור שנחוץ לה להשלמת תהליך הלמידה לחזרתה למקור הנשמה שלה בעולם הנשמות. כאשר הסיבה לכך הנשמה מתקשה להתחבר לאור נעוצה ברצון של הנשמה לחזור חזרה לחיים הארציים ובסירובה לקבל את המוות הנפטר יופיע בחלום עירום ,סובל מקור ,רעב וכו .אם היא מצליחה להתחבר לאור ומתקדמת באמצעותו בלימוד שלה בתהליך הנפטר יופיע שמח ולעיתים בחלום משתף את יקיריה במקור האור כנותן אוכל ומתנות.

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר