זוגיות חלומות מדיטציות מודעות עצמית

קשר בין חלומות על הנחש לזוגיות

נחש וחווה

חלומות על נחש וזוגיות

אנו זוכרים את הנחש בסיפור של אדם וחווה על הפיתוי. הנחש בחלום מסמל זוגיות ומיניות שמשתלבים זה בזה במערכת הזוגית.

שהחולם בורח מהנחש בחלום או מגרש את הנחש בחלום זה סימבול שלחולם קיימת רתיעה מכניסה למערכת זוגית אבל מצד שני יש עניין רב במערכת זוגית. המסר של החלום על הנחש במקרה זה שעליו לטפל בחשש שלו על מנת להיכנס למערכות זוגיות. בחלום לדוגמא שהבאתי מתוך פורום החלומות החולמת מבריחה את (הנחש) בחלום ובעצם את האופציות שלה לזוגיות למרות שהיא מודעת לכך היא ממשיכה במעשה.

"אני רווקה ,חלמתי שאני במקום שומם מדבר מוקף גבעות ונחש שחור בחלום יורד מגבעה לכיווני ואני צועקת וגורמת לנחש לזחול לכיוון אחר ושם עומד אדם שאני לא בטוחה אם הוא בעלי. הבנתי שהצעקה הבריחה את הנחש ולכן המשכתי לצעוק עד שהנחש בחלום בורח מהמקום".

בדוגמא נוספת של חלום אחר על נחש ארסי שמתפתל סביב החולמת במיטה ובמקרה זה הנחש מסמל בחלום את הסקס והמיניות של החולמת שיוצרים תלות בבן הזוג והקושי שלה להתמודד עם מצב זה בזוגיות.

"חלמתי על נחש צהוב שמסתובב סביבי ומביט בי ובחלום הרגשתי מהופנטת ומרוגשת התעוררתי מהחלום מחובקת עם בעלי"

היבט נוסף של נחש בחלום יכול להיות סימבול למיניות שמתקשר לאיום ישיר על הזוגיות. בחלום הבא החולמת אוהבת את בן זוגה ונאבקת בפיתוי לשמור על הזוגיות שלהם.בן הזוג דואג לשמר את הזוגיות ולנטרל את האיום בחלום.

"חלמתי על נחש גדול ארוך ארסי ומפחיד שנמצא בחצר שלי. ברחתי לבית וניסיתי לאטום את דלת הבית ובכל זאת הנחש בחלום נכנס לבית. חלמתי שאני רואה אותו במיטה שלי ותפסתי חזק את ראש הנחש בחלום כדי שלא יכיש אותי וכמעט נגמרו לי הכוחות. קראתי לעזרה לבן זוגי שלי שיעטוף את הפה של הנחש בחלום בסלוטייפ והכנסנו אותו לקופסא והנחש בחלום נחנק למוות וראיתי שהראש שלו נתלש. ווידאתי הריגה בצורה אכזרית של הנחש בחלום כדי לדעת שהוא מת"

אחד האלמנטים השכיחים בחלומות על נחשים זה הכשה של נחש בחלום אומנם נראה מפחיד אבל ההפך הוא הנכון כפי שציינתי נחש בחלום מסמל זוגיות אז נחש שמכיש בחלום מסמל הריון וסקס.

בחלום לדוגמא הבאקיים מאבק מיני ע"י גבר שחושק בחולמת אישה נשואה. האישה מופיעה כתרנגולת בחלום והנחש בחלום כגבר ערמומי שלא מוכן לוותר עד שלבסוף הוא מצליח להשיגה באמצעות הכשת הנחש בחלום.

"חלמתי על נחש שחור שעוקב אחר תרנגולת בחלום שנכנסת למים והנחש בחלום נכנס אחריה ופתאום התרנגולת נעלמת במים והנחש בחלום צף על המים ומחכה. שהתרנגולת בחלום יוצאת מהמים כשהיא גדולה יותר הנחש בחלום קופץ ומכיש אותה"

נחש בחלום מסמל גם מארג כוחות בין בני הזוג לדוגמא בחלום הבא הנחש בחלום הוא מצד אחד סימבול לתשוקה של האישה לתינוק ומצד שני לביטול רצונותיה על ידי בעלה. הבעל מעיף את הנחש בחלום כלאחר יד ללא חשש ומראה על שליטתו באשתו.

"חלמתי שנחש לבן נכנס לבית והנחש בחלום ממש ארוך כמו גומי ונכנס לכל חדר ונמצא בכל הבית. אני מאוד נלחצת ומספרת לבעלי על הנחש והוא לאמת רגש ומעיף אותו בהינף יד"

לסיכום

הופעת נחשים בחלומות נשזרת במערכות זוגיות. הנחשים בחלומות מופיעים לרוב בתקופות או שהחולם נמצא בשיא מערכת הזוגית ויש לו חשש מכישלון הזוגיות או שהתת המודע מעלה את הנושא לתודעה.

בברכה דפנה ביסמוט

לחצו למעבר
לפורום חלומות
באתר פרפרים המרחב הרוחני
לפורום תקשור
באתר פרפרים המרחב הרוחני
לפורום זוגיות
באתר פרפרים המרחב הרוחני
לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

לחצו לרכישת ספרי מוארת
דרך האור
לחצו להצטרף לקהילת מוארת בפייסבוק

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר