הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית

מעגלי האור של פרפרים ערבי רוחניות ומדיטציה

מעגלי האור

מעגלי האור של פרפרים

ערבי רוחניות ומדיטציה

מעגל אור פעם בחודש לספוג אנרגיות

סדרה מדיטציות ייחודית שנבנתה במיוחד על מנת להקנות לכם פעם בחודש את האנרגיה שאתם חייבים לעצמכם.

מדיטציות מעגלי האור של פרפרים

  • 12 מפגשים שמתאימים לכל אחד ואחת – למתעניינים בעולם הרוח וגם לאלו שלמדו רוחניות.
  • מדיטציות ייעודית שהותאמו למעגלי האנרגיה בגוף ובהילה שמתנהלים עצמאית ובהרמוניה הדדית.
  • מבוססות על ידע רוחני רב להשגת יעדים חשובים בחיים – חברתיים, משפחה, עבודה ועוד.
    מעגלי האור מדיטציות

    מעגלי האור של פרפרים – סדרת מדיטציות מיוחדת

  • משלבות שיטות ב-דמיון מודרך, קריסטלים , הילינג ותקשור.
  • יתחילו במעגלי הואר החיצוניים בהילה ויזרמו למעגלי האור הפנימיים בגוף.
  • מפשטות תהליכים רוחניים שנוגעים במעגלי חיים נסתרים ובכל מפגש יחשפו מעגל אור שונה בנשמה.
  • יזרימו אור ריפוי אנרגטי הדרגתי ובסיום התהליך נקבל שינוי אמיתי ונכון בגוף-נפש.
  • יעודדו חשיבה חיובית ומודעות העצמית והארה של הילד הפנימי.
  • לתלמידים בעבר בפרפרים סדרת מפגשים תחדד את החיבור לרוח תקשור ,הילינג ,קריסטלים.

בכל מפגש המשתתף ילמד להכיר את עולמו הפנימי והחיצוני בהסתכלות שונה "להתבונן מהצד". ראייה זו תאפשר לו לפתח את התודעה הרוחנית לקבלת מיידעים ולבעלי תודעה קיימת הראייה תאפשר להכיל מיידעים שהיה להם חשש לקבלם. המשתתפים יחוו העצמה והטענה אנרגטית רוחנית באנרגיות חיוביות שיובילו לשינויים חיובים בכל מעגלי החיים.

מעגל האור החיצוני הגוף הפיזי המדיטציה במעגל האור שתטפל בגוף הפיזי שמלווה אותנו מיום הלידה עד המוות. במדיטציה של מעגל האור נחווה חיבור של הגוף הפיזי לחיים בהווה. תוצאה המפגש במהלך המפגש כל משתתף יעלה חוויה/יות מהעבר והשפעתה על חייו בהווה. לדוגמה גירושים והשפעתם בהווה התחלה עבודה חדשה – השפעה שמתבטאת בחוסר שקט וקושי בחלוקת הזמן ועוד. משתתף יצא בסיום המפגש כשהוא מונע ע"י אנרגיה חיובית שתעזור לו להמשך עד למפגש הבא.

מעגל האור החיצוני הגוף האתרי הגוף הכפיל לגוף הפיזי שמטעין את הגוף הפיזי באנרגיית חיים ומחברו לגופים הנוספים שנחשוף

מדיטציות סדרת מפגשים

מדיטציות סדרת מפגשים

בהמשך. הגוף האתרי מייצר אנרגיה שמפעילה את הגוף הפיזי ובא לידי ביטוי במרכזי האנרגיה בגוף: מרדיאנים וצ'קרות.
תוצאה המפגש במדיטציה נתחבר לרגע יצירת החיים – החיבור בין הגוף לנשמה. התחברות שתחדד את המהות של אנרגית החיים . חיבור אנרגטי זה מעודד יצירתיות ,שימחה והנעה בחיים. המדיטציה תעלה את נקודת החיבור שנוצרה בעת הלידה

מעגל האור הגוף האסטראלי הגוף הרגשי שאחראי על ההיבטים הרגשיים בחיים. המדיטציה במעגל האור תתעל את חוסר/עודף הרגשי שגורם לחוסר האיזון.
תוצאה המפגש במדיטציה נאזן את העודפים הרגשיים ונביא לאיזון אנרגטי של הגוף האסטראלי שיתבטא ברוגע, ביכולת לקבל החלטות חשובות ועוד.

מעגל האור החיצוני הגוף המנטלי הגוף שבו מתרכז הידע, דרכי התנהגות, דרכי חשיבה, האמונות שמעצבים את חיינו. המדיטציה במעגל האור תציף את דרכי התנהגות שעלינו לשנות.
תוצאה המפגש המדיטציה תאפשר זיהוי מחשבות/אמונות שנדחקות הצידה בהווה ואינן באות לידי מימוש. לדוגמה רצון לעשות שינוי בקרירה שנדחה מפאת פחד או כוחו של הרגל. המדיטציה תאזן את האנרגיה המניעה ותאפשר לסלק מחשבות ו/או לקדם אותם לידי מעשה.

מעגלי האור של פרפריםמעגל האור החיצוני הגוף הרוחני חיבור לגוף הרוחני מאפשר קליטת מסרים ודרכו ניתן לטפל ברמה הרוחנית בגופים השונים. ככל שאנחנו מאוזנים יותר כך יכולת הקליטה שלנו מפותחת יותר יחד עם האינטואיציה.
תוצאה המפגש המדיטציה במעגל האור תביא מסרים מהנשמה הגבוהה. המדיטציה תחבר את המשתתף לקול הפנימי הגבוה שלו כך שהמשתתף יקבל מסרים על שאלות הקשורות לחייו.

מעגל האור החיצוני הגוף הקרמתי – הגוף הקרמתי מכיל ידע על גלגולי הקודמים של הנשמה. המדיטציה במעגל האור תציף גלגול אחד ממכלול הגלגולים שקיימים בבסיס הנשמה. תוצאה המפגש במדיטציה נעבוד על גלגול חיים קודם או מס' גלגולי חיים. בתחילת המדיטציה כל משתתף יגדיר בעיה בחייו. שיקוף הגלגול/ים יציף אנרגיה קרמתית הקשורה לבעיה וישחרר אותה חזרה למקור הנשמה.

מעגל האור החיצוני הגוף הקרמתי המשך של הגוף הקרמתי ממפגש קודם. מדיטציה ממעגל האור שמטרתה הפעם תיקון קרמתי באחד הגלגולים שקיימים בבסיס הנשמה.

מעגל האור הפנימי צ'קרת הבסיס שמחוברת לעמוד השדרה. לשחלות, לאשכים, לפי הטבעת ומערכת הדם. המדיטציה במעגל האור תשקף ותאזן התנהגות שעולה במצבי לחץ והישרדות. תוצאה המפגש כל משתתף במדיטציה יטפל בבעיה במימד הפיזי או הרגשי שקשורה לצ'קרת הבסיס שבה הוא רוצה לטפל. לדוגמה- כאבי גב.

מעגל האור הפנימי צ'קרת הבטן שממוקמת בבטן התחתונה מעל איברי המין ומתחת לטבור – הצ'קרה אחראית על מרכז תנועת הגוף ומימוש הפוריות. המדיטציה במעגל האור תביא לאיזון בצ'קרה וביכולת לעשות שינוי בחיים שהוא בסיס למודעות עצמית. תוצאה המפגש המשתתף במדיטציה יציף חלום /שאיפה לתודעה.

מעגל האור הפנימי צ'קרת מקלעת השמש ממוקמת בסרעפת וביכולתה להוציא לפועל דברים ומשמשת לחיבור בין הצ'קרות הראשונה והשנייה. המדיטציה תביא לאיזון בצ'קרה וביכולת לעלות למודע שאיפה כמוסה , העלאת הביטחון העצמי ורצון למימוש עצמי. תוצאה המפגש המשתתף במדיטציה יעלה שאיפה שהוא רוצה לקדם וילמד למנף אותה.

מעגל האור הפנימי צ'קרת הלב מגוריה של האהבה והנתינה ללא חסימה. מדיטציה על הצ'קרה תחזק את אנרגיית אהבה, תמתן את הרגש והנתינה ותעזור בצמיחה רוחנית.
תוצאה המפגש כל משתתף במדיטציה ילמד להיפרד מכעס/כאב /אהבה נכזבת במהלך המפגש.

מעגל האור הפנימי צ'קרת הגרון– אחראית ליכולת ביטוי שלנו מול הסביבה, בהגדרת עצמית , הגדרת הצרכים שלנו, במציאת הדרך וכן פיתוח דרכי ההתנהגות. מדיטציית מעגל האור על הצ'קרה תחזק את הביטוי המילולי ,יכולת הקשבה לעצמנו ולדרישת הסביבה.
תוצאה המפגש כל משתתף יציף בעיה שלו מול הסביבה וילמד להתמודד עימה ברמה הרוחנית. לדוגמה חוסר יכולת שכנוע.

הגדרות
אנרגיות אור
– לכל גוף רוחני יש אנרגיה פנימית שמשתלבת עם גופים רוחניים אחרים. שילוב שמייצר אנרגיות המאפשרות את הקיום בעולם בהווה. אנרגיית אור הנה האנרגיה שפועלת בגופים כי היא מקנה חיים בגוף.
הילה – ההילה היא מעטפת אנרגטית שעוטפת את הגוף הפיזי. אנו מורכבים ממעגלים פיזיים וממעגלים נשמתיים שמשתלבים זה בזה ומסביב לכל מעגל יש אנרגיה שעוטפת אותו. החיבור של כל המעגלים היא ההילה.

סדרת ערבי מדיטציות

סדרת ערבי מדיטציות

צ'קרות – הצ'קרות הם נקודות החיבור בין מעגלי הגוף ומעגלי הנשמה . הצ'קרות הם מרכזים שמחברים ויושבים על כל מעגל אנרגטי בגוף הפיזי-נשמתי. החיבור ביניהם מאפשר לגוף להתנהל בעולם הזה.
הגופים האנרגטיים– גוף האדם מורכב מ- 7 גופים שמקורם בשני עולמות -העולם הפיזי/חומר והעולם הנשמתי ועל כך נפרט במפגשי האור. הילינג –אנרגיית ריפוי אנרגטית עוצמתית שמתקנת את ההילה ומחלחלת למקומות שנדרש בהם איזון רוחני אנרגטי.
דמיון מודרך בשילוב
התקשור משפיע על גוף-נפש באנרגיה חיובית שמשתלבת עם אנרגיית ההילינג והקריסטל.
מודעות עצמית -מודעות עצמית יחד עם אנרגיית הקריסטלים הינה הרחבת התודעה האישית שעוזרת לקבל ולהכיל אירועים שונים בחיינו. חשיבה חיובית – עם הרחבת התודעה קיימת יכולת והבנה לתרגם אירועים שמניעים אותנו לעשייה חיובית. יכולת שמאפשרת עשייה ומימוש נרחב יותר של השאיפות שלנו.
אבני הקריסטל – אנרגיית הקריסטל מאפשרת לקבל אנרגיות חיובית שמסייעות לנו להכיל אירועים שחווינו בעבר.

ההשתתפות מחייבת הרשמה מראש ומוגבלת במספר המשתתפים ולכן כל הקודם זוכה. ההרשמה מתבצעת לכל מפגש בנפרד.

מתי? ערבי מדיטציה מעגלית יתקיימו רק פעם בחודש
עלות? עלות המפגש היא 150 ש"ח. הפעילות בשעות 19:30-22:30 או בזום בעלות של 80 ש"ח
בסיום כל מדיטציה נשתף חוויות על מנת להשיג רוחניות הרמונית ונסכם בתובנות שלקחנו ממעגלי האור.
המפגשים אינם תלויים אחד בשני וכל מפגש עומד בפני עצמו בגלל המחזוריות תמיד ניתן להשתתף בכל המפגשים בסוף התהליך.

לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

3 תגובות

  • מפגש ראשון של מעגלי האור של פרפרים ערבי מדיטציות- מעגל צ'קרת הבסיס - פרפרים בעקבות הרוח - בלוג בתחום רוחני הגיב:

    מפגש ראשון של מעגלי האור של פרפרים ערבי מדיטציות- מעגל צ’קרת הבסיס
    בניתי במיוחד את מדיטציות מעגלי האור על מנת שישלימו ויקנו אנרגיות חדשות להילה מאחר שכל מעשינו וחוויותינו מתורגמים לאנרגיה על ההילה שלנו. השפעה על ההילה משפיעה על גופינו הפיזית ומובילה לתופעות גופניות שונות. המדיטציות נוגעות ברבדים שונים של הנשמה ,משחררת אנרגיות ,חושפת בל פעם מעגל אור חדש ומתעלת את האנרגיה הקיימת בהילה. תהליך זה,של חשיפת מעגלי אור חדשים מתעלים את האנרגיה בהילה ומביאים לריפוי ולאיזון אנרגטי המוביל בהדרגתיות לשינוי בגוף נפש. להלן התוכנית המלאה של מעגלי האור של פרפרים […]

  • מעגלי האור של פרפרים מפגש שני ומה במפגש השלישי 10/3/16 - פרפרים בעקבות הרוח - בלוג בתחום רוחני הגיב:

    מעגלי האור של פרפרים מפגש שני
    רציתי לשתף אותך במפגש השני שהיה בסדרת מעגלי האור של פרפרים מעגלי האור הנם מפגש של פעם בחודש שעוסק בכל פעם במדיטציה של מעגל אור אחר. פירוט מלא של כל המפגשים של מעגלי האור בקישור הבא […]

  • מעגלי האור של פרפרים סיכום המפגש שלישי ומה מצפה לנו במפגש הרביעי 7/4/16 - פרפרים בעקבות הרוח - בלוג בתחום רוחני הגיב:

    מעגלי האור של פרפרים סיכום המפגש השלישי
    בתחילה ברצוני לציין שמפגשי האור של פרפרים פתוחים ומתאימים לכל אחד ואחת וניתן ליצור קשר ולשריין מקום מראש. כל מפגש עוסק בגוף רוחני אחר לקריאת כל החומר על כל המפגשים מוזמנים לקרוא מעגלי האור של פרפרים […]

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר