מתקשרת קורס קריסטלים קריסטלים תקשור רוחני

קריסטלים האנרגיה הטובה שלך

ביקור במוזיאון הקריסטלים

קריסטלים האנרגיה הטובה שלך מעניקים לך את האנרגיה שטובה עבורך לצורך ריפוי אנרגטי בגוף בנפש וברוח.
הבחירה בקריסטלים היא אינטואיטיבית
אבן הקריסטל בוחרת בך או שהנשמה שלך בוחרת את אבן הקריסטל

קריסטלים אנרגיה טובה עבורך

הקריסטלים אבני החן הנם גבישים שנוצרו בתהליך גיאולוגי ברבדיו העמוקים של כדור הארץ לאורך תקופה ארוכה. הקריסטלים הם האנרגיה הטובה שלך ומחולקים לקבוצות שונות כשלכל אבן קריסטל יש את ייחודיות משלה ובחירה בה מעניקה את האנרגיה הטובה עבורך, בזכות ההרכב הכימי האופיינית לה שאיננה תלויה במקום שבו היא נוצרה בעולם.

אבני קריסטלים לאנרגיה טובה

שמות אבני הקריסטלים מייצגים לעיתים מקום כרייה שלהם, תכולת הקריסטל, שם אדם שגילה אותם או אנרגיה שטובה לך למצב מסוים כגון
לאופירד סקין(סקין באנגלית משמעו עור) שהשימוש בה לבעיות בעור
או כלצית שיש בה כלציום או פלורייט שמכילה פלואור שמשמשת גם לבעיות בשיניים ולחיזוק העצמות.
למעשה הקריסטלים הם מקור לאנרגיה הטובה שלך למצבים שונים הן רגשיים והן פיזיים. כל אבן קריסטל שונה באנרגיה שלה בגלל מכלול שלם של תכונות ומינרלים, בזיכרון הטמון באבן הקריסטל ברגע יצירתה ובאנרגיה שנוצרת בעת החזקתה. לכן לאחר שימוש באבן הקריסטל חשוב לטהר אותה מהאנרגיות שהיא ספגה .(במידה ומעבירים אבן קריסטל לאדם אחר יש לטהר אותה מהאנרגיות הקודמות ככעס, שימחה ,עצב ,חולי ובכך לאתחל אותה לאדם החדש) .כל מגע עם אחת מאבני הקריסטל תעביר את האנרגיה הנדרשת בהתאם לחוסר שקיים בגוף נפש רוח.

מביקור במוזיאון הקריסטלים

מביקור במוזיאון הקריסטלים

הרכות בקריסטלים האנרגיה הטובה והמרפאה שלך לחיים

החיבור שלי לקריסטלים היה אמצעי שחיבר בין התדר שלי למְתֻקְשָׁר ולמטופל, ולאנרגיה שטמונה בקריסטלים.
הבנתי איזה כלי רוחני מדהים יש בהישג יד ועם הדרכה ושימוש נכונים יכולים לחולל שינוי מדהים בכל אחד ואחד.
בעת השימוש בקריסטלים בטיפול אנרגטי אנו חשים את "הרכות בקריסטלים", שהיא ביטוי לאנרגיה שטמונה בהם שמועברת בעת החזקתם ,וליכולת המרפאה שיש להם על תחושות בגוף הפיזי הרגשי והרוחני לדוגמא :איזון אנרגטי, שינוי במצבי רוח, סילוק אנרגיות שליליות, השפעה על מצבי חולי, העלאת תחושת הביטחון, יציבות, כוחות נפשיים ועוד.
אנרגית הקריסטל הטובה שלך נלקטת בתודעת הגוף נפש רוח האדם ומהדהדת לתוך ההילה ולגופים של האדם ומשלימה חוסר או עודף אנרגטי כברזל ,יוד כאנרגיה חדשה ,ומשפיעה על המחשבה והרגש ,ההתנהלות וההתנהגות. בזכות עוצמתם האנרגטית של אבני הקריסטלים כמעט כל מטפל/ת רוחנית משלב/ת את אבני הקריסטלים בטיפולים הרוחניים. טיפול באבני קריסטלים הנו תורה שלמה שמכילה את סוג הקריסטל המתאים למצב הפיזי/נפשי/רוחני וכולל טיפול עם אבן קריסטל בודדת עד מערכי קריסטלים שלמים.

קריסטלים ותכונות על מנת להעניק לך את מיטב האנרגיה הטובה שלך

חושב להכיר את תכונות הקריסטלים בחלוקה לקבוצות השונות על מנת להעניק את האנרגיה הטובה שלך למצב נקודתי בחיים. לכל אבן קריסטל יש את התכונות האופייניות לה שלהן השפעה על הגוף נפש רוח האוחז בה .התכונות משתנות בעקבות מכלול רב של תנאים כגון מבנה כימי ומינרלי, שקיפות וכדומה. השימוש באבני הקריסטל במהלך הטיפול בהנחה על גוף המטופל יוצר אנרגית ריפוי טובה הנוצרת משילוב אנרגית המטופל ואנרגית הקריסטל. הבחירה באבני הקריסטל היא אינטואיטיבית ומונחת בידע הרב שצברתי במהלך השנים לתכונות הקריסטל והשפעותיהם על תהליך הריפוי.

סוגי קריסטלים האנרגיה הטובה שלך

אבני הקריסטלים נחלקים לסוגים שונים לפי תכונות חיצוניות ואנרגטיות

  • צבע הקריסטל לשיוך לצ'קרות השונות
  • אנרגיות שהן מעבירות
  • קריסטלים גולמיות כפי שהטבע יצר
  • קריסטלים סינטטיות מעשה ידי אדם במעבדה
  • אבני חן אבני קריסטלים מלוטשות לתכשיטים
  • משפחות אבני קריסטלים בעלי מכנה משותף
  • צורת ההתגבשות הפנימית של הקריסטלים

מערכי קריסטלים להענקת מיטב הקריסטלים לאנרגיה הטובה שלך

הקריסטלים יוצרים מבנה אנרגטי מיוחד והאנרגיה נקלטת בגוף תורמת לשינוי חשיבה, שינוי התנהגותי, בעיות גוף נפש ורוח. על מנת לבחור את הקריסטלים עם האנרגיה הטובה שלך בחירת הקריסטלים נעשית אינטואיטיבית ע"י המטופל או בתקשור(על ידי). הנחת מערך קריסטלים בהתאם למערך הקריסטלים שייתן את האנרגיה הטובה שלך לפי הצורך ניקוי אנרגטי, רוגע ,חידוש והטענת אנרגיה ב'צקרות וכן טיפול בבעיות גוף ונפש ועוד.
בתהליך טיפול השימוש בתקשור עוזר לי להתחבר לתת המודע ולנשמתו הגבוהה של המטופל על מנת להנחות אותו באמצעות דימויים שמתקבלים בתקשור. אנרגיית ריפוי של קריסטלים עם האנרגיה הטובה שלך משולבת בשיטות של הילינג ודמיון מודרך על מנת להשתלב באנרגית הגוף-נפש-רוח שמייצרת אנרגיה חדשה אנרגיה של שינוי, חשיבה והתנהגויות חדשות.

איזון צ'קרות

מדיטציה

לדוגמא טיפול אנרגטי לפי צ'אקרות
איזון צ'קרת הלב מתאים לדוגמא לאחר פרידה זוגית. הטיפול בקריסטלים מייצר אנרגיה טובה שלך לקבלת רוגע והנעה לשינוי לשחרור רגשות וקבלת הפרידה.
איזון צ'קרת הבסיס לדוגמא קריסטל אוניקס משחרר פחדים ודאגות.
איזון צ'קרת הבטן לדוגמא קריסטל קרניליאן מחבר לאנרגית שמחה בחיים.
איזון צ'קרת מקלעת השמש לדוגמא קריסטלים מלכית וסיטרין משחררים יחד כאב פרידה לחיזוק תחושת ביטחון והערכה עצמית.
איזון צ'קרת הלב לדוגמא רוז קוורץ מעלה את אנרגית האהבה העצמית וקבלה עצמית. קריסטל רודונייט מאפשר פתיחות למערכת זוגיות חדשה.
איזון צ'קרת הגרון לדוגמא קריסטל בלו לייס אגת מרגיע כאב רגשי ומאפשר שחרור רגשות.
איזון צ'קרת העין השלישית לדוגמא קריסטל אמטיסט משחרר אובססיביות לאקס/ית ומרגיע מחשבות.
איזון צ'קרת הכתר לדוגמא קריסטל קוורץ מחזק מחשבה חיובית.
כמו הנכם רואים הקריסטלים הם מקור אנרגיה טובה שלך לכל דבר בחיים שתרצו.

אבני קריסטל להענקת אנרגיות טובות שלך

אבני קריסטלים מחוללות אנרגיה חיובית ומרפאה שמהדהדת להילה ולגופים ומשנה את תודעת המטופל לחיוב. שימוש באבני הקריסטלים מאזן אנרגיה חסרה/עודפת בהילה ובגופים. אני ממליצה להשתמש בקריסטלים כאנרגיה הטובה שלך לדוגמא שימושים שונים בקריסטלים לתת לך אנרגיות טובות:
לטיפול גוף-נפש יומיומי תכשיט קריסטל/אבן גולמית/משובץ מחולל אנרגטי לריפוי. לדוגמה קריסטל המטייט מסייע לאנמיה וחוסר ריכוז בלימודים, קריסטל פלורייט מסייע לבעיות חניכיים ושיניים ובעיות בשלד.
להגנה אנרגטית בבית קריסטלים לאנרגיה הטובה שלך מיועדים גם לתת לך אנרגיה טובה גם בבית. מתברר שקריסטלים יכולים לעזור גם לניקוי אנרגטי של אנרגיות שליליות בבית הנחת קריסטלים שסופחים אנרגיה שלילית בבית לדוגמא מערת אמטיסט תנקה אנרגיות שליליות והרגעת האנרגיה וטורמלין תשמש נגד עין הרע.
מידיטציה מכוונים את הקריסטלים לצ'קרות הדורשות התפתחות או שחרור מחסימה אנרגטית.
שפע ופרנסה לשם שמירת השפע הקיים והוספת תוספת של אנרגית שפע מקובל להכניס לבית או למשרד אבני קריסטלים כגון סיטרין למשיכת שפע.
שינה טובה וחלימה רגועה הנחת קריסטלים מתחת לכרית יכולה לעזור לשינה טובה המומלצות על ידי הן אבני הקריסטלים הבאות אמטיסטמונסטון.

לסיכום קריסטלים האנרגיה הטובה שלך

לאבני הקריסטלים אני מצרפת תמיד את המילה ריפוי אנרגטי בגלל שהקריסטלים מעניקים את האנרגיה הטובה שלך לצורך ריפוי אנרגטי. לקריסטלים השפעה אנרגטית עוצמתית לריפוי רוחני של גוף-נפש-רוח האדם. אני ממליצה לכל מי שרוכש אבן קריסטל מהמבחר שלי להיות קשוב לתחושות ולאינטואיציות מאחר ותכונותיה של אבן הקריסטל משתלבים עם הגוף נפש רוח ומשנים את האנרגיה ואף מביאים למצב של מלאות אנרגטית.

מזמינה אותך למאמר המקיף על אבני קריסטלים

מעוניינים לרכוש קריסטלים לאנרגיה טובה עבורך?  מעונינים לקבל הדרכה על קריסטלים? אנא צרו קשר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ
    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    אתר מתנות לנשמה

    אתר מתנות לנשמה למכירת קריסטלים מוצרי מיסטיקה יודאיקה תכשיטים פנג שווא ועוד

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט
    לרכישת אבני קריסטלים באתר מתנות לנשמה בלינק https://www.gift4soul.co.il/

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר