הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי שחזור גלגולים

טיפול שחזור החיים חווית המוות מפגש ראשון

תהליך טיפול משחזור החיים סדרת טיפולים שחזור החיים תהליך שחזור החיים הנה סדרת הטיפולים מיוחדת שפותחה לשם מענה רוחני מקיף למגוון בעיות שונות ברמה הפיזית והאנרגטית. המיקוד של הסדרה הוא בחוויות מגלגולים קודמים שהשאירו חותמם האנרגטי בנשמה הגבוהה ומשפיעים בחיינו הנוכחיים בקשיים/חסימות  בהתנהלותנו היומיומית. בעולם הרוחני מקובל שזיכרון כאוב מגלגול קודם נחרט בנשמה ומתברר שיש לכך השפעה עמוקה יותר . לעיתים הדרך שבה שחזור גלגולים סדרת טיפולים אנו מתמודדים בחוויות הקשות מגלגולים קודמים היא חזרה על אותו דפוס התנהגותי שגרם או הוביל לחוויה הקשה. החזרה על דפוס ההתנהגות לא רק שאינה מייצרת פתרון אלא מעצימה את אנרגיית הקושי(חסימה) שקיימת בבסיס הנשמה. מטרת סדרת הטיפולים שפיתחתי לאחר שנות ניסיון של טיפול בשחזור גלגולים היא ללמד את המטופל להתחבר לזיכרונות מגלגולים קודמים שמניעים את חייו באופן שלילי ,להתחבר לתקופות חשובות בחיים הנוכחיים כדוגמה חווית טרום הלידה והבחירה בחיים הללו , ולשחרר את האנרגיות האגורות שחרטו את זיכרונן עמוק בתוך תבניות פנימיות של חייו ובנשמתו הגבוהה. בתהליך שחרור האנרגיה נוצרת אנרגיה חדשה שמקדמת אותו לשינוי בחיים.

תהליך טיפול משחזור החיים

סדרת טיפולים שחזור החיים

חוויות המוות

תהליך שחזור החיים הנה סדרת הטיפולים מיוחדת שפותחה לשם מענה רוחני מקיף למגוון בעיות שונות ברמה הפיזית והאנרגטית.
המיקוד של הסדרה הוא בחוויות מגלגולים קודמים שהשאירו חותמם האנרגטי בנשמה הגבוהה ומשפיעים בחיינו הנוכחיים בקשיים/חסימות  בהתנהלותנו היומיומית.

בעולם הרוחני מקובל שזיכרון כאוב מגלגול קודם נחרט בנשמה ומתברר שיש לכך השפעה עמוקה יותר . לעיתים הדרך שבה

שחזור גלגולים סדרת טיפולים

שחזור גלגולים סדרת טיפולים

אנו מתמודדים בחוויות הקשות מגלגולים קודמים היא חזרה על אותו דפוס התנהגותי שגרם או הוביל לחוויה הקשה. החזרה על דפוס ההתנהגות לא רק שאינה מייצרת פתרון אלא מעצימה את אנרגיית הקושי(חסימה) שקיימת בבסיס הנשמה.
מטרת סדרת הטיפולים שפיתחתי לאחר שנות ניסיון של טיפול בשחזור גלגולים היא ללמד את המטופל להתחבר לזיכרונות מגלגולים קודמים שמניעים את חייו באופן שלילי ,להתחבר לתקופות חשובות בחיים הנוכחיים כדוגמה חווית טרום הלידה והבחירה בחיים הללו , ולשחרר את האנרגיות האגורות שחרטו את זיכרונן עמוק בתוך תבניות פנימיות של חייו ובנשמתו הגבוהה. בתהליך שחרור האנרגיה נוצרת אנרגיה חדשה שמקדמת אותו לשינוי בחיים.

דוגמה למפגש הראשון של חוויות המוות מתוך חמשת הטיפולים של שחזור החיים

בכל גלגול חיים יש את חווית הלידה, הכניסה לעולם, וחווית המוות שהיא יציאה מהעולם ועליה לעולם הנשמות . הנשמה זוכרת את הקושי בחוויית המוות מאחד הגלגולים ומתנהלת על פיו בחיים הללו. במפגש הראשון אני משחזרת את חווית המוות מאחד הגלגולים.

המטופלת שאלה מדוע היא חוותה את כאב הפרידה מבן זוגה האחרון כסכין בליבה?

בשחזור התברר שבאחד מגלגולי החיים שלה המטופלת הייתה נערת צאן שחייה עם סבה שגידל אותה כביתו .היא נישאה בגיל צעיר ועזבה את סבה. הכאב הגדול בליבה היה קשור למות סבה שאותו היא מאוד אהבה אך לא הייתה לצידו ואת אובדנו היא חשה כסכין הנעוצה בליבה כפי שתיארה את הפרידה מבן הזוג הנוכחי.

בהמשך הטיפול בשחזור החיים המטופלת זיהתה שבן הזוג שממנו נפרדה הוא בעצם הסבא שלה מהגלגול הקודם.
החיים עם בן זוגה האחרון היה בעצם תיקון לפרידה שהיא חוותה באותו גלגול חיים מהסבא שלה והפרידה מבן זוגה הנוכחי הציף את זיכרון הכאב שחוותה בגלגול ההוא.
בטיפול בשחזור החיים החזרתי את המטופלת לרגע נישואיה בגלגול הקודם שבו היא נפרדה לתמיד מהסב שהיא אהבה ושחררה את אנרגית הכאב שעלתה בחוויית המוות שלו בגלגול ההוא. התיקון הקרמתי מול בן זוגה היה ללמוד להיפרד מבן הזוג ולשחררו ללא כעס ואשמה. ואכן בעקבות הטיפול המטופלת חשה שכל רגשות הכעס שמילאו אותה נעלמו. ברגע שהאנרגיה השתחררה ברמת הנשמה הגבוהה השתחרר גם הכאב מליבה.
המטופלת חשה חום חודר לליבה ומשחררו ולאחר שסיימנו את הטיפול המטופלת חשה רוגע ושלווה שזמן רב לא חשה כמותו

תהליך שחזור החיים בלינק 

דפנה ביסמוט מטפלת שחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר