הילינג הילרים מומלצים טיפול הילינג אנרגטי לימודי הילינג קורס הילינג ריפוי בהילינג

איך לבחור נכון מורה להילינג

פלייר ללימודי הילינג

בבחירת מורה להילינג יש לבדוק המלצות ,פגישת הדגמה והיכרות ללא תשלום שבה תוכלו לקבל תשובות לכל השאלות שלכם מהו ניסיון הרוחני של המורה להילינג, שיטות הטיפול שלו, מה מלמדים בקורס הילינג ועוד.

איך לבחור נכון מורה להילינג

ישנם בתי ספר רבים שמלמדים שיטות הילינג שונות כולל שילובים של שיטות טיפול אנרגטיות שמלמדות הילינג כגון  NLP , תטא הילינג, הילינג קבלי, רייקי, הילינג קבלי ועוד.
חשוב שתהיו שלמים ללמוד הילינג למרות שלימוד טיפול בהילינג יכול להתאים לכל אחד ואחת לאחר הכנה מסודרת של לימוד בסיס רוחני.
גם אם אינך מטפל הוליסטי לימודי הילינג מתאימים עבורך ויכולים לעזור לך בטיפול עצמי או לסביבתך הקרובה.
אני מלמדת קורס טיפול בהילינג כבר משנת 2004 ובניתי את קורס ההילינג כקורס משלים אנרגטי למטפלים הוליסטיים ולעוסקים ברוח וגם למי שרוצה ללמוד הילינג לצורך שימוש עצמי.(כמובן רק לאחר השלמת בסיס רוחני שלי)

הילרית מטפלת בהילינג

מטפלת בהילינג נקראת הילרית מי שעוסקת ברוחניות ומאמינה ביכולותיה לעזור לאחרים ולעצמה, לסנכרן אנרגטית את חייהם ולהשפיע בהיבטים שונים על גוף נפש רוח, תוך שימוש באנרגיה קוסמית שנקלטת בתודעת המטופל.
הילרית יודעת לנתב במהלך הטיפול את אנרגיית ההילינג הקוסמית ועושה בה שימוש לצורכי ריפוי רוחני בלבד. אנרגית הילינג מוזרמת דרך התודעה של הילרית באמצעות הידיים ומוחדרת למקומות חסומים אנרגטיים בגוף וגורמת להקלה בכאבים והסרת חסמים שונים . טיפול הילינג הינו ערוץ טיפולי אנרגטי רוחני המסייע ומקל בחיי היומיום במקביל לרפואה המערבית. אני משלבת בהילינג תקשור, דמיון מודרך ומערכי קריסטלים שמייצרים ביחד אנרגית ריפוי עוצמתי שמשפיעה על ההילה ומשם לגוף-נפש-רוח.

איך בוחרים מורה לטיפול בהילינג

ראשית יש לבדוק המלצות על מטפלים ולבקש פגישה הדגמה והיכרות ללא תשלום שבה תוכלו לקבל תשובות לכל השאלות שלכם מהו ניסיון הרוחני של המורה להילינג, שיטות הטיפול שלו, מה מלמדים בקורס הילינג ועוד. כמו כן זוהי הזדמנות לקבלת הדגמה על עוצמת אנרגית ההילינג.
מעבר לכך אני גם מציעה טיפול הילינג חינמי במסגרת קורס הילינג שניתן ע"י התלמידים בקורס הילינג וזוהי הזדמנות לחוות את כל העולמות גם לחוות טיפול הילינג ממספר מטפלים, לשאול ולקבל המלצות ולחוש אנרגטית את המורה להילינג.
מתוך ניסיון החיבור בין התלמיד למורה להילינג מתרחש בחמש דקות הראשונות של ההיכרות ,אם התחברתם משמע הנשמה שלך מצאה את המורה להילינג שלה ,אחרת אני מציעה שתחפשו מורה אחר שיתאים עבורך.

שיטות שונות ללימוד הילינג

כל מכללה ובית ספר רוחני מכשיר באופן קצת שונה את תלמידיו לטיפול בהילינג.
קורס הילינג במכללת צומת לרוחניות הינו קורס שבו איחדתי מספר שיטות טיפול בהילינג, הלימודים הם מעשיים ובכל שיעור התלמיד מתנסה הדדי עם שאר התלמידים באופן מעשי בלימוד בשיעור.

האם תלמיד שלא למד רוחניות לפני קורס הילינג יכול ללמוד?
לתלמיד שלא למד רוחניות לפני רישומו לקורס הילינג חייב השלמה של מספר מפגשים לצורך הגעה לבסיס רוחני שווה ורחב. לדוגמא אני משלימה כבסיס לפחות את הנושאים הבאים: חיבור להילה, חיבור לעין השלישית, חיבור להגנות וחיבור להדרכה הרוחנית.

איך מרגישים התאמה למורה להילינג

  • האנרגיה בקבוצה – התלמיד צריך לחוש חיבור אנרגטי לקבוצה ולמורה כבר בשיעור הראשון.
    ריפוי בעזרת הילינג

    ריפוי בעזרת הילינג

  • התרשמות מסרטונים ביוטיוב של המורה להילינג.
  • לבקש המלצות על המורה להילינג מתלמידים שסיימו את הקורס אצלו.
  • להצטרף למפגש טיפול הילינג חינם.
  • אפשרות להתאמת קורס פרטני בהתאם ליכולותייך.
  • לפני הכל התלמיד צריך לחוש שייך למכללה ולמורה להילינג.

לסיכום מורה להילינג

תזכרו שבסיום קורס הילינג כל תלמיד מקבל מספר שיטות לריפוי בהילינג וכל תלמיד יקבל ויפתח אנרגיה וטיפול שונה מאחרים. הלמידה היא לא תבניתית אלא חיבור לנשמת התלמיד. כמורה וותיקה לקורסים רוחניים והילינג כל תלמיד שסיים קורס הילינג הצליח במהלך הסטא'ז לזהות את המיוחדות שלו כהילר ולבחון את השיטה שקיבל.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר ללימודים במכללת צומת לרוחניות

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר