הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי שחזור גלגולים

סיפורים גלגולים קודמים

גלגול קודם

המקרים של גלגולים קודמים מובאים הן מחלומות בפורום החלומות וטיפולים בשחזור גלגולים ו/או תהליך מדהים שחזור החיים

טיפול בשחזור גלגולים

במאמר זה אעסוק בקשר בין אירועים שונים בחיינו לגלגולים קודמים ומהם המסרים שעלינו להיות מודעים להם בקשר זה.
מהו גלגול קודם ומהי נשמה?
איך נדע לזהות שהאירוע/חוויה מקורו מגלגול קודם?
נשמה מגיעה למסלול חיים כשהיא מצוידת בשיעורים ויעודים למימוש ומחוברת למקור נשמתה שמזין אותה ומניע אותה ולהדרכות המלוות אותה. מקור הנשמה הינו חלל אנרגטי שמוציא נשמות לעולמנו על מנת לקבל אותם חזרה לאחר יישום הלמידה שלהם. נשמה חוזרת למקור נשמתה ומטביעה בו את חותמה ואת האנרגיה והידע שצברה במהלך מסעותיה בעולמנו ובעולם הנשמות.
מקור הנשמה מכיל ידע מכל הזיכרונות של נשמות שחזרו איליו לאחר הלמידה.
גלגולים קודמים הם זיכרונות שחקוקים במקור הנשמה שתיקונם יעלה את האנרגיה והתדר במקור הנשמה. ניתן לחוות גלגולים קודמים באמצעות חלומות ,תובנות וטיפול בשחזור גלגולים.

מסר מגלגול קודם שהתקבל בחלום בחלומות

גישתי לחלומות מהווה רובד חשוב להבנת המסר בחלום המהווה את הצינור האנרגטי שבאמצעותו מועברים מסרים ממקור הנשמה לתת המודע שמיועדים ללמדנו כיצד להגשים את עצמנו ולתקן שיעורים מגלגולים קודמים שלנו.
כדי לזהות חלום מגלגול קודם עלינו לזהות מספר מאפיינים שחוזרים על עצמם בחלומות מהסוג הנ"ל

  • התמונות והאירועים בחלום מתקיימים בצבעים ברורים.
  • הדמויות בחלום אינן מוכרות לנו אך אנו חשים אליהם קירבה עצומה.
  • החלום רץ כסרט נע ואנו זוכרים כל פרט לאחר שהתעוררנו.
  • אנחנו שותפים בחלום אך לא דומים לעצמנו בחיים הנוכחיים.

מהן הסיבות לחלום עם מסרים מגלגולים קודמים

  • אנחנו נמצאים בצומת דרכים בחיינו ועלינו לקחת החלטות חשובות.
  • החלום גורם לנו להבין ולהסיק מסקנות.
  • נדרשת התנהלות אחרת בחיינו ואנו מקבלים תובנות ומפיקים לקחים להתנהלות נכונה.
  • מסביר סיבות לבעיות בהווה: פחדים, חרדות, קשיים במערכות יחסים ועוד

הטיפול הייעודי לבירור חוויות מגלגולים קודמים מתבצע באמצעות מדיטציה ושיחזור חווית המוות שעולה מתת המודע. הטיפול בשחזור גלגולים מאפשר לנו להגיב שונה לסביבה ולחיים שיזרמו ברוגע.

חלומה של אורית נתן הבנה לקשר הזוגי עם האקס לפרידות החוזרות ונשנות ממנו. אורית תארה שהיא חלמה על חתונתה בכפר אנגלי בימי הביניים ומזהה לפי הלבוש שהיא יהודייה. לפתע פורצים לחופה אנשים והורגים רבים מהמשתתפים. היא רואה בחלום שהכלה נהרגת יחד עם מי שהיה אמור להיות בעלה שדומה לאקס שלה.
הסברתי לאורית שהחלום הינו זיכרון מגלגול קודם שמסביר את המורכבות של הקשר עם האקס.
החלום מסביר את הפרידות החוזרות והנשנות שאורית חוותה עם האקס בגלל הזיכרון מהגלגול הקודם שבו שניהם מתו ושלא זכו לחיות יחד. הזיכרון שחבוי בתת המודע יצר באורית ובאקס פחד מלהתחייב לזוגיות ,מתוך הפחד למות שוב.
טיפול בשחזור גלגולים יכול לתקן את האנרגיה מגלגול הקודם שתואר בחלום ולשחרר את הזיכרון מהתת המודע.
אורית הגיעה לטיפול בשחזור גלגולים לבדה מאחר שהאקס טען שאם אורית תשתנה זה ישפיע גם עליו. הטיפול עזר לאורית לשחרר את האנרגיה שליוותה אותה בקשר עם האקס ,המירה את הפחד מנטישה ומוות להבנה שהאקס יכול להיות בעלה המיועד ועזרה לשניהם להמשיך את הקשר ולמסדו.

דוגמא נוספת היא חוויות מהשואה בגלגולים קודמים
עמית בן 17 שאף אחד מבני משפחתו לא נספה בשואה ,לכאורה לא היתה סיבה שמראות כפי שחווה בחלום יופיעו בחלום על השואה.
"חלמתי שאני הולך עם נערה בגטו כשלפתע מישהו צועק עלי ואני מסתכל בפחד לכיוון קצין נאצי במדים. אנחנו ממשיכים ללכת כשהראש שלנו מופנה לאדמה והקצין הולך לידנו. קמתי מהחלום עם משפט בראש – אני אציל אותנו ואנחנו נברח מפה"
הקשר עם עמית נוצר בעקבות הפחד שלו ממוות והחלום הסביר את הסיבה לכך.
החלום שעוסק בזיכרון מגלגול קודם התרחש בשואה שפרטים חסרים התגלו בהמשך במהלך הטיפולים שעמית עבר עימי בשחזור גלגולים.
בטיפול בשחזור גלגולים, עמית חזר לחוויה שתוארה בחלום וסיפר שהוא נערה שמתנגדת לניסיונות הקצין לשכב איתו ולבסוף הקצין יורה בה למוות . לאחר הטיפול עמית סיפר שמאז שהיה ילד חשש מהגיוס לצבא כי הוא פחד להיפגע ולמות. הסברתי לעמית שהצבא שלנו נועד להגנה ומציע מגוון רחב של תפקידים שאינם דווקא קרביים.

עדי רפלקסולוגית שחוותה אירוע שהעלה לתודעה שלה שאלות רבות
עדי סיפרה שאילנה לקוחה קבועה שלה מגיעה אליה פעם בחודש כדי להקל על תופעות כאבי המחזור. עדי סיפרה שבמפגש האחרון ברגע שהיא נגעה באילנה היא החלה לחוות חוויות כמו סרט, חוויות שקשורות לה ולאילנה.
"אני נידונה למוות וכומר לבוש בגלימה אדומה אומר לי שהגיע הזמן ומבקש שנתפלל ביחד. אני מתבוננת בו פניו לבנות ונקיות ועיניו מזכירות לי את אילנה .הוא מוביל אותי לחבל התליה ,אני שומעת נפילה ויודעת שאני מתה! אני מרחפת בחלל גדול ומואר ושומעת קולות עדינים שקוראים לי להצטרף אליהם"
החוויה הציפה המון שאלות: מה זה אומר על הקשר שלי אם אילנה? למה תלו אותי? ואיך החלום זה קשור אלי?
הסברתי לעדי שהחוויה מסמלת קשר לאילנה מגלגול קודם והדרך להשיב על שאלותיה היא באמצעות טיפול בשחזור גלגולים. בסופו של תהליך הטיפול בשחזור גלגולים עם עדי היה מרתק. עדי תיארה גלגול קודם שבו היא ריפאה באמצעות צמחי מרפא והוצאה להורג כי היא הואשמה כמו נשים רבות אחרות  בכישוף.
"הבנתי שבחרתי לעסוק ברפלקסולוגיה לרפא מכאובים שמקורם בגוף-נפש-רוח כאבי המחזור של אילנה קשורים לתפקידה בהוצאות להורג שבהם היא השתתפה והבחירה בי כמטפלת עזרה לה לשחרר את האשמה שישבה בתת המודע שלה

החלומות והטיפולים בשחזור גלגולים עוזרים לשחרר כאב וקושי שמקורם בגלגולי חיים אחרים.
חווית המוות מגלגול קודם משפיעה לא פעם על ההתנהלות בחיים הללו כפי שקרה עם אורי.
אורי חלם על מוות בתאונה שמנעו ממנו לגשת ללימוד נהיגה וטיפול בשחזור גלגולים גרם לו לשינוי.
אורי סיפר בטיפול שחווה בשחזור הגלגולים שהוא רואה את המוות שלו בתאונת דרכים כאשר גופתו נעטפת בבד לבן ומוכנסת לרכב. אורי תאר שלאחר מכן הוא ריחף עם ילד קטן שסיפר שגם הוא נהרג בתאונת דרכים. אני רואה את ההורים של הילד בוכים ומחבקים אותו לאחר התאונה.
במהלך הטיפול ביקשתי מאורי לשחרר את הזיכרון ואת הילד שנהרג במקביל אליו באותו גלגול על ידי כך שהוא עוטף את הזיכרון והפחד במעטפת לבנה

לסיכום חלומות גלגולים קודמים
בדוגמאות השונות שהבאתי לעיל ניתן ללמוד שחלק מהזיכרונות הטמונים בתת המודע שלנו מקורם בחיים קודמים. הסיבה לכך נעוצה ברצון של נשמתנו לתקן אנרגטית את הזיכרונות האלו. ההבנה בצורך לתקן אותם תלויה במודעות העצמית שלנו וככל שהיא תתרחב נגלה שיעורים נוספים שנשמתנו בחרה. הגילוי יאפשר לנו לקיים את השיעורים ולשחרר את האנרגיה מהגלגולים הקודמים. תהליכים של שחזור גלגולים מציב את האדם מול מחוזות העבר וסגירת חוויות אלו מול הנשמה העכשווית שלו.

 

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

תגובה אחת

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר