חלומות חשיבה חיובית טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מודעות עצמית

מעבר מחושך לאור תקופה מאתגרת

שינוי אנרגטי

המעבר מחושך לאור הוא מטפורה לשינוי

שינוי תודעתי שכולם ילמדו תוך כדי כפי שקיבלתי בשירי התקשור האחרונים.

אין מה לפחד כי השינוי הוא מלמעלה וכמו שאומרים בפתגם "אלוהים נותן אגוזים למי שאין לו שיניים"  .

בואו נאמין שלכולנו יש את היכולות להתמודד עם המצב  אחרת לא היינו עוברים זאת .

החולמת היינה גולשת קבועה באתר החלומות מעל 12 שנים ותמיד מתארת בחלומותיה סיטואציות רוחניות מול חוסר אונים ויכולת להגשים אותם, כי סביבתה לא מאפשרת  .החולמת חשה תמיד מחוץ לחברה בגלל יכולותיה הרוחניות ,אך השינוי התודעתי שנחווה כולם יאפשר לה סוף סוף להגשים את עצמה רוחנית .

המסרים בחלום מתאימים לתקופה :

1.מראים על ההתנגדויות שהיו לחולמת מול סביבתה כמו עם המנהל.

2.כל מה שהחולמת עברה היה עבורה שיעור כדי להמתין ליום שתוכל לשתף אחרים בידע  כפי שעשתה בחלום בפתיחת הדלת למנהל וכך סוף סוף לחוש שייכת.

3.השינוי האנרגטי שאנשים יחוו יורגש כמעבר חד מחושך לאור. החושך איננו מסמל רוע אלא על חסימה והתנגדות לשינוי ולאנרגיה כפי שהמנהל התנהל עם החולמת ובחלום ממתין להביא לה צלחת אוכל .

4.המודעות של החולמת גם תשתנה כך שלא תחוש עוול אלא שוויון.

"הלילה חלמתי על בחור שהכרתי בעבר במקום שבו התאמנתי די הרבה זמן, נאמר לי שיש ביננו קשר נשמתי, בעבר היו לי הרבה עימותים וויכוחים איתו על הרוחניות הגדולה שלי ללא הבנה שלו כי .לצערי הנשמה שלי רוחנית ואני מתקשרת בחלומות,(פרט מאוד חשוב המקום היה כמו בית שלי קרוב ל20 שנה אך נגרם לי שם עוול ואני לא שם קרוב לשנתיים, ונאמר לי שנעשה מלמעלה מבצע די גדול לטיהור אנרגטי , ובחודשים האחרונים קיבלתי כל כך הרבה סימנים מלמעלה וכך גם אמרו לי מדריכים רוחניים  שאני צריכה לחזור סוף סוף לשם (.הבחור שעובד שם לא מפסיק לבוא לי בחלומות  ובחלומות קודמים נאמר לי שיש לו רגשות כלפיי ואפילו את פתרת לי כמה חלומות כאלה. בזמן האחרון הוא מופיע די הרבה בחלומות , ובחלום אני נמצאת לפני דלת אני שומעת את הקול של המנהל שעשה לי את העוול ואז אני פותחת את הדלת ורואה את הבחור בחולצה או קפוצ´ון ירוק די בהיר יכול להיות שהיה קצת לבן באמצע אני לא בטוחה והייתה לו צלחת עם אוכל, דפנה מה משמעות החלום אני ממש סקרנית, יכול להיות שהוא מסמל לי תקופה חדשה אחרי שתסתיים הקורונה?

לסיום שיהיו ימים טובים לכולם בעולם כולו

דפנה ביסמוט

מנהלת מכללת צומת רוחניות

מבית פרפרים המרחב הרוחני

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר