הרצאות וסדנאות רוחניות התאמה בזוגיות התאמה זוגית זוגיות זימון זוגיות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי

התאמה זוגיות בעולם הנשמות

התאמה זוגית | מתקשר

רבים מטיפולי הפריזמה הזוגית מסתיימים בחזרה לקשר עם האקס/ית ולחתונה.אך יש גם מקרים שבהם המטופל מזהה כבר בתחילת הקשר הזוגי את קיומה של אנרגיה זוגית בניהם. אנרגיה זוגית היא לא רק משיכה מינית ,או תקשורת אישית אלא זוהי אנרגיה שזורמת משתי הנשמות בהתאמה. יכולת הזיהוי מקלה על ההתמודדות במציאת זוגית , וכשמזהים אותה יודעים שהקשר הוא אחד מהבחירות הנשמתיות .

התאמה זוגיות בעולם הנשמות

לנשמה שלנו יש יעדים מוגדרים לתיקון אנרגטי לחיים החדשים , אולם במהלך הגלגול הנוכחי הבחירות לחיים משתנות מתוך בחירה ומודעות ולפעמים הבחירה שונה משיעורי הנשמה. שיעור הזוגיות הוא שיעור משמעותי עבור הנשמה.
שיעור משמעותי מיוחד בזוגיות מתקיים כאשר נשמה אחת משלימה אנרגטית את הנשמה האחרת כדי שזאת תגיע ליעדים שלה וכתוצאה מכם קיימת שגורמת למודעות ואנרגית האהבה.

ריבוי התאמות זוגיות

כל נשמה שירדה לעולמנו בחרה לעצמה בהדדיות מספר נשמות שעימן יכולה להתאפשר זוגיות משמים  שהיא התאמה אנרגטית .
שיטת הפריזמה הזוגית מגדילה את הסיכוי לפגוש בחירות זוגיות להתאמה זוגית. מאפיין של מערכות זוגיות אלו הוא קיומו של קשר אנרגטי עוצמתי שמשלים חוסרים אצל שני בני הזוג בזכות ההתאמה האנרגטית והאהבה בניהם. לדוגמא מטופלת שעברה תהליך של הפריזמה הזוגית חזרה והתחתנה עם האקס שלה.
המפגש החוזר התאפשר בזכות שינוי המודעות והאנרגיה של המטופלת שהוביל להתנהלות אחרת על מנת לקיים את הבחירה הזוגית של נשמות בני הזוג.

 התאמה זוגית התאמה של מודעות יכולת קבלה והכלה

המאפיין של התאמה זוגית אנרגטית כאשר שתי נשמות בחרו אחת בשנייה בעולם הנשמות ובעת המפגש בהווה יש להם יכולת אנרגטית מודעת להכיל את השיעורים שלהם עם בן/בת זוגם. אחד הסיבות להגעה לתהליך הפריזמה הזוגית הוא הפער האנרגטי שקיים בין בני הזוג שנובע מרמות מודעות שונות שמתאזן במהלך הטיפול. לדוגמא מטופל שעבר התפתחות רוחנית התקשה בזוגיות עם בת זוגו ובעקבות תהליך הפריזמה הזוגית גילה שהיא אחת מהבחירות הנשמתיות שלו והוביל להעמקת הקשר ולמיסוד הקשר הזוג.

השפעת אנרגית האהבה להתאמה זוגית

נשמה מגיעה עם אנרגית אהבה שעוזרת לשמר את הרצון בחיים. אנרגית אהבה שזורמת בין בני הזוג מזכירה לכל אחד את הצורך להשלים חוסר אנרגטי.

התאמה זוגית שמובילה לצמיחה הדדית

השילוב בין אנרגית האהבה להכלה וקבלה הדדית מביאים לצמיחת הקשר הזוגי.

פרידה בזוגיות למרות התאמה זוגית

למרות שלפעמים יחסי הזוגיות הם התאמה של זוגיות משמים מתקיימות פרידות בזוגיות להלן מספר סיבות לכך:

1.קשר זוגי משמים וזוגיות קרמתית יכול להיות שבנוסף לאנרגיה הזוגית בין בני הזוג ישנו את הצד הקרמתי מגלגול קודם שעליהם לטפל בו.
לכן לשני בני הזוג יהיה תיקון משותף מגלגול קודם . פיתוח מודעות רוחנית יאפשר התבוננות, הקשבה ולמידה שתעזור לשנות את האנרגיה הקרמית הזוגית של לפחות לאחד מבני הזוג.
מאחר שאם לאחד מבני הזוג יש מודעות גבוהה יותר מהשני הוא יצליח להכיל את התיקון ויקדם גם את נשמתו של בן הזוג השני לתקן את הקרמה.
למרות ההתאמה הזוגית פרידה יכול לעזור לבני הזוג לחוות שיעור רוחני שיוביל לתיקון הקרמה הזוגית בגלגול הבא.
2.פערים אנרגטיים בין שני בני הזוג מובילים לריחוק בין בני הזוג ולעיתים אף לפרידה וסיום הזוגיות

הסיבות להגעה לתהליך הפריזמה הזוגית

חוסר יכולת להתגבר על האקס או האקסית

פרידה מזוגיות משמים קשה וכואבת וקיימת תחושה אבל מתמשך בשל הבחירה ההדדית של שתי הנשמות להיות יחד.
במרבית מהמקרים קימיים ניסיונות לחזור לקשר הזוגי שנכשלים וזאת בשל חוסר מסוגלות של אחד או של שני בני הזוג להגיע לאנרגיה זהה .השתתפות של אחד או שני בני הזוג לתהליך הפריזמה הזוגית יאפשר סינכרון מחדש של האנרגיה הזוגית ויאפשר חזרה לזוגיות מאנרגיה חדשה.

 תיקון קרמתי

כל אחת מבחירות הזוגיות משמים מכילה גם את אנרגית הקרמה כך שהפרידה במרבית מהמקרים עוצרת את תהליך התיקון הקרמתי בין בני הזוג ומשאירה חלל אנרגטי לא פתור בניהם שמקשה על שניהם .
הגעה לתהליך הפריזמה הזוגית מאפשר לנשמה לבחור מחדש ולהשתחרר מאנרגית הקרמה .במקרים שהתיקון לא הושלם עד הסוף חלקו יחזור בעתיד בגלגול חיים חדש.

פתיחת הזדמנויות חדשות להתאמה זוגית נשמתית בקרוסלה של הזוגיות

תהליך הפריזמה הזוגית מסנכרן את מערך הבחירות הנשמתיות ופותח את המודעות לבחירת מחודשת של הנשמה .

השינוי שנוצר בעקבות תהליך הפריזמה הזוגית

יצירת דרכים להתאמה זוגית חדשה – בעקבות תהליך הפריזמה הזוגית המטופל חווה סינכרון מחדש של האנרגיה הזוגית שלו ובחירה מחודשת של הנשמה מתוך סך הבחירות שנבחרו עוד בעולם הנשמות.

באמצעות תהליך רוחני זה מתאפשר למטופל לזהות ולבחור מחדש את ההתאמה הזוגית מתוך מערך שבעת הזיווגים משמים. שיטת טיפול שהתקבלה בתקשור "מיקוד הפריזמה הזוגית" מיושמת בהצלחה רבה ומאפשרת למטופל למצוא דרך לשיחרור אנרגית הזוגיות מהאקס/ית וזימון אנרגיה זוגית חדשה מתוך המערך הקיים  בהבנה ומודעות.

  • הבנת התיקון הזוגי מול האקס אקסית.
  • במידה והאנרגיה הזוגית היתה קרמתית המטופל מבין במודע את השיעור הנשמתי
    מודעות והבנת שיעורי הנשמה בזוגיות המעצים את היכולת לזמן בחירה זוגית חדשה.
  • שחרור מאשמה " האם אני אשם/מה בפרידה מהאקס אקסית ?".
  • סנכרון האנרגיה האישית על מנת לאפשר זימון אנרגיה זוגית חדשה
  • איפוס חוויות אנרגטיות המונעת השפעה שלילית וחסימה להתאמה זוגית חדשה.
  • יצירת הזדמנות חדשה מתוך מבחר הבחירות הנשמתיות להתאמה זוגית חדשה

גילוי שהקשר הזוגי הקודם הוא אחד מהתאמות הזוגיות התגברות על קושי מפרידה מאקס לצורך התאמה זוגית חדשה
טלי גרושה, הכירה את ירון שגם הוא גרוש ולאחר תקופה קצרה עברו לחיות יחד עם תוכנית להתחתן. רגע לפני החתונה הכל קרס כי ירון החליט להיפרד. טלי הייתה בהלם כי כל פרטי האירוע היו כבר סגורים: האולם, שמלת הכלה, ירח הדבש בפריז ועוד.
"אני חייבת להבין לעומק למה זה קרה" וקולה נשנק מדמעות שהיא הגיעה אלי.
תהליך שבעת הזיווגים משמים יכול לעזור לך לסנכרן מחדש את כל הבחירות הזוגיות ולחשוף לך את שבעת זיווגי נשמתך .את תזהי במערך הפריזמה הזוגית את אלו שמומשו ואת אלו שפוטנציאלים עבורך ושתוכלי לזמן אותם לחייך."איך אדע לזהות את הנשמות בזיווגים השונים? " שאלה טלי
שתגיעי למקור הנשמה שלך תחווי את מערך הזוגי הנשמתי שלך. תוכלי לזהות נשמות שהיו חלק ממערכות הזוגיות שלך בעבר ,ונשמות אחרות עם אנרגיה בהירה יהיו הבחירות הזוגיות העתידיות שלך שלא מומשו"
ביקשתי מטלי להיכנס למצב של טיפול והנחתי על גופה את קריסטל הסלניט שמרגיעה ומחברת למקור הנשמה. טלי נכנסה למצב של רגיעה ומדיטציה ונשימותיה נהיו ומונוטוניות ורגועות.
הדרכתי אותה לזהות את מקור הנשמת שלה.
"וואי, אני חושבת שזה גן עדן. הכל צבוע בוורוד ולבן ומלא בנקודות אור בוהקות. כל גופי מכוסה בנקודות אור לבנבנות שמחממות אותו." טלי הגיבה בהתרגשות
בהדרכתי טלי חוותה את ההתאמות הזוגיות הקודמות שהיו לה, את ירון הגרוש שנפרד ממנה לאחרונה, גיא הגרוש שלה ואפילו את מוטי החבר הראשון שלה. מעבר לכך הדמויות מסביב למערך הפריזמה הזוגית היון מטושטשות ולא מוגדרות.
הנחתי אותה לעבור בין הדמויות המטושטשות ולאחר מכן טלי פקחה את עיניה.
"אז ירון, גיא ומוטי היו התאמות זיווגים משמים ?פספסתי אותם? למה זה קרה?" והחלה שוב לבכות.
הסברתי לטלי על חשיבות השיעור זוגי עבור הנשמה ועל תהליך ההשלמה האנרגטית בין בני הזוג.
"טלי את לא פספסת את הזוגיות אלא תיקנת את חלקך בשיעור מולם"
ומה יקרה לאחר מכן? תהיה לי עוד התאמה זוגית ביחסים" ודאגה בקולה של טלי
"בטיפול השני נסנכרן אנרגטית את ההתאמות הזוגיות לזיווגים הבאים שלך. ננקה אנרגיות מזיווגים קודמים ותביני את הסיבה שהובילה לפרידה מירון על מנת להשתחרר אנרגטית מהכאב ".

בפגישה הבאה טלי נראתה שונה ורגועה יותר.
האם היא מודעת לשינוי שחל בך?
"הפסקתי לבכות ואפילו ישנתי טוב וזה שינוי גדול עבורי" אמרה בחיוך.
חיבקתי אותה ונכנסנו לשלב השני בטיפול למציאת התאמות זוגיות עתידיות.
הפעם הנחתי על גופה של טלי את קריסטל הרודוקורסיט שמנקה טראומה מגוף-נפש כולל טראומת הפרידה שהייתה לה מירון.
בעוד מוזיקת מדיטציה מתנגנת  וטלי החלה לחוות
"אני שוב בגן העדן שלי. בכל לילה לפני השינה ביקשתי לראות את המראות מהטיפול הראשון וכך הצלחתי להירדם רגועה ושלווה"
"הפעם תקשיבי להדרכתי ואל תירדמי" ושתינו צחקנו.
האם את חווה את מעגל האור של התאמות זיווגיה הקודמים?
"אני רואה שוב את ירון גיא ומוטי"
הדרכתי את טלי לשחרר אנרגטית את ההתאמות הזוגיות הקודמות שלה ע"י הבאתם לערך אנרגטי שווה מולה ולאפסם במערך הפריזמה הזוגית.
ביקשתי מטלי לחזור חזרה לכאן ולעכשיו .
טלי התקשתה לפקוח את עיניה, "אני חשה תחושת הקלה בליבי.".
טלי הצלחת לשחרר את המחויבות האנרגטית שלך מול ההתאמות הזוגיות הקודמות שלך  על יד כך שהחזרת את האנרגיות שלהם למקור הנשמה שלהם. המערך האנרגטי הזוגי של ההתאמות הזוגיות שלך חוזר למצבו האנרגטי  הראשוני, כך ששוב יש לך שבעת זיווגים משמיים פתוחים.
בטיפול הבא נזמן עבורך התאמה זוגית חדשה.

למפגש האחרון טלי הגיעה כל כך מרוגשת שהייתי חייבת להרגיעה.
"את לא מבינה" אמרה טלי, "גיא וירון התקשרו אלי. גיא סיפר לי שהוא סוף סוף החליט להתחתן עם בת זוגתו וירון ביקש שניפגש. הסברתי לירון שאני בטיפול רוחני ושאסיים אשמח להיפגש עימו."
אני מבינה  אמרתי לטלי. השחרור האנרגטי מאפשר לנשמה להשלים את התיקון האנרגטי לכולם ולכן גיא עומד להתחתן מחדש. הסנכרון החזיר את המערך הזוגי של ירון ליחס שווה מולך. יחס שווה מאפשר התאמת זוגיות אנרגטית גבוהה יותר ללא חסימות. בטיפול היום הנשמה שלך תזמן אחד מתוך שבעת הזיווגים משמיים.
"אני אדע מי מהם ייבחר?"
זוהי בחירה אנרגטית והזימון יתבטא במפגש זוגי שיוביל לזוגיות ואהבה.
ואולי זה יהיה שוב ירון? שאלה טלי  "הכל אפשרי" אמרתי וחייכתי.
טלי נשכבה במיטת הטיפולים והנחתי שוב את אבני הסלניט מסביב לגופה.
טלי ציינה שהיא הגיעה שוב לגן העדן שלה וחוותה את ההדרכה שלה שחיברה  את ההתאמות של בחירות הזוגיות בפריזמה הזוגית שלה. החיבור מהווה תזכורת אנרגטית לגוף הפיזי ויאפשר לה להיות בהתאמה של זוגיות משמים.

הסיפור של טלי הסתיים בhappy end- ירון חזר לקשר עימה. קשה היה לירון להסביר מדוע הוא נפרד מטלי ורק טען שבאחד הערבים הוא חש שהריקנות שלו התמלאה בחום והחליט להתקשר לטלי. היה משהו שונה וחדש בהתאמה הזוגית של הקשר המחודש, הייתה בהתאמה הזוגית הפעם שלווה וקבלה הדדית וטלי וירון התחתנו מספר חודשיים לאחר מכן.

לסיכום התאמה זוגית

קיימים מקרים כמו טלי שהסתיימו בחזרה לקשר עם האקס ולחתונה ויש מקרים שבהם המטופל מזהה כבר בתחילת הקשר האם ישנה אנרגיה זוגית בניהם. אנרגיה זוגית היא לא רק משיכה מינית ,או תקשורת אישית אלא זוהי אנרגיה שזורמת משתי הנשמות בהתאמה. יכולת הזיהוי מקלה על ההתמודדות במציאת זוגית , וכשמזהים אותה יודעים שהקשר הוא אחד מהבחירות הנשמתיות .
רוצה לעבור חוויה רוחנית?
צרו קשר להשלמת תהליך הפריזמה הזוגיות למציאת זוגיות משמים

[contact-form-7 id="18724" title="טופס יצירת קשר חדש"]

קראו מאמר נוסף התאמה זוגיות
קראו מאמר נוסף על ייעוץ זוגי בתקשור

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

הפריזמה הזוגית | תקשור

הפריזמה-הזוגית-

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר