התאמה זוגית זימון זוגיות מתקשרת קורס תקשור קורס תקשור מומלץ ריפוי בתקשור שיטות תקשור תקשור תקשור טלפוני תקשור כל מה שרצית לדעת תקשור רוחני

מתקשרת בדרום

מתקשרת בדרום

מתקשרת בדרום

אם אתם גרים באזור הדרום יהיה לכם יותר קל להגיע פיזית לפגישת תקשור אצל מתקשרת בדרום מנוסה ואמינה.
אולם בהמשך המאמר תגיעו למסקנה שמיקום של המתקשרת בדרום אינו משפיע על יכולתה לייעץ בתקשור ולטפל אנרגטי מרחוק.

יכולות של מתקשרת

מתקשרת מנוסה מסוגלת ללוות ולכוון אנשים לאורך דרכם הרוחנית, לתרגם למְתֻקְשָׁר את המסרים המתקבלים בתקשור מההדרכות המלוות אותה ואת המְתֻקְשָׁר, סבלנית למצבו של המְתֻקְשָׁר, מעבירה הרצאות קורסים וסדנאות מעולם הרוח, במטרה לייעץ ולכוון בתקשור המסרים מתקבלים מהנשמה הגבוהה שלה, מנשמות של נפטרים וישויות אור.
במהלך התקשור המתקשרת מחוברת לעולם הנשמות במקביל לעולם הגשמי ובסיום העברת המסרים המתקשרת מתחברת חזרה למהות שלה ומתנתקת מכל המידע שהעבירה.

איך הופכים למתקשרת

קורס תקשור מאפשר לתלמיד לפרוץ את גבולות התודעה הרוחנית שלו אל מרחבי ידע אינסופיים, למקסם את הפוטנציאל האישי שלו, לפתוח חסימות וליצור בחייו עשייה רוחנית מהנה ומתגמלת.
תלמידים בקורס תקשור לומדים לפתח תדר אנרגטי ייחודי משלהם שדרכו יתקבלו המסרים המתוקשרים. קורס התקשור במכללת צומת לרוחניות נלמד מאז שנת 2003 ובנוי משלוש סדנאות רצופות שבכל פעם הרמה הרוחנית עולה רמה:

  • סדנת מודעות וחשיבה חיובית שבונה את עולם הרוח לתלמיד מבחינה רוחנית ורגשית כהכנה לקראת קורס התקשור
  • קורס תקשור שבו התלמיד נפתח לעולם הנשמות ולתקשור
  • סדנת תקשור וסטא'ז למתקדמים לקבלת הכלים לתקשור כולל תרגולים מעשיים
  • בסיום 3 השלבים של קורס התקשור התלמיד מוכן למקסם את יכולותיו הרוחניות ולעסוק בתקשור.

מהו  ייעוץ בתקשור

כמתקשרת בדרום ומנהלת מכללת צומת לרוחניות ללימודים רוחניים מזה שנים, הייעוץ בתקשור הוא אמצעי רוחני ואנרגטי להעברת מסרים. רבים באזור הדרום מכירים אותי כמתקשרת מנוסה ומורה רוחנית.
ייעוץ בתקשור נקרא גם בשם "ריפוי בתקשור" מאחר והוא יוצר משולש אנרגטי שמחבר בין הנשמה שלי לבין נשמות בעולם הנשמות לבין נשמת הלקוח ולכן נקרא המשולש האנרגטי של תהליך התקשור.
במהלך הייעוץ בתקשור אני חשה מנותקת תודעתית מכל מה שאני מכירה. לעיתים המידע שאני מוסרת בתקשור נעלם ואני לא זוכרת אותו ולכן אני מקליטה את הייעוץ בתקשור על מנת שהמְתֻקְשָׁר יוכל להקשיב שנית למהלך התקשור גם לאחר הפגישה למנוע חוסר הבנות.

העברת מסרים בצורה ברורה

חשוב שהמְתֻקְשָׁר יבין את המסרים המתקבלים בתקשור, ולכן תפקידה של המתקשרת המנוסה בדרום הוא

  • לתעל את המסרים למרות מצבו רגשי של המתוקשר
  • להשלים פערים אנרגטיים למסרים המתקבלים
  • מתקשרת מנוסה תדע להתגבר על התנגדות לקבל את המסרים

מצבה של המתקשרת בתהליך התקשור

בתהליך הייעוץ בתקשור המתקשרת מזהה וחווה אנרגטית בו זמנית במספר חושים שינוי בתודעתה של המתקשרת, ישויות ונשמות שנפטרו , מעבירה מסרים ברגישות יתרה ושואלת שאלות בעת קבלת המסרים בכדי לצרף מסרים נוספים לאלו שהתקבלו.

שאלות שלא שואלים מתקשרת

כמתקשרת מנוסה בדרום נתקלתי במקרים מורכבים שבהן העדפתי לא לתקשר:

  • מתקשרת לא תיקח החלטה במקום הלקוח מתקשרת תשאיר את הבחירה בידי הלקוח. מתֻקְשָׁר שיש לו קושי לקבל החלטה ומגיע לייעוץ. המתקשרת תעביר לו מסרים שירחיבו את תודעתו, ירגיעו אותו ויאפשרו לו להיות ממוקד ובטוח בהחלטותיו כך שהבחירה תהייה שלו. לדוגמא שאלות בתקשור
    האם כדאי לי להתגרש?
    האם כדאי לי להתחתן?
    האם כדאי לי לעזוב את מקום עבודה?
    שאלות אלו ואחרות מתקשרת מנוסה תדע לנווט בתקשור מסרים להשאיר את הבחירה בידי המתקושר.
  • מתקשרת לא תוריד נשמה של נפטר בתהליך התקשור אני חווה נשמות של נפטרים אבל הם הגיעו אלי מבחירה ולא בקשה שלי. לכן מתקשרת תמנע מלענות לבקשת הלקוח לתקשר עם נפטר שלא נמצא בתקשור ותסביר לו שהמעשה הזה מטריד את נשמת הנפטר.

מתקשרת בדרום מטפלת בתקשור בנושאים הבאים

הסיבות להגעה לייעוץ לתקשור אצל מתקשרת בדרום משתנות בהתאם לנסיבות:

ייעוץ תקשור בדרום

כמתקשרת בדרום שגרה בגן יבנה הייעוץ בתקשור הפרונטלי נערך כשעה שבה ובתחילתו אני מבקשת לקבל את הסיבה להגעה לייעוץ בתקשור.
מסרי התקשור מתקבלים באמצעות ישויות ומדריכי אור שמלווים אותי ואת המְתֻקְשָׁר וגם נפטרים שבוחרים להגיע. בפגישת תקשור בדרום אני חווה את כל רבדי האנרגיה של האדם והמסרים בייעוץ התקשור משתלבים עמם ,שפת הגוף ונשמות שאני חווה סביבו.
למרות שאני מתקשרת בדרום פיזית אני מייעצת מטפלת ומלמדת מרחוק באמצעות הזום האנרגטי שבניתי. יש לי ניסיון רב בתקשור טלפוני, טיפולי הילינג מרחוק ולימודים מרחוק ואני חשה שהטיפולים האנרגטיים והייעוציים הרוחניים מרחקו מאוד אמינים ומדויקים.

ייעוץ בתקשור בזום

פגישת תקשור בזום זהה בדיוק לפגישת תקשור בדרום. ייעוץ תקשור בזום עונה על הצורך המיידי לקבל מסרים ולאלו שמתקשים להגיע לפגישת תקשור אצל מתקשרת בדרום בשל המרחק יכולים לקבת תקשור אמין ומקצועי בזום מרחוק. הייעוץ בתקשור מוקלט ונשלח בסיום הפגישה למייל המְתֻקְשָׁר.

ייעוץ בתקשור וואצפ

הייעוץ בתקשור וואצפ או תקשור סמס מיועד לשאלה אחת מהירה והתשובה תימסר עד 8 שעות מקבלת הפנייה לשאלה בודדת בלבד ממוקדת או כללית. מחייב לקבל פרטים כגון שם ושם משפחה כולל פרטים של גורם שליש כמו קשר עם האקס או החבר/ה בן/בת הזוג.

ייעוץ בתקשור בכתב באימייל

תקשור בכתב באימייל נותן מענה בתקשור לכל השאלות שמטרידות את המְּתֻקְשָׁר. אני מקבלת רשימת שאלות ונושאים שלהם נדרש הייעוץ בתקשור כולל פרטים שם ומשפחה של המבקש. השאלות בתקשור בכתב יכולות להיות בכל נושא גם על צד שלישי בתנאי שיש יכולת למסור את שמם המלא.
התקשור האישי נשלח במייל והתשובות שנכתבו בתקשור אישי בכתב הם מסרי תקשור שהתקבלו שכוללים הנחיות והכוונות. התקשור אישי כתוב וברור ולכן ניתן לעיין בו על מנת לרדת לעומקם של דברים כדי להבין טוב יותר את כל המסרים שהתקשור בכתב מציין. התקשור ניתן בזמן קצר יחסית ונותן מענה בכל מקום בעולם ולכל אדם שמבקש ייעוץ והכוונה. כמובן במקרה זה חלק מהמקרים של התקשור לא ניתנים למענה כמו להגיע למתקשרת פיזית.

ייעוץ בתקשור טלפוני 

בשיחת תקשור ייעוץ בטלפון מרחוק האדם שמתקשר לייעוץ תקשור טלפוני לא נמצא פיזית יחד איתי ויכול להיות בכל מקום בעולם ,אני מתחברת בתהליך הייעוץ התקשור הטלפוני לאני הגבוה שלו ולנשמתו באמצעות שמו כפי שציינתי לעיל. כל שאלה עבורי היינה ערוץ שבעזרתו אני מתחברת לאני הגבוה ונשמת השואל ומקבלת את התשובה בתקשור הטלפוני. ייעוץ בתקשור טלפוני מוקצב בזמן לפי בקשתו של המבקש ונותן מענה נקודתי מידי במצבים שלא מאפשרים הגעה לפגישת תקשור מסיבות שונות כגון מרחק פיזי או חוסר ניידות וכדומה.

האם התקשור מדויק

המענה שאני עונה בתקשור מתקבל כפי שציינתי במפגש של הנשמה שלי עם ישויות /נפטרים.
בעת התקשור אני מזהה מתי המידע מדויק כאשר ההדרכה אכן באה לעזור. יתכנו מקרים שההדרכה אינה חיובית ואני יודעת להתנתק ממנה. תפקידי כמתקשרת בדרום הוא לזהות מקרים בעיתיים בעת הייעוץ התקשור שבאו במטרה ללמד אותו והן חלק מהתפתחותו הרוחנית שלעולם לא נפסקת.

הרצאות רוחניות בדרום

כמתקשרת בדרום אני מוזמנת לעיתים קרובות להרצאות רוחניות במרכזיים רוחניים, מתנסים וכדומה.
כמובן אני מגיעה לעיתים קרובות גם להרצאות בצפון או במרכז תלוי לפי הדרישה. ההרצאות שלי עוסקות במגוון נושאים ודינמיות לפי בחירת הלקוח לפי מספר המשתתפים, הזמן המוקצב להרצאה, האם נדרשת פעילות אקטיבית, הנושא של ההרצאה וכדומה.
להלן דוגמאות לנושאים הרצאות רוחניות בדרום

לסיכום מתקשרת בדרום

כמתקשרת בדרום אני עונה בתקשור במספר ערוצים מתוך ניסיון של שנים כמתקשרת ומורה רוחנית לתקשור וקורסים נוספים שמתקיימים במכללת צומת לרוחניות. המסרים שמתקבלים בתקשור מדויקים ומאפשרים למְתֻקְשָׁר להיות רגוע וממוקד בחייו.

רוצים להגיע לפגישת תקשור בדרום? מתקשים להגיע פיזית?
צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ תקשור פרונטלי או מרחוק בזום או בטלפון.

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

     

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצרת קשר לתקשור עם דפנה ביסמוט

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר