דמיון מודרך דמיון מודרך לרגיעה טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי קורס דמיון מודרך

דמיון מודרך לרגיעה עבור ילדים

דמיון מודרך לרגיעה עבור ילדים

דמיון מודרך לרגיעה בחיים

שימוש בטכניקת דמיון מודרך לרגיעה לילדים ובני נוער נמצאה מאוד יעילה במסגרות חינוך רבות והיא אף יעילה לשימוש עצמאי בבית או בכל מקום אחר בו יבחרו הילדים.
דמיון מודרך לרגיעה מהווה כיום כלי נהדר המאפשר לילדים להגיע לאיזון ורגיעה במצבים ותקופות של לחץ והוא משמש אף אוכלוסיות בגילאים מבוגרים יותר.

הצורך בדמיון מודרך לילדים למול המציאות המאתגרת בישראל

המצב הביטחוני בישראל לאורך השנים חושף מבוגרים וילדים למצבי לחץ וחירום מתמשכים. מחקרים מצביעים כי רקע של מתיחות ביטחונית מביא ילדים ומבוגרים לסבול מסימפטומים של פוסט טראומה. סימפטומים הכוללים הצפה בלתי נשלטת של זיכרונות מאירוע טראומתי שחוו, התנהגות חרדתית, הימנעות ממצבים העשויים להזכיר אירועים טראומתיים ועוד.
בקרב ילדים ובני נוער סימפטומים של פוסט טראומה מקבלים ביטוי רחב יותר, כשלצד התופעות שהוזכרו מעלה, ניתן לראות אצל אותם ילדים פגיעה משמעותית בתפקוד היומיומי, קשיי ריכוז לאורך רוב שעות היום, רמות חרדה גבוהות ואף רגרסיה בחלק מהתנהגותם והתנהלותם.

שימוש בדמיון מודרך ככלי מול פוסט טראומה של ילדים

דמיון מודרך לרגיעה אצל ילדים מהווה טכניקה מחשבתית יעילה שביכולתה להביא לשינוי הרגשי והפיזי. טכניקה זו מאפשרת לילדים להתחבר לעולמם הפנימי באמצעות אותו דמיון מודרך ובכך ליצור לעצמם מחשבות מרגיעות המביאות לרגיעה פיזית ושחרור של רגשות שליליים וכאובים שצברו עם הזמן.

חשוב לזכור שיכולת החיבור של ילדים לעולם הדמיון הינה טבעית, קלה ופשוטה יותר. חיבור טבעי זה אצל ילדים לעולם הדמיון מאפשר להם ליצור שינוי חווייתי ברמה רחבה ומשמעותית שיש בה להביא לאורך זמן לשינוי חיובי.
דמיון מודרך לילדים מהווה כלי המשמש גם כטכניקה לטיפול במצבי משבר מידיים. אימון הילדים ביישום טכניקות הרגעה באמצעות דמיון באופן עצמאי, מאפשר להם לקבל אחריות כמעט מלאה על יכולתם לשלוט ברגעי משבר וברגשות שליליים, מבלי הצורך להיות תלוי תלות רחבה מידי בעזרה חיצונית של מבוגר או גורם מטפל.
אימון הילדים בטכניקות של דמיון מודרך לרגיעה, מאפשר לאותם ילדים למצוא בעצמם את הכלים התורמים לרגיעה, בין אם מדובר על מנטרות לשינון, מוזיקה ברקע שמרגיעה אותם אם כל גורם אחר שיימצאו כמתאים עבורם.

ליצירת קשר ניתן לשלוח הודעה דרך האתר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ
    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר