אבן אהבה הרצאות וסדנאות רוחניות חשיבה חיובית טיפול בקריסטלים טיפול קריסטלים קורס קריסטלים קריסטלים

שימוש מומלץ באבני קריסטלים

הטיפול האנרגטי באבני הקריסטלים הוא מידתי לכל אחד ואחד

מעבר ליופי יש גם תועלת …

השימוש בקריסטלים נעשה באמצעות מערכים אנרגטיים שמאיצים תהליכים ומסעות רוחניים,החל מתכשיט לאיזון אנרגטי באופן אישי או כאמצעי לחיבור לנשמה הגבוהה ולהתמרה אנרגטית בקורסים ומערכי הטיפול השונים ( שחזור גלגולים, סנכרון החיים, פריזמה זוגית ,אנרגית הפניקס ועוד). הקריסטלים נבחרים בתקשור על ידי או אינטואיטיבית על ידי המטופל/תלמיד ומונחים במרכזי האנרגיות בגוף לשחרור חסימות ולטעינה אנרגטית או להשלמת חסרים אנרגטיים.

מעבר ליופיים המדהים של אבני הקריסטלים קיימת מודעות לשימוש בהם כאמצעי להעברת אנרגיה טיפולית מהקריסטל לגוף-נפש-רוח.
לא אשכח את ההתרגשות העצומה והצמרמורות שחשתי כשביקרתי בחנות קריסטלים בפעם הראשונה. כל אחד חש תחושות שונות בעמידתו ליד אבני קריסטלים, באחיזתם,ענידתם בשל השינויים בתהודה האנרגטית בקשר גוף- נפש-רוח בין אדם לאדם,חלק יחושו כאב ועקצוצים ,צמרמורת חום וקור, וחלק יחושו הקלה בתעוקה .
הטיפול האנרגטי באבני הקריסטלים הוא מידתי לכל אחד ואחד ונוכל להסתכל על זה בצורה ציורית כאשר האנרגיה הטיפולית היא מים שממלאים בה את הכוס. חלקכם יצטרכו למלא חצי כוס חלקכם רבע ויש כאלו אפילו שיצטרכו למלא את כל הכוס וכל אחד יצרוך מהקריסטל את האנרגיה הנדרשת עבורו.

המלצה שלי לאבני קריסטלים שונים לשימושכם ביום יום

הגנה אנרגטית בבית

הגנה היא מונח שרבים מחפשים אותו ביום יום ומדובר בצורך שנקרא: רוגע ויכולת הנעה בחיים.
את הקריסטלים שאני ממליצה להגנה יש להניח בכניסה לחדר/קליניקה/בית מאחר ואלו סופחים אנרגיה שלילית כך שבסוף היום יש לשטוף אותם מהאנרגיה שהם ספחו.

טורמלין-קריסטל בצבע שחור בעלת קשיות גבוהה ויכולת לטהר את הגוף נפש רוח מאנרגיות רעילות.בתקופות הקדומות השתמשו

קריסטל טורמלין

קריסטל טורמלין מתוך הספר מוארת

בטורמלין להגנה ושמירה מפני אנרגיות שליליות

אמטיטסט -קריסטל בצבע סגול מטעין ומנקה את הסביבה מאנרגיות שליליות מאחר והוא מושך וסופח אליו אנרגיות שלילות .

מלכית-קריסטל בצבע ירקרק בעל מראה של מנדלה פנימית וביכולתו האנרגטית לעטוף אותנו ולהגן עלינו מתרחישים שלילים שונים כגון תאונה מחלה ועוד. מהות מנגנון ההגנה של מלכית בנוי על כך שהוא נשבר לפני ההתרחשות השלילית.

קרקוע ונטרול חסימות

קרקוע משמעו יציבות בחיים ושיחרור חסימות אנרגטיות שמונעות מהאדם להתקדם בחיים .
השימוש בקריסטלים הוא לאנשים מפוזרים שחשים לא מחוברים לחיים ומרחפים.

סמוקי קוורץ-קריסטל ממשפחת הקוורץ בצבע חום בהיר שקוף בעל יכולת לחבר את האדם למציאות, לכוח החיים ולכוח הרצון. סמוקי קוורץ מרגיעה מצד אחד ומאפשרת מצד שני קלילות ויציבות

יוניקייט -קריסטל בעל שני צבעים ירוק וורוד .הקריסטל משחרר חסימות והתלבטויות ומאפשר יציבות ריגשית .השימוש בקריסטל לא נותן לאדם בתקופה של שינויים לא לסטות מהדרך ולהתמקד במימוש המטרה .

פוטפרייד ווד קריסטל בגווני חום מקרקע ומרגיע בתוך תהליכי עבודה פנימית

זוגיות

רוז קוורץ -מי לא רוצה לחוש נאהב ואהב,להינות ממערכת זוגית מניבה אך בזמני משבר בזוגיות של פרידה וכאב מומלץ להשתמש ברוז קוורץ קריסטל וורוד לטיפול בצ'קרת הלב ,בכאב הפרידה ובהכנה למערכת הזוגית הבאה,מאזן ריגשית ומשחרר אנרגיות של חוסר הערכה ואהבה עצמית.

ברקת-קריסטל ירוק בעל אנרגיה שמעצימה את צ'קרת הלב לתדר של רוגע בזוגיות ,אהבה עצמית ,ביטחון עצמי בזוגיות,קבלה עצמית .מקובל שבני זוג יתנו אחד לשני מתנה מתוך התכווננות לשימור הזוגיות

שפע ופרנסה

כולם רוצים ללמוד לזמן שפע לחיים אך מדובר במודעות ומחשבה חיובית לחיים. השימוש בקריסטלי השפע מתאימים למי שנמצא במודעות החיובית ומתדר את האנרגיה שלו מתוך בחירה ואהבה עצמית.
את הקריסטלים מומלץ להכניס הביתה או למשרד ואף לענוד על הגוף ולשמר בכך את האנרגיה .

סיטרין-הידועה כאבן השפע בעלת צבע צהוב .קריסטל הסיטרין מושך אליו אנרגיות של שפע ושימחה השימוש בסיטרין מעביר לתודעה אופטימיות ומקל על קבלת המציאות ,
מלכית – קריסטל בצבע ירקרק בעל מראה של מנדלה פנימית שמסייע בזימון השפע לחיים.

שינה טובה וחלימה רגועה

כמה חשוב שנישן טוב ואף נחלום חלומות כי בחלימה יש שיחרור של חוויות ורגשות ואף קבלת מסרים שעוזרים לנו בחיים.

אמטיסט-לשינה רגועה מומלץ להניח את האמטיסט קריסטל סגול שמנקה את האנרגיות השליליות הלחץ ומרגיע את המחשבות והגוף ומכינו לשינה.האמטיסט מאפשר למידעים להזדמן לחלומות ומרגיע נדודי שינה  .

מונסטון-קריסטל בצבע פנינה בשילוב ברק המקנה לקריסטל רכות רוגע ושלווה שמשפיע על הגוף נפש רוח במהלך השינה .ומאפשר זימון מסרים בחלום.

לסיכום

השימוש באבני הקריסטל הוא בנשיאה על הגוף לטיפול גוף-נפש יומיומי והיעלות היא אנרגטית ואי אפשר להתכחש לתחושה שמועברת לגוף נפש רוח.

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
להזמנת טיפול באבני קריסטלים

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר