הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי ריפוי בהילינג תקשור תקשור טלפוני

שיקום כאב האובדן

סדנת אנרגית הפניקס

שיקום כאב האובדן נרכש במהלך סדנת אנרגית הפניקס שהינה תהליך טיפולי רוחני שנועד לשקם את כאב האובדן ולשחרר אנרגית הכאב לטובת אנרגיה חדשה שמשפרת את חייו של המטופל מקצה לקצה ותורמת לשחרור נשמת הנפטר למסעו בעולם הנשמות בדרך רוחנית מרתקת .

כאב האובדן

מאמר זה ינסה לתת עצות רוחניות מעשיות לשיקום כאב האובדן לאחר מות אדם אהוב ויקר. אנשים שחוו אובדן של אדם אהוב וקרוב חווים ניתוק לזמן מה מהחיים, עצובים ובוכים ללא הספק , מחפשים דרך כלשהי לתקשר עם הנפטר , הם מתארים את הגעגוע כחוויה שמעולם לא חוו. אנשים אלו מבינים שהם צריכים למצוא את הדרך חזרה לחיים, הם בעלי משפחות ילדים ואינם יכולים לשקוע בכאב האובדן. אנשה לתת במאמר זה שיטות רוחניות לשיקום כאב מאובדן.

הגדרה מהו כאב האובדן

כאב האובדן הוא רגש של צער עמוק, במילים אחרות אבל על אובדן יקר, שחווה אדם שאיבד קשר עם אדם קרוב שנפטר אח/אחות/הורה /ילד /חבר /קרוב רחוק ואפילו אנשים בסביבתנו הקרוב כגון עמית לעובדה.

כיצד נגרם כאב האובדן

כאב האובדן נגרם מתחושות שנלוות לאחר אובדן של אדם יקר והן משתנות מאדם לאדם אך בכולם יש את תחושת האבלות והניתוק התמידי מהאדם היקר והגעגועים.

הגדרה מהו שיקום מכאב האובדן

שיקום מכאב האובדן נועד לשקם את המערך הרגשי ואת המסוגלות להמשיך לחיות ללא תחושות אשמה או תסכול, להסתגל מחדש לחיים ללא האדם שנפטר וחזרה לשגרת החיים. השיקום מאובדן נותן תמיכה אישית ולווי במערך החיים. לדוגמא תהליך אנרגית הפניקס נועד לשיקום מכאב האובדן בשיטה רוחנית המאפשרת לשחרר את נשמת הנפטר במסעה בעולם הנשמות ,קבלת המוות והתמודדות עם כאב האובדן.

כיצד אנשים שונים מתמודדים עם כאב עקב אובדן

אדם שנפטר נעלם ברמה הפיזית לתמיד והאדם שקרוב אליו חש ניתוק.  רבים מצליחים להתמודד עם כאב האובדן בזכות ההבנה שאלו החיים ומצליחים להשתקם מאובדן הכאב . לעומתם יש אנשים שקשה להם לעבור תהליך של שיקום מכאב האובדן ומתמודדים באופן הרסני ושלילי עם האובדן ולאחר המוות תחושת הכאב והאבל מתעצמת לתחושות וחוויות כריקנות עד רצון לאובדנות ,קשיים רגשיים פעולות שסובבים סביב קידוש הנפטר, רצון וגעגוע עז לתקשר עם הנפטר ומתעקשים לחפש את הדרך לכך. חלק מתהליך שיקום האובדן שלהם הם משחזרים את הזיכרונות שהובילו למוות ,חשים תחושת ריקנות ואובדנות וחשים שחייהם נעצרו.
בתקופה הראשונה הם מגלים את כאב האובדן ובמהלך הזמן הם חווים את החלל הגדול שנפער בחייהם המקשה עליהם מאוד .

מי מטפל כיום בכאב האובדן

מעבר למוות טבעי, מוות ממחלות ותאונות האובדן מלווה אותנו לאורך שנים בעקבות מלחמות ופיגועים. לכן ישנם גופים ציבוריים שחלקם ללא מטרות רווח כגון נט"ל,  ומחלקות שיקום בב"ח השונים שמטפלים שונים. אני מציעה לשיקום אובדן מהכאב את התהליך הרוחני אנרגית הפניקס שהינו טיפול רוחני שנועד לסייע מאבלות לחיים חדשים בשיטות רוחנית שבניתי.

מקרים שונים של כאב מאובדן

כיצד חשים קרוביו של הנפטר את כאב מאובדן

מיקה הגיעה לתהליך רוחני לאחר מות בנה במהלך שירותו הצבאי. מיקה ניסתה להתמודד עם האובדן העצום של בנה אך ללא הצלחה וסיפרה על הכאב העצום שלא נותן לה מנוח ,על המחשבות אילו היה אפשר אחרת, על רגעי הבכי שלה ושל בעלה ,על החלומות ללא הפסק על דן בנה, על רגעים שבו היא חושבת שהוא לידה ,על הביקורים הדחופים בבית העלמין ,ותיעוד השיחות עם חבריו של דן .

מקרה טיפול כאב האובדן

לפני שאתאר תהליכים רוחניים שעוזרים לכאב האובדן ברצוני להביא סיפור מקרה שיעזור לכם להבין את העוצמה של תהליכים רוחניים לטיפול בכאב מאובדן של אדם יקר. נחזור למקרה של מיקה ובנה שנהרג במהלך שירותו הצבאי דן.

"אני כל הזמן עסוקה במחשבות איך הסכמתי לו לשרת במג"ב?"
במהלך פגישת התקשור הגיעו מסרים מסבתא ז"ל על דן בנה שנהרג. מסרים שעודדו אותה כי הנשמה של דן נמצאת במקום טוב אבל מתקשה להמשיך במסע הנשמה הדרוש להשלמה האנרגטית של הנשמה בגלל בשל הכאב של מיקה ובעלה.
הסברתי למיקה שסדנת אנרגית הפניקס מיועדת לשיקום כאב האובדן לאנשים שקשה להם להתמודד ולהמשיך בחייהם לאחר מות אדם שאהבו.
תהליך אנרגית הפניקס נועד לשקם את חווית האובדן של אדם יקר והוא משלב מספר כלים כגון מדיטציות, קריסטלים, תקשור והילינג. התהליך הרוחני מאפשר להכיר את עולם הנשמות והחשיבות שלנשמה של בנה קיימת בעולם הנשמות ומשלימה תהליכים רוחניים חשובים. המפגש עם עולם הנשמות יאפשר לה לקבל מסרים מנשמתו של דן ומנפטרים שהיו קרובים אליה כמובן ר מבחירה של הנשמות , וכן ייתכן שהיא תקבל גם מסרים בחלומות ובמהלך מפגשי טיפול שיקום כאב האובדן.

עוצמתו של תהליך אנרגית הפניקס מתבטא בלמידה של מהו מסלול הנשמה לאחר המוות, הבנת  המשמעות הרוחנית של מות האדם היקר שנפטר, שמשחררת את הכאב ומאפשרת לנפטר להמשיך במסעו הנשמתי ללא קושי. שיטת אנרגית הפניקס הינה תהליך רוחני לטיפול ושיקום כאב האובדן של אדם יקר שעובד על רובד הנפש והנשמה יחדיו ומאפשרת צמיחה אישית ושינוי המודעות העצמית לחיובית.

מטרות תהליך אנרגית הפניקס

הטיפול נועד לסייע ולעזור ללידה מחדש מאבלות לרצון בחיים עם אנרגיה חדשה.
הטיפול ממוקד באנשים שאיבדו אדם יקר, חולמים עליו ומנסים להבין את מה מסמלים להם החלומות של האדם היקר שנפטר, מנציחים את מותו , מבקשים לחוות את נוכחותו ומאידך מבקשים לשחרר את כאב האובדן ולא יודעים איך.
כאב האובדן הינו כאב שיוצר חותם עוצמתי בגוף ובנפש ואנשים שבאים לטיפול באנרגית הפניקס מייחלים לרגע שחרור כאב האובדן , רוצים להבין שיש טעם לחייהם.
שיקום כאב האובדן מוביל להשלמה עם המוות וקבלתו על מנת לשחרר את הנפטר לחייו החדשים ולחבר אותנו לאנרגית חיים חדשה שמובילה לצמיחה אישית מחודשת לשינוי המודעות העצמית.

איך שיטת אנרגית הפניקס משתלבת בשיקום כאב האובדן

השילוב הנכון בתהליך אנרגיית הפניקס מאפשר קשר בין גוף נפש ורוח על מנת להטמיע את השינוי המתבקש.
בכל מפגש פרטני/קבוצתי המטופל חווה מדיטציה ייחודית וייעודית שמאפשרת לו להתחבר למקור נשמתו.
בסיום המדיטציה מתבצע משוב רוחני שמסביר את החוויות/רשמים/רגשות שצפו במדיטציה.
להלן רשימת המפגשים של סדנת הפניקס לשיקום לאחר אובדן אדם יקר.

  • לחיות עם הכאב האובדן והחוסר.
  • מבנה עולם הנשמות ומטרת הגעת הנשמה לעולם.
  • מסלול הנשמה מרגע יצירתה עד לאחר המוות.
  • חיבוט הקבר ומהלך השנה הראשונה של הנפטר ועל חשיבות המצוות.
  • חלומות על נפטר אדם יקר.
  • סיבות להגעת האדם הנפטר היקר בחלום.
  • התמודדות עם מותו של אדם יקר שחרור הכאב.

לסיכום תהליך שיקום כאב ואובדן

במפגש הראשון לחיות עם כאב האובדן מיקה חוותה את עולם הנשמות והתחברה למקור נשמתה. זה היה מפגש עוצמתי ומרגש שבמהלכו היא חברה לאנרגיה הגבוהה שלה ותארה איך היא זורמת בגופה.
בסיום הטיפול מיקה סיפרה שהיא חשה לראשונה הקלה בצ'קרת הלב שלדבריה עד כה היה מלאה בכאב. במפגש אחר מיקה סיפרה שהיא רואה את דן. בסיום סדרת המפגשים מיקה השתנתה גם ברמה החיצונים של לבוש, צביעת שיערה ואף חזרה לחיים שמתמודדים עם כאב האובדן כגון טיסה לחו"ל.

סדנת אנרגית הפניקס הנה תהליך טיפולי רוחני שנועד לשקם את כאב האובדן ולשחרר אנרגית הכאב לטובת אנרגיה חדשה שמשפרת את חייו של המטופל מקצה לקצה ותורמת לשחרור נשמת הנפטר למסעו בעולם הנשמות בדרך רוחנית מרתקת .

לינקים למאמר חלומות על נפטרים, סיבות להגעת נפטרים בחלום

לפרטים בלינק

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט מנהלת פורום החלומות פרפרים המרחב הרוחני
    מטפלת בשחזור גלגולים
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר