טיפול בקריסטלים קורס קריסטלים

סוגי אבני קריסטלים גבישי קריסטלים מושבות קריסטלים ומערות קריסטלים

באתר מתנות לנשמה תוכלו לרכוש מושבות,מערות קריסטלים,גושי קריסטלים,אבני קריסטל תכשיטים,מוצרי קריסטלים למטרות שונות כשימוש לחלל,לענידה על הגוף ועד לשימוש במערכי טיפולים בקריסטלים.

רבים חשים נפעמים מיופיים המדהים של אבני הקריסטלים ו/או מהאנרגיה הרוחנית שמועברת מהם.
העוצמה האנרגטית של הקריסטלים משפיעה על הגוף נפש רוח ומשלימה את האנרגיה החסרה בגוף-נפש-רוח באנרגיה חדשה שדרושה להאצת תהליכים אנרגטיים לאיזון אנרגטי.
את הצורך בהשלמה אנרגטית עם אבני קריסטלים תחושו אם תעמדו מול מערת קריסטלים ,מושבת קריסטלים ,גבישי קריסטלים שונים .התחושה היא במשיכה לאבן קריסטל זו או אחרת ובצורך להחזיקה על הגוף או לשהות לידה.

צורות הקריסטל השונים

באבני הקריסטלים נמצא התגבשויות שונות כמו לאלו שיובאו לעיל:
קריסטל גנרטור בעל חוד אחד
– מדובר באבני קריסטלים שיש להם יכולת להתגבש בצורה של גביש לגובה. קריסטל בעל חוד אחד נמצא בשימוש במדיטציות לריפוי וטעינה אנרגטית לדוגמא גנרטור קוורץ.
קריסטל גנרטור בעלת 2 חודים קריסטל דאבל פוינט
קריסטל עם חוד ב-2 קצוות הקריסטל ומשמש כלי לריפוי אנרגטי מאחר מצד אחד משחררים את האנרגיה ומצד שני מטעינים את האנרגיה בגוף נפש רוח המטופל.
גושי קריסטל – גושי קריסטל נוצרים בעת שבירת הקריסטל ומשמשים לתהליכי ריפוי, תכשיט לנשיאה על הגוף ולקישוט אנרגטי בבית.
קריסטלים מלוטשים – הינן קריסטלים שלוטשו לשם שימוש כתכשיט ,או כאמצעי לריפוי.
פירמידה קריסטלמדובר בקריסטל שלוטש בצורת פירמידה לצורך מיקוד האנרגיה של הקריסטל במהלך התפתחות רוחנית ומדיטציות.
קריסטל כדור למעשה קריסטל שלוטש בצורת כדור ומשמש ללמידה קבוצתית ,כתכשיט להגנה. קריסטל עגול ידוע הוא כדור הבדולח מקריסטל קוורץ שחוזה את העתיד.
מערה של קריסטלים – מערת קריסטל הינה קריסטל בעלת חלל פנימי עמוק המכיל גבישי קריסטלים שצמחו בגדלים שונים. מערות קריסטלים הנן למעשה מערות טבעיות שנחתכו בחיתוך לייזר שחשפה את החלל הפנימי של מערת הקריסטלים. לדוגמא מערת אמטיסט הנה מערת קריסטלים שנחצתה לשניים שהחיתוך יצר מערות קריסטלים שלעיתים זהות חיצונית אבל פנימית שונות מהותית.
מושבות מערות קריסטלים
מושבות קריסטלים קיימות בסוגים שונים אולם לא לכל אבני הקריסטלים יש מושבות קריסטלים כפי שאנחנו מכירים. לדוגמא נוכל למצוא מושבות קריסטלים של אמטיסט או מושבת קריסטלים של סיטרין. לעיתים נמצא מושבות קריסטלים מחוברות על אותו בסיס. מושבות קריסטלים יכולות להיות מסוגים שונים כולל מערות קריסטלים שהנפוצות ביניהן הם מערת קריסטלים אמטיסט, מערת קריסטלים סיטרין ויש גם מערות של קריסטל ג'אוד.
מושבת קריסטל מורכבת מבסיס קריסטלי ועליו גושי קריסטל בעלי חוד אחד, חודים כפולים ושילוב ביניהם שיחדיו מחוללים אנרגיה משותפת שמשפיעה אנרגטית על החלל שבו מונחת המושבה. ההשפעה האנרגטית מושכת אליה אנרגיות שליליות ומשחררת אותן ומטעינה במקומם אנרגיה חיובית. אם אתם רוצים לרכוש מושבת קריסטל יש לחשוב על החלל שבו תציבו אותה, לדאוג לטהר אותן לעיתים תכופות ולהחזיר להן את הברק הטבעי ואת העוצמה האנרגטית שלהן.

מערות קריסטלים כמו מערת אמטיסט ומערת סיטרין הן למעשה אבני קריסטלים שהתגבשו.
למעשה לכל סוג של אבן קריסטל יש הרכב כימי ומינרלי שונה שבאופן רוחני מתורגם לתכונות שונות בעת שנעשה שימוש בקריסטל בזמן טיפול אנרגטי או בהחזקתן קרוב או בסביבת הגוף.
אבני הקריסטלים משמשות בסוגים שונים של טיפול רוחני החל מריפוי אנרגטי, טיפול בגוף-נפש הגנות ומניעה, מדיטציה ועוד שימושים רבים.
אתר מתנות לנשמה מוכר מגוון עצום של מערות קריסטלים וכן את כל סוגי קריסטלים כולל מערות קריסטלים של מערת קריסטל אמטיסט סגולה ומערת קריסטל סיטרין צהובה חומה. מערות קריסטל אמטיסט ומערות סיטרין מגיעות בצורות וגדלים שונים עם בסיס להנחה ונמכרות בפועל לפי משקל עם דגש על צורות ואיכות המוצר.
מערת קריסטלים של אמטיסט ומערת סיטרין מוצר מדהים מיוחד תופעת טבע שיכולה להעתיק את נשימתכם. בדרך כלל מערות קריסטלים אמטיסט ומערת סיטרין משמשות לקישוט ועיצוב חדרי אירוח קליניקות בתים מעבר לעוצמה האנרגטית שלהם.

השימוש במושבת קריסטלים

מושבת קריסטלים

מושבת קריסטלים מיועדת לטיהור קריסטלים,לניקוי החלל מאנרגיות שליליות ,שיחרור חסימות

מושבת קריסטלים הנן בעלות אנרגיה עוצמתית ומיוחדת המשמשת:
לטיהור וטעינת קריסטלים כגון מושבת קוורץ-שמניחים אותה יחד ם קריסטלים עליה בשמש או לאור הירח.
לטיהור אנרגיות שליליות בחלל החדר.
להסרת מחסומים אנרגטיים בגוף נפש רוח כאשר מניחים את המושבה בצ'קרת הבסיס כדי לשמור על איזון וחיבור האנרגיות בין המושבה למערך הקריסטלים שמונחים על גוף המטופל.

מושבת מערת קריסטל אמטיסט
קריסטל אמטיסט אחלמה הינה קריסטל בעלת צבע סגול עם חלקים לבנים בתוכה ממשפחת הקוורץ ושייכת לאחת מ-12 אבני החושן של הכהן הגדול.
קריסטל האמטיסט משפיעה על צ'קרת העין השלישית ונחשבת לקריסטל רוחנית העובדת עם העין השלישית ושימושית במהלך תהליכי למידה רוחנית ,הרגעת המחשבות ,מאזנת תהליכי ריפוי ושחרור התנהגויות אובססיביות.
מושבת קריסטל אמטיסט
מטהרת את החלל שבה היא נמצאת מאנרגיות שליליות
מושבת קריסטל אמטיסט מקלה על שינה רגועה
מושבת קריסטל אמטיסט ממקדת את התודעה לאני הגבוה במהלך מדיטציה ומאפשרת לתת המודע להשתחרר מתבניות ארציות שמפריעות להתפתחות רוחנית.
מושבת קריסטל אמטיסט מרגיעה ומשחררת לחצים ודאגות.
מושבת אמטיסט על העין השלישית תאפשר את יכולת התקשור ושיחרור כאבי ראש ומיגרנות.

מושבת מערת קריסטל סיטרין

קריסטל סיטרין בעל צבע צהוב זהב ברונזה שייך למשפחת הקוורץ ונוצר מחימום קריסטל אמטיסט באדמה. מרבית קריסטלי הסיטרין הם תוצאה של פעילות מעבדה של חימום האמטיסט, כאשר החימום נקטע באמצע מקבלים קריסטל שמשלבת את שתי הקריסטלים אמטיסט וסיטרין ושמה אמטרין המכילה את התכונות של שני הקריסטלים.
קריסטל הסיטרין מתגבשת במושבות סיטרין, גבישים, גנרטור וידועה כמושכת שפע ואופטימיות.
קריסטל הסיטרין משפיעה על צ'קרת מקלעת השמש ולכן מניחים מושבה קטנה במהלך מדיטציה או טיפול על מקלעת השמש לניקוי ואיזון ההילה של המטופל
במהלך מדיטציה יש להניח את מושבת קריסטל הסיטרין במקלעת השמש מעל הטבור.
מושבת קריסטל סיטרין מנקה את האנרגיה בחלל שבו היא נמצאת מושבת סיטרין מהדהדת אנרגיה המשפיעה על מערכת העיכול, על דלקות במערכת העיכול וספיגת ויטמינים בגוף.
מושבת קריסטל סיטרין משחררת לחץ, פחדים, עצבנות ומרגיעה את האנרגיה בצ'קרת הבטן.
מושבת קריסטל סיטרין מהדהדת אנרגיה של שימחה ואופטימיות ומחברת לביטחון עצמי ומעלה את הערך העצמי .
מושבת קריסטל סיטירין מהדהדת שימחה ומחברת לעשייה ולשפע הקיים באדם
מושבת קריסטל סיטרין מעוררת שיתוף פעולה ותקשורת חיובית ולכן מניחים מושבת סיטרין במהלך לימוד קבוצתי, ישיבה קבוצתית בעבודה.

מערת קריסטל אמטיסט

מערת קריסטל אמטיסט הינה מערה טבעית או מערה שנוצרה כתוצאה מחיתוך לייזר שבתוכה מקבץ אבני קריסטלי אמטיסט עם שיני אמטיסט בגדלים שונים. מכירה של מערת קריסטל אמטיסט נקבע בהתאם למשקלה אולם בפועל מושפעת גם מצורת מערת הקריסטלים ואיכות הגבישים במערת הקריסטלים.
השפעתה של מערת קריסטל אמטיסט בחלל שבו היא מונחת היא ניקוי האנרגיה ,יצירת אנרגיה טובה והרמונית.
מומלץ להניח את מערת קריסטל אמטיסט בכניסה לבית, קליניקה, משרדים, בייננים משותפים.
באתר מתנות לנשמה ניתן למצוא מגוון של מערות קריסטלי אמטיסט מרשימות למכירה.

 

מערת קריסטל סיטרין

 

מערת קריסטל סיטרין הינה מערה טבעית או מערה שנוצרה כתוצאה מחיתוך ובתוכה מקבץ אבני קריסטלי סטרין עם שיניים בגדלים שונים.
מערת קריסטל סיטרין מהדהדת בחלל שבה היא מנחת אנרגיה חיובית של שימחה ושפע, משחררת לחצים ,אנרגיות שליליות ודאגות ומאפשרת שיתוף פעולה ויצירתיות.
מומלץ להניח את מערת קריסטל סיטרין בכניסה לבית, קליניקות, משרדים, בייננים משותפים.
באתר מתנות לנשמה ניתן למצוא מגוון של מערות קריסטלי סיטרין מרשימות למכירה.

לסיכום מערת קריסטל סיטרין אמטיסט

באתר מתנות לנשמה תוכלו לרכוש מושבות,מערות קריסטלים,גושי קריסטלים,אבני קריסטל תכשיטים,מוצרי קריסטלים למטרות שונות כשימוש לחלל,לענידה על הגוף ועד לשימוש במערכי טיפולים בקריסטלים.

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
לרכישה בחנות מתנות לנשמה
bit.ly/3JMyAKN

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר