הרצאות וסדנאות רוחניות כללי שחזור גלגולים

מבוא לגלגול נשמות

מהו גלגול נשמות

מסעה של הנשמה מרגע יצירתה לעולמנו הינו תהליך מרתק שאיננו מסתיים במוות אלא ממשיך לאחריו ללמידה ותיקון.

מהו גלגול נשמות מבוא גלגול נשמות

הנשמה כראי לתובנה – מבוא לגלגול נשמות

המאמר מתאר את שלבי גלגול הנשמה מהמוות לעולם הנשמות ובחזרה לעולם הפיזי.
המוות מסיים תקופה עבור הגוף הפיזי ומתחיל תהליך רוחני עבור הנשמה. במאמריי הקודמים תיארתי את תהליך רגע המוות שבו נוצר הנתק בין הגוף הפיזי לבין הניצוץ הנשמתי. לאחר הנתק הנשמה חוזרת חזרה לעולם הנשמות. במאמר זה נעמיק במשמעות המוות הרוחני, נבין את העולם שלאחר המוות ואת השינויים שנשמת הנפטר עוברת לאחר מות הגוף הפיזי.

קיום הגוף מותנה בהכלת הנשמה בתוכו ואין אפשרות לחיות ללא נשמה. ברגע קבלת הנשמה נוצרים החיים בגוף ונוצר הגוף האתרי שהנו העתק של הגוף הפיזי. מלבד גופו החיצוני של האדם ישנם מספר גופים שאינם נראים בעין רגילה ומקיפים את הגוף עצמו. הגופים המקיפים את הגוף הפיזי הם גופי תודעה שלכל אחד יש את התדר שלו, הצבע שלו והאנרגיה המובילה וגופים אלו נקראים "הילה".

רגע המוות הינו רגע שבו אין יותר קשר תודעתי בין הגוף האתרי לגוף הפיזי וההילה נושרת כמו פאזל שלא יוכל להתחבר יותר כי אחד מחלקיו חסר,והנשמה לא נמצאת בגוף הפיזי אלא עוברת למימד אחר.

תהליך הנשירה של ההילה מתרחש בהתאם ליכולת המודעות של הנשמה לחוויות המוות כפי שחוותה בגלגוליה השונים. מודעות זו נרכשת ונלמדת בכל גלגול של הנשמה מחדש וכוללת מספר שלבים שכל נשמה חווה את אחד מהם לפחות או את כולם.
במהלך המאמר אצרף גם חוויות רוחניות וחלומות שקשורות לתהליך לאחר המוות. בתהליך המודעות של הנשמה הנפטר מעביר מסרים לקרוביו שמתקבלים דרך חלומות או באמצעות טיפולים רוחניים.

אפתח את המאמר במסר שקיבלתי במהלך טיפול רוחני שנתן לי להבין את חלקו של התהליך:

הטיפול היה חלק מלמידה בקורס תקשור שאני מקיימת והמסר הגיע אלי באמצעות ההדרכה הגבוהה של התלמידה. ההדרכה הסבירה לי את משמעות התהליך שהנשמה עוברת במהלך דרכה בעולם הנשמות.

אני והתלמידה נכנסנו לחלל מואר כשבמרכזו מיטה ועליה שוכבת דמות אנרגטית. בצד האחורי של המיטה היה חצי מעגל מואר כמעין מנהרת אור. הדמות הנה אדם שנפטר המחכה לכניסה למנהרת האור. בפינת החדר ראיתי דמות נוספת שנפטרה והייתה שייכת למשפחתי. דמות זו הסבירה לי באמצעות תקשור כי לאחר המוות נשמת הנפטר עדיין מחוברת לתדר הפיזי באמצעות קרום שעוטף את הנשמה. הקרום הנו חלק מההילה שעטפה את הגוף הפיזי וכאשר הנשמה סיימה את הלמידה בעולם הנשמות וחוזרת לבסיס הנשמה שלה קרום זה נושר סופית. מטרתו של הקרום הוא לחבר את הנשמה לאותם תובנות שהיא קיבלה מחייה בעולם הגשמי,לאותם שיעורים קרמתיים שלא הצליחה לממש בחייה בגוף.

המעבר במנהרת האור מכניס את הנשמה לשלב של למידה והתפתחות הנשמה. במעבר זה הנשמה משילה את הקרום שמלווה אותה מרגע המוות. נשירת הקרום מראה על בשלותה של הנשמה לעבור לתדר הבא שהוא תדר של למידה והתפתחות.

שלביה המודעות של הנשמה לפני הצטרפותה לרובד הנשמות: במאמר הבא גלגול נשמות -מסלולה של הנשמה

מוזמנים ליצור קשר לטיפול בשחזור גלגולים
דפנה ביסמוט מומחית טיפול בשחזור גלגולים

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר