חלומות כללי תקשור כל מה שרצית לדעת תקשור רוחני

חוזרת לכאן אמרה הנפטרת בחלום סימבולים בחלומות

מדוע אנחנו חולמים על נפטרים

המסע של הנשמה לאחר המוות הוא מסע של למידה ותיקון

המשפט שאומרת הנפטרת בחלום " חוזרת השנה .."

לאחר המוות לנשמה יש מסע שעליה לעבור בעולם הנשמות, מסע שאורכו לא ניתן למדידה מאחר ואין זמן בעולם הנשמות, ולכל נשמה יש את התיקונים שעליה לתקן עד שהיא תגיע חזרה למקור שממנו היא הגיעה לעולמנו.

הדרך של אותן נשמות לשקף את המסע שלהן בעולם הנשמות לאחר המוות הוא בחלימה עליהם .במהלך החלימה אותן נשמות שחיו בעבר בעולמנו "מספרות" על חייהן בעולם של מעבר,על המסע ,מה הן צריכות כדי לסיים את המסע שלהן -כאן הנפטרים מבקשים שהקרובים להם לתת להם דבר מה שיעזור להם לקצר את המסע

בחלום שלהלן הנפטרת מספרת לחולמת על המסע שלה

"חלמתי אתמול על מישהי קרובה אלי שנפטרה לפני 3 שנים, החלום היה מוזר כי היא ממש הייתה איתי לאורך כל החלום, דיברנו, היא חיבקה אותי.
זה התחיל בכך שהיא הודיעה לי שהיא חוזרת השנה לתקן את כל מה שלא עשתה טוב בחייה, היא אמרה לי שיש לה שנה אחת לעשות את זה וככה זה עובד בשמיים.אמרתי לה שהיא כזאת טובה ואישה שרק נתנה בחייה לכולם ושלא תדאג, שהיא תהיה בסדר…היא קצת חששה מזה.
אחרי זה היא חיבקה אותי ודיברנו המון אני לא זוכרת הכל…ראינו את בעלה והיא לא התייחסה אליו רק אני זוכרת שהציפורניים ברגליים שלו נהיו רקובות לפתע."

המסרים שהתקבלו בחלום:

1.הנשמה נמצאת בתהליכי תיקון ומראים לחולמת את הצורך של אנשים שהיו חלק מחייה לעשות תהליכי תיקון מולה כי זה מה שיעזור לנפטרת להתקדם הלאה. במצבים אלו ניתן לעשות כל מצווה לעילוי נשמת הנפטרת ,תיקון נפטרים ובכך להקל עליה את המסע בעולם הנשמות
2.המשפט שהנפטרת מודיעה שהיא  חוזרת השנה לעולם מראה על רסיס מנשמתה שחוזר לגלגול נוסף .החזרה לגלגול הנוסף עוזר לנשמה לתקן את התיקונים שעדין פתוחים עבורה.
3.התעלמות מבעלה מראה שהנפטרת סגרה מולו קרמה
4.אצבעות רגליה בחלום מראים על התיקונים שיש לנשמה עוד לעשות

כנסו לסרטון בלינק

במידה וחלמתם חלום תרשמו אותו באחד הפורומים שבניהולי

פורום חלומות בבלוג פרפרים

פורום חלומות באתר פרפרים                    

פורום חמש האלמנטים  

פורום חלומות בדף בפסיבוק

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר על חלומות בלינק
פורום חלומות בדף בפסיבוק https://www.facebook.com/groups/Parpareem

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר