הילינג הילרים מומלצים טיפול הילינג אנרגטי לימודי הילינג קורס הילינג ריפוי בהילינג

הילרים מה תפקידם

קורס הילינג מחיר

תפקידם של הילרים

הגדרה מיהו ומהו מהו הילר הילרית?

הילר הינו אדם המאמין ביכולתו לעזור לאחרים ולסנכרן אנרגטית את חייהם ולהשפיע בהיבטים שונים על גוף נפש רוח, תוך שימוש באנרגיה קוסמית שנקלטת בתודעתו של המטופל.

טיפול של הילינג הינו טיפול שמתבצע באמצעות הילרים. מדובר על טיפול באמצעות אנרגיות רוחניות ורגשיות המאפשרות פיתוח ערוץ טיפולי נוסף לסייע ולהקל במקרים רבים במקביל לרפואה המערבית. טיפול הילינג באמצעות אנרגיות רוחניות ורגשיות נעשה באמצעות ליווי של מטפלים הוליסטיים הנקראים הילרים. במאמר זה נעמיק אודות טיפול ההילינג ונתייחס לחלקו החשוב של ההילר בתהליך.

מהו הילינג

הילינג, הינה צורת טיפול באמצעות הזרמת אנרגיות רוחניות הפועלות על מרכזי האנרגיה השונים ועל הגופים האנרגטיים שמקיפים את גופינו ומסייעות לטפל בגופנו ברמה הפיזית והרגשית.
הטיפול בהילינג יוצר גשר בין העולם האנרגטי הרוחני לבין העולם הפיזי. העולם האנרגטי יודע לטפל בבעיות אנרגטיות בגוף האדם ואף לאפשר לאותו אדם סיוע והקלה גם ברמה הפיזית, תוך יכולת לסייע רוחנית ואנרגטית במצבים של מחלה, פציעה עקב פעילות גופנית/ או כאבים מהם הוא סובל ומקורם בעצם בחוסר איזון אנרגטי.

כיצד עובד טיפול הילינג

הטיפול מתבצע באמצעות מטפלים הנקראים הילרים. הטיפול כולל הנחת ידיו של ההילר על/מעל גבי גוף המטופל.
ישנם הילרים העוסקים בשליחת אנרגיות מרחוק דבר שאינו מחייב פגישה פרונטלית.
אנרגיית הריפוי עימה עובדים ההילרים נמצאת בכל מקום ונגישה בכל זמן. ההילרים יודעים כיצד לנתב את אנרגיית הילינג הקוסמית על מנת לעשות בה שימוש לצורכי ריפוי רוחני. האנרגיה בה עושים ההילרים שימוש מוזרמת דרכם אל המטופלים ומוחדרות לתוך המקומות בגוף ובסופו של דבר מובילה להקלה בכאבים ולתחילתו של תהליך ריפוי רוחני מלא או חלקי.

איפה לומדים הילינג

לימודי ההילינג נלמדים בפרטני או בקבוצות גם במכללת צומת רוחניות חלק בלתי נפרד מהפעילויות של פרפרים המרחב הרוחני.
שם המכללה צומת לרוחניות מצביע על ייעודה הרוחני לשמש צומת רוחנית של ידע וניסיון, אנרגיות, רוחניות ואמינות. מכללה שנוסדה בשנת 2003 מתוך אמונה שאוכל לעזור לכל דורש.
המכללה מהווה צומת דרכים חשובה בחוויית הלמידה הרוחנית ובהפיכתה לעיסוק בעולם הרוחני.
עיצוב הקורסים נעשה מתוך תפיסתי כמנהלת ומורה במכללת צומת לרוחניות ,להעמיד את התלמיד במרכז במטרה להוביל אותו בדרכו הרוחנית אם בלימוד פרטני או בלימוד קבוצתי. במידה והינך מוענין ללמוד טיפול בהילינג תמיד תוכל להתחיל בסדנת של שלשה מפגשים, סדנת בשביל ההילנג שמקנה את יסודות ההילינג ולהמשיך לקורס המקיף שמכשיר מטפלים לריפוי בהילינג

לסיכום מיהם הילרים

הילרים יטפלו בהילינג אנרגטי במידה זהה מקרוב וגם מרחוק. הילרים יודעים לשלב את אנרגית ההילינג עם אלמנטים רוחניים נוספים כ-דמיון מודרך, מערכי אבני קריסטלים,ולהתאים את עוצמות אנרגית ההילינג בהתאם למצבו ויכולתו האישית של המטופל להכיל את אנרגית הריפוי.
מזמינה אותך ליצור קשר על מנת להכיר את התהליכים המדהימים בטיפולי הילינג אנרגטי. גם אם קשה לכם להגיע לטיפולי הילינג עקב מגבלות של ניידות תוכלו תמיד לקבל טיפול הילינג מרחוק כחלק משיטות הטיפול של הזום האנרגטי.

ליצירת קשר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר