הילרים מומלצים חלומות כללי מתקשרת נפטרים בחלומות רוחניות ריפוי בהילינג ריפוי בתקשור שיטות תקשור תקשור טלפוני תקשור כל מה שרצית לדעת תקשור רוחני

מה הסיבה להופעת הנפטרים בחלומות לקראת השנה החדשה?

מדוע אנחנו חולמים על נפטרים

כמתקשרת ומפענחת חלומות אני פוגשת חלומות על נפטרים בסמיכות ובמהלך חגי תשרי .חלומות אלו אינם מקריים ומטרתם לעזור לחולם או לנפטר.

הופעת נפטרים לקראת השנה החדשה

לאורך שנים שמתי לב שבפורומים של החלומות שלי ישנו גידול בשכיחות הופעת נפטרים בחלומות לפני ובמהלך חודש תשרי חודש החגים. בתקופה זו של השנה החלומות על נפטרים מוסרים לנו מסרים לשנה החדשה, תזכורות של תעשה ולא תעשה, או לחלופין בקשת עזרה עבורם.
חלומות על נפטרים בסמיכות ובמהלך חגי תשרי מופיעים עם סימבולים שקשורים לחגים כאשר המטרה ברורה והיא העברת מסר לביצוע לחולם. חשוב לי לציין שחלק גדול מהפירוש והפתרונות לחלומות אלו אני נעזרת ביכולות התקשור.

למה נפטרים מגיעים בחלומות לקראת חגי תשרי

אנחנו מהווים שילוב של גוף נפש ורוח ,ולעומת הגוף הפיזי הנשמה היא אנרגיה בגוף שמאפשרת לנו את החיים.
במהלך חיינו הנשמה ממשיכה את הקשר שלה לעולם הנשמות באמצעים שונים שאחד מהם הוא בחלום,ובעת החלימה  על נפטרים הנשמה מעבירה ומקבלת מסרים   ומתקשרת עם נשמות של נפטרים שמעבירים לה מסרים לחולם.
חגי תשרי הינם פתח לשנה החדשה והנפטרים מגיעים לחלומותינו כדי להעביר לנו מסרים מעולם הנשמות שיקדמו אותנו בשנה החדשה,כדי לתקשר עימם ,ובכדי לעזור לנשמת הנפטר ולקדמה בעולם הנשמות

חלומות יום כיפור

מה תפקיד הנפטרים בחלומות

חלומות יום כיפורלמה נפטרים מופיעים גם בתדירות גדולה לפני או במהלך חגי תשרי?
במרבית מהמקרים החולם מזהה את הנפטר ולהופעת הנפטר בחלום ישנם שתי סיבות עיקריות לעזור לחולם או לקבלת עזרה מהחולם אולם ישנן סיבות נוספות להופעת הנפטר בחלום
מסר בחלום עתיד לעזור לחולם קיים סנכרון בין העיתוי של החלום, בתחילת שנה חדשה, לבין ההתחרשות בחלום. בחלומות מופיעים מסרים נבואיים לאירועים עתידיים שהנפטר זכה להיות שליח להעברתם ובכך גם זכה לקדם את נשמתו בעולם הנשמות.
נפטר זקוק לעזרה לקידום מסעו בעולם הנשמות המוות מסיים חיים אולם הנשמה ממשיכה למסעה החדש בעולם הנשמות. הנשמה נעזרת בנו , החולמים, כדי להתקדם במסעה בעולם הנשמות. בחלומות שנפטר מבקש עזרה יש סימנים שיכולים להעיד מה העזרה הנדרשת כגון מראהו, מצבו, רגשותיו, לבושו של הנפטר שבאמצעותם אנו מבינים שעלינו לעזור לו.
חשוב להדגיש שבחלומות אלו בתקופה חגי תשרי אני מוצאת הקבלה בין העיתוי, כניסה לשנה חדשה  בעולמנו לבין שלב החדש שנשמת הנפטר עתידה לעבור אליו.
העזרה שהחולם נותן לנפטר בעקבות החלום, הוא באמצעות מצוות ופעולות שונות שמתורגמות לאנרגיה שמניעה את נשמת הנפטר לשלב חדש במסעה. הפעולות והמצוות הן תפילה לעילוי נשמת הנפטר, תרומה ע"ש הנפטר, סעודה על שמו ותיקון נפטרים.
נפטר סוגר מעגל ונפרד מהחולם בברכה לצערנו בחלק ממקרה המוות, אין פרידה מסודרת מהנפטר והחלום מגיע כתחליף וסוגר מעגל ופרידה של החולם מהנפטר. חלום על פרידה וסגירת המעגל בברכה מעיד על הבשלות של החולם והנפטר ועל הזיכרון של נשמת הנפטר על החיים בעולמנו ושחלום בעיתוי זה אכן פותח לחולם דלת לתקופה חדשה.
בקשת סליחה בחלום בימי חודש אלול יש התכווננות לשנה החדשה בתפילות ובבקשת סליחה וחרטה לבורא עולם וכדי להיכתב בספר החיים. חלומות של סליחה נחלקים לשניים:
חלומות שהחולם מבקש סליחה מהנפטר – חלומות שמעידים על קיומה של אנרגיה שלילית בין החולם לנפטר שמעיבה על חייו של החולם וחלומות שבהם הנפטר מגיע לבקש סליחה מהחולם. אני תמיד מדגישה לחולמים שחלק חשוב מהתפתחותה האנרגטית של נשמת הנפטר היא בקשת סליחה וסגירת מעגל. קבלת הסליחה מייצרת אנרגיה של ריפוי לחולם ולנפטר ומעלה אנרגטית את נשמת הנפטר לשלב חדש בהתפתחותה בעולם הנשמות ומשחררת רגשית את החולם.
בקשת סליחה בימים של עשרת ימי תשובה הם חלומות משמעותיים מאוד, כי ביום כיפור נסגרת הדלת  של השנה הקודמת ונפתחת דלת חדשה עם שיעורים חדשים ובחירות מטרות חדשות לחיינו.
חלום לדוגמא שהתרחש ביום כיפור שבו נשמה נמדדת על מעשייה ונדרשת לתיקון שאחת הדרכים היא סליחה והמחילה.

"חלמתי שסבתי שנפטרה הופיע בחלומי והביאה לי חלות לשבת שהיא אפתה ומבקשת שאקבל את מתנתה ואסלח לה"

פירוש חלום על נשמת הסבתא שנפטרה שנותנת חלות לשבת – נשמת הסבתא מגיעה כדי לסגור מעגל של כעס. החלות בחלום הם מתנת סליחה של הסבתא שנפטרה לנכדתה, מתנה שתזכה את החולמת בברכה ובשפע. העיתוי של החלום מעיד על כוחה של הסליחה של החיים לנפטרים שלו השפעה חשובה לחיים עצמם לחולם ולנפטר.

האם ייתכן שגם נפטרים חווים את השנה החדשה?

ייתכן…כמתקשרת ומפרשת חלומות אני נתקלת דווקא בימים אלו לפני השנה החדשה וגם במהלך חגי תשרי בתקשורים שבהם נפטר מבקש להכין מאכל מסוים שהיה פופולרי בחגי תשרי, או שמופיע במהלך חגי תשרי שמח ולבוש בבגדים לבנים. הופעתו דווקא בעיתוי זה מסמלת שנשמת הנפטר זוכרת את החיים בעולמנו ובוחרת להגיע בתקשורים או בחלומות כדי לחזק את הקשר עם יקיריו לקראת השנה החדשה.

לדוגמא החלום הבא נחלם בראש השנה והחולמת מספרת על אביה שנפטר לפני מספר שנים. הופעת החלום דווקא בעיתוי כזה הדגיש לחולמת שהיא אכן לקראת התחלה חדשה בחייה ושנשמת אביה בחרה להגיע אליה כדי לחזק את ביטחונה בשינוי שהיא החלה.

"ראש השנה הנוכחי שונה כי הפעם לצערי אבי שנפטר לפני מספר חודשיים לא יושב איתנו בחג ואני גם גרושה טרייה בחלום ראיתי שאני משתחררת מהכלא ואבי אוסף אותי ביציאה בחיבוק .קמתי מהחלום בוכה ולא רגועה"

פירוש החלום על האב שנפטר –  השחרור מהכלא מסמל סיום תקופה קשה וכואבת שבה החולמת הייתה כלואה ומנועה ממימוש הרצונות שלה. השחרור מהכלא מסמל לחולמת על כניסת לתקופה חדשה בחיים ועיתוי החלום מבשר על שנה שונה במהותה מכל השנים שקדמו. הופעת אביה ז"ל בחלום בא לחזק את החולמת על כך שהיא מלווה על ידו ושעליה להיות רגועה ושמחה על השינוי שצפוי לה.

חלום על הריון כסימן לשינוי והתחלה חדשה

היריון בחלום מסמל על שינוי בחיי החולמת ועל תכנון להתחלה חדשה. חלום על הריון בעיתוי של חגי תשרי מגיע כבשורה משמחת לחולם וחיזוק לביטחונו האישי.

"חלמתי על סבתי שנפטרה לפני 20 שנה. אהבתי אותה מאוד ועד היום אני מקיימת את האזכרה השנתית עבורה. בחלום התפללתי בבית הכנסת ,חשתי את האווירה של החג, כולם לבשו לבן והרב תקע בשופר. בזמן תקיעת השופר סבתי הופיע לידי ולחשה לי באוזן זה הזמן תבקשי תתפללי להריון. במציאות אני בתהליכי פוריות"

פירוש החלום על הסבתא שמברכת על הריון – הופעתה הסבתא שנפטרה בחלום בזמן תקיעת שופר ובקשתה מהחולמת להתפלל להריון הם בשורה עבור החולמת לכניסה הריון ולצורך להמשיך ולהאמין בהצלחת תהליכי הפוריות.

חלום נוסף על ניקיון לחג

לפני השנה החדשה אנו מתנקים אנרגטית ומקיימים את התשליך, שהינו טקס שבו סימבולית אנו משליכים את חטאינו.

"חלמתי על אימי ז"ל שנמצאת אצלי בבית למרות למרות שזה לא הבית שאני מתגוררת בו כעת. אמי הייתה צעירה ונמרצת כמעט פילאית ומאוד מרוכזת. היא ניקתה והבריקה את המטבח והכל היה זוהר מניקיון למרות שהיא נראתה לגמרי לא בניקוי פיזי אלא זה היה משהו רוחני יותר "

פירוש החלום על האמא שנפטרה הניקיון הנמרץ של הנפטרת נכתב בימים לפני ראש השנה ומסמל לחולמת שגם נשמתה של אימה עוברת תהליך של התנקות בעולם הנשמות ,הניקוי במטבח מכין את החולמת לקראת שינוי חיובי בפרנסתה (המטבח כסימבול בחלום מתקשר לפרנסת החולם)

לסיכום הופעת חלומות על נפטרים בשנה החדשה

חלומות על נפטרים בימים של לפני ובמהלך חגי תשרי מכוון לתקופה זו ונועד לעזור לחולם ולנשמת הנפטר כאחד .

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

רגע המוות והפרידה מהגוף

רגע המוות והפרידה מהגוף

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר