טיפול קריסטלים כללי קריסטלים

שימוש במטוטלת אנרגטית קריסטל או מתכת

שימוש במטוטלת הוא אחד הכלים לקבלת תשובות מאני העליון והנשמה ולריפוי אנרגטי.

 

שימוש במטוטלת ככלי לתקשור וחיזוי

מטוטלת קריסטל לחיזוי מטוטלת מתכת לחיזוי מטוטלת מעץ לחיזוי

מטוטלת לחיזוי הנה אחד מהכלים שנעזרים בהם לחיזוי ותקשור וגם לצורך ריפוי אנרגטי וקליטת אנרגיות. מטוטלת לחיזוי עשויה בדרך כלל מקריסטלים מסוגי קריסטלים שונים בצורות שונות. ישנם בשוק גם מטוטלות מתכת ומטוטלות עץ. גם מטוטלות אלו של מתכת ועץ מגיעות במגוון צורות וצבעי מתכת שונים שהם לצורך נוחות.
השימוש במטוטלת נעשה לשם חיזוי וקבלת מסרים וריפוי אנרגטי.
אחת המטוטלות מקריסטל השכיחות כיום בשוק היא מטוטלת קריסטל קוורץ (כמובן שיש מטוטלות מאבני קריסטלים שונים שגם הם נפוצות כמו מטוטלת רוזקוורץ). לכל המטוטלות לחיזוי יש שרשרת שמשמשת לאחיזה נוחה בזמן תנועת המטוטלת על מנת לאפשר למטוטלת לנוע בחופשיות ולא חשוב אם המטוטלת עשויה מקריסטל עץ או מתכת.
מרבית המטפלים נוהגים להשתמש במטוטלת לחיזוי אולם השימוש במטוטלת אפשרי לכל אחד ואחת באופן חופשי. כל אחד יכול לקנות מטוטלת באתר מתנות לנשמה ולקרוא את ההנחיות באתר ולהתנסות בשימוש במטוטלת בקלות ועם הזמן המיומנות בשימוש במטוטלת תלך ותגבר. או לחלופין להצטרף לשיעור לימוד שימוש במטוטלת לצורך חיזוי.

מה שואלים מטוטלת שימוש במטוטלת – מטוטלת תקשור וחיזוי

השימוש במטוטלת הוא לשם חיזוי וקבלת תשובות במטרה לאבחן בעיות וקשיים שהתשובה שלהם יכולה להיות כל אחת מהאופציות הבאות בתלות בשאלה:
" כן או לא"
"שלילית או חיובית"
בחירה בין 2 אופציות "אופציה א או אופציה ב" .
חוסר תשובה כאשר המטוטלת לא מגיבה עומדת במקומה ולא נעה לשום כוון

המטוטלת מדברת עם האוחז בה במהלך התשאול ומגיבה לאנרגיה שנמצאת מסביב ,והאוחז בה מתחבר אנרגטית לאני הגבוה ולנשמתו של השואל (אפשרי לשאול גם על עצמנו ועל הקרובים לנו). האנרגיה שקיימת במטוטלת מייצרת את תנועתה או לצד החיובי או לצד השלילי או ללא תנועה שאומר לשואל שאין תשובה .
תנועת המטוטלת מאפשרת לשואל להחליט החלטה ממקום בטוח ואמין. חשוב לשאול שאלות ברורות וחד משמעיות ולא שאלות מעורפלות. השאלות כמובן יכולות להישאל ע"י המטופל או המטפל הרוחני.

שימוש במטוטלת לשאלות לחיי היום יום כל אחד כל אחד יכול

להלן דוגמאות למה שואלים מטוטלת בעת השימוש במטוטלת לחיזוי שאלות ואבחון

  • האם כדאי לי לקבל את הצעה שהבוס שלי הציע לי בעבודה? המטוטלת תיתן חיזוי של כן או לא לקבלת ההצעה.
  • האם אצליח בטסט? המטוטלת תיתן תשובה של כן או לא לעבור את הטסט
  • האם אצליח במבחן? המטוטלת תיתן תשובה של כן או לא לעבור את המבחן
  • האם תהייה לי זוגיות בשנה הקרובה ? המטוטלת תיתן חיזוי של כן או לא האם השואל/ת ייכנסו לזוגיות בשנה הקרובה.
  • האם כדאי לי לרכוש את הבית? המטוטלת תחזה תשובה של כן או לא לרכישת הבית.
  • אלו מהאופציות הבאות עלי לבחור ?
  • אני מתלבט בין א ל-ב' ?
  • אני לא יודע/ת מה לעשות ללכת ל…או ל..
  • האם כדאי לי להתחתן עם מישהו מסוים ?
  • האם אצליח למצוא עבודה בזמן הקרוב ?
  • האם יפטרו אותי מהעבודה ?
  • האם עשו לי עין הרע ?

אבחון וטיפול ע"י מטוטלת

השימוש במטוטלת נחלק למספר אופנים שימושיים  בהתאם לסוג החומר ממנו היא עשויה:
שימוש מטוטלת קריסטל מטוטלת עץ או מטוטלת מתכת במהלך תקשור ולטיפול רוחני אנרגטי המטוטלת משמשת ככלי לקבלת מסרים וחיזוי במהלך תקשור. המתקשר צריך להחזיק בשרשרת המטוטלת ולשאול שאלות ברורות שהתשובות שלהן יכולות להיות כפי שצוין לעיל ולא לחזור על השאלה בגרסאות שונות.
שימוש במטוטלת קריסטל מטוטלת עץ או מטוטלת מתכת במהלך טיפול אנרגטי השימוש במטוטלת במהלך טיפול רוחני אנרגטי כמו לדוגמא בטיפול הילינג מתאים לכל סוגי המטפלים הרוחניים. המטפל סורק עם המטוטלת את הגוף וההילה במטרה לגלות חסמים ואנרגיות שליליות ולשחררם ולהביא לאיזון אנרגטי ולריפוי פיזי-רוחני ונפשי. המטפל יכול להעביר את המטוטלת על גוף המטופל או מעל לצ'קרות או להתמקד בנקודה מסוימת בגוף לשם שחרור האנרגיה הבעייתית והכנסת אנרגית ריפוי חדשה. בטיפול קריסטלים או טיפול בהילינג מניחים מערכי קריסטלים על הגוף והמטפל יכול להיעזר במטוטלת להטעין את מערכי אבני הקריסטלים שמונחים על הצ'קרה והתמרת האנרגיה להאצת הריפוי הרוחני באמצעות ניקוי ואיזון ההילה. זוהי שיטה שהשימוש במטוטלת הוא בהתאם למטרת הטיפול כאשר המטפל מעבירה מעל הצ'קרות של המטופל. מטפל ידע לזהות את סימני המטוטלת מקריסטלים על מנת להבין את התשובות המתקבלות של "כן", "לא" או חוסר תשובה וכל זאת באמצעות זיהוי תנועות המטוטלת בקריסטלים.

סוגי מטוטלות לחיזוי קימות למכירה

ישנם סוגי מטוטלת עשויות מחומרים שונים:

  • מטוטלת קוורץ המתאימה לקבלת מסרים בתקשור.
  • מטוטלת עץ לא מושפעת מאנרגיות ומתאימה לטיפולים אנרגטיים ועדיפה ממתכת ומקריסטל לקבלת מסרים בתקשור.
  • מטוטלת מתכת מורכבת ממתכות שונות בגוונים שונים של זהב/כסף/נחושת מושכת אנרגיות ומתאימה לטיפולים אנרגטיים ולקבלת מסרים בתקשור.

סוגי מטוטלות לחיזוי ואבחון

מטוטלת קוורץ מטוטלת קוורץ עשויה מאבן קריסטל קוורץ. קוורץ אבן קריסטל מטהרת מעניקה אנרגיה לגוף הפיזי והרגשי ועוזרת בפתיחת המודעות וקבלת מסרים. בסיום השימוש במטוטלת הקוורץ יש לטהר אותה בשטיפה במים או בהנחתה בקערה באור השמש/הירח. לינק לרכישה באתר מתנות לנשמה

מטוטלת אוונטורין מטוטלת אוונטורין עשויה מאבן קריסטל אוונטורין. אוונטורין אבן מרגיעה וממיסה אנרגיות שליליות. השימוש במטוטלת האוונטורין מעביר אנרגיה חיובית ורגועה לשואל. השימוש במטוטלת האוונטורין מתאים לקבלת מסרים, בטיפולים לאיזון אנרגטי ובמצבי שהשואל מצוי בלחץ. בסיום השימוש במטוטלת האוונטורין יש לטהר אותה בשטיפה במים או בהנחתה בקערה באור השמש/הירח. לינק לרכישה באתר מתנות לנשמה

מטוטלת רוזקוורץ מטוטלת רוזקוורץ עשויה מאבן קריסטל הרוז קוורץ. רוז קוורץ אבן אהבה מאזנת ומתדרת חיובית את צ'קרת הלב. השימוש במטוטלת רוזקוורץ מתאים ,לקבלת מסרים , בטיפולים להעלאת האנרגיה בצ'קרת הלב וקבלת מסרים הקשורים לאהבה, רגשות ומערכות יחסים . בסיום השימוש במטוטלת הרוז קוורץ יש לטהר אותה בשטיפה במים או בהנחתה בקערה באור השמש/הירח.  לינק לרכישה באתר מתנות לנשמה

מטוטלת צ'קרות מטוטלת צ'קרות עשויה מ-7 קריסטלים לפי מודל צבע הצ'קרות. השימוש במטוטלת צ'קרות מתאים לקבלת מסרים ,בטיפולים אנרגטיים לאיזון הצ'קרות ,לפתיחת והעצמת הצ'קרות ולאיזון ההילה . בסיום השימוש במטוטלת הצ'קרות יש לטהר אותה בשטיפה במים או בהנחתה בקערה באור השמש/הירח. לינק לרכישה באתר מתנות לנשמה

מטוטלת עץ מטוטלת עץ עשויה עץ ולפעמים משבלים במטוטלת עץ גם  7 אבני הצ'קרות. השימוש במטוטלת עץ מתאים לקבלת מסרים ,בטיפולים אנרגטיים לאיזון הצ'קרות ,לפתיחת והעצמת הצ'קרות ולאיזון ההילה. מטוטלת עץ איננה סופגת אנרגיות אך כדאי מדי פעם לטהרה בהנחתה בקערה באור השמש/הירח.
לינק לרכישה באתר מתנות לנשמה

מטוטלת מתכת מטוטלת מתכת עשויה מתכת בצבעים שונים. השימוש במטוטלת מתכת מתאים לטיפולים אנרגטיים לאיזון הצ'קרות שיש אנרגיות שליליות חזקות, לפתיחת והעצמת הצ'קרות ולאיזון ההילה, כנגד אנרגיות שליליות ,לקרקוע ומיקוד ולקבלת מסרים. מטוטלת מתכת סופגת אנרגיות כדאי לטהרה בהנחתה בקערה באור השמש/הירח. לינק לרכישה באתר מתנות לנשמה

מטוטלת מתכת קונוס מטוטלת מתכת קונוס עשויה ממתכת בצורת קונוס. השימוש במטוטלת קונוס מתאים בטיפולים אנרגטיים לאיזון הצ'קרות ,לפתיחת והעצמת הצ'קרות ולאיזון ההילה, לניקוי מאנרגיות שליליות ,לקרקוע ומיקוד ולקבלת מסרים. . מטוטלת מתכת סופגת אנרגיות כדאי לטהרה בהנחתה בקערה באור השמש/הירח.

מטוטלת אורגונייט מטוטלת אורגונייט מגיעה עם אבני קריסטלים המתאימים ל- 7 הצ'קרות שמבוססת על תורת האורגונייט לפי שבעת צבעי הצ'קרות .השימוש במטוטלת האורגונייט מתאים בטיפולים אנרגטיים לאיזון הצ'קרות ,לפתיחת והעצמת הצ'קרות ולאיזון ההילה, נגד אנרגיות שליליות ,זימון אנרגיות חיוביות, לקרקוע ומיקוד ולקבלת מסרים. אין צורך לטהר את מטוטלת אורגונייט.

טיפים למשתמש במטוטלת

  • לאחר השימוש במטוטלת מקריסטלים רצוי לנקות/לטהר את המטוטלת.
  • ניתן לכוון מטוטלת מקריסטלים לתדר הטיפולי הנדרש.
  • רצוי לא לתת לאנשים אחרים לגעת במטוטלת הקריסטלים שלכם.
  • שימוש במטוטלות מאבני קריסטלים יש יכולות אנרגטיות על גוף האדם.
  • אפשר להשתמש במספר מטוטלות לפי הצ'קרות ובכך לעבוד על הגוף האנרגטי של המטופל.
  • השימוש במטוטלת נותן מענה מהיר ומתאים לכולם.
  • כל אחד יכול ללמוד להשתמש במטוטלת לימוד בשיעור לימוד קצר ואישי.

סדנה לשימוש במטוטלת

סדנה לשימוש במטוטלת מתאימה למטפלים רוחניים, לאנשים שעוסקים בהכוונה וייעוץ ולכל מי שמעוניין לקבל מסרים עבור עצמו ואחרים.
סדנת שימוש במטוטלת הינה סדנה פרטנית אישית של שעה וחצי התלמיד לומד להשתמש במטוטלת לקבלת מסרים לעצמו ולאחרים.מאחר והמטוטלת מחוברת אנרגטית לאדם אחד בלבד התלמיד בוחר את המטוטלת המתאימה לו ולומד לכוון ולסכרן אותה אנרגטית עבורו. התלמיד לומד להכיר את הסימנים והתנועות של המטוטלת בעת קבלת תשובות : "כן","לא",וחוסר בתשובה".
התלמיד מקבל בסיום הסדנה תעודה מטעם מכללת צומת לרוחניות ,ובמתנה את המטוטלת שבחר לעצמו בתחילת הסדנה.

רכישת מטוטלת אונליין

באתר מתנות לנשמה ניתן לרכוש סוגי מטוטלות שונים במחיר השווה לכל כיס כולל מטוטלות קריסטלים, מטוטלות מתכת ומטוטלות מעץ וכל זאת במחיר סביר ואפשר כמובן ללמוד איך להשתמש במטוטלת בשיעור חד פעמי לכל מי שרוצה.

לסיכום מטוטלת לחיזוי תקשור וטיפול אנרגטי

במקביל לייעוץ בתקשור אני בעצמי נעזרת במטוטלת לחיזוי בתקשור ושואלת אותה שאלות שהתשובות שמתקבלות מהמטוטלת תמיד מדויקות ואני מחוברת אליה. כמו אני נעזרת במטוטלת לטיפולים אנרגטיים שונים. ישנן מטוטלות מסוגים שונים שנועדו לחיזוי ולטיפול אנרגטי. רצוי לטהר אותן לפני ובסיום השימוש בשל השימוש האנרגטי שנעשה עמן. הטיהור מסנכרן את האנרגיה של המטוטלת ומחזיר אותה לנקודת ההתחלה. חשוב למי שמשתמש במטוטלת לגלות רגישות לתגובות שהם מקבלים במהלך השימוש בה ובמידה ולא ניתנת תשובה לא לנסות לשאול בדרכים שונות את אותה שאלה אחרת האנרגיה שתועבר מהשואל היא של חוסר אמון בתשובה והיו מקרים שהמטוטלת נשברה או הפסיקה לתת תשובות .חשוב למשתמש בה להיות מחובר אליה במידה והשואל חש לא מחובר למטוטלת כדאי לבדוק החלפתה או לנסות לטהר אותה זמן ארוך יותר

מזמינה אותך למאמר המקיף על אבני קריסטלים

 

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אבני קריסטלים אבני החן של הנשמה

בשביל הקריסטלים

לימוד שחזור גלגולים

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט ללימוד השימוש במטוטלת

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר