הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי תקשור

קשיים בהתמרה הרוחנית למידה רוחנית

מגדלור למתקשר

מגדלור למתקשר מאמן רוחנית מתקשרים בתחילת דרכם שחווים קשיים וזקוקים להדרכה נוספת

קשיים בהתמרה הרוחנית למידה רוחנית

אני מיידעת את תלמידיי שיוצאים לדרכם הרוחנית שהם ימשיכו ללמוד ולהתפתח רוחנית ועליהם להיות מודעים לקשיים בהתמרה הרוחנית שלהם ומאידך לשיעורים וחוויות שיעזרו להם בהתפתחותם הרוחנית .
במאמר שלפניכם אציג קשיים בהתמרה הרוחנית שחווים מתקשרים בתחילת דרכם ובשל כך אף מגיעים אלי ללימוד נוסף וטיפולים אנרגטיים.

התמודדות עם חוסר באיזון האנרגטי שמוביל  לחוסר במיקוד קבלת המסרים.

בעיה באיזון האנרגטי של המתקשר יכולה להוביל לחוסר במיקוד והבנת המסרים ,קושי לקבל מסרים, עייפות,רעב,כאבי ראש חולי,ואף בחירת ערוצי תקשור לא מתאימים עבורו שיפגמו בערוץ התקשור ויצרו "קצרים" בתקשור. כדי שהמתקשר המתחיל לא יחווה תופעות אלו עליו להבין שכל התפתחות רוחנית דורשת הסתגלות של הגוף הפיזי למציאות החדשה ובתקופה הזו על התלמיד להיעזר במורה הרוחני שלו שיעזור לו להשתלב.

דוגמאות לחוסר איזון אנרגטי

"חלמתי שאני במעין מקום שיש בו שורשים כהים וגדולים. הם אמנם עמדו בפני עצמם ללא עצים אבל נראו חזקים מאוד. בכללי האזור היה נראה קדום ומיסטי. הייתה שם חברת ילדות שלי והיינו צריכות להסתתר. אם אני זוכרת נכון הובלתי אותה להסתתר והנחתי מעליה שורש גדול והתכוונתי לעשות זאת בעצמי אבל בסוף החלטתי ללכת משם ולקחת אוטובוס.  ראיתי שמישהו מונע מאנשים להיכנס לאוטובוס והחלטתי ללכת לאוטובוס אחר, שעמד אחריו, להיכנס ולנסוע בו."

השורשים בחלום מסמלים את האנרגיה שמחברת בין עולמה הפיזי של החולמת לבין עולם הנשמות. החולמת מבינה שהיא צריכה לכסות את עצמה בשורשים כדי לחזור למציאות הפיזית אך מחליטה להמשיך ללמוד ומתואר בחלום בניסיון לנסוע באוטובוס. הסירוב לעלות לאוטובוס שהחולמת חווה בחלום מעיד על כך שהקשר בין העולם הפיזי שלה לעולם הנשמות לא מסונכרן לכן לא מאפשרים לה להתקדם ולהתפתח רוחנית.

גם בחלום השני ניתן ללמוד שחוסר בשלותה של החולמת לתקשר גורם לסירובו של אביה ז"ל שתנהג לבדה בעולם הנשמות,(אביה מהווה את ההדרכה הרוחנית שלה).

"חלמתי שוב על אבי.. אני נוסעת ברכב שלו והוא לא מאפשר לי לקרב את המושב שאגיע לדוושות.הוא מניע והרכב נוסע ואני צועקת שלא אוכל לבלום כמו שצריך.. אני בקושי עוצרת באיזה חניה כדי לסדר את הכיסא. אבל במקום זה אנחנו מחליקים כמו על איזה קרטון.. והבנות גם איתנו.. וזה מסוכן… והוא מקדימה כאילו מוביל ואני אמורה לכוון אבל האפשרות לבלום היא רק שלו… בסוף אנחנו מגיעים לאיזה מקום ורואים את המשפחה… אבל זה  לא סוף הדרך"

אחת התלמידות סיפרה שהיא מתעייפת מאוד לאחר תקשור עם לקוחות. העייפות מסמלת על חוסר איזון בין התדר של הגוף הפיזי לזה של הגוף הרוחני.
אחד הדרכים שבהן אני עוזרת לתלמידי שכבר סיימו את הכשרתם בתקשור הוא השתתפותם במעגלי האור. מעגלי האור הנם מפגשים שבהם אני מחדדת בפני תלמידי שלבים חשובים בתהליך ההתפתחות הרוחנית ובכך מקנה להם ביטחון וכניסה רכה לעולם התקשור והריפוי.

קושי להתמקד בחיים ותחושת ריחוף

קושי במיקוד מתבטא בקושי לקבל החלטות ,תחושות של ריחוף וניתוק מהפיזי במימד אחר גם לאחר סיום התקשור .
חוסר המיקוד נובע משינוי התדר האישי של המתקשר וחוסר יכולתו להכיל את המסוגלויות הרוחניות החדשות שקיבל .
אחד מתלמידי טען שהוא חש מזה תקופה שהוא לא ממוקד, מרחף, והמסרים שהוא מקבל בתקשור לא ברורים. שינוי התדר שהתלמיד חווה במהלך מפגשי התקשור הוא טבעי אך הקושי לזהות את ההדרכות החדשות גרם לאי הבנת המסרים ולתחושות הריחוף. במפגש הטיפול התלמיד התחבר חזרה לאנרגיה שלו,חש ממוקד והיה מסוגל לתקשר עם ההדרכות החדשות בבהירות ולהבין את המסרים, מה שיצר את האיזון האנרגטי הנדרש עבורו.

חוסר שליטה בתזמון בקשר עם ההדרכות 

אחד הכלים שהתלמיד מקבל בקורס התקשור הוא זיהוי ההדרכה בעת התקשור ,ולשלוט במסרים המתקבלים .
כאשר המתקשר מתחבר להדרכות שאינן ברמתו הרוחנית או לא מצליח לזהות האם הדרכה נכונה עבורו ,המסר שמתקבל יכול להוביל :

  • לאיבוד השליטה בקשר עם ההדרכה
  • קבלת מסרים חלקיים
  • לקבלת מסרים שהם טרם זמנם,ושהלקוח לא יכול להכיל אותם.

אחת מתלמידיי סיפר שהוא קיבל מסר על אחד מהעובדים בחברתו והחליט לשתפו,אך תגובת העובד הייתה קשה וכועסת.
ואכן עלינו להעביר מסרים רק אם התבקשנו לכך וגם אז עלינו להיות קשובים למצבו של הלקוח ולבדוק בתקשור האם התזמון לכך מתאים עבורו והאם ביכולותיו להכיל את המסרים.

חוסר ריכוז מביא לשיבוש בקבלת המסרים – אם המתקשר אינו מרוכז המסרים עלולים להיות משובשים ולא ברורים ורצוי שייקח פסק זמן מהתקשור.

חוסר ביטחון במסרים המתקבלים

ההתפתחות הרוחנית לא מסתיימת בסיום קורס לימוד תקשור אלא ממשיכה להתפתח ועל המתקשר ללמוד לזהות את המסרים שהוא מקבל ולסמוך על עצמו שהוא מהווה את הצינור להעברת הידע.

למידה של נושאים רוחניים במקביל גורמת לחוסר בהירות בדרך הרוחנית

לימודים רוחניים עוזרים רבות בהתפתחות האישית הרוחנית של התלמיד אך לא כל תחום מתאים לשילוב בתהליך וכמו שהוזכר לעיל התלמיד אמור לזהות מה מתאים עבורו כדי שלא תיווצר חוסר בהירות ובלבול בעשייה הרוחנית.

לסיכום

לאור המפגשים הרבים עם מתקשרים בתחילת דרכם פיתחתי את תכנית מגדלור למתקשר שנועד לאמנם וללוותם רוחנית ואף קראתי להם בשם "כוכב-לאור" .
בקורס כוכב לאור יעבור בצורה מסודרת ושיטתית תכנית מלאה שתעניק הכשרה משלימה ומעשית למתקשרים.

דפנה ביסמוט  מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

 

לימוד תקשור מקצועי מגדלור למתקשר

מגדלור למתקשר תכנית מקיפה מעשית להכשרת מתקשרים

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר