חלומות

קנאה בחלום סימבולים בחלומות

קנאה בחלומות

משמעות רגשות קנאה בחלום

מהי קינאה ? קנאה היא התנגדות ורגש שמתעורר בעקבות הצלחתו של אדם אחר. תחושת הקנאה מופיעה כאשר אדם אינו מקבל את מי שהוא, לא שבע מחייו ומהתנהלותו ומתבונן בחיי אחרים וחושק בהם. היבט אחר שקינאה לעיתים מעוררת השתדלות ושאפתנות להידמות לאחר להצליח כמותו אכן מצליחה להוביל בסופו של דבר להצלחה ולכן יש לה גם הבט חיובי כמו הביטוי "קנאת סופרים תרבה שמחה".

מהם הסימנים בחלום שמישהו מקנא בנו

  • בחלום מופיע מישהו שפוגע בנו פיזי ויכול אף להרוג אותנו בחלום\
  • רוצחים אותנו בחלום
  • רודפים אחרינו בחלום
  • אנו חשים עיניים עוקבות אחרינו בחלום
  • עוקבים אחרינו בחלום
  • דבורים עוקצות או רודפות אחרינו בחלום
  • נחש מאיים להכיש אותנו בחלום
  • המראה שאנו מתבוננים בה נשברת ומתנפצת בחלום

מה הסיבה לחלומות קנאה בחלום

החלום מגיע מתת המודע במטרה לחדד לחולם מסרים שעתידים לתרום לו בחיים. חלומות שמקנאים בנו באים במטרות שונות מאזהרה ועד הכוונה: להזהיר אותנו מאנשים שעלולים לפגוע בנו לסמן לנו שעלינו לדייק במעשינו על מנת שנלמד להצניע את התנהלותנו נשמור על ענווה

חלום על קינאה – רוצים להרוג אותנו בחלום ביריות

היריות בחלום מסמלות על מידת הנזק שהקנאה גורמת כי היריות בחלום בדרך כלל גורמות למוות או פציעה קשה. הקנאה היא אנרגיה שלילית שמצליחה לפגוע ולהרוס חלקים חשובים מחייו האישיים של החולם.

"חלמתי שנסעתי עם ילדתי למקום ששתי נשים ערביות עם ג'לביה ורובה יורות לעברי בגב ופגעו לי בכתף אבל לא הרגשתי כאב אלא רק את הכדורים".

פירוש חלום על יריות-הילדה בחלום מסמלת את הילד הפנימי והיכולות להביא את עצמינו לידי מימוש ומאידך את הקנאה שפוגעת בהצלחת החולם. פרוש חלום על יריות בגב-הירייה בגב בחלום מסמלת ניסיון של אדם קרוב שמנסה לפגוע בשמו של החולם. הגב בחלום מסמל לחולם שיש התנהלות שמתרחשת סביבה ועליה ללמוד להתנהל בחוכמה מול אותו אדם.

"חלמתי שמישהי אומרת לי לעמוד הפוך (עם הגב אליה) ושולפת אקדח ויורה בי בגב אני נופלת אבל לא מתה, שהיא רואה שאני לא מתה היא ממשיכה לירות בי ואני עדיין משחקת אותה מעולפת\ישנה אבל אני עדיין לא מתה.

חלום שהחולם מקנא באחר – רצח בחלום

רצח בחלום מסמל שהצלחתו של החולם מאיימת על קיומו של מישהו שרוצה לפגוע בו עד כדי רצון להורגו .

"חלמתי שניסיתי לרצוח את חברתי הטובה עם כדורים …, אבל היא קמה לתחייה ואמרה לי שזה בסדר שגם ככה היא ניסתה להתאבד לפני. בהמשך החלום רואים את כל הדרך שאני עוברת עד לרגע שאני נתפסת כולל שיחות עם חוקרות "

פירוש חלום על רצח-החלום מסמל שהחולמת מלאה קינאה להצלחה של חברתה. החברה קמה לתחייה בחלום גבר שמרמז שחברתה חווה מקרי קינאה רבים ולא יודעת איך להתמודד עימם.

"חלמתי שאחותי רוצחת מישהו שקשור לחברת ילדות שלנו שלא הסתדרנו איתה "

פירוש חלום על רצח של חברת ילדות-הרצח בחלום מסמל את עוצמת הקינאה בחברת הילדות .

חלום על רדיפה

הרדיפה בחלום מסמלת על האופן שבו מנסים להפריע להצלחתו של החולם ,על יד כך שמציקים לו ומטרידים אותו.

"בזמן האחרון אני חולמת שרודפים אחרי, אתמול חלמתי חלום מתיש, כל כך ניסיתי להתחמק מאלו שרודפים אחרי, אפילו קמתי עייפה.

פירוש חלום על רדיפה-החולם חש את הקינאה הרבה סביבו עד כדי כך שמלחיצים ומטרידים אותו במטרה להקטין את הצלחתו. חלום על עיניים שעוקבות אחרי החולם עיניים שעוקבות אחר החולם בחלום מסמלים את מבטי הקינאה, את האנרגיה השלילית שזורמת אליו, את המעקב אחר הצלחתו ואף ההתחקות אחריו.

"חלמתי שאני עומדת על במה במקום חשוך ורואה רק העיניים הבוהקות של העובדים סביבי."

פרוש חלום על עיניים שעוקבות-הבמה בחלום מסמלת שהחולמת מתקדמת בעבודה לתפקיד בכיר "בקדמת הבמה ". העיניים שמביטות בה מסמלות מצד אחד את הערצה אליה ומאידך את הקינאה.

חלום על מעקב

המעקב אחר החולם שכאילו אינו חש ולא רואה. תחושת המעקב בחלום מסמלת את הרצון של אחרים להתחקות אחר הצלחתו של החולם.

"חלמתי שאני נכנסת לבניין שלי ורואה אנשים זרים שעוקבים אחרי מי שנכנס לבניין. אני בורחת מהם ונכנסת הביתה. אני מציצה בעינית ורואה שהם ראו אותי ושהם מכוונים את המצלמה לעינית."

פרוש חלום על מעקב עם מצלמות-החלום מזהיר את החולמת ממעקב אחריה. הבניין והבית בחלום מסמלים שהשונות והייחודיות של החולמת הם הגורמים למעקב אחריה שמסמל על מידה רבה של קנאה.

חלום על דבורים/עקיצת דבורה

הדבורה בחלום מסמלת את הרכילות שסובבת את החולמת ומעידה על הקינאה הרבה בה .עקיצת הדבורה/דבור בחלום מסמלת על פעילות שלילית שעלולה לפגוע בחולמת .

"חלמתי שראיתי דבורה מסתובבת סביבי אז באתי ובמכה אחת הרגתי אותה. איך שהדבורה מתה, הופיע במקומה בלון מאוד מאוד דק ושקוף וריק בצורת דבורה."

פרוש חלום על דבורה-החלום מסמל שהחולמת מגלה את הרכילות והקינאה סביבה ומנסה להתמודד איתם. החולמת חושבת שהיא מצליחה להתמודד עם הרכילות והקנאה אולם מגלה את הבלון בצורת הדבורה. הבלון מסמל את היקף הקינאה.

"חלמתי שעוקצת אותי דבורה ואני מנסה לסלק אותה והיא חוזרת שוב ועוקצת אותי כמה פעמים"

פרוש חלום על עקיצת דבורה-העקיצה בחלום מסמלת את הפגיעה בחולמת שוב ושוב .העקיצה מסמלת את האנרגיה השלילית שמייצרת הקינאה.

חלום על מראה – חלום על מראה שבורה

המראה בחלום מסמלת את האופן שבו החולם משתקף לסביבה. כאשר במראה בחלום מופיע אדם אחר המסר לחולם שהוא מושא להערצה ושיש מישהו שמנסה להתחקות אחריו.

"חלמתי שלחברה שלי נשברה מראה גדולה ואני לקחתי אותה ורציתי שיחתכו אותה לצורת ריבוע… והצלחתי לחבר אותה לקיר עם סיכות מהדק וגומיות וכך הייתה לי מראה"

פירוש מראה שבורה בחלום-המראה השבורה בחלום מעידה על הניסיון של אנשים כולל החולמת המנסים לחקות אחר הצלחתה של החברה.

לסיכום

מסרים מהחלומות על קנאה כפי שתואר לעיל באים על מנת להדריך ולהזהיר את החולם. לפעמים אנו לא מודעים לאפשרות שקיימת קינאה סביבנו ולכן ידיעת המסרים בחלומות עוזרת לנו להתנהל נכון ויכולה אפילו לחסוך פגיעה בנו .

רוצים לשתף בחוויותיכם ?

תוכלו לשתפם ב: ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני בדף שלי בפיסבוק קסם החלום

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין  

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר