חלומות סדנת חלומות

פירוש חלומות מיניים

סקס בחלום

חלומות מיניים על יחסי מין משקפים את רצונותיו הכמוסים של החולם,ואת היצירתיות והרצון לממש את עצמו,את ההתנהלות בזוגיות ועל עוצמת הקשר עם בן/בת הזוג.
להופעת מחזור נשי בחלום יש פרשנות חיובית כסימן להתנקות והתחלה חדשה וגם חלום על המחזור מסמל גם פרשנות שלילית סימן לרגשות אשמה וקשיים שעומדים בפני החולמת.

פירוש חלומות על מחזור חלומות מיניים

חלומות מיניים או חלומות על מחזור הינן חלומות שמשקפים את תת המודע והאני הפנימי של החולם.
זיגמונד פרויד, אבי תורת הפסיכואנליזה טען שהאנרגיה המינית היא לא רק צורך מיני אלא אחד האנרגיות שמפעילים את הנפש ומעצבים את האישיות ,האגו ודרכי המחשבה וההתנהגות של האדם לינק מוויקיפדיה  
לאנרגיה המינית קרא זיגמונד פרויד בשם לִיבִּידו שמשפיע על אנרגית החיים של האדם ומשתקף בחלומות כיצרים וחשקים לא מודעים.
המיניות בחלומות כגון סקס בחלום או חלומות על גירוי מיני מסמלים יזמות ויצירה של החולם.
חלומות מיניים מבטאים גם את כוח ההשראה והאנרגיה החיובית שמניעה את החולם ומאפשרת לו להתבונן לתוך עצמו פנימה ולבטא את צרכי הנשמה שלו אך לא רק אלא מהווים גם גם פנטזיות ומחשבות מיניות של החולם שלא באים לידי סיפוק.
המאמר יעסוק בחלומות מיניים שונים, חלום על עירום, חלומות על נושאים שקשורים ליחסי מין שמסמלים בגידה, נאמנות, אונס, ועל סימבולים נשיים כגון חלום על מחזור נשי, חלום על טבילה במקווה .

נתבונן באופן כללי מה חלומות מיניים אומרים מבחינת היבטים עקרוניים:

בהיבט הרוחני חלומות על סקס ויחסי מין ישקפו הגשמה עצמית והתפתחות רוחנית ,וחיבור בין התודעה לתת המודע.
חלום על קיום יחסי מין לפי הקבלה הם ביטוי לדינאמיקה הזוגית ולנאמנות או בגידה בזוגיות.
חלום על רגשות מיניים או חלום על יחסי מין עם אדם שהוא לא בן או בת הזוג מסמל כעס או תסכול ,וגם על רצון להפריה הדדית ושיתוף פעולה, והפירוש כמו תמיד תלוי באווירה ופרמטרים בחלום.

חלומות מיניים

יחסי מין וסקס הם בין היתר ביטוי לאהבה ומשיכה מינית וכבסיס לפוריות והוא חלק מהדינאמיקה הזוגית המעיד על עוצמת חיבור האנרגטי בניהם. חלומות על מין מסמל שלמות ביחסים בין בני הזוג,הפריה הדדית, קשר חזק ויציב, רצונות וצרכיו של החולם, והאנרגיה האישית של החולם.
חלום על קיום יחסי מין על עמית לעבודה לפי הקבלה  "אני בזוגיות וחלמתי שקיימתי יחסי מין עם מישהו שעמו עבדתי בעבר. נכון במציאות תמיד ראיתי בו משהו סקסי אבל אף פעם לא חשבתי על עצמי כבת זוג שלו"
פירוש חלום על קיום יחסי מין עם עמית לעבודה לפי הקבלה החלום על קיום יחסי מין הינו חלום שמתריע על חוסר רגשי שהיא חשה בזוגיות קיימת שעלולים להוביל למפנה שלילי מול בן הזוג.

חלום על סקס "חלמתי על סקס עם בחור שפגשתי אותו במציאות. בחלום היינו ביחד עירומים בבריכה ועשינו סקס בהמשך החלום חיפשתי אותו אך הוא נעלם"
פירוש חלום על סקס החלום על סקס
מסמל משיכה מינית חזקה בניהם אבל הקשר עימו לא יהיה יציב.

חלום מיני לפי הקבלה "חברה שלי שעובדת איתי סיפרה לי היום על חלום שחלמה עלי ועל עוד משהו שעובד איתנו. היא חלמה שהיינו במקום כלשהו מהעבודה ועוד עובדים היו ואני היא והוא הלכנו למקום לבד וקיימנו שלשתינו יחסי מין."
פירוש חלום מיני לפי הקבלה  החלום מראה על יחסי עבודה טובים ,מפרים מקצועית ומובילים את כל הצדדים להצלחה .

חלום על אונס

חלום על אונס לא מבטא רק מעשה פיזי מיני אלא באופן כללי מסמן שהחולם פועל נגד רצונו ותחת איום או פחד. חלום על אונס מסמל חוסר שליטה וחוסר יכולת של החולם להביע ולהשיג רצונות בכללי ובפאן המיני. כמו כן חלום על אונס מסמלים רגשות מודחקים ולעיתים גם זיכרון מגלגול קודם על אונס. היו כבר מקרים שחלומות על אונס שקפו התעללות מינית שהחולם חווה.
חלום על אונס כזיכרון מגלגול קודם "חלמתי על גבר שאונס אותי. חשוב לציין שאני בזוגיות טובה ואני חולמת את החלום על האונס כבר מילדותי שמגיע פעם בכמה שבועות. בחלום גבר אונס אותי ואני מנסה לצעוק לעזרה לאנשים אך לא מצליחה להשמיע קול. אני קמה עם זיעה קרה, מבוהלת כל פעם מחדש ושמחה להבין שזה רק עוד חלום"
פירוש חלום על אונס כזיכרון מגלגול קודם החלום על האונס מסמל זיכרון מגלגול קודם על אונס. זיכרונות טראומתיים מגלגולים קודמים מגיעים בחלומות כדי שהחולם יטפל בקארמה וישתחרר מהאנרגיה הקרמתית . מאמר על טיפול בשחזור גלגולים.

חלום על אונס "חלמתי שאונסים אותי. אני נמצאת עירומה על הדשא ודמות גברית לא מוכרת אונסת אותי אני צועקת לבן זוגי ולאימי אך הם צופים בי ולא עוזרים לי"
פירוש חלום על אונס החלום על האונס ע"י הגבר זר מסמל שהיא פועלת לא מתוך בחירה אלא מתוך צורך לרצות את אִמָּהּ ואת בן זוגה.

חלום על בגידה

בגידה היא הפרת אמון או הגדרת במערכת יחסים בין בני זוג. בגידה בזוגיות מפרה את האמון והורסת את האיזון במערכות זוגיות. חלום על בגידה מזהיר מפני פרידה של מערכת זוגית, הפרת האמון. כמו כן חלום על בגידה מסמל ציפיות יתר מבן/בת הזוגו וגם קינאה לבן הזוג .
חלום על בגידה לפי הקבלה בגידה מסמל אירוע שלילי שיזיק לזוגיות ועל חוסר אמון בן בני הזוג.

חלום על בגידה "חלמתי שאני מתקלחת עם חבר שלי ולאחר מכן הוא היה עייף והלך לישון. הסתכלתי לו בווצאפ בנייד שלו וראיתי שהוא בוגד עם בנות אחרות ומלכלך עליי"
פירוש חלום על בגידה
החלום על הבגידה של בן הזוג מסמל שהחולמת לא סומכת על בן זוגה ומקנאה לו.

חלומות על איברי מין נשיים

איברי המין הנשיים משמשים בין היתר לתהליך רבייה וגידול ילדים(הריון ולידה ,הנקה). הופעת איברי מין נשיים בחלומות מסמלים לרוב על כוחו של החולם להביא את עצמו לידי הגשמה ומימוש בחיים. חלומות אלו על איברי מין נשיים מסמלים גם את אופיו החם לאנשים ולסביבה,ועל יכולת הכלה ונתינה.

חלום על רחם

הרחם המקום שבו מתחיל העולם וקיום התינוק. חלום על רחם מייצג רצון לחוש מוגן ולהיות בהכלה ובקבלה. חלומות על רחם מסמלים יכולת לתת לאחר או על מסוגלות החולם להתחלה חדשה בחיים.
חלום על רחם "חלמתי שנכנס לי נחש דרך איבר המין לרחם. אני מפחדת ונגעלת ואחי עוזר לי למשוך אותו החוצה ובשלב מסוים זה פשוט כואב כי כנראה הוא נתפס בפנים ואני הולכת בוכה עם אימי לבית חולים "
פירוש חלום על רחם החלום על הנחש ברחם מסמל על הריון קרוב אבל היא לא מעוניינת בהריון. הוצאת הנחש מהרחם מרמז על פעולה שתגרום להפלה.

חלום על קיום יחסי בזמן במחזור

חלום על קיום יחסי מין בין בני זוג בזמן מחזור מסמל על אי דחיית סיפוקים ורצון עז לקדם את עצמו על חשבון בן הזוג וגם על התנהלות הרסנית בין בני הזוג.
חלום על קיום יחסי בזמן במחזור עם האח "חלמתי שאני מקיימת יחסי מין עם בן זוגי ואני במחזור….."
פירוש חלום על קיום יחסי בזמן במחזור עם האח  החלום על קיום יחסי מין עם בן הזוג במחזור מסמל על יחסים טובים ומפרים אך במקביל בגלל שהם התקיימו בזמן המחזור החלום מתריע לחולמת על התנהלות לא תקינה עם בן זוגה שעלול לפגוע ביחסיהם .

חלום על טבילה במקווה

לפי ההלכה היהודית הטבילה במקווה מתבצעת לאחר המחזור לפי ספירה מיוחדת של ימים נקיים ממחזור. נשים טובלות במקווה לאחר סיום המחזור או לפני החתונה כדי להיטהר מטומאת המחזור ולשם קיום יחסי מין עם הבעל.
חלום על טבילה במקווה מסמל התחלה חדשה ,הצורך של החולמת להתנקות מרגשות אשמה ,רצון של החולם לשנות את המציאות העכשווית וקושי בקבלת החלטות.
חלום על טבילה במקווה "חלמתי שאני נמצאת במקווה עם הרבנית ואני יודעת שאני לפני החתונה שלי"
פירוש חלום על חלום על טבילה במקווה החלום על הטבילה במקווה הינו חלום חיובי שמבשר לחולמת על מיסוד זוגיות ושלב חדש בחייה.

פירוש חלומות על מחזור

כל אישה חווה תסמינים שונים לקראת ובמהלכו של המחזור החודשי תחושות של עייפות, עצבנות יתר, כאבים פיזיים בגוף ,כאבי ראש , בחילות ועוד. המחזור החודשי הנו חלק חשוב בתהליך של  פוריות ולידה. מחזור חודשי הינו פעילות פיזיולוגית חודשית וחשובה שמאזנת את גוף האישה ונפסק במהלך הריון או לקראת גיל 50.
בחלק מהתרבויות מתייחסים לתקופת שבה האישה נמצאת במחזור כתקופה של הפרדה בזוגיות ולדוגמא ביהדות האישה צריכה לטבול במקווה כדי להיטהר ולנהל יחסי אישות לאחר המחזור.
לחלום על מחזור קיימת חשיבות אם החלום על מחזור נחלם ע"י אישה או גבר מאחר וזו תופעה פיזיולוגית של נשים.

אישה חולמת על מחזור

המשמעות קשורה לדימוי נשי עצמי של החולמת, רצון להתנקות מתחושות אשמה שמלווים אותה ,התנהלות החולמת כקורבן,רצון להדחיק חוויה או רגש .

גבר שחולם על מחזור ומתלכלך בדם

החלום על המחזור מזהיר על התנהלות לא תקינה עם בת זוגו, על רגשות אשמה וכעס שמנהלים את אותו מול בת הזוג ועל אובדן האנרגיה של החולם.

גבר חולם על מחזור של בת הזוג

החלום על מחזור של בת הזוג מזהיר מפני גורם שמרחיק בין בני הזוג מינית ופיזית.
חלום על מחזור לפי הקבלה לפי הקבלה קבלת מחזור בחלום מסמלת על בריאותה ופוריותה של החולמת. אם החלום על מחזור נחלם ע"י גבר המחזור בחלום מסמל על אנרגית הזוגיות בינו לבת זוגתו.
חלום על מחזור לפי הקבלה
"הבוקר חלמתי שאני בווסת, ויוצא לי מהגוף גושים (דם) ומתפרקים לחלקיקים קטנים…"
פירוש חלום על מחזור לפי הקבלה החלום על קבלת הווסת מחזור מסמל על חוסר יכולת של החולמת להדחיק כאב או חוויות קשות שחוותה בעבר. החלום על הופעת הווסת מזהיר את החולמת מפני התפרקות רגשית ופיזית.

פירוש חלום על מחזור שמלכלך

חלום על מחזור שיוצר כתם דם במכנס או בתחתון או בכל בגד או אמצעי לבוש או בד אחר לדוגמא חלום על מחזור שבו החולמת מתלכלכת מדם המחזור הינו חלום שמזהיר אותה מפני קשיים והסתבכויות שקשורים לאירוע מהעבר.
חלום על מחזור שיצר כתם דם  על מגבת
"חלמתי שאני מתנגבת במגבת לבנה ופתאום מגלה שקיבלתי מחזור ויש כתם דם על מגבת ואני ממש מופתעת כי זה היה לא צפוי"
פירוש חלום על מחזור שיצר כתם דם על מגבת החלום על המחזור באמבטיה שיצר כתם דם על המגבת הלבנה מסמל על קושי שלה להתמודד עם בשורה לא טובה וחשש ממה שצפוי בהמשך.

חלום על מחזור בזמן ההיריון

באופן פיזי קבלת מחזור בהריון קורה לחלק קטן מהנשים אך למרביתן קבלת מחזור נפסק בהריון. לכן חלום על קבלת מחזור בזמן ההיריון מזהיר את החולמת מפני הפלה, קשיים בהריון ועל הלידה קרובה.
חלום על מחזור בזמן היריון "חלמתי על קבלת מחזור ומציאות אני בכלל בהריון, חלמתי שאני ומשפחתי מחפשים דירה ואני מגלה שקיבלתי מחזור מאוד מאסיבי כמו שלוליות ואני ממש מופתעת אבל אנחנו ממשיכים בסיבוב שלנו."

פירוש חלום על מחזור בזמן ההיריון החלום של קבלת מחזור שהאישה בהריון הינו חלום אזהרה שמזהיר מפני חשש לאובדן ההיריון בשל מאמץ רב פיזי של החולמת.

לסיכום חלומות מיניים חלומות על מחזור

חלומות מיניים על יחסי מין משקפים את רצונותיו הכמוסים של החולם,ואת היצירתיות והרצון לממש את עצמו,את ההתנהלות בזוגיות ועל עוצמת הקשר עם בן/בת הזוג.
להופעת מחזור נשי בחלום יש פרשנות חיובית כסימן להתנקות והתחלה חדשה וגם חלום על המחזור מסמל גם פרשנות שלילית סימן לרגשות אשמה וקשיים שעומדים בפני החולמת.
גם גברים חולמים על מחזור או קיום יחסי מין אולם לחלומות אלו יש הסברים שונים כפי שפירשתי לעיל.

חלמת על מחזור? או חלום על יחסי מין וסקס? והחלום שלך לא מופיע במאמר אשמח שתרשום אותו בפורום החלומות באתר https://blog.parpareem.com/forumss/

או באמצעות יצירת קשר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר