חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מודעות עצמית

חלום על תת המודע והקשר לחלומות

חלום תת מודע

התת המודע שלנו משול ליער מלא בעצים והעבודה העצמית על התת מודע מגלה לנו את הדרך לאור הפנימי שלנו

מהם חלומות  על תת המודע

מה הקשר לתת המודע ולחלומות


עבודה נכונה על תת המודע תעלה את המודעות העצמית שלנו ותאפשר לנו להגשים את יעודנו בחיים, קבלה עצמית ,העלאת הביטחון עצמי ,איזון עצמי ועוד.
עבודה מודעת הוא תהליך שמצד אחד חושף אותנו לתהליכים עצמאיים מורכבים שלעיתים מציבים קשיים ומכשולים מצד שני יש לו יתרונות עצומים.

יתרונות תהליך העבודה על התת המודע

  • חיבור לילד הפנימי שבתוכנו –הילד הפנימי הוא הצד השקוף שלנו ומכיל את כל הזיכרונות שלנו מהחיים הללו ומגלגולים קודמים.חיבור לילד הפנימי עוזר לנו להגשים את עצמנו .
  • חיבור לתת המודע -הדיאלוג הנוכחי עוזר לאדם להיות חיובי לחיים מאחר והוא מאמין בעצמו ובלווי שיש לו. הוא מאפשר לאדם להיות יצירתי, להשפיע על הסביבה, לנהל את הסביבה ולקרוא את הסביבה.
  • חיבור לחלומות ולצרכיי הנשמה -חיבור שמוביל להגשמה עצמית,שימחה וסיפוק בחיים
  • התמודדות עם זיכרונות וחוויות תהליך משחרר את האדם מהחוויה ומאפשר את החמלה והשקט הפנימי

שיקוף העבודה המודעת בחלומות

תחילתה של עבודה מודעת משתקפת במחשבות שלנו ,בהתנהגות מול סביבתנו ובחלומות שלנו .החלום הוא ראי לנשמה ולתת המודע שלנו ובאמצעותו אנו מגלים את השינוי התודעתי שאנו עוברים בתהליך.

בחלום שלהלן החולמת מתארת את תהליך העבודה העצמית עם התת המודע שלה כנסיעה במנהרה מלאה במים מבלי לפחד – הרכב מתמלא במים ובסוף הנסיעה המים מתנקזים החוצה וגם בסיום הנסיעה לא חסרים מכשולים ליעד שלה כמו שנייד מתקלקל וגם הוויז .
המסר לחולמת שהיא צריכה לקחת בחשבון שעבודה על התת מודע משלבת תהליך שיש בו גם מחיר רגשי. בתהליך ישלפו חוויות שונות שהיא צריכה ללמוד לסגור ולסלוח, שגורמים לעיתים לחוסר איזון ושינויים רבים אך בסופו של תהליך היא תעבור שינוי ותהיה מאוזנת וממוקדת מטרה על יעדים חדשים בחייה.


"לחלום.. ישבנו בבית קפה פתאום חמותי באה. הכרתי לה את הבנות. נפרדתי מהם. נכנסתי לאוטו מרצד'ס שחורה וחדשה,שהייתה נראית מבפנים כמו האוטו הפרטי שלי. פתאום אני נכנסת למנהרה מלאה במים. אני לא מפחדת. אני נוסעת וכל האוטו מתמלא במאית השנייה במים עד מעל ראשי. בחלום אני בכלל לא נלחצת לא מרגישה סכנת חנק או טבעה נוסעת יוצאת מהמנהרה ו״כאילו״ מאבדת שליטה על האוטו.. אבל לא.. אני עושה סיבוב חד של 300 מעלות ונעצרת.
וחושבת לעצמי איך המים ישר יצאו. זה ניקוי אוטומטי של האוטו או משהו? "

בחלום אחר החולמת מתארת את העבודה עם התת המודע שלה בכניסה לתוך עומקו של היער ,שמכיל את זיכרונותיה וסודותיה. הזחילה וחוסר האוויר מסמלים את הגילוי והחוויות שהיא חווה בתהליך.

"חלמתי שאני נמצאת בתוך יער כזה עם מלא מלא עצמים בכל מקום, על הריצפה יש מלא דשא, ואם מסתכלים למעלה אין שמיים יש עדיין עצים .חלמתי שאני זוחלת שם ואין לי אוויר ."
לסיכום-
עבודה על התת המודע משולה לכניסה למקום שאין בו אור ,ליער עמוס בעצים התהליך חושף בהדרגתיות סודות ,רצונות וזיכרונות שאנו בוחרים ללמוד מחדש .התחושה הסופית היא שימחה וסיפוק אישי שמוביל להגשמה עצמית.

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר