חלומות סדנת חלומות

מילון פירוש חלומות לפי הקבלה

מילון פירוש חלומות לפי הקבלה הוא אוסף מרתק של דעות, הגיגים, ופרשנויות שנאספו לאורך הדורות מפרשני תורה ,חז"ל רבנים ומהווים בסיס מרתק לפרשנות החלום ולסיכום משפט מהתורה שמסביר את המשמעות של החלומות

מהו מילון פירוש חלומות לפי הקבלה

מילון פירוש חלומות לפי הקבלה מכיל את הידע הרב של הקבלה שהיא תורת סוד שמאגדת פירושים לתורה שנצברו לאורך השנים. גם כיום הקבלה משפיעה רבה על תחומי חיים רבים, תפילות והגות יהודיים.
מילון פירוש חלומות לפי הקבלה הנו הידע שנאסף במהלך השנים והדורות ע"י רבנים ופרשנים שפירשו את התורה. אני מפרשת ומתרגמת את החלום בתקשור ומשתמשת גם לעיתים במילון המושגים של פירוש חלומות לפי הקבלה.

הבדלים בין מילון פירוש חלומות לפי הקבלה לבין שיטות אחרות

מילון פירוש חלומות לפי הקבלה מתבסס על ידע שנאסף לאורך דורות בעם ישראל. חלומות מאז ומתמיד היוו נתח חשוב בחיי האדם ובמיוחד בתקופות הקדומות של אמונה באלים שהחלום מנבא את העתיד והנו מסר ישיר מהם. בתקופות הקדומות בכל מסגרת חיים היו מפרשי חלומות שזיהו מסרים נבואיים בחלומות  בהם. לאורך השנים עם פירושים רבים נבנה מילון חלומות פופולאריים שמכיל סימבולים שונים.
ההבדל בין מילון פירוש החלומות לפי הקבלה לבין מילון חלומות אחר שהמילון של הקבלה נצמד לתורה ולפרשנות חז"ל וליהדות כולל מיתוסים ואמונות יהודיים.
לעומת מילון פירוש החלומות לפי הקבלה מפרשי חלומות אחרים מתייחסים לסימבולים למיתוסים אמונות סיפורי עמים, הלך הרוח של החולם, מצבו הריגשי והנפשי בעת פירוש החלום. פירוש חלומות שלי מבוסס בתקשור שמחבור לנשמת החולם ורואה בחלום כמסר מנשמת החולם להווה ולעתיד.

הבדלים בן פירוש מילון חלומות לפי הקבלה לבין מילון החלומות בשיטת "מסרים בגוונים"

כפי שציינתי מילון החלומות לפי הקבלה נאסף לאורך דורות ומהווה כיום בסיס היום לפרשנות של חלומות. שיטת הפרשנות שלי נקראת שיטת "מסרים בגוונים" באמצעות תקשור וקישור לנשמת החולם.
להלן דוגמאות להבדלים בפירוש חלומות בין מילון פירוש החלומות לפי הקבלה לבין שיטת מסרים בגוונים.
חלום על שיניים שנופלות
לפי מילון פירוש חלומות קבלה שיניים נופלות מסמלות לחולם בעיות עתידיות בהבדל לשיטת מסרים בגוונים החלום מבשר סיום תקופת שינויים שהחולם עובר.
חלום על חתול
לפי מילון פירוש חלומות של הקבלה החתול בחלום מסמל סימן שלילי וסכנה לחולם ולפי שיטת מסרים בגוונים פירוש חלום על חתול מייצג  ערמומיות, עוצמה ושליטה, יכולת ראיה על טבעית, סכסוך ומריבה ,מיניות וצורך בסיפוק, מימוש עצמי ושובבות כמובן בשינויים כאלו ואחרים בסימבולים בחלום.
חלום על תאונה ברכב לפי מילון פירוש חלומות לפי קבלה תאונת רכב בחלום מסמלת שינוי שלילי או חיובי בחיי החולם שלא מבחירה ולפי שיטת מסרים בגוונים פירוש חלום על תאונה ברכב מרמז לחולם תוצאה להתנהלות /החלטה שהוא עשה ויש לו עדיין יכולת לשנות זאת.
ניתן למצוא ספרים ואתרים רבים שמכילים חומר בנושא מילון לפירוש חלומות לפי הקבלה או דרכים אחרות כגון חלומות לפי א-ב, מספרים, מזלות וכדומה. גם באתר פרפרים תוכלו למצוא מאמרים שונים ממוקדים בנושאים שונים כגון חלומות על כסף, חלומות על נחשים וכדומה.

חלומות לפי הקבלה | מתקשר

משמעות חלומות לפי הקבלה ותקשור במאמרים קודמים על פירוש חלומות הסברתי שתהליך החלימה מתרחש בעת שהחולם נמצא בהרפיה מלאה כשמוחו פעיל ונשמתו עולה מהרובד הפיזי לרבדים אחרים וניזונה באנרגיות ובתובנות.פעמים רבות אנחנו קוראים על שיטות שונות של פירוש חלומות כגון פירוש חלומות לפי הקבלה או פירוש חלומות לפי היהדות אבל השאלה האם יש הבדל מהותי בין שיטות פירוש החלומות השונות וכיצד אני אישית מפרשת ומתרגמת את החלום.הפרשניות השונות של חלומות לפי הקבלה/חלומות לפי היהדות ו/או התורה

איך מילון פירוש החלומות לפי הקבלה מתייחס לחלום נבואי

חלום נבואי מיידע את החולם למשהו עתידי שיתרחש בשלב כלשהו בחיים. מילון פירוש החלומות לפי הקבלה מסביר שחלום נבואי הנו מסר שמגיע ממלאך או ישות אור גבוהה. לדוגמא שלמה המלך חלם שהוא מגיע לירושלים ועומד לפני ארון הברית, חלום שבישר על השגחה הפרטית ועל הלווי של הבורא ובעקבות כך הוא מודה לבורא ומעלה קורבנות. ו"ַיִּקַץ שְׁלֹמֹה וְהִנֵּה חֲלוֹם וַיָּבוֹא יְרוּשָׁלִַם וַיַּעֲמֹד לִפְנֵי אֲרוֹן בְּרִית אֲדֹנָי וַיַּעַל עֹלוֹת וַיַּעַשׂ שְׁלָמִים וַיַּעַשׂ מִשְׁתֶּה לְכָל עֲבָדָיו" (מלכים א פרק ג פסוק טו)

איך מילון פירוש החלומות לפי הקבלה עונה על השאלה האם חלום יתגשם

הקבלה מגדירה מספר קריטריונים לחלום שיכול להיות חלום אמיתי שיתגשם

הנחיות של מילון פירוש החלומות לפי הקבלה לטפל בחלום בעיתי/שלילי

הקבלה מסבירה שמחשבה חיובית, תפילה ונתינת צדקה יכולים להפוך חלום לטוב לכן גם המפרש והחולם צריכים לחשוב חיובי גם אם החלום היה קשה ומעיק זהו כוחה  מחשבה. לא ניתן להסיק מחלום קשה שזהו מסר קשה. אם חלמתם חלום שלילי ובעייתי חפשו אדם שאוהב אתכם ושמטרתו להטיב עמכם ועם החלום .אם אין לכם אדם שתוכלו להיעזר בו , תדליקו נר ותתפללו ,תקראו תהילים שימו צדקה ותאמינו בטוב כי הכל בהשגחה ומלמעלה.

פרמטרים שמילון פירוש חלומות לפי הקבלה מייחס להם חשיבות

לסיכום מילון פירוש חלומות לפי הקבלה

בתורה מסופר על זקני העם חלק ממנהיגות העם שמייעצים בנושא דת, משפחה, דינים וגם בפירוש חלומות. מילון פירוש חלומות לפי הקבלה הוא אוסף מרתק של דעות, הגיגים, ופרשנויות שנאספו לאורך הדורות מפרשני תורה ,חז"ל רבנים ומהווים בסיס מרתק לפרשנות החלום ולסיכום משפט מהתורה שמסביר את המשמעות של החלומות ." יֹּאמֶר יְהוָה אֶל-מֹשֶׁה, אֶסְפָה-לִּי שִׁבְעִים אִישׁ מִזִּקְנֵי יִשְׂרָאֵל, אֲשֶׁר יָדַעְתָּ, כִּי-הֵם זִקְנֵי הָעָם וְשֹׁטְרָיו; וְלָקַחְתָּ אֹתָם אֶל-אֹהֶל מוֹעֵד, וְהִתְיַצְּבוּ שָׁם עִמָּךְ.  יז וְיָרַדְתִּי, וְדִבַּרְתִּי עִמְּךָ שָׁם, וְאָצַלְתִּי מִן-הָרוּחַ אֲשֶׁר עָלֶיךָ, וְשַׂמְתִּי עֲלֵיהֶם; וְנָשְׂאוּ אִתְּךָ בְּמַשָּׂא הָעָם, וְלֹא-תִשָּׂא אַתָּה לְבַדֶּךָ."  (במדבר יא פסוקים טזי-יז')

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

מכללת צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
לפירוש חלומות ניתן להיכנס לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר