התאמה והכוונה לזוגיות בפרפרים המרחב הרוחני הינו תהליך מסודר של בחינת הזוגיות שמחולקת למקרים שונים.
במקרה של זוגיות קיימת מתבצע תהליך של הכוונה והצעות לטיפול ושיקום מערכות זוגיות קיימות,ובמקרה של קשיים במציאת זוגיות או זימון זוגיות מתקיים תהליך של בחינה והכוונה והצעות לטיפול למי שרוצה לזמן ולכוון לחייו זוגיות טובה מתאימה

מהי התאמה זוגיות
התאמה זוגית הינו תוצאה של תהליך של התאמה זוגית שמתקבל בתקשור בשילוב כלים רוחניים נוספים לשם בחינת התאמת הקשר הזוגי. המאמר יעסוק בנושא של התאמה זוגית במספר היבטים של מערכות זוגיות. הגדרה של מערכת זוגית הנה מערכת יחסים בין שני אנשים בוגרים שמשלבת מעגלי רגשות, יחסי אישות ,חברות, אמון הדדי ומחויבות.
בניית קשר הזוגי הנו תהליך הדרגתי שמחייב ויתורים הדדיים והשיא הוא מיסוד הקשר הזוגי והקמת המשפחה.  זימון זוגיות יגיע שנחוש בשלים לזוגיות, מסוגלים להתנהל במערכת יחסים שיש עמה אחריות ורגשות הדדים.

הכוונה להתאמה זוגית

 הכוונה להתאמה זוגיות הינו תהליך ייעוץ שכולל בדיקת התאמה זוגית. התאמה והכוונה לזוגיות בפרפרים המרחב הרוחני הינו תהליך מסודר של בחינת הזוגיות שמחולקת למקרים שונים. במקרה של זוגיות קיימת מתבצע תהליך של הכוונה והצעות לטיפול ושיקום מערכות זוגיות קיימות,ובמקרה של קשיים במציאת זוגיות או זימון זוגיות מתקיים תהליך של בחינה והכוונה והצעות לטיפול למי שרוצה לזמן ולכוון לחייו זוגיות טובה מתאימה.

קן לזוגיות תהליך זוגי רוחני

קן לזוגיות תהליך זוגי רוחני

האם אנו זקוקים להכוונה בזוגיות

התאמה זוגית הינו צורך ריגשי לאור חוויות אישיות שנצברו לאורך השנים במערכות זוגיות.  בדיקת הכוונה בזוגיות בפרפרים המרחב הרוחני מתבצעת בתקשור במקרים שונים של מערכות זוגיות מכיוונים שונים: בתחילת הקשר הזוגי ,במהלך הקשר הזוגי, לקראת מיסוד קשר זוגי לנישואין, במקרה של לבטים לגבי המשך הזוגיות וכמובן למי שמחפש זוגיות.

מה קורה שאין התאמה זוגית

 רבים מבזבזים זמן רב בניסיון למצוא את בן או בת הזוג האידיאליים, כאלו שיוכלו לחיות עמם באושר ופונים למענה רוחני בשאלה להתאמה בזוגיות. חלק מהניסיון שלי היא להבין ולחוות אנרגטית את החיבור וההתאמה הזוגית ולזמן את הזוגיות המיוחלת. מטרת התהליך להתאמה זוגית בתקשור הנו לאפשר לבני הזוג להכיל את הזוגיות ולהבינה, להוביל במידת הצורך לתהליכים אישיים/זוגיים שיאפשרו את פיתוח יכולת האהבה, הקבלה והנתינה, ריפוי הקשר הזוגי ,יצירת ביטחון בזוגיות ועוד.

סיבות להתאמה הזוגית מגלגול קודם

התאמה זוגית שנשענת על גלגול חיים קודם נקראת זוגיות קרמתית .זוגיות קרמתית מתרחשת בין שתי נשמות שבחרו בהדדיות אחת בשנייה בעולם הנשמות לתקן אנרגיית קארמה משותפת שלהם. בחלק מהמקרים שבהם אני בודקת התאמה זוגית בזוגיות קיימת, אני ממליצה לבני זוג לעבור תהליך בשחזור גלגולים לגילוי הקרמה שמנהלת אותם בחיים הנוכחיים והסיבות לקשיים בזוגיות. טיפול בשחזור גלגולים משחרר את אנרגית הקרמה ומשלים אנרגיה ותודעה חדשה.

מהי זוגית רוחנית

פנייה להתאמה זוגית רוחנית הינה זוגיות שהבחירה של כל אחד מבני הזוג היא ברמת הנשמה. רבים פונים לאמצעים רוחניים לבדיקת התאמה רוחנית של בן/בת הזוג שבוחנת את הקשר הזוגי הקיים ברמה הנשמתית של שני הצדדים ,לצורך התאמה זוגית רוחנית .
ניתן לעשות את ההתאמה הזוגית הרוחנית באמצעים רוחניים שונים: תקשור ,נומרולוגיה, נומרולוגיה קבלית ,קבלה, אסטרולוגיה, אסטרולוגיה סינית ,קלפי טארות ועוד. 

פנייה להתאמה זוגית רוחנית

 פנייה להתאמה זוגית רוחנית  תגיע מצורך ריגשי לשם סיוע בקבלת החלטה בנוגע לקשר הזוגי, או אנשים ללא זוגיות שמחפשים זוגיות ,אנשים שנמצאים בזוגיות: בתחילת קשר זוגי או במהלכו, לקראת מיסוד הקשר הזוגי וכאשר ישנם לבטים וקשיים לגבי המשך הזוגיות, צורך לבדוק האם הקשר הזוגי הוא קרמתי קשר מגלגולים קודמים.

אנרגיה של אהבה שמסייעת להתאמה זוגית


אנרגיית אהבה היא אנרגית חיים שמניעה את היקום ונמצאת בצ'קרת הלב ומאפשרת להכיל, ליהנות ולקבל תהליכים בחיים מבלי לחשוש או לחקור או להתלבט. אנרגית האהבה באה לידי ביטוי ברצון לחיות את החיים, להגשים את עצמנו בעולם הנוכחי, להתמלא בעשייה ,לחיות בזוגיות ועוד.
חשוב להבין שאנרגית האהבה עוזרת להתאמה זוגית בכך שהיא משמרת את הרצון בחיים המשותפים,ומזכירה לכל אחד מהם את הצורך להשלים חוסר אנרגטי בזוגיות.

התאמת זוגיות בעולם הנשמות

לכל נשמה יש זיווגים שנבחרו על ידה לחיים הגשמיים לפני יציאתה את עולם הנשמות. לכן התאמה זוגית נקבעת בעולם הנשמות ומערכת זוגית יוצרת אנרגיה זוגית שעוזרת להתאמה זוגית לצורך התפתחות אישית ורוחנית שתשלים חוסר האנרגטי בנשמה של בן/בת הזוגי. מודעות עצמית זוגית ואנרגיית האהבה יאפשרו תיקון זוגי על מנת לחיות בהתאמה זוגית. אולם אם בני זוג נפגשים מתוך אינטרס/נוחות ולא מבחירה נשמתית המערכת הזוגיות לא תחזיק מעמד לאורך זמן ונקבל מערכת יחסים זוגית עם תסכול וחוסר סיפוק בזוגיות ללא התאמה זוגית.

התאמות זוגיות לזיווגי הנשמה

כיום מערכות זוגיות הנם מערכות דינמיות שמתאפיינות ביחסי זוגיות קצרים, הורות חד הורית , זוגיות חד מיניות וכדומה. התקשור הוביל אותי למציאת תהליך לזימון זוגיות בשם "הפריזמה הזוגית" שבו לכל אחד בעולם יש 7 זיווגים משמים של הנשמה – בחירות זוגיות. כל אחד מהזיווגים היא התאמה זוגית מושלמת.

מדדים רוחניים להגדלת איכות הזוגיות בהתאמה זוגית

רשימת המדדים נבנו לאורך שנים ומבוססים על טיפולים זוגיים רוחניים להתאמה זוגית.

  • במערכה הזוגית לפחות אחד מבני הזוג אינו פועל מאגו אישי.
  • מודעות עצמית שמכילה שיעורים אנרגטיים של בן/בת הזוג.
  • התפתחות רוחנית מובילה לתיקון אנרגטית ומחזקת את הזוגיות.
  • להשלים אנרגיית האהבה לטפל בחוסר אנרגטי.

התאמה זוגית משמיים לפי הקבלה

לפי הקבלה התאמה זוגית וחיבור זוגי משמיים הנו תהליך של בחירת נשמות זוגית עם אנרגית אהבה. ייעוד הזוגית מגשימה שיעורים קרמתיים שהנשמות בחרו לממש יחד וכל אחד לחוד. הקבלה עושה שימוש בצירופי אותיות מע"ב שמות, שמות מלאכים, קמעות תפילות וסגולות למציאת זיווג מתאים והגון. הקבלה מוצאת התאמה זוגית באמצעות צירופי אותיות מע"ב שמות, שמות מלאכים, קמעות תפילות וסגולות.

שיטות לבדיקת התאמות בזוגיות

מעבר לשיטת תקשור לבדיקת התאמה זוגיות קיימות בשוק שיטות שונות לבדיקת התאמה בזוגיות.
חלק מהשיטות השונות להתאמה בזוגיות:

  • בדיקת התאמה זוגית לפי מזלות – מפה אסטרולוגית לבדיקת התאמה זוגית.
  • בדיקת התאמה לפי נומרולוגיה – תורת המספרים מייחסת חשיבות לתאריך הלידה לבדיקת התאמה זוגית.
  • בדיקת התאמה לפי חוכמת הקבלה – שיטת התאמה זוגית זו מעניקים לאותיות השם ותאריך הלידה אנרגיה שבאמצעותה בוחנים את ההתאמה הזוגית.
  • בדיקת התאמה זוגית בפרפרים המרחב הרוחני בתקשור ושימוש בחיבור אנרגטי רוחני, על-מנת לבדוק אם הזיווג הוא אחד משבעת הזיווגים ובמידת הצורך מסייעת לרענון האנרגיה במערך הזוגי הקיים. התהליך בודק, מנקה ומזמן התאמה זוגית ונקרא הפריזמה הזוגית כתהליך מובנה למציאת זוגיות משמיים שיטה לזימון זוגיות שהתקבלה בתקשור.
    בשביל הטבעת

    בשביל הטבעת

שלבים הרוחניים למציאת התאמה זוגיות זימון ומימוש זוגיות
התאמה זוגית רוחנית היא תהליך שהנשמה "יודעת" "מזהה" את הזיווג שלה למערכת יחסים זוגית יציבה. ישנם מספר שלבים רוחניים בהתאמה זוגית:

  • בטחון עצמי להתמודדות רגשית בזוגיות.
  • בשלות רגשית יכולת להכיל רגשות חדשים.
  • ניקוי אנרגיות ורגשות ממערכות זוגיות קודמות בהווה או מגלגול קודם.
  • התמודדות עם העבר.

שיטת הפריזמה הזוגית

"הפריזמה הזוגית" הינו תהליך שקיבלתי בתקשור לזימון ומיקוד זוגיות. השיטה מורכבת משלושה מפגשים רוחנים שמשחררים חסימות אנרגטיות על מנת לאפשר להתחבר לבחירות הנשמתיות. טיפול לבדיקת התאמה זוגית בשיטת הפריזמה הזוגית מאפשר:

  • שחרור אנרגיות של האקס/ית למניעת רצון לחזור לקשר הקודם
  • מפרט את התיקון הזוגי מול בן הזוג
  • מפגיש עם מקור הנשמה להכיר שיעור נשמה זוגי.
  • מהדהד לנשמות אחרות חלק ממערך הזיווג משמיים.
  • משחרר מאשמה "למה זה קרה דווקא לי?" "האם אני אשם/מה בפרידה?"
  • מסנכרן אנרגיה אישית שמכילה חוויות בהווה וגלגולים קודמים כדי לאפשר זוגיות חדשה.
  • פתיחת הזדמנויות זוגיות חדשות

 פגישה לבדיקת התאמה זוגית בפרפרים המרחב הרוחני

מעבר לייעוץ בתקשור בטלפון לייעוץ זוגי ישנם תהליכים לבדיקת התאמה זוגית שמתבצעים גם בפגישת תקשור. בדיקת התאמה הזוגית מתקיימת בתקשור לפי שמות בני הזוג לפי תהליך בתקשור שאני מטפלת ומנתחת את ה-DNA הפנימי של הנשמה של בני הזוג, ועל סמך זה אני מתקבלות עבורי התשובות בתקשור. במהלך בדיקת התאמה בפגישת תקשור אני בוחנת את ההתנהלות הזוגית (גבר ואישה, שני גברים, שתי נשים). הבדיקה כוללת:

  • התאמה זוגית ברמת הנשמה.
  • גילוי הפוטנציאל בזוגיות.
  • מציאת קשר, אם קיים, מגלגולים קודמים במטרה לזהות זוגיות קרמתית.
  • גילוי היעוד הזוגי השיעורים והמטרות שעומדות בפני בני הזוג ברמת הנשמה.
  • מציאת כלים רוחניים לפתרון הבעיות בזוגית.

לסיכום התאמה בזוגיות

החיפוש אחר זוגיות היום דומה לבהלה לזהב במאה ה18. כולם חולמים על זוגיות אוהבת ורומנטית אך ללא ספק זוהי משימה מאתגרת. שיטת הפריזמה הזוגית לזימון זוגיות הנה שיטה שמשפרת את היכולת לזמן זוגיות ,עונה על השאלה הזוגיות ברמת הנשמה ועוזרת לזהות את הבחירות הנשמתיות ושיחרור מקשרים קודמים

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
 https://did.li/whatpls

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר