חלומות מודעות עצמית

שינוי בחיים

איך מייצרים שינוי

השינוי בחיים צריך להתחיל מבפנים וההצלחה שלנו בשינוי היא באימון בעצמנו ,ובביטחון בדרך .

שינויי בחיים צריך להתרחש מבפנים

לחוש שאש זורמת בתוכנו ודוחפת אותנו לעשייה.

יותר מכך שינוי שמונע מבחירות הנשמה הוא שינוי עוצמתי ומשפיע על מעגלים אחרים שמקיפים אותנו. שינוי מבחירות הנשמה יגיע תמיד בזמן הנכון, מכיוון שהשינוי הוא "הדיוק" שהגוף והנשמה חווים אנרגטית יחד ויוצרים את האנרגיה שמייצרת עשייה. החולמת חוותה את תוצאת מימוש אחת מבחירות נשמתה כהחלפת תעודת זהות בחלום שמסמל שינוי שמשפיע על הזהות הפנימית שלה ורק היא יודעת איך להניע אותו.

"בחלום אני נמצאת במשרד הפנים ורוצה להחליף את תעודת הזהות שלי. עקפתי את התור ואמרתי שאני רוצה רק לשאול. הפקידה הלכה לרגע וחזרה וקיבלה אותי ואמרה שיותר מאוחר תחליף לי את תעודת הזהות. אמרתי לה שאני רוצה עכשיו. אחר כך ניסיתי להשחיל בלולאה שרוכים. בשתיים הצלחתי אך בשתיים אחרים השרוך לא נכנס לולאה. איש אחד רצה לעזור לי וסירבתי."

האם אצליח בשינוי ?

ההצלחה בשינוי מתחילה במודעות שלנו לעצמנו ,למה שעושה לנו טוב בחיים .המשכיותו של השינוי הוא בתעוזה ובבניית התהליך עצמו .החשוב מכל שהסביבה תהיה מעורבת מתחילתו של התהליך והתערבותה עבורנו היא טריגר להמשכיותנו בתהליך השינוי. החולמת מספרת שהיא  מביאה כמות גדולה של  בגדים צבעונים שהם קטנים עליה ומנסה לסדר אותם בצד. הבגד בחלום הוא סימבול למעטפת החיצונית של החולמת .כאשר אנו עוברים שינוי המעטפת החיצונית שלנו חל בנו שינוי פנימי וחיצוני. בחלום החולמת מתחילה את התהליך השינוי בזריקת הבגדים שקטנים עליה . צבעוניותם של הבגדים מעידה על כך שהחולמת אדם שמח ויצירתי שממצה את עצמו במהרה וממציא את עצמו בתדירות רבה. *לסיום תלמדו לפרגן לבחירות שלכם. *תרגישו את הבחירה שעשיתם בבטן ותשלימו עימה כי הכל לטובה *אין מתי" …כי "הרגע הנבחר" נבחר על ידי הנשמה

רוצים לשתף בחוויותיכם ?

תוכלו לשתפם ב: ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני בדף שלי בפיסבוק קסם החלום

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

מכללת צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

9 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר