חלומות שחזור גלגולים

קרמה וקשרים במערכות זוגיות ומשפחתיות

גלגול קודם

קרמה מול אנשים שנפטרו בחיינו מתרחשת בתנאי ששתי הנשמות מסכימות לכך במוות של אחד מהם.רבים מהקוראים יזדהו עם מקרה שקרה להם לדוגמא במות ילד /הורה /אח ולידת ילד שדומה לו מאוד בהתנהגות ובמראה

האם יש לכם קרמה מול ההורים?

קרמה במשפחה אחים אחיות ומדוע זה קורה

הגולשת מספרת את חלומה ,ומתוך השורות ניתן להבין את הפחד והחרדה מהחלום.

החלום הוא חלק מעולם הנשמות שמשרת את החיים שלנו בעולם,והנשמה מתנתקת מגופה הפיזי לעולם הנשמות ולמדה על חייה בעולמנו,שיעוריה שעליה לעבור ועוד.

בחלום הגולשת למדה על חווית המוות שהייתה לה באחד הגלגולים האחרונים שלה והיא מתארת זאת כתהליך שהנשמה עוברת וזוכרת

  • חווית המוות הינה חוויה שעלינו לעבור בכל גלגול ואנו נשאבים ליקום אחר  " ואני זוכרת את התחושה של העזיבה שלי,את ההישאבות למקום אחר,המעבר בין הממדים".
  • איחוד עם הבורא וקבלת הנשמה את עצמה כאנרגיה ללא גוף.
  • במעבר אין הרבה אור כי הנשמה מחכה לעבור לאור שהוא ידיעה וקבלת המוות.
  • התבוננות מהצד של הנשמה על שאר הנשמות שסביבה ועל עולמנו. יש מודעות והבנה שהיא אנרגיה " אני זוכרת שעדיין הרוח שלי בתור מתבוננת מהצד"
  • בשלב ההתבוננות הנשמה כואבת על הפרידה מהעולם הגשמי מהאנשים שהיא אוהבת. הכאב הנו חוויה שנרכשת שוב ושוב בכל גלגול והיא מאפשרת את ההמשכיות לשלבים הבאים." אני זוכרת שעדיין הרוח שלי בתור מתבוננת מהצד חוותה את כל הכאב של משפחתי בכך שעזבתי אותם".
  • ·          .." ובכיתי ביחד איתם " הבכי והכאב קיים בשלבים הראשונים של המוות עד לקבורה .משלב הקבורה הנשמה ממשיכה ללמוד ולהתקדם בשלבים הנדרשים לה.
  • ·         .."ולאחר 13 שנה  .." הזמן בעולם הנשמות לא קיים אך הגולשת מבינה שעבר זמן מהמוות של אותה נשמה בגלגול הקודם שלה לבין נשמתה שהגיחה לעולם 13 שנה לאחר מכן. הזמן בעולמנו  מתרגם את ההתפתחות שעבר על מקור נשמתה עד שיצאה נשמה חדשה לעולמנו .
  • אחד השיעורים שהנשמה של הגולשת בחרה הוא מול אימה בחיים העכשוויים.
  • המסיבה שאימה ארגנה בעולמנו הוא בעצם הבחירה של נשמת האם לקבל חזרה נשמה דומה. הבקשה מסבירה שהקשר בין נשמת האם לנשמת הגולשת היה בגלגול הנכחי של האם ,קשר שכאבה מאוד את לכתו וזימנה לעצמה אותו שוב.

קרמה מול אנשים שנפטרו בחיינו מתרחשת בתנאי ששתי הנשמות מסכימות לכך במוות של אחד מהם.רבים מהקוראים יזדהו עם מקרה שקרה להם לדוגמא במות ילד /הורה /אח ולידת ילד שדומה לו מאוד בהתנהגות ובמראה .

החזרה לעולמנו היא לשם למידה ותיקון ,ולא לשם חזרה על אותה חווית מוות .חווית המוות נרכשת לשם הניתוק מהעולם .

"חלמתי שיש קבוצת אנשים מסביבי ואני יושבת ובקבוק תבערה בוער נוחת עליי ולא הצלחתי לזרוק אותו ממני או כי באופן לא מודע ידעתי שהוא צריך להיות עליי, האנשים מסביב נבהלו וידעו שזה יהרוג אותי ובהחלט כך ,שמתי את שני הידיים על הראש כדי שכמה שפחות ארגיש את הכאב זה ואני זוכרת את התחושה של העזיבה שלי,את ההישאבות למקום אחר,המעבר בין הממדים, יכול להיות שעליתי למעלה ואולי עברתי איחוד עם ה' למרות שמכל הספרים שאני קוראת על זה ,זה לא הרגיש ככה, היה דיי חשוך ולא הרבה אור. אני זוכרת שעדיין הרוח שלי בתור מתבוננת מהצד חוותה את כל הכאב של משפחתי בכך שעזבתי אותם ובכיתי ביחד איתם למרות שחשבתי לעצמי שהייתי מעדיפה שהם היו שמחים. ולאחר 13 שנה שכנראה בספרת המוחלט זה עבר כמו דקות אמא שלי ארגנה מסיבה לכבודי והזמינה אנשים וחברות ואני הייתי שם בתור רוח בגוף ראשון ראיתי את חברות שלי והן היחידות שראו אותי ושמעו אותי,לא יודעת איך הייתי ניראת ,אך הייתי רוח ושאר האנשים לא יכלו לראות אותי אלא רק לשמוע. דיברתי עם חברות שלי התעדכנתי מה קורה בחיים שלהן ובנוסף הרגשתי מאוד עצמי בלי פילטרים של אגו בלי מסננים ובסוף החלום חשבתי לעצמי מה קורה עם אהובי ,שותפי למה הוא לא הגיע מסיבה.. ואז אני זוכרת חלום שבו כתבתי את החלום הזה..

לחצו למעבר
ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל-פורום תקשור באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל-פורום זוגיות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

לחצו לרכישת ספרי מוארת דרך האור
לחצו להצטרף לקהילת מוארת בפייסבוק

דפנה ביסמוט מטפלת בקרמה באמצעות שחזור גלגולים

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר