חלומות סדנת חלומות

חלום על תינוק בידיים

חלום על תינוק הינו חלום חיובי וחלום על תינוק בידיים יסמל לחולם על הצלחה בהגשמה עצמית והוצאה לאור של תוכנית שעמלו עליה רבות לאורך תקופה ארוכה

שיטת פירוש החלומות שלי משלבת מסרים בתקשור, בדיקת הסימבולים בתקשור, חווית אנרגיית החלום ונשמת החולם וכל זאת בגישה פירוש חלום חיובית והמלצות וטיפים לחולם.
פירוש חלום על תינוק בידיים מסמל על הצלחה בהגשמה עצמית והוצאה לאור של תוכנית שעמלו עליה רבות לאורך תקופה ארוכה.
פירוש חלום על תינוק בידיים הינו לרוב חלום בעל מסר חיובי שמתקשר להצלחה בחייו האישיים של החולם, בעבודתו וביכולת להצליח להגשים את עצמו. במאמר אתייחס לנושאים שונים הנקשרים בחלום על תינוק בידיים.

חלום על לידת תינוקת

חלומות על תינוק בידיים או תינוקת בידיים

מדוע אנו חולמים בעצם על תינוק בידיים?…

הידיים בחלום מסמלות הוצאה לפועל של רצון או מטרה שעומדת בפני החולם ומאידך קושי לשחרר אחיזה בתהליך. תינוק בידיים בחלום מסמל סיום התהליך והוצאתו לפועל והצלחה להגשים מהלך חשוב.

הבדל פירוש חלומות על מין התינוק בחלום

ייתכן הבדל בפרשנות של תינוק בידיים לפי מין התינוק בן או בת. החזקת תינוק בידיים בחלום לעומת תינוקת יסמל על הריון עם בן זכר, שינוי והתחלה חדשה ללא מחסומים ופחדים. החזקת תינוקת בידיים בחלום יסמל צורך לגלות את הילד הפנימי ועל האנרגיה הפעילה של החולם.

סיבות שכיחות לחלומות על החזקת תינוק בידיים

חלום על תינוק בידיים שמסמל חששות מהצלחה של השינוי

חלום על החזקת תינוק קטן וחולה "חלמתי שיש לי תינוק בידיים מאוד קטן וחולה, אני נותנת לו תרופות ונשיקות ,והוא מתעורר מחייך ואומר "החיים יפים"
פירוש חלום על החזרת תינוק קטן וחולה החלום מראה על דאגנות וחשש מאי הצלחה לממש תהליך. התרופות והנשיקות לתינוק בחלום מסמל השקעה בתהליך שהוא מוביל ועל כך שהוא לא מוכן לוותר. סיום החולם מציין שהתהליך חייב ליווי ולא יתפקד עצמאית והחולם צריך ללוות את התהליך כלכלית ואנרגטית.

חלום על תינוק רטוב ממים "חלמתי שאני נמצאת במרפסת שנמצאת בכניסה לבית. אני יודעת שבתוך הבית יש תינוק ששייך לי ואני רואה מרחוק בחור שהקשר בינינו לא ברור כרגע. אותו בחור מסתכל עלי כשהוא יוצא מהמקלחת ומחזיק בידיים תינוק רטוב ממים"
פירוש חלום על תינוק רטוב ממים
– לחולמת יש תינוק בבית כך שיציאתו של בן זוגה עם תינוק משלו בידיים לאחר מקלחת מעיד שהחולמת ובן זוכה חוששים מלקיחת אחריות משותפת בזוגיות ושכל צד בוחר כיוון אחר בחיים.

חלום על תינוק בידיים שמסמל ערכים אישיים הילד הפנימי ואני מאמין של החולם

חלום על יציאה מהתופת עם תינוק בידיים "חלמתי שאני נמצאת עם משפחתי באירופה. נתתי את בתי לבעלי בידיים והלכתי להביא משהו ואז שמעתי רעש של הליקופטרים יריות צרחות היסטריה והפצצות. בניינים סביבי מתפרקים, אבנים נופלים ואני מנסה לברוח הכול נופל קורס. התחלתי לבכות ונכנסתי בריצה לבניין ונעמדתי במדרגות. פתאום שמעתי בכי של תינוק שראיתי את התינוק הוא היה דומה לבת הקטנה שלי ואמרתי לעצמי שאני חייבת להציל את התינוק הזה. שנרגע המצב יצאתי עם התינוק שהצלתי על הידיים ומעבר לכביש איפה שהכול התרחש היה גן מהמם כולו פרחים יפים ירוקים ואנשים נחמדים שקיבלו אותי ואת התינוק יפה פתאום אני שומעת אמא אמא אמא … חיפשנו אותך. ראיתי את הבת שלי הגדולה יוצאת מהתופת ובאה בריצה וחיבקתי אותה ואומרת שאבא עוד מעט יצטרף אלינו ולקחתי אותה איתי לגינה היפה"
פירוש החלום על יציאה מהתופת עם תינוק בידיים החלום מתרחש בחו"ל ומעיד על תוכניות לטווח רחוק של החולמת שנתקלים בחסמים ופחדים של החולמת בשל היותה אם ואשת איש, למרות שבעלה מאפשר לה לממש את ולהתמקד במימוש העצמי שלה. בסיום החלום הצלת התינוקת מהתופת מסמל את הצלתה העצמית בגילוי הילדה שבתוכה שיעזור לה בהמשך להגשים את עצמה.

חלום על החזקת תינוק בידיים שמסמל פרגון עצמי /פרגון ליכולותיו של האחר

חלום על תינוק/ת בידיים "בעלי חלם שאני מחזיקה תינוק בידיים שלי ואני חלמתי על תינוקת יפהפייה שאני מאכילה אותה עלי לציין שאנו כבר סבא וסבתא"
פירוש החלום על תינוק/ת בידיים הבעל והאישה חלמו על תינוק/ת שנמצא/ת בידיים של האישה. המסר מהחלום הוא הפרגון של הבעל על פרויקט שהיא מנהלת בהצלחה.

חלום על החזקת תינוק בידיים שמסמל מצב רוח וציפיות של החולם להריון

חלום על בן זכר בידיים "חמתי חלמה שהיא ובעלי נכנסים הביתה ובעלי מחזיק בן זכר בידיים"
פירוש חלום על בן זכר בידיים
המסר שהבעל מחזיק תינוק בידיים הוא על כניסת אשתו להריון עם בן זכר.

חלום על החזקת תינוק בידיים ומסירתו לאדם אחר יסמל על וויתור

חלום על מסירת תינוק בידיים לאדם אחר מסמל שהחולם משחרר את הפרויקט /האחריות לאחר או על וויתור מהמשכיות התהליך שאותו ניהל לאורך זמן מה.
חלום על מסירת תינוק לגיסתי "אני וגיסתי מנהלות חנות לבגדים כבר מספר שנים ובחלום אני מחזיקה תינוקת יפיפייה בידיים ומוסרת אותה לגיסתי בבכי"
פירוש חלום על מסירת תינוק לגיסה התינוקת בידיי החולמת מסמלת על האהבה של החולמת לעבודתה ועל בחירתה להתנתק מעבודתה בעברתה לניהול מלא של גיסתה.

חלום על החזקת תינוק מת בידיים יסמל על כישלון

חלום על החזקת תינוק מת החזקת תינוק מת בחלום מסמל התעלמות של החולם מהקשיים בניהול התהליך/פרויקט ועל סיומו בכאב וכישלון. בחלומות אלו מומלץ לחולם לקבל עזרה כדי להתקדם הלאה בחייו.
חלום על החזקת תינוק מת לפי הקבלה מזהיר את החולם מפני כישלון.
חלום על החזקת תינוק מת "חלמתי שהתינוק שלי מת ואני מצליחה להציל אותו אך הוא היה חלש. בחלום אני לא מסכימה שייקחו אותו מהידיים שלי וממשיכה להחזיק אותו בידיים"
פירוש חלום על החזקת תינוק מת מות תינוק בחלום מסמל על כישלון בניהול פרויקט/תהליך חשוב ויקר. התעלמות החולמת ממות התינוק והחזקתו למרות הכל מעיד על כך שהחולמת לא מוכנה לקבל את השינוי השלילי ושעליה לקבל עזרה.

חלום על החזקת תינוק שמוחזק בידיים של מישהו אחר

חלום שהתינוק הוא החולם בעצמו המסר שעל החולם להתבגר וללמוד להתמודד עם החיים ולהשתחרר מהתלות בהוריו או בדמות שמלווה אותו.
חלום שהחולם תינוק ואימו מחזיקה אותו "חלמתי שאני תינוק ושאימי מחזיקה אותי בידים ומאכילה אותי"
פירוש חלום שהחולם תינוק ואימו מחזיקה אותו החולם הוא התינוק שאימו מחזיקה אותו בידיים בחלום ומאכילה מסמל על תלות של החולם באימו ועל כך שהוא חייב ללמוד להתנתק מהתלות בה ולהתבגר ולהיות עצמאי בחיים.

חלום על החזקת תינוק בוכה בידיים יסמל על אכזבה

תינוק בחלום שבוכה בידיים של החולם יסמל אכזבה מעצמו שהוא לא מצליח לממש את עצמו כפי שהיה רוצה והבכי מסמל על הפרעות בהתקדמות הפרויקט.
חלום על החזקת תינוק בוכה בידיים "חלמתי שהבוס שלי מחזיק תינוק בוכה בידיים ומסתובב איתו כך מול כל העובדים"
חלום על החזקת תינוק בוכה בידיים
החזקת תינוק הבוכה בידיים של הבוס בכי מסמל לחולם שהבוס לא מרוצה מאופן התנהלותו בעבודה ,או מהתנהלות פרויקט/תהליך במקום העבודה.

לסיכום חלומות על תינוקות

חלומות על החזקת תינוק בידיים יסמל על כוח הוצאה לפועל של תהליך שחשוב לחולם או לגורם נוסף שמופיע בחלום, על קושי לשחרר תהליך, קושי להאציל סמכויות לאחר ועל עיכוב במימוש הפרויקט. חלומות על עיכובים וחסמים נועד כדי לגרום לחולם למצוא דרכים חלופיות למימוש התהליך/פרויקט.
חלומות טובים …

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר