חלומות סדנת חלומות רוחניות

באנו חושך לגרש בידינו אור ואש ..

חנוכיה

חג החנוכה הוא חג שמח וכך גם בחלומות כסימבול לחולם על כוונים חיוביים בחייו ,על קבלת החלטות שנכונות עבורו, על מציאת פתרון לבעיותיו .

חג החנוכה בחלומות

חג החנוכה נחשב לחג האור חג האורים שנחגג לזכר ניצחונם של החשמונאים במרד נגד היוונים ובמיוחד נס פך השמן שדלק 8 ימים שחנכו את בית המקדש. זמן שהספיק לייצר שמן טהור כשר חדש.  מקור שם החג נגזר מהשורש של חנוכת המקדש ע"י המכבים. המאמר יעסוק מה משמעות חנוכה בחלומות והמוטיבים של חג החנוכה בחלומות.

מאפייני חג חנוכה

חנוכיה כלי בעל 8 קנים עם שמש ומשמשת להדלקת נרות החנוכה במהלך שמונת ימי חג החנוכה. בכל יום מדליקים נר אחד נוסף מעבר לשמש לאחר שקיעה השמש ונהוג להניח את החנוכייה על עדן החלון.
אכילת סופגניות ולביבות מטוגנים בשמן עמוק לזכר נס פח השמן
בסביבון שכל אחד מפאותיו רשומה אות מהמשפט "נס גדול היה פה"
דמי חנוכה בחנוכה נהוג לתת לילדים כסף קטן

סימבולי חג החנוכה בחלומות 

לאחר הקדמה על חג החנוכה ומאפייניו יש משמעות למאפייני החג גם בחלומות שלכם.

חלום על חנוכיה

חלום על חנוכיה מסמל גאווה ועמידה על האמת. הקבלה מפרשת חלום על חנוכיה כרמז לחולם לא להתערב בדברים שלא שלו ועל הצורך של החולם לעמוד בפיתויים שעומדים לפניו.

חלום על חנוכיה "חלמתי שאימי מבקשת שאגיע להדליק נרות חנוכה עם סבתה שלי שנפטרה לפני מספר שנים ואומרת לי הרי זו פעם בשנה. אני מסתכלת על סבתא ז"ל ועל החנוכייה ומסכימה "
פירוש חלום על חנוכיה החלום עוסק בהדלקת נרות עם נפטר שהמשמעות היא בקשה מהנפטר לעזרה. החנוכייה בחלום מסמלת עקשנות להמשיך וגם שהחולמת לא מתרצה.

חלום על חנוכיה דולקת –"חלמתי בשבת של חנוכה בבוקר שאני רואה חנוכיה דולקת עם כל הנרות בפתח של בית מסוים ברובע היהודי בירושלים"
פירוש חלום על חנוכיה דולקת החנוכייה הדולקת מסמלת שהחולמת נמנעת מלהתערב בענייניים שלא לה.

חלום על אור

חג חנוכה חג האורים ואור הנרות מסמל ליווי אלוקי שמלווה אותנו לאורך חיינו. בעת תפילה והודיה לבורא הנשמה שלנו מתחברת לאור האלוקי ומתחזקת בביטחון הדרוש לה. הנר הוא הנשמה והאור היא האנרגיה האלוקית שמלווה ומדריכה את הנשמה בעולמנו והאיחוד בין הנר לאור היא הגשמת ייעודיה של הנשמה בעולם.

חלום על אור נרות "חלמתי שישבתי מול נרות החנוכייה הדולקים כשידיי כלפי מעלה .בחלום אור הנרות חדרו לתוך עיניי והרגיעו אותי"
פרוש חלום על אור נרות החלום מעיד על מודעות של החולמת לכוח התפילה. הופעת החנוכייה והנרות בחלום שדלקו והאור שמאיר על החולמת מעיד על תקופה קשה שהחולמת חווה ועל קבלת עזרה מלמעלה מהבורא באמצעות קבלת אנרגיה במינון שהחולמת תהייה מסוגלת להכיל.

חלומות על הדלקת נרות חנוכה עם נרות או עם שמן זית

הופעת שמן זית והדלקת נרות בחלום קשורה לנשמת החולם. השמן , מקור אנרגיה, מסמל את האנרגיה שמשרה בנו ביטחון, שימחה וחיוביות שמניעה אותנו לעשייה ולתהליך השינוי שאנו מצויים בו. הנר והאור שבוקע ממנו יסמל את הנשמה של החולם, והאור שבוקע מהנר על ליווי רוחני/ ההדרכה שנמצאת עם החולם.

חלום על הדלקת נר חנוכה "חלמתי שאני בבית שבתוכו ישובים אנשים ב-ח´ומחכים שאדליק נר של חנוכה. רציתי להדליק ולברך אבל לא זכרתי את המילים ולכן עלעלתי בספר וגם לא מצאתי את הדף ותוך כדי נזכרתי במילים. אמרתי את הברכה "
פרוש חלום על הדלקת נר חנוכה האנשים בחלום הם סימבול לאנשים שתומכים ומלווים את החולמת בדרכה ואת הזמן הארוך שלקח לחולמת להגיע לרגע הנתון שבו היא מצליחה לממש את עצמה ולהדליק את האור בחייה. הדלקת הנר בחלום ישנה משמעות כפולה: שהחולמת קיבלה רגעי חסד להודות על מימוש תפילותיה, והעיתוי של הדלקת הנר בחג החנוכה מסמל על הגשמת "האור" בחייה.

חלום על כוס שמן זית "חלמתי על אמי ז"ל ובחלום היא ממלא לי כוס בשמן"
פרוש חלום על כוס שמן זית כוס בחלום מסמלת יכולת להכיל שינויים ותהליכים. מילוי הכוס בשמן זית ע"י האימא מסמלת עזרה שהחולמת מקבלת מלמעלה למימוש שינויים שהיא אמורה לעבור בתקופה הקרובה. כפי שציינתי לעיל בגלל תכונותיו של השמן מרכך ומחליק הוא "מחליק" קשיים ויעזור לחולמת להתמודד ולהתקדם בשינויים.

חלום על סביבון

חלום על סביבון מסמל לחולם על מספר אפשרויות שהוא צריך לבחור אחת מהן. סיבוב הסביבון בחלום מעיד שהחולם מקבל החלטה כשהוא מודע לצורך לשנות את חייו.
חלום על סיבוב סביבון
"חלמתי שאני במקום לא מוכר ואנשים שמו סכר למנוע מהמים לפרוץ החוצה. הסתכלתי על הסכר והרהרתי. מישהו שם סביבון ישן מעץ על השולחן. הרמתי את הסביבון וסובבתי והוא הסתובב בלי הפסקה"
פירוש חלום על סיבוב סביבון
החולם מספר על סכר שמונע ממים לפרוץ החוצה דבר שמסמל שהחולם מנסה לשלוט ברגשותיו. הסביבון מעץ שהחולם מחליט לסובב מסמל על קבלת החלטה שתעזור לו ותשנה את מצבו בחיים.

אכילת סופגנייה בחלום

אכילת סופגנייה קשורה לחג החנוכה בשל יכולת הבצק לספוג את השמן ולציון נס פח השמן. חלומות על סופגנייה מסמלים על ברכה ומזל שהחולם יזכה בו ,ועל חוסר סבלנותו של החולם במימוש העצמי שלו.
חלום על סופגנייה "חלמתי שאני בקניות בסופר בחג החנוכה uמתבלטת אם לקנות סופגניות או להכין לבד ולבסוף מחליטה להשקיע ולהכין לבד בבית"
פרוש חלום על סופגנייה החולמת מתלבטת האם לקנות את הסופגניות בחלום שמסמלות את המודעות שלה להצלחה ולבסוף בחירתה להיכן לבד את הסופגניות מעידה על  ביטחונה העצמי לממש את מטרותיה בעצמה.

לסיכום חלומות על חנוכה

כולנו מכירים את חג החנוכה שבו אנו חוגגים את ניצחון המכבים על היוונים, אוכלים סופגניות, משחקים סביבונים וכמובן מדליקים נרות חנוכה לזכר שמונת הימים שבהם כד השמן הקטן הספיק להדלקת האש בבית המקדש. חג החנוכה הוא חג שמח וכך גם בחלומות כסימבול לחולם על כוונים חיוביים בחייו ,על קבלת החלטות שנכונות עבורו, על מציאת פתרון לבעיותיו .שיהיה לכולנו חג חנוכה שמח

לרכישת חנוכיות וסביבונים מעוצבים לחנוכה באתר מתנות לנשמה

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

 

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
לאתר מתנות לנשמה https://www.gift4soul.co.il/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר