הרצאות וסדנאות רוחניות התאמה זוגית זוגיות זימון זוגיות חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי

חסימה בזוגיות ושלילת קשר זוגי בחלומות

התאמה זוגית

שלילת קשר זוגי בחלומות

טראומות עבר מקשרי זוגיות קודמים שגורמים לחסימות בזוגיות

חסימה בזוגיות מגיעה לרוב עקב פגיעה רגשית שחווינו בעבר ופחד שמה זה עלול לקרות בשנית.
יש סיבות רבות לחסימה בזוגית שחלקן גם מגיעות מגלגולים קודמים.
במאמר שלפניכם אציג מספר דוגמאות של חסימה בזוגיות כפי שהם משתקפים בחלום שהינו שיקוף של התת המודע של החולם.

חסימה בזוגיות שמקורה בחוסר אמון

חלום מפורום החלומות להלן מסמל שהחולמת חייה לפי כללים וחוקים שמעוותים את המציאות ולא מאפשרים לה להיות זמינה לקשר זוגי.
המסר בחלום שעליה לעבור תהליך פנימי שיאפר לה להאמין בבן זוג ,ינפה תבניות לא נכונות שמנהלות אותה במערכות יחסים , ויאפשר לה לבנות מציאות חדשה.
בנית מציאות חדשה תאפשר לה זרימה וזימון זוגיות מביטחון ואמונה שהדבר אפשרי.

"חלמתי שגבר מכוער מציע לי נישואים ולא הסכמתי. הוא הציע לאחותי והיא הסכימה ואף התחתנה איתו. אחרי החתונה אמרתי לאחותי, הבחור שהתחתנת איתו הציע גם לי נישואים והציע גם לאחות הגדולה וגם היא לא הסכימה. האחות שהתחתנה איתו כעסה ונפרדה מימנו. איזו אישה מבוגרת ראתה את הבחור ואמרה שהיא לוקחת אותו לבת שלה. אמרתי לאחי הקטן, אם אחותי הייתה נשארת עם הבחור ההוא שהתחתנה עימו היא הייתה צריכה לעבור דירה לבית האחות שאנו לא אוהבות והאחות ההיא הייתה מחליפה אותה ומגיעה אלינו. אחר כך הבחור המכוער אמר לאחותי ; בגלל שהתחתנת איתי, אסור שתהיה לך זוגיות 10 חודשים.
אני אמרתי על מה הוא מדבר, היא יכולה."

חסימה בזוגיות הקשורה למיניות

חסימה בזוגיות הקשורה במיניות מגיעה נוצרת עקב פגיעה מינית /רגשית בחיים הללו או בחיים קודמים. גישתו של הבחור שהדגיש שהוא מעוניין בה רק לסקס,חוסר רגישותו כלפיה גרמו לה להיחסם מפניו. העירום של החולמת בחלום מראה שיש לה אפשרות לחשוף את עצמה אך לשם כך היא צריכה לחוש ביטחון מול הבחור ולא עוינות .

"חלמתי שבחור מסוים נכנס אלי הביתה בזמן שהתארגנתי למשהו. הוא טרק את הדלת והרגשתי שיש לו אהבה מעבר לדלת. הוא עמד וחייך. ניגש אלי ורמז לי שהוא רוצה אותי מינית. הלכתי בבית בין החדרים והוא לא הפסיק ללכת אחרי עד שישבתי על הריצפה באיזה חדר ואני שומעת אותו מתקרב ואני עירומה. הוא באמת התקרב, פתח את הדלת וראה אותי על הריצפה מכסה את החזה עם הידיים. המבט היה אחר קצת יותר אנושי ואז הוא הלך. ראיתי אותו הולך ואני נשארתי על הריצפה רואה אותו הולך מהר."

חסימה בזוגיות הקשורה לחוויות מגלגול קודם

לזיכרונות מגלגוליה הקודמים של הנשמה יש משקל להתנהלותנו בחיים. חוויות שליליות כשל אונס ,בגידה,מוות יכולות להיות טריגר לחסימה בזימון זוגיות ,כשההתנהגות בזוגיות תהיה לא במודע ובאוטומט.

חלום על אונס בגלגול קודם

  • "בחלום אני זוכרת שנאנסתי על ידי אדם שאני לא מכירה .אני רואה בחלום את הדם שיורד ממני והפחד משתק אותי. במציאות לא נאנסתי מעולם נערים שמתעללים בה מינית ".ואין לי זוגיות "
  • "לפני השינה בקישתי רמז על זיווג וחלמתי חלום שאני לא מבינה את פירושו. בחלום אני הולכת ליד הבית שלי עם אמא שלי ואני רואה גבר גבוה שאני לא מכירה. התמונה הבאה שאני נוסעת עם הגבר והוא לוקח אותי ליער ושוכב איתי.אני רואה את הכאב של הבחורה ומזדהה איתו ומבינה שאולי הוא אנס אותה"
  • "אני פוגשת בחלום ילדה קטנה שבוכה לי ואני רואה שהיא מלאה בדם.בתמונה לאחריה היא מראה לי שהיא שוכבת על האדמה כשסביבה 5

החלומות קשורים לנשים שונות שלא בזוגיות ,שהחסימה לזוגיות קשורה בזיכרון חווית האונס מאחד מהגלגולים הקודמים.
טיפול בשחזור גלגולים ישחרר אנרגטית את הפחד ממגע וממניות ויאפשר לה לתקן את התיקון הקרמתי שהוא בזוגיות.

חסימה בזוגיות שמקורה בפחד משינוי

"חלמתי שאני נמצאת בתוך רכב על שפת הים האוטו החל להיכנס למים ולאט לאט ניסיתי לצאת, אני לא הכרתי את המקום וכל מי ששאלתי אותו איך אני יכולה לחזור לעיר המגורים שלי לא ידע, המקום היה מוקף בבתי מלונות. לאחר מכן ביקשתי שיחה מבחורה והסברתי לה שאני לבד ואין לי טלפון ואין לי יכולת התמצאות ואני רוצה לצלצל לאבי שיעזור לי. היא עשתה לי פרצוף זועף ואמרה לי בתוקפנות "קחי ותעשי את זה מהר". אבי לא ידע לעזור לי והתחלתי לנסוע, הגעתי עם הרכב לצוק והחלקתי בצלילה לתוך המים,עד שהתחלתי לעלות חזרה למעלה .במים הייתה לי טבעת על האצבע במקום שעונדים טבעת נישואין והטבעת כמעט נפלה ובשנייה האחרונה תפסתי אותה והחזרתי אותה לאצבע, ולאחר מכן התחלתי לטפס חזרה למעלה.במציאות אני לא נשואה."
לסיכום
חסימה בזוגיות היא אחת הסיבות לטיפול בפריזמה הזוגית ,או בסדנת זימון לזוגיות. טיפול רוחני הוליסטי מאפשר מודעות עצמית ,סנכרון מחדש,וזימון לזוגיות .

לחצו למעבר ל- פורום זוגיות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר פרפרים המרחב הרוחני
לחצו למעבר לאתר פרפרים המרחב הרוחני של דפנה ביסמוט

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

שחזור החיים

שחזור החיים

הפריזמה-הזוגית-

הפריזמה-הזוגית-

בשביל הטבעת

בשביל הטבעת

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר