הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי שחזור גלגולים

מחזורי לידה בגלגול נשמות טיפול בשחזור גלגולים

זיכרון מגלגול קודם

המאמר יתאר את גלגוליה השונים של הנשמה ומתבסס על מסרים מעולם החלומות ומתקשור .

 הנשמה לפני הלידה

החלומות במאמר זה עוסקים בתהליך התהוותה של הנשמה לפני הלידה, במהלך ההיריון, תהליך הלידה ומהלך החיים בעולם הגשמי.
מקור הנשמה שולח נשמות לחיים הגשמיים במחזורי לידה ומוות שמסתיימים לאחר שאנרגיית מקור הנשמה מגיעה לתכלית האנרגטית ומקור הנשמה מסיים את השיעורים שלו. חלק מממערך שלם של שחזור גלגולים.
הנשמה בגוף עטופה באנרגיות שמקורן במקור הנשמה ומכילות זיכרונות מגלגולים קודמים של נשמות שחיו בעולמנו בגלגולי חיים שונים .
מקור הנשמה מתמלא באנרגיה מכל גלגול חיים שמסיים את חייו בגוף ,כך שסיום גלגולי הנשמות לעולמנו יתרחש רק שמקור הנשמה יגיע לתכלית האנרגטית שלו .
בכל גלגול חיים לנשמה יש תבנית שונה המכילה מטרות ואנרגיה אחרת שקשורות ליעדי הנשמה בגלגול הנוכחי ולאנרגיה של מקור הנשמה. הנשמה מחוברת לתבנית הבסיסית של מקור הנשמה מרגע יציאתה למסע לעולמנו ואף לאחר המוות.

הנשמה מהווה תדר אנרגטי שמורכב מצבע צורה וקודים מסוימים המבדילים אותה מנשמות אחרות. לנשמה יש מטרות שעליה לממש בחייה הנוכחיים ולשם כך היא נעזרת במקור הנשמה, ישויות אור אלוקיות ובורא עולם. לשם למידה וקבלת מיידעים הנשמה מתחברת למקור הנשמה בעת השינה, מדיטציה ותפילה.

רשימת ייעודים

כל נשמה שיוצאת לחיים שלנו ,בוחרת לפני הלידה את השיעורים שלה לחיים החדשים במטרה לעלות את התדר של מקור נשמתה.
חלום על מבנה הנשמה

"אני רואה את עצמי לא בתור אדם אני ועוד עשרות אנשים נשמות אבל הצורה שלנו נטולת גוף .. כל הנשמות זזות לאט לאט מצד אל צד היה שקט נוראי"

פירוש החלום על נשמות – החולמת חוותה יציאה מהגוף וכניסה לעולם הנשמות שבו הנשמה היא אנרגיה ללא צורה מוגדרת להבדיל מהחיים הפיזיים שהנשמה עטופה בגוף.
חלום על בחירת הנשמה

"לפני שמונה שנים הייתי בהריון שלישי והפלתי. בחלום העובר מספר לי שבורא עולם לקח אותו  וזו היתה הבחירה שלו"

פירוש חלום על עובר- הנשמה בוחרת את היעוד שלה בחיים הפיזיים.
כמו בחלום,לעיתים נשמה לא זוכה להיוולד בגוף וזאת מתוך בחירת הנשמה שנבחרה מראש,כך שההיריון הסתיים בהפלה.
הנשמה בוחרת מראש את שיעוריה לחיים הללו וגם אי סיום התהליך הוא בחירה.

 חלום על שלבי הנשמה לאחר המוות

"חלמתי שאני נמצאת בטבע ורואה אנשים מתגלגלים ונופלים על סלעים ומתים מולי. כל הנשמות נמצאים בסירים רותחים בשורה. אני נמצאת על הרצפה ומרימה סורגים מהרצפה שכל אחד מהסורגים הללו היא נשמה וכך אני מצליחה להציל נשמות"

פירוש חלום על הצלת נשמה- החולמת מתארת את עולם הנשמות שחרוט בזיכרון הנשמה שלה וכפי שיש לכל אחד זיכרונות טבועים.
לאחר המוות הנשמה עוברת מסע ולומדת על חייה שהסתיימו ולומדת לתקן את מה שלא הצליחה לממש עד שהיא מגיעה בסוף התהליך למקור נשמתה .

להלן השלבים שמתוארים בחלום שהנשמה עוברת לאחר המוות:

  • שלה הלמידה- הסלעים בחלום משקפים את הלמידה שהנשמה לומדת מהמכשולים שהיא עוברת במסעה לאחר המוות.
  • שלב הריתוך – הסירים הם סימבול למקורות הנשמה שבכל סיר יש נשמות שחזרו למקור הנשמה ומותכים יחדיו לאנרגיה אחת .
  • שלב איסוף הנשמות –הסורגים הם נשמות שנאספות במהלך המסע לשלב הריתוך וההתכה שלב שמסיים את הלמידה של הנשמה. איסוף הנשמות היה תפקיד החולמת לפני שנשמתה בחרה לרדת לעולמנו.

חלום על בחירת הגוף המתאים לנשמה טרם ההתעברות

"חלמתי שאני חיה בקהילה שבטית וראש השבט היה מתווך במריבות בין אנשי השבט. בכל מריבה הנשמות שלנו היו עולות וממוקמות בתוך בלון וראש השבט היה מסדר את הבלונים ומקיים את המשפט, בודק טענות, שומע את כל הצדדים, מוכיח את הנשמה ומעבירה לצורת חיים אחרת. שהוא קרא לי (שימשתי כעוזרת עבורו) לבשתי צורת גוף אחרת וחיבקתי אותו בחום. הוא אומר שגם אותי צריך להעביר הלאה משום שאני צריכה להמשיך לעשות למען האנשים. אני מבינה למה הוא מתכוון ולפני שאני ממשיכה לצורת חיים חדשה מופיעות מס´ נשים מוכרות מהמציאות שלי כנשים טובות, בעלות מידות חשובות של איזון נפשי וחכמת חיים (כאימי) עורכות לי סדר בחפציי ובכוננית המגרות שלי ומרכזות את כל החפצים שהן חושבות שאני מוכרחה לקחת ואת אילו שאני לא מוכנה לוותר עליהם- במגירה אחת . ואז אני מוצאת את עצמי בחיים אחרים"

  • פירוש על חיים אחרים -החלום מסביר לחולמת את התהליך שהנשמה עוברת בעולם הנשמות. הנשמה לומדת במהלך חייה בגוף לרכוש דפוסים חדשים והבלונים שהחולמת תארה מהווים את הכלי שבתוכו ממוקמת הנשמה במהלך שהותה בעולם הנשמות.
  • תהליך המשפט – הנו הכוונה/הדרכה שהנשמה עוברת מול המדריכים שלה.
  • חדירת הנשמה לגוף – מתרחשת לאחר הלידה אבל בחלום מראים לנשמה את הגוף המיועד לה, מי יהיו הוריה ומה יהיה אורח חייה כדי שהיא תדע ותבחר את הגוף המתאים עבורה. החלום מסמל על רמת הרוחנית של החולמת שיעודה הוא להדריך וללוות אנשים.

חלום על חזרתה של הנשמה לעולם

"חלמתי שאני עם אחותי ז"ל בנופש ונותנת לה לשמור על בני(שעדיו לא נולד). אני חוזרת ואחותי לבדה בבריכה ושאלתי אותה היכן בני? היא עונה שהוא בבריכה ואני רואה אותו בקרקעית הבְּרֵכָה(בני בן חודשיים), נבהלתי ואמרתי לה שתוציא אותו מהר כדי שלא יטבע, היא מרגיעה אותי ואומרת לי לא לדאוג ושלא יקרה לו כלום, אני מבקשת ממנה להוציא אותו והיא מוציאה לי אותו ומוסרת לי אותו, אני מחזיקה את בני ורואה שהוא בסדר. אנחנו הולכות ביחד ומגיעות למין אולם סגור ובכל מקום יש מים על הכורסאות, על הרצפה, אנחנו צפות מעל המים (בשכיבה) ומנסות להגיע למקום יבש ולא מצליחות. האווירה היא אווירה נעימה ושמחה , אנחנו צוחקות שאנחנו לא מצליחות להגיע למקום יבש"

פירוש חלום על חזרתה של הנשמה לעולם.
המסרים מהחלום :

  • מסירת הילד לחולמת מעיד על ההיריון הקרוב של החולמת
  • ישנו קשר בין נשמתה של האחות שנפטרה לבין העובר שעתיד להיוולד

חלום על זיכרון הנשמה והתיקון שבחרה לחיים העכשוויים

"בחלום כולם גם אחותי ואמי נאלצנו להינשא לגבר לא ידוע. שסירבתי הוסבר לי שזה חלק מ-"תהליך". היינו בחדר גדול עם עשרות נשים לבושות בשמלות כלה ומוכנות להיכנס לפי התור להינשא לגבר זר. עשיתי מספר מטלות כדי "לסיים את התהליך" הרגשתי בוגרת ולכודה בגוף "לא נכון" ורציתי לסיים עם המשימות על מנת  שאוכל לחזור לגופי האמיתי למרות שלא הייתה לי כל הבטחה שזה יקרה"

פירוש החלום  – החלום מתרחש בעולם הנשמות והחולמת מתארת את החווית שלה כנשמה. נשמה שעוזבת את הגוף ולאחר המוות חדשים עוברת מסע של למידה בעולם הנשמות שנועד לתיקון שיעורים שלא מומשו וכדי לחסוך גלגול חיים נוסף
החלום מרענן זיכרון נשמתי ומעניק לחולמת תובנות למימוש השיעורים הקארמתיים שלה.
שיעור שלא צלח בגלגול קודם הוביל שאימה ואחותה חזרו לחייה העכשוויים כדי לעזור לה לתקן את השיעור  שלה שהוא הזוגיות

לסיכום
הנשמה מהווה תדר אנרגטי שבכל גלגול משנה את התבנית שלה. בכל שלב הנשמה מעשירה את מקור הנשמה עד לשלב הסופי שבו מקור הנשמה ייסגר או יעזור לבסיסי נשמה אחרים להשלים את ייעודם. רשימת יעדיה של הנשמה נקבעים לפני הגעתה לעולם בגלגול הנוכחי ומהווים אנרגיה שמוזרמת למקור הנשמה. אז אם חלמתם חלום רוחני נסו להבין האם המסר קשר לעולם הנשמות ומה הייעוד שעליכם להשלים.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ

טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

מכללת צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

3 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר