הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות חשיבה חיובית טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית תקשור

חלומות על הדרכה רוחנית

הדרכה רוחנית

אנו חווים את החיבור למדריך הרוחני במהלך המדיטציה מסעות רוחניים וחלומות

האם לכולנו יש מדריכים רוחניים?

בוודאי שלכולנו יש אך אנחנו לא מודעים לקיומם. הדרכה רוחנית היא ישות אור שמלווה את הנשמה מרגע יצירתה ומתגלה בחלומות ובמסעות רוחניים. במהלך חיינו אנחנו מחליפים הדרכות רוחניות בהתאם לדרך ולהתפתחות הרוחנית שלנו.

כך בדיוק חשתי שכתבתי בספרי "מוארת " על מאוריה ההדרכה המלווה אותי במסעי הרוחני ,תחושה ששתינו שזורות זו בזו,שאני והיא אחת הן.
בחלומות ההדרכות הרוחניות יופיעו כישויות או כחיות חזקות בעלות יכולות ראיה רוחנית לדוגמה חלום על נמר, חלומות על ינשוף, ברדלס עורב ונשר בחלומות שמטרתן לשמור וללוות את החולם במסעו הרוחני.

מה התרומה שלנו בחיבור להדרכה הרוחנית שלי?

  • הגשמת היעוד – החיבור למדריך הרוחני חושף אותנו לשיעורים שהנשמה בחרה ועצם החשיפה מאפשרת לנו לממש את השיעורים על מנת להגשים את היעוד שלנו בחיים.
  • צמיחה רוחנית תתאפשר באמצעות הדיאלוג עם ההדרכות המלוות שלנו.
  • מאפשר לנו להקשיב לקול הפנימי שלנו ומרחיב את המודעות העצמית.

מהן היתרונות בחשיפת ההדרכה הרוחנית?

  • סיפוק אישי.
  • מודעות עצמית – שליטה ועמידה בלחצים ובקשיים במימוש הדרך שבחרנו.
  • הקשבה לקול הפנימי– קבלת תובנות מתת המודע להתלבטויות בחיים, שליטה עצמית בחיינו וחיזוק הביטחון עצמי
  • חיבור לזיכרונות עבר כולל מחיים קודמים – שחרור קרמה חוסמת להגשמת היעוד ,הבנת הסיבות לקשיים בחיינו.
  • תיקון שיעורים קרמתיים מחיים הקודמים – משחרר אנרגיה מחיים בגלגולים קודמים ומוביל למימוש היעודים שהנשמה בחרה
  • חיבור למקור הנשמה –מאפשר את החיבור לזיכרונות מחיים קודמים.
  • חיבור למהות הנשמה –מאפשר את החיבור להדרכה ולמציאת היעוד הנשמתי.
  • סלילת הדרך למימוש היעודים שהנשמה בחרה לחיים הללו.

מהו המסע הרוחני עבורך?
המסע יאפשר לך חיבור בין הנשמה בגוף הפיזי לנשמה הגבוהה שנמצאת במקור הנשמה ,את החיבור להדרכה האישית ומציאת היעוד .מציאת היעוד מאפשר סיפוק ואושר בחיים. זהו מסע לתוך עולם התקשור.
אני מדריכה תהליכים שלמים לצורך הכרת המדריך גם באופן פרטני לאנשים עם פוטנציאל רוחני וגם במהלך הסדנאות שלי.
חיבור למקור הנשמה
חיבור למדריך האישי
חיבור הדרכות מלוות
חיבור ליעוד
מטרת התהליך
הדרך לגילוי היעוד יתאפשר באמצעות החיבור למדריך האישי שמלווה את הנשמה מרגע יצירתה. החיבור למדריך האישי יעצים את החיבור בין הנשמה בגוף הפיזי לנשמה הגבוהה ויוביל  לחיבור ליעוד שהנשמה בחרה לחיים הללו

חלומות על נמר וברדלס
מדריך רוחני משתקף בחלום כדמות לא מוכרת שמלווה ומדריכה את החולם בהתנהלותו בחיים. לעיתים ההדרכות משתקפות גם כחיות שונות בחלום.
חלום נוסף מקסים על נמר בחלום שקשור למדריכים הרוחניים מתאר הדרכה חדשה שתלווה את החולמת.
"חלמתי שאני יושבת על ספה ומשוחחת עם מישהי ופתאום צל ענק מופיע ונוחת עלי. בהתחלה חשבתי שזהו נשר גדול ואני מאושרת מכך שהוא קרוב אלי ושאני מצליחה לצאת מתחתיו אני רואה נמר או ברדלס שמנסה לדבר איתי ואני לא מצליחה להבין אותו ורק מבטיחה לו שאשמור עליו שהוא לא יפגע הוא נצמד אליי ולא עוזב אותי ואני מרגישה מאושרת. השמועה מתפשטת ובאים לקחת אותו  אבל הוא נצמד אליי כמו תינוק ואני חובקת אותו בידיים"

חלום על עורב

הופעת עורב בחלום מסמלת חדות לשון ומחשבה של החולם/ בהיבט הרוחני העורב בחלום מסמל יכולת רוחנית גבוהה והשפעה חזקה על אחרים והצורך של החולם לברור את מילותיו.

"אני בבית (לא זוכרת אם זה שלי), המון גרעינים מפוזרים על הרצפה וגם עליי. אני אוספת את הגרעינים ופתאום נעמד על הכתפיים שלי עורב. אני לא רואה אותו כי הוא על הכתפיים מעל ראשי. אני קופאת ולא זזה .האחיזה שלו איתנה ולא כאבה. העורב מתבונן אך לא נוגע/אוכל את הגרעינים. ואז הוא עף. אני המשכתי לאסוף את הגרעינים ובשלב זה התעוררתי מהחלום. חשוב לציין שההרגשה בחלום לא הייתה של לחץ או פחד"

העורב נחשבת כציפור אינטליגנטית שידועה בחכמתה וביכולתה לנתח מהלכים מראש.העורב בחלום יושב על כתפה של החולמת ומסמל את תפקידו כצופה ומלווה את החולמת. הגרעינים בחלום משולים לעניינים שעליה לקדם.

חלום על פנתר
הפנתר הינה חיה טורפת ממשפחת החתולים ובחלומות הפנתר מסמל על הגנתו של החולם במסעותיו הרוחניים מהדרכותיו המלוות .

"חלמתי שפנתר אפור רודף אחרי ואחרי חברותיי שרצו לכיוון אחד ואני לבדי לכיוון אחר,נכנסתי לכלוב חיות,אני מתייעצת עם המורה השמנית שלי והיא אומרת לי תפתחי לו את הדלת,אני פותחת הוא מתקרב אליי מרחרח את פניי והולך,אני חוזרת לחברותיי והן מריעות לי"

החלום על הפנתר מסמלתשהחולמת בתהליך רוחני ושהמורהמלווה ומדריכה אותך. החלום על הפנתר מדגיש את הפחד של החולמת מהתמודדות עם הרוחניות והסוד הקיים בעולם הרוחושהיא לא סומכת על היכולות הרוחניות שלה.

חלום על נשר

הנשר היא מלך העופות והופעת הנשר בחלום מתקשר ליכולותיו הרוחניות של החולם. הנשר בחלום מסמל אדם בעל ראייה רחבה,שמסוגל לנתח מצבים של אחרים ולהדריכם. הנשר בחלום מדבר על תוכנות כעוצמה,ביטחון וחוכמה פנימית. בהיבט הרוחני. חלום על הנשר מסמל לחולם את יכולתו להתחבר למיידעים עתיקים, להיות מעל המציאות הגשמית, לשמש כמדריך רוחני לאחרים ולפתור בעיות בכלים רוחניים.

"חלמתי שאני רואה עין של נשר בחלום, את פניו היפות של הנשר אבל בעיקר חשה בעינושל הנשר בחלום כאילו היא שלי"
העין של הנשר בחלום מסמלת על יכולת הראייה /תקשור של החולמת .הופעת הנשר בחלום מחזקת את ביטחונה של החולמת במסעה הרוחני.

חלומות על טיגריס

הטיגריס חיה ממשפחת החתולים,חיה טורפת עוצמתית. חלומות על טיגריס מסמלים על הדרכה רוחנית שעוזרת לחולמת להסתגל לשינויים הרוחניים שהוא חווה במהלך התפתחות הרוחנית.

"אני לומדת תקשור וחלמתי על טיגריס יפיפה מביט בי בעיניו הירוקות. בחלום אני הולכת אחרי הטיגריס ומגיעה למקום גבוה שממנו ניתן להשקיף על העולם כולו . בחלום חשתי מובלת ומוגנת"

ההסתכלות בעיניו של  הטיגריס בחלום מסמלת על יכולתה להתמודד עם פחדים והיא סומכת על הטיגריס בחלום שילווה אותה ויעזור לה בתהליכים הרוחניים שהיא עוברת. הטיגריס בחלום עוזר לחולמת לראות רוחנית ובמילים אחרות לתקשר.

חלום על ינשוף

הופעתו ינשוף בחלום מסמלת על צדדים סודיים וסודות שהחולם שומר. בהיבט הרוחני הינשוף בחלומות מסמל יכולת לנתח מצבים באמצעות תקשור וראיה על חושית.

"חלמתי הלילה  על ינשוף שלופת אותי מאחור במותני ואני מנסה לשחרר את טפריו שאוחזים בבטן לבסוף בכוחות על אני מצליחה. רציתי לציין שבעלי באבל על מות אימו מאתמול וכמובן שאני חלק מההוויה."

מוזמנים ליצור קשר לצורך תהליך ההדרכה הרוחנית

בברכה דפנה ביסמוט

לחצו למעבר
ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל- פורום תקשור באתר פרפרים המרחב הרוחני
ל- פורום זוגיות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

לחצו לרכישת ספרי מוארת דרך האור
לחצו להצטרף לקהילת מוארת בפייסבוק

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

2 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר