הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית

תהליך סנכרון החיים תיאור טיפול

תהליך סנכרון החיים

סדרת הטיפולים סנכרון החיים מבוססת על מודל מובנה ומוכח המהווה כלי לייעוץ, להכוונה ולאיזון בנושאים מגוונים בחיי היום יום.
הסדרה כוללת 3 מפגשים שבמהלכם המטופל ילמד להתמודד עם עולמנו הפנימי והחיצוני,עם הבעיה/החסימה ששלמה הגיע.

תהליך סנכרון החיים – תיאור טיפול

סדרת הטיפולים סנכרון החיים מבוססת על מודל מובנה ומוכח המהווה כלי לייעוץ, להכוונה ולאיזון ולמיקוד מחדש בנושאים מגוונים בחיי היום יום.
הסדרה כוללת 3 מפגשים שבמהלכם אנו לומדים להכיר את עולמנו הפנימי והחיצוני, ממקדים את הבעיה/החסימה באמצעות תקשור, ומסנכרנים את חיינו מחדש באמצעות הילינג לאיזון אנרגטי וטיפול בקריסטלים להנעה לפעולה, למיקוד לקרקוע ולפתיחת ערוץ חדש בחיינו.

בניתי את התהליך לאור ניסיוני הרב מול מטופלים שביקשו לייצר שינוי בחייהם, אך אי אפשר לראות רק חצי תמונה ולשם כך נפגשים למפגש תקשור שמעלה את כל התכנים שדורשים ריפוי ושינוי ולאחריו שני מפגשי טיפול אנרגטי שמובילים את המטופל להגדרת השינוי ומימושו.

רותי הגיעה אלי לפגישת תקשור בעקבות חלום שהטריד את מנוחתה.
רותי עזבה את מקום עבודתה לאחר 20 שנה וחיפשה לעצמה עיסוק חדש אך היתה מבולבלת ולא ידעה בוודאות מה יתאים עבורה .
החלום שיקף את המערך הריגשי שבו היא נתונה בעקבות עזיבת מקום עבודתה הקודם במשרד ממשלתי ,וטראומת הטרדה המינית שחוותה.
העליה במדרגות סימלה לרותי את הניסיון לעבור שינוי מקצועי, אך הטראומה ומצבה הריגשי מפריעים ומשתקפים בחלום בהליכה בשביל בוצי שגם אנשים אחרים נסחפו אליו בשל מצוקתם.
הטיפול ברותי דורש ממנה לבחור כיצד להתמודד עם המחסום הרגשי -החומה שנוצר בעקבות עזיבת מקום העבודה והטראומה המינית ,ולהגיע למיקוד ולדרך חדשה בביטול תחושת התלויה באוויר .
בסיום פגישת התקשור רותי עברה טיפול איזון אנרגטי באמצעות הילינג שנטרל את החסימה ומרבית מהתחושות שהפריעו לה ביצירת השינוי ולאחריו טיפול נוסף למיקוד ותחושת ביטחון בשינוי בעזרת חיבור לאנרגיית הקריסטלים שרותי בחרה.
ואכן לאחר חודש  רותי התקבלה למקום עבודה חדש שהתאים בדיוק לנתונים המקצועיים שלה .

"חלמתי שאני מגיעה למקום עבודה ממשלתי דרך מדרגות עשויות מפח/ברזל. שהגעתי למדרגה העליונה האחרונה המדרגות יורדות למטה כמו נדנדה ואז נכנסים למקום העבודה והמדרגות חוזרות למעלה כדי שאחרים יוכלו להיכנס. חשתי תחושה של הטרדה מינית כעסתי וביקשתי העברה למקום אחר. אמרו לי לגשת לבניין אחר ובדרך ראיתי שביל בוץ מלא במים זורמים ובתוכו מלא אנשים שנסחפו עם המים והבוץ וקראו לי להיכנס כי זה כייף כמו מגלשה. לא רציתי והמשכתי ללכת והגעתי לחומה לבנה גבוהה והייתי צריכה להחליט האם לקפוץ למטה או לחזור למדרגות. החלטתי לחזור למדרגות ושהם הגיעו עליתי ובסיבוב נקרע הכבל שמחזיק את המדרגות. נשארתי תלויה באוויר וגלשתי על הכבל למטה שהגעתי הבנתי שאני חייבת לחבר את הכבל חזרה למדרגות אחרת אף אחד לא יוכל לעבור."

מקרה נוסף היה עם רבקה בחורה חרדית גרושה ללא ילדים,שהגיעה לתקשור על מנת להבין מדוע היא לא מצליחה להתקדם בזוגיות,ומה הסיבה לתקיעות בחייה?
מתארת לכם את המפגש המרגש עם רבקה :

רבקה כמה זמן את ללא זוגיות?

אני ללא זוגיות מעל לשנתיים , גרושה ובת 25 היא בעיה רצינית בעולם החרדי והדרך היחידה למצוא זוגיות היא בשידוכים אמרה וקולה דעך.
השידוך עם בעלי יוסף לא צלח בגלל עקרותו.

רבקה הביטה בי והוסיפה ,אני מבינה שאת המומה אבל את צריכה להבין שנישואים בעולם החרדי שונים, לא הייתה לי דרך לגלות שהגרוש עקר ורק לאחר שנתיים של ניסיונות ובדיקות גילינו זאת .

כמובן ששנינו קיבלנו זאת קשה מאוד,ולילות רבים לא ישנתי, הסתובבתי בין רבנים להתייעץ האם להתגרש? האם הוא הזיווג שלי ולמה? צעקה דינה בקול שבור.

את צודקת הפער גדול בין העולם החרדי לחילוני אך גם הנושא רלוונטי ל-2 המגזרים וישנם פתרונות יצירתיים.

יוסף בעלי לא הסכים שנאמץ ילד ובשום אופן שאשא זרע של גבר אחר וקבע עובדה שנתגרש לטובתי. בכינו וכאבנו והתהליך לקח כמעט חצי שנה עד שניגשנו לרבנות, זוהי חוויה איומה.

הצעתי לרבקה לעבור את תהליך סנכרון החיים והסברתי לה שהתהליך המובנה יחבר בין המסרים שיתקבלו בתקשור למציאות חייה על מנת לקדם את הזוגיות שלה. המסרים מהווים מידע אנרגטי והמטרה היא למקד ולהגיע למימוש היעוד. הנישואין שלכם והגירושים הם חוב אנרגטי מגלגולים קודמים שלכם שהייתם חייבים לתקן. תהליך סנכרון החיים ימקד אתך במטרה של הקמת משפחה חדשה ולהתחבר לאמונה שהייתה תמיד עמוד התווך בחייך.

איך את יודעת על האמונה שלי?

זה התקבל כמסר בתקשור שאמנותך היא הבסיס שסביבו החלטת לבנות את חייך.
את מצפה מבורא עולם שייתן את הפתרון לזוגיות שלך אבל את צריכה להיות זאת שיוזמת.
לאחר שתהיי שלמה בדרכך בחיים תוכלי לאחר מכן לזמן את הזוגיות לחייך.

האם יוסף היה הזיווג שלי?שאלה רבקה וקולה בקושי נשמע.

אספתי את כפות ידיה לידיי וחשתי את חומם, יוסף היה בעלך גם מאחד הגלגולים הקודמים. לכל נשמה בעולמנו יש חובות אנרגטיים והנישואין עם יוסף סגרו חוב קרמתי מהגלגול הקודם. יוסף שחרר אותך מהנישואין דבר שכנראה לא היה יכול לעשות בגלגול ההוא .

את יכולה לראות את הגלגול ההוא שלנו?

כן עניתי לה, המידע מגיע אלי בתקשור.
בגלגול הקודם למרות שהיית נשואה ליוסף לא זכית לחיות איתו כי הוא הוגלה למדינה אחרת שבה הוא הקים משפחה אחרת.
את נותרת בודדה ולא יכולת להתחתן שוב,אולם בחיים הנוכחיים ויוסף שחרר אותך,והחוב האנרגטי השתחרר חזרה לעולם הנשמות .
למרות שההתמודדות קשה עבורך אפשר באמצעות התהליך של סנכרון החיים להגדיל את המודעות שלך על מנת לסלול את המשך חייך באמצעות אנרגיה חדשה .

במפגשנו הנוספים בתהליך סנכרון החיים שכולל 3 מפגשים רבקה חוותה טיפולים אנרגטיים שעזרו לה לקבל את השינוי וניקו את כל ה-"כאב" שהצטבר אצלה.
רבקה התחברה חזרה לנתיב הנשמה שלה שתואר באחד הטיפולים כעץ בעל שורשים עמוקים.
בטיפול רבקה חוותה וראתה את הפירות שהעץ מניב ויצאה מהטיפול מעודדת ושמחה .
ו לשמחתי הרבה כעבור חצי שנה רבקה סיפרה לי בהתרגשות שהיא נישאה בשנית לחגי.

לסיכום-

תהליך סנכרון החיים הינו תהליך עצמתי שמשדרג את האנרגיה האישית,הביטחון העצמי,ומוביל אותכם בביטחה לשינוי שביקשתם לעצמכם.

להשארת פרטים בוואצפ- https://did.li/whatpls

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

 

סנכרון החיים

סנכרון החיים

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר