דמיון מודרך הילד הפנימי הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית סדנת מודעות עצמית רוחניות

מימוש עצמי

מימוש עצמי

הדרך למימוש עצמי מתחיל בעבודה על קליפות הקושי שהן אנרגיות שנוצרות במרכזי האנרגיה בגופנו(צאקרות) שיושבות בהילה ויוצרות חסימות אנרגטיות המשפיעות על התנהלותנו ודרכי חשיבתנו ומקשות על הדרך למימוש עצמי.

מהי המשמעות של מימוש עצמי וכן מה מונע או דוחף את האדם למימוש העצמי שלו .
המאמר יסקור את הקשר בין הרצון הפנימי של האדם לשינוי לבין האנרגיות שמקיפות את גופו ואיך זה עוזר לו לקדם את המודעות העצמית למימוש עצמי.
במאמר תקבלו גם כבונוס את המדריך קצר לביצוע מימוש עצמי

האני הגבוה

לפי ניסיוני הרוחני ואמונתי תהליך מודעות עצמית מהווה תהליך רוחני והכנסת הכוח האלוהי למודעות שלנו.
מודעות עצמית מאפשרת לנו לחבר בין האני הגבוה שלנו הרוחני לאני הפנימי שבתוכנו.
האני הגבוה הוא אנרגיה רוחנית שנמצאת בעולם הנשמות המחובר לנשמה ולאני הפנימי שבגוף הפיזי בעולמנו.

קליפות הקושי – הדרך למודעות עצמית

גופנו מוקף אנרגיה רוחנית ובשמה "ההילה,המורכבת מהקשר האנרגטי בין המימדים גוף נפש רוח.
קליפות הקושי הן אנרגיות שנוצרות במרכזי האנרגיה בגופנו(צאקרות) שיושבות בהילה ויוצרות חסימות אנרגטיות המשפיעות על התנהלותנו ודרכי חשיבתנו ומקשות על הדרך למימוש עצמי. קליפות הקושי יוצרות מחנק עבור ההילה ומאלץ אותנו ללמוד ולגלות את הסיבות לקושי ואת הדרכים לסילוקם באמצעות עבודה מודעת . כאשר האדם מתחיל להיות מודע לקיומו ולגופים שעוטפים אותו הוא מתחיל לשתף פעולה עם התת מודע ויוצר עבודה מודעת שמצליחה על מנת לקלף את קליפות הקושי מעל ההילה.

הנשמה הגבוהה

במהלך תהליך הלמידה של מודעות עצמית נוצר קשר בין הנשמה הפיזית והנשמה הגבוהה שנמצאת בעולם הנשמות.
תוצאת הקשר הזה הנו פידבק מהנשמה הגבוהה לנשמה הפיזית בכוח וביכולת לאפשר את השינוי,בהארה ובהתקדמות לקראת היעוד הנשמתי.
חשוב לציין שהגילוי והלמידה המודעת הנה מדורגת ונעשית בשלבים איטיים לפי המסוגלות האישית של האדם להכיל את השינוי.

הפרמטרים שמאפשרים לנו להגיע לידי מימוש שאיפה חלומית הם:

אהבה עצמית –אהבה עצמית הינה אחת מהאנרגיות של הנשמה ומשמעותה מימוש עצמי מתוך הערכה ואהבה עצמית ,וביכולת לבקש ולקבל מהסביבה פידבקים חיוביים ועזרה להצלחת הפרויקט החלומי האישי.

ביטחון עצמי-ביטחון עצמי הוא פועל יוצא של אהבה והערכה עצמית המאפשר לעמוד מול קשיים, "וכנגד כל הסיכויים" בהתמדה שמובילה אותנו ליצור מהלכים שמקדמים אותנו בשלבי מימוש הפרויקט.

חיבור בין התת מודע לתודעה-הקשר בין התת המודע לתודעה היא כוחה של מודעות עצמית,וביכולת להיות קשוב לאינטואיציה,לרמזים שמתקבלים בחלומות,להיות ממוקד בתהליך שנדרש ולא להיסחב ולהיות מושפע מהסביבה.החיבור בין התת מודע לתודעה משחררר קשיים וחסימות מהעבר ולא נותן להם משקל בהווה ומאפשר לנו להגדיר את רצונותינו.

תהליך מימוש עצמי

מימוש ה"אני" משמע להגיע למשהו ולהיות "המשהו" המיוחל שתמיד רצינו,לחיות בתוכו ולהתעצם ולגדול ממנו.
גילוי הכוחות הפנימיים שבתוכנו, הכרת האני שלנו בעבר ובהווה, הגדרת הרצונות וצרכי האנושי – היא המודעות העצמית שלנו המאפשרת לאני להגיע להגשמה ולמימוש עצמי.

תהליך המימוש העצמי משלב בתוכו למידה שכלתנית בשילוב פתיחת תת מודע.
הלמידה חושפת צדדים לא מוכרים בנו ומפתחת חשיבה,התנהגות ועשייה חיובית שמקדמת את יעדי הנשמה הפיזית.
הלמידה מתבטאת בחיבור בין האדם הגלוי החיצוני לבין האדם השקוף שבתוכנו.
הכרות עם הצדדים המוסתרים והשקופים שלנו מאפשר לנו להעלות חוויות שעוזרות לנו להגיע למימוש העצמי.

הצעה לתהליך של מימוש עצמי

ברצוני להציע לכם דרך ומדריך קצר לביצוע תהליך מימוש עצמית דרך זו מהווה תהליך רוחני שבו החיבור הפיזי שלכם ילמד להתחבר לאני הגבוה, להדרכות המלוות שלכם ולקול פנימי מנחה. בתהליך אתם תחוו את הקול פנימי שלכם בצורה של אינטואיציה, קול בחלימה, בציור וכהדרכה מתקשרת ומנחה.
התהליך מתחיל בעבודה על חוויות שחבויות בתת המודע, השלמה עימן והבאתן מתת מודע למודע.

התהליך מתחיל בצ'קרת הבסיס ועובר במסלולו את כל הצקרות בגופינו.
ישנה חשיבות לכל צ'קרה מאחר שכל צ'קרה אוגרת אנרגיה שמעכבת את השינוי ואחרת שמצמיחה את האדם לשינוי ולמימוש האני.
התהליך יתבצע באמצעות דמיון מודרך שישפיע על הצקרות במטרה לשנות את התדר של האדם שמהווה את האנרגיה המנחה את האדם בחיים והתייחסותו לעולם ולחייו שמצד אחד ידחק הדחף השלילי ומצד שני ילמד לחזק את הדחף החיובי.

צ'קרת הבסיס

התהליך מתחיל בצ'קרת הבסיס שאוגרת בתוכה אנרגיות של הישרדות ודרכי התמודדות שלנו מימוש עצמי בחיים.
שחרור חוויות שנחרטו כמעכבות שינוי יכולות לבוא לידי ביטוי כפחד וככאב.על האדם לדמיין לעצמו עץ.
העץ מסמל את האדם עצמו.בתהליך על האדם לחזק את הגזע והשורשים שהיו נטועים עמוק באדמה פורייה.
בכל תהליך של דמיון מודרך על האדם לבדוק האם הגזע והשורשים במקומם, מצב שמייצר באדם ביטחון וחיבור למטרות שהציב לעצמו.

צ'קרת המין

השלב הבא בתהליך הנו דמיון המודרך צ'קרת המין. עבודה על צ'קרת המין מהווה עידוד היצירתיות ומציאת הנוסחה האישית של האדם – מיהו ומהו? העבודה מביאה להבנת צרכיו האישיים וביכולת שלו לממשם בעזרתה ההיגיון והשכל. בתהליך הדמיון מודרך האדם צובע את חלל הרחם/הבטן התחתונה בצבע כתום.
האדם מבקש שהצבע הכתום יזרום בצ'קרה זו וימלא אותה בשמחה. האדם ימצא לעצמו מקום בחלל הבטן התחתונה שבה הוא ינביט את הרעיון החדש.
בכל פעם הוא ישקה בצבע כתום את הרעיון החדש כדי שיצמח

צ'קרת הבטן

השלב הבא בתהליך עובר דרך צ'קרת הבטן- הצ'קרה אחראית על עיכול החיים ברמה החיובית.
אדם בעל דחף שלילי מעדיף לא להבין את חייו ומסתגר בפני כל האפשרויות שנפתחו בפניו. אדם מימוש עצמי בעל דחף שלילי יעמוד במקומו ללא יכולת להתפתח.
התהליך בצ'קרת הבטן יאפשר עיבוד החוויות שיצרו את המצב של השארות במקום וכן יתנו תובנה לגבי "משמעות חייו" וההבנה שהכל תלוי בנו ובמעשינו.
בתהליך דמיון מודרך האדם ימלא את חלל הבטן באנרגיה לבנה וידמיין שיש שואב אבק ששואב את האנרגיות שמתנגדות לרעיון.
את המקומות שהתרוקנו בשאיבה ממלא האנרגיה הלבנה. המטרה שהרעיון החדש ינבוט והאדם יתחיל להזרים לעצמו דרכים חדשות ונוספות למימושו.

צ'קרת מקלעת השמש

במקלעת השמש האדם מתחבר לילד הפנימי שלו. צ'קרה זו מייצגת את התובנה פנימית, האישיות שלנו-האגו, היכולת להגיע למימוש עצמי.
צ'קרה זו מכילה בתוכה את תת המודע, זיכרונות מחיינו הנוכחיים ומגלגולים קודמים וחלומות. בתהליך המודעות העצמית אנו למדים להתמודד עם "שק הזיכרונות" והטראומות ומכשירים את עצמנו לחיות ביושר וכנות עצמית.
בלמידה הרוחנית מימוש עצמי בצ'קרה זו אנו מתחברים להוויה ,לילד הפנימי ולאגו. בתהליך דמיון מודרך עלינו לצבוע את מקלעת השמש בצהוב זהב ולחפש בתהליך מקומות בולטים במקלעת השמש.
מקומות כגון הרים וגבעות שעלו על פני המישור. על קצוות הגבעות וההרים אילו יש להניח בדמיון יהלום ענק וראות את האורות שהיהלום שולח לכל הכוונים.

תהליך העבודה בדמיון מודרך מתבטא במציאת "ממתקי הנשמה" – אותם שאיפות שאליהם האדם חולם להגיע. על האדם לחשוף את המקומות המוסתרים ולהפוך אותם לגלויים. המקומות שהתגלו בעלי אנרגית אהבה וביטחון שמגשימים את הרעיון ומוצאים אותו לפועל.

צ'קרת הלב- גרון – עין והכתר

בתהליך דמיון מודרך על האדם למלא את הצקרות הללו באנרגיה לבנה כיהלום ולאשר לה לחוש מימוש עצמי את עוצמת האור שמובילה את האדם לביטוי התהליך בסביבה הקרובה והרחוקה,לשמירת ההכרה בהצלחת התהליך,בשינוי המחשבה לחשיבה בונה ומייצרת המשכיות לרעיון עד למימושו.

לסיכום

מטרת המאמר הנה לזרז תהליכים עבור אנשים שמדברים על הימים של אחרי… כאשר מה שהם צריכים לחשוב ולהתחיל עבוד על הימים שלפני, על העבר, על שליפת חוויות וזיכרונות שמעכבים את האדם להתחיל ולהתקדם בחייו ולממש את עצמו.
הדחיפה הרוחנית מייצרת מעשיות, שינוי הרגלי חשיבה והתנהלות בחיים……שיהיה לנו תהליך מוצ

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר לסדנת מודעות עצמית /סדנת הילד הפנימי

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר