מה מסמל נחש בחלום

רבים מאיתנו ששומעים נחש חשים פחד.
האם הנחש בחלום מסמל פחדים? או הנחש בחלום מסמל איום?
חולמים על נחשים בכל מקום? מה פירוש חלומות על נחשים בכל מקום – מיטה? בית? ספה?
הרבה חלומות מתחילים במילים חלמתי על נחש…חלום מאוד שכיח אז מה מסמל נחש בחלום?

אבל צר לי לאכזב אותך הקורא כי בד"כ נחש בחלום מתקשר דווקא לפרנסה ,זוגיות ,שפע,קינאה וכן יש גם איום ולכן יש לאבחן את הסימבולים השונים בחלומות על נחשים.

חלום על זוגיות

אנו זוכרים את הנחש בסיפור של אדם וחווה והפיתוי שלו של חווה. הנחש בחלום מסמל זוגיות ומיניות שמנהלת את המערכת הזוגית. לעיתים המיניות מייצרת תלות ושתלטנות בזוגיות ואנו פוגשים זאת בחלומות על נחשים ארסיים,על התפתלותו של הנחש סביב החולם והפחד של החולם שהנחש יכיש אותו.

חלום על הריגת נחש – חלום על נחש שנכנס למיטה של החולמת – "חלמתי על נחש גדול ארוך וארסי בחצר שלי וממש פחדתי מהנחש בחלום. ברחתי מהנחש לבית כאשר אני מנסה לאטום את דלת הבית ובכל זאת הנחש נכנס לבית. אחר כך חלמתי שאני במיטה ופתאום אני רואה את הנחש שוב במיטה שלי והצלחתי לתפוס חזק את ראש הנחש בחלום כדי שלא יכיש אותי וכמעט נגמרו לי הכוחות. אני קוראת לבן הזוג שלי והוא עוזר לי לעטוף את הפה של הנחש עם סלוטייפ ואנחנו מכניסים את הנחש לקופסה וכך הנחש בחלום נחנק למוות. בסוף ראיתי שהראש של הנחש בחלום נתלש. וממש ווידאתי הריגה בצורה אכזרית כדי לדעת שהנחש בחלום שלי מת"

פירוש הריגת נחש בחלום  – הנחש הארסי בחלום נמצא במיטת והחולמת נאבקת בנחש בחלום שלא יכיש אותה. בן הזוג שלה נכנס לתמונה ועוזר להרוג את הנחש בחלום.(חלום על הריגת נחש)

החלום מתקשר לידיעה של החולמת על קיומו של קושי המאיים על המשך הזוגיות שלה. החולמת מעוניינת בבן זוגה ונאבקת בפיתוי כדי לשמר את הזוגיות שלהם. הנחש בחלום מסמל אישה או גבר שמסוגל/ת להפריע ולסכן את הזוגיות ,שבסופו של דבר שיתוף הפעולה עם בן הזוג מנטל את האיום.

חלום נוסף על נחש ותרנגולת "חלמתי על נחש שחור עוקב אחר תרנגולת. התרנגולת נכנסת למים ואחריה הנחש שלפתע התרנגולת נעלמת בתוך המים והנחש פשוט צף על המים ומחכה. אחרי זמן מה התרנגולת יוצאת מהמים גדולה יותר ואז הנחש בחלום קופץ ומכיש אותה"

פירוש נחש ותרנגולת בחלום החלום מתאר מאבק מיני בין החולם לאישה שהוא חושק בה וממתין עד שהוא יוכל להשיג אותה כנראה בכוח.

חלום על כוחניות /איום

כוח שאנחנו מפעילים על סביבתנו היא מניפולציה שאנו מפעילים על עצמנו כדי לכפות על האחר מה שאנחנו רוצים. ברגע שאנו מפעילים כוח הצד השני חש מאוים, פגוע ולא מסוגל לסלוח. הכוח והאיום מופיע בחלומות כסימבול כנחש.

"חלמתי שאני רואה נחש צד עכברים בשדה ואז מגיח נחש גדול יותר בחלום ובולע אותו. הנחש הנבלע מנסה להימלט ולצאת מהפה של הנחש הבולע אך זה נושך את ראשו ובולע אותו לחלוטין."

פירוש החלום הנחש בחלום מסמל לחולמת שקיים איום שהיא חשה מדמות מוכרת והאיום הוא הרבה יותר מורכב לכןעליה להתרחק ממנו ולא לנסות להתמודד מולו אחרת האיום יתפשט ויגע באחרים.

חלום נוסף על 3 נחשים "חלמתי על שלושה נחשים בעבודה, נחש גדול תקף נחש אחר, מה שהפחיד אותי היה שהנחש הגדול אחרי ההכשה היה מלא זעם והזיל ריר"

פירוש החלום הנחשים בחלום מסמלים על תחרות שמתנהלת בין שלושה גורמים בעבודה. החלום מסמל  על הכוח ששלושת הדמויות בחלום מנסים להפעיל כדי להצליח בעבודה

חלום על נחש שאוכל חתול "חלמתי שאני מגיעה לבית של מכר/ה ורואה חתול קטן אפור על אדן החלון ומישהו אומר לי שהנחש אכל את החתול שלה ואכן אני רואה שהנחש בחלום בלע בשלמותו את החתול"

פירוש החלום החתול והנחש בחלום מסמלים מאבק בין 2 גברים על ליבה של החולמת. בליעתו של החתול על ידי הנחש בחלום מסמלת שאחד מהגברים לא מוכן לוותר על הזוגיות עימה ומוכן לעשות הכל גם אם נדרשת מצידו אלימות.

חלום על שינויים

בשל יכולת הנחש להשיל את עורו הופעתו בחלומות מסמלת לעיתים גם התחלה חדשה ושינוי שהחולם עתיד לעבור בתקופה הקרובה – כל התחלה מתחילה בסיום של תהליך .

חלום על נחש שמכיש "חלמתי שאני מחזיקה נחש צהוב ומולי אני רואה בחלום עוד נחש גומי שחור, לאחר מכן שכבתי במיטה והכלבה שלי שנפטרה מזמן עמדה לידי במיטה ואני מסתכלת עליה ומרגישה נחש שזוחל לי בן הרגליים ואני פוחדת להסתכל, בשלב הזה לא ידעתי אם זה חלום או מציאות ואז התעלמתי ממנו בתקווה שזה לא נחש ואז הרגשתי אותו זוחל מתחת לשמיכה ומתקרב להכיש אותי ביד, הוא סגר את הפה שלו סביב הזרוע שלי, הרגשתי את קצת את השיניים שלו אך בלי כאב ואז אמרתי לעצמי ´תפסיקי לחלום שטויות´והתעוררתי."

פירוש החלום החלום מתייחס לפחדים של החולמת משינויים עתידים בחייה שמקורם בניהול מערכת הזוגית .הרגלים מסמלים על יציבות וזחילתו של הנחש בין רגליה בחלום מראה על הפחד שהבן זוג ישתלט על חייה ויהפוך אותם ללא יציבים.

חלום על נחש אפור "חלמתי על נחש אפור שהיה בתוך האסלה שלי בבית ובכל פעם שהורדתי מים בשירותים חשבתי שהוא נעלם אבל הוא ישב שם חזק שם לצאת. בשלב כלשהו הוא יצא מהאסלה ובדרך מסוימת זחל מתחת למיטה הזוגית שלי.צעקתי לאימא שלי שיש נחש בבית.. ואז היה שם חתול שאמרתי שבטוח יטרוף את הנחש אבל לא ככה היה.. החתול בא לקראת הנחש אבל הנחש דווקא תקף את החתול "

פירוש החלום החלום מייצג על תהליך שהחולמת עוברת שקשור לפוריות. החולמת ממתינה לעיתוי הנכון לשינוי שהוא ההיריון. זחילתו של הנחש בחלום מתחת למיטתה של החולמת והכשת החתול שהוא סימבול לבין זוגה במציאות מראים שהעיתוי הגיע והיא בשלה להריון.

חלום על פרנסה

אחד הסימבולים שהנחש מסמל הוא כסימן לפרנסה טובה ."חלמתי שאני דוהרת על נחש גומי ענקי "

פירוש הדהירה על נחש בחלום

הדהירה על נחש מגומי ולא נחש אמיתי בחלום מסמלת על המחשבות והתכניות של החולמת להצליח בעבודה.כל שינוי מתחיל במחשבה ובתכנית .

חלום על נחש לבן גדול "בעלי חלם שהוא יושב בחדר ורואה על הקיר נחש לבן גדול עם כתמים בצבע זהב. בהתחלה הוא פחד ממנו ולאחר מכן נרגע הנחש היה לידו ולא פגע בו"

פירוש החלום הקיר בחלום מסמל את החששות שיש לחולם מההצלחה בעבודה, וצבעו הלבן של הנחש עם הכתמים באים לרמז על פוטנציאל של החולם לייצר שפע . המסר מהחלום שהחולם יכול להניע את עצמו להצלחה ויש באפשרותו להתמודד עם הפחדים.

הופעת הנחש בחלומות מופיעה לרוב בתקופות שהחולם מצוי בשיא העשייה,בסיפוק גדול  בחייו בזוגיות או בעבודה או בכל נושא שחשוב לו בחייו .הפחד להיכשל או הצורך של התת מודע להעלות את הנושא למודעות מעלה את סימבול הנחש .

מוזמנים לקרוא מאמרים נוספים על חלומות על נחשים
סיבמול הנחש בחלום
קשר בין נחש בחלום לזוגיות

חלמת חלום על נחש נחשים ולא מצאת אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם על נחשים

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    לחצו לרכישת ספרי מוארת דרך האור
    לחצו להצטרף לקהילת מוארת בפייסבוק

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר