זוגיות חלומות

חלום על חתונה שנייה

חלום על חתונה חוזרת

חלום על חתונה שנייה מרמז ומסמל על אירוע משמח בחיי בני הזוג,כהרחבת המשפחה

דאגתם מחלום על חתונה שנייה ?

אין לכם מה לחשוש או לדאוג  מחלום על חתונה שנייה .חלום על חתונה שנייה מרמז ומסמל על אירוע משמח בחיי בני הזוג,כהרחבת המשפחה . לבישת בגד בחלום הוא סימבול שמעיד על שינוי שהחולם עתיד לעבור בתקופה הקרובה ושמלת הכלה מוסיפה גם את השמחה שתתלווה לשינוי .התנהלותה של החולמת בחלום מראה על הפחדים שלה מהשינוי-מההיריון לעומת בעלה .

הטוויסט בחלום הוא בהופעתם של סבתא וסבא ז"ל וישיבתו של סבא ז"ל לידה רגוע ושלוו. הרגיעה והשלווה של הסב שנפטר באה לנטרל את חששותיה של החולמת ולחזק את ביטחונה בקבלת השינוי ,ואכן החלום מסתיים שהחולמת זורמת עם רצונו של בעלה .

החלום נחלם בצל הקורונה ועימו החשש להרות בתקופה בעייתית ולא בטוחה .

"אני נשואה במציאות וחלמתי על חתונה שנייה. חלמתי שאני ובעלי מתכוננים לקראת חתונתנו. ראיתי את ההתארגנות . לבשתי שמלת כלה ובנוסף לקח לי זמן רב להרכיב עדשות מגע, והמאפר והצלם חיכו לי אפילו שראיתי ששעת ההתחלה של הטקס- 7 בערב התחילה קצת מאוחר . לאחר מכן ראיתי שהיו הרבה אנשים בחתונה וגם קרובי משפחה ששמחו לראותי שוב בשמלת כלה . בהמשך אני ובעלי נשארנו לבד וטיילנו רגלית בדרכים . אני הייתי עדיין בשמלת כלה . הגענו למקום מסויים ובעלי אמר שנשנה כיוון הליכה וחששתי. ראיתי שבעלי רוצה שניכנס למקום יפיפייה עם צמחייה ארוכה מאוד שמכסה כמעט את כול הגוף כשהולכים בתוכה . פחדתי כי חששתי שיהיו נחשים ועוד ושאני צריכה לראות את הדרך כדי שאני אהיה בשליטה מוחלטת. … התיישב לידי סבא ז"ל אשר ראה אותי כלה (במציאות הוא לא השתתף בחתונתי), וסבא ז"ל פשוט ישב לידי זמן רב ולא דיבר והיה רגוע . בהמשך ראיתי את סבתא ז"ל … . בהמשך החלום אני ובעלי נפגשנו שוב והמשכנו את הטיול שלנו ואת דרכנו ."

מאחלת לכולם בריאות וימים שמחים וטובים

דפנה ביסמוט

מנהלת מכללת צומת לרוחניות

מבית פרפרים המרחב הרוחני

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר