טיפול קריסטלים קריסטלים

תהליך טיהור וניקוי הקריסטלים

מושבת קריסטל סיטרין על רגלית

במידה ואנו משתמשים באבן הקריסטל ככלי טיפולי עלינו לנקות ולטהר אותה בסיום הטיפול

תהליך ניקוי וטיהור קריסטלים נועד לנקות את האנרגיה שהקריסטל ספג לאחר השימוש בו. מעבר לעובדה שהאנרגיה עלולה להזיק לנו ,עודף אנרגיה שנספג בקריסטל עלול לגרום לשבר הקריסטל.
כאשר אנו מקבלים במתנה ו/או רוכשים אבן קריסטל רצוי לנקות ולטהר אותה אנרגטית. במידה ואנו משתמשים באבן הקריסטל ככלי טיפולי עלינו לנקות ולטהר אותה בסיום הטיפול ואם אבן הקריסטל משמשת אותנו כתכשיט על הגוף אנו נטהר אותה מידי חודש או אם נחוש שאבן הקריסטל מפסיקה להדהד אנרגטית.

קריסטל הרוז קוורץ

קריסטל הרוז קוורץ

תהליך ניקוי קריסטלים באמצעות מדיטציה בעת המדיטציה נדמיין שאנו עוטפים את אבן הקריסטל באנרגיה לבנה שמנקה אותה מאנרגיות מיותרות ושליליות.
תהליך טיהור וניקוי קריסטלים באמצעות שטיפה בזרם מים ולאחר מכן ולהניח לקריסטל להיטען אנרגטית תחת אור שמש או אור ירח. אבן קריסטל שמסיס במים כגון קריסטל סלנייט וקריסטל קינייט אסור לשטיפה במים והטיהור והטעינה יהיה בהנחה בשמש או אור ירח או על מושבת קוורץ.
תהליך טיהור וניקוי קריסטלים באמצעות קבירת באדמה החזרת הקריסטל לאדמה מנקה ומטעינה ומסנכרנת מחדש כאילו יצא עכשיו מבטן האדמה. הנחתו במושבת קוורץ מנקה ומטעינה אותו מחדש. ניתן לקבור את הקריסטל גם בעציץ.
תהליך טיהור וניקוי קריסטלים באמצעות הנחת הקריסטל על מושבת אבני קוורץ
תהליך טיהור וניקוי קריסטלים באמצעות שטיפה בקערה עם מי מלח מתאימה לחלק מהקריסטלים.השימוש במלח מאזן את האנרגיה של הקריסטל ,אך יש קריסטלים כמו קריסטל מלכית , אזורית מלכית, סלניט, קינייט, אבני קריסטלים רכות, אבני קריסטל שמורכבות מנחושת ועוד שהמלח הורס את השדה האנרגטי שלהם לכן יש לבדוק לפני האם אבן הקריסטל מתאימה לשטיפה במי מלח

מזמינה אותך למאמר המקיף על אבני קריסטלים

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אבני קריסטלים אבני החן של הנשמה

בשביל הקריסטלים

לימוד שחזור גלגולים

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט והצטרפות לפרפרים המרחב הרוחני היא כניסה למשפחה חמה ומלווה רוחנית

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר