התאמה בזוגיות התאמה זוגית זוגיות זימון זוגיות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי כללי

התאמה זוגית מאמר מקיף

זוגיות קרמתית

מהי מערכת זוגיות ?

המאמר יעסוק בנושא של התאמה זוגית במספר רב של היבטים כולל הסבר של מושגים שונים של זוגיות. במערכת יחסים זוגיות בין שני אנשים בוגרים מתקיימים מערכות של רגשות הדדים, יחסי אישות , יחסי חברות חובה בכל מערכת זוגית ארוכת טווח ,ללא ספק גם אמון הדדי בין הצדדים, מגורים משותפים שמציין את הקשר המחייב, מחויבות, ורצון להקמת משפחה. בניית קשר זוגי הוא תהליך שמתבצע בהדרגתיות ומחייב ויתורים כאלה או אחרים מכל אחד מהצדדים, ששיאו של הקשר הזוגי הוא מיסוד קשר הזוגי והקמת המשפחה. זימון זוגיות יתרחש רק כאשר נבקש זוגיות וזה כמובן רק לאחר שנחוש בשלים לזוגיות שכולל שלב של בשלות אישית ויכולת להיכנס למערכת יחסים שיש עמה אחריות ורגשות הדדית שמנהלים את המערכת הזוגית.

אנרגיה של אהבה מסייעת להתאמה זוגית

אנרגיית אהבה היא אנרגיה שמניעה את היקום כחלק מאנרגית החיים. אנרגית האהבה נמצאת בצ'קרת הלב ומאפשרת להכיל, ליהנות ולקבל תהליכים בחיים מבלי לחשוש או לחקור או להתלבט. אנרגית האהבה באה לידי ביטוי ברצון לחיות את החיים, להגשים את עצמנו בעולם הנוכחי, להתמלא בעשייה ,לחיות בזוגיות ועוד. חשוב להבין שאנרגית האהבה עוזרת להתאמה זוגית בכך שהיא משמרת את הרצון בחיים. אנרגית אהבה שזורמת בין בני הזוג מזכירה לכל אחד מהם את הצורך להשלים חוסר אנרגטי. לכן חשוב תמיד להשלים את אנרגיית האהבה לצורך התאמה זוגית.

התאמת זוגיות הדדית בעולם הנשמות

התאמה זוגית נקבעת כבר בעולם הנשמות ויוצרת אנרגיה שהיא חלק מיסוד של כל התאמה זוגית.
שיעורי הנשמה נקבעים כבר בשלב יצירתה ואחד השיעורים הוא שיעור הזוגיות. יצירת זוגיות בין בני זוג תתקיים לאורך זמן כאשר נשמה של אחד מבני הזוג תשלים את החוסר האנרגטי בנשמה של הצד השני.
מודעות עצמית זוגית ואנרגיית האהבה יאפשרו לבני הזוג להגיע לתיקון זוגי על מנת למצוא התאמה זוגית. זוגיות היא תשתית להתפתחות אישית ורוחנית. אם בני זוג נפגשים מתוך אינטרס/נוחות ולא מבחירה נשמתית אזי מערכת הזוגיות לא תחזיק מעמד לאורך זמן ונקבל מערכת יחסים זוגית עם תסכול וחוסר הגשמה עצמי

התאמות זוגיות של זיווגים לכל נשמה

מערכות זוגיות כיום הם יותר דינמיות כגון יחסי זוגיות קצרים, הורות חד הורית , זוגיות חד מיניות וכדומה. אחד התקשורים המרתקים שקיבלתי היה שלכל אחד יש 7 זיווגים משמים וכל אחד ואחת יש פוטנציאל ליהנות במהלך חייו מ-7 זווגים גבוהים ונשמתים שכל אחד מהם הוא התאמה זוגית מושלמת. בהמשך מפורט מהי שיטת הפריזמה הזוגית ותהליך קן לזוגיות.

מדדים רוחניים להתאמה זוגית להגדלת איכות הזוגיות

מדדים אלו נבנו לאורך שנים ומבוססים על טיפולים זוגיים רוחניים וגם תקשורים רבים לאורך השנים על מנת להבטיח התאמה זוגית ואיכות הקשר הזוגי לאורך זמן.

  • לפחות אחד מבני הזוג לא פועל מאגו אישי ביחסים דבר שמאפשר גמישות בזוגיות.
  • לשתי הנשמות יש מודעות עצמית המאפשרת להכיל שיעורים אנרגטיים של בן/בת הזוג.
  • התפתחות אישית רוחנית הדדית ותומכת של שני בני הזוג מחזקת את הזוגיות ומובילה לתיקון אנרגטי ולהגשמה עצמית של כל אחד מבני הזוג.
  • לבנות את אנרגיית האהבה על מנת להשלים חוסר אנרגטי בין בני זוג שתוביל לצמיחה אישית וזוגית.

התאמה זוגית משמיים לפי הקבלה

לפי הקבלה התאמה זוגית וחיבור זוגי משמיים הנו תהליך בחירה של שתי הנשמות שיש ביניהם אנרגית אהבה. ייעוד הזוגית לפי הקבלה היא להגשים שיעורים אישיים קרמתיים שהנשמות בחרו לממד יחד וכל אחד לחוד. הקבלה עושה שימוש בצירופי אותיות מע"ב שמות, שמות מלאכים, קמעות תפילות וסגולות למציאת זיווג מתאים והגון.

שלבים רוחניים למציאת התאמה זוגיות זימון ומימוש זוגיות

התאמה זוגית רוחנית היא תהליך שהנשמה "יודעת" "מזהה" את הזיווג שלה למערכת יחסים זוגית יציבה. ישנם מספר שלבים רוחניים בהתאמה זוגית:

  • בטחון עצמי הוא שלב ראשון על מנת להתמודד רגשית עם בן/בת הזוג.
  • בשלות רגשית מאפשרת לפתח מערכת יחסים ויכולת להכיל רגשות חדשים.
  • ניקוי רגשות חוסמים ממערכות זוגיות קודמות בהווה או מגלגול קודם. תהליך שמלמד אותנו להביט למערכות זוגיות קודמות ולשחרר רגשות של אכזבה, כאב, בגידה ופרידה. בסופו של תהליך נוכל להכיל קשר זוגי חדש ולהיות מחויב לקשר זוגי בוגר.
  • התמודדות עם העבר יחד עם ניהול מערכת זוגית חדשה.

זוגיות קודמת מחסום לזוגית חדשה

פרידה בזוגיות היא חוויה רגשית כואבת ומטלטלת אשר גורמת לנשמה להיות במצב המתנה על מנת להבין ולהכיל את התיקון הנדרש. ניתן לטפל בחסימה של מערכות זוגיות קודמות באמצעות שיטה שפיתחתי "מיקוד הפריזמה הזוגית". שיטה שמאפשרת לשחרר אנרגיה של מערכת יחסים קודמת על מנת לפתוח את האופציה לבחירות הנשמתיות שנבחרו לזמן זוגיות חדשה מתוך בחירות התאמה הזוגית מעולם הנשמות.

שיטות להתאמה זוגית

קימות שיטות רבות לבדיקת התאמה זוגית כגון התאמה זוגית באמצעות נומרולוגיה ,התאמה זוגית טארוט, התאמה זוגית לפי מזלות ,התאמה זוגית לפי קבלה ועדו.
בדיקת התאמה בזוגיות ייעוץ להתאמה בזוגיות קיימת הינו תהליך רוחני של תקשור שמנתח מבנה זוגי קיים, בודק התאמה זוגית נשמתית , מזהה קשיים בזוגיות ומציע דרכים לטיפול בהם ופותח דרך למציאת דרכים לזימון זוגיות.  בבדיקת התאמה זוגית בתקשור יכול להתקבל מסר התאמה זוגית שמאפשר להכיר את הבחירות הזוגיות.
בדיקת התאמה זוגית לפי מזלות
מי שעוסק בתחום זה מתבסס על אסטרולוגיה ובנית מפה זוגית. בבדיקת התאמה זוגית לפי מזלות נבחן קשר בין מיקום גרמי השמשים השמש הירח והכוכבים לתוכנותיהם של בני הזוג. התאמה זוגית בתקשור מתבססת על יסודות שונים.
בדיקת התאמה זוגית בנומרולוגיה לפי תאריכי לידה נומרולוגים שעוסקים בבדיקת התאמה זוגית לפי נומרולוגיה בוחנים קשר בין השם, תאריך הלידה והשנה הנוכחית .לכל מספר יש אנרגיה שמייצג תכונות אופי, יעוד ובחירות בחיים שמתוכם נגזר המסר. התאמה זוגית בתקשור מתבססת על יסודות שונים ודומים כגון שמות מלאים.
בדיקת התאמה זוגית לפי שמות/לפי הקבלה בתקשור התאמה זוגית אני מתחברת באמצעות שם מלא המייצג DNA של הנשמה. התאמה זוגית לפי חכמת הקבלה נעזרת בכלים שבוחנים את שם האדם לפי סוד האותיות שלהן יש אנרגיה שמשפיעה על גורלו של האדם.  לפי סוד האותיות ניתן לזהות את אופיו/תכונותיו. בדיקת התאמה זוגית לפי שמות וקבלה מתייחסת לשם האדם ותאריך לידתו העברי.
בדיקת התאמה זוגית לפי תאריך לידה העברי זהה לבדיקת של התאמה זוגית לפי שמות לפי הקבלה.
בדיקת התאמה זוגית לפי מספר גורל  מספר גורל קובע בנומרולוגיה את ייעודו של האדם והינו התדר שמורכב מתאריך הלידה. בבדיקת התאמה זוגית לפי מספר גורל מסכמים את מספרי הגורל של בני הזוג שמהווה את אחד הפרמטרים לבדיקת התאמה הזוגית.
בדיקת התאמה זוגית להבות תאומות  להבות תאומות הן חצאי נשמות שהגיעו לעולמנו על מנת להתאחד שנית. להבות תאומות קשר זוגי מורכב עם פערים רגשיים מנטלים ורוחניים שניתן לצמצמם אותו. קשר זוגי של להבות תאומות מתפתח לאורך מסע זוגי שמכיל פרידות עליות ומורדות עד אשר מגיעים לשלב של ביחד. בדיקת התאמה זוגית של להבות תאומות מתחילה בתקשור וממשיכה בטיפול תקשור שבו אני מתקשרת את החיבור הנשמה. לאחר אבחון של התאמה זוגית של להבות תאומות לפחות אחד מבני הזוג עובר תהליך רוחני שעוזר לייצב את הקשר הזוגי.
בדיקת התאמה זוגית נשמות תאומות
נשמות תאומות מגיעות מאותה קבוצת נשמות. נשמות תאומות לא יכולות להיות במערכת זוגיות בשל הדמיון האנרגטי והקשר יכול להיות לאורך שנים אך לא מחייב שיחזיק מעמד כקשר זוגי. האהבה שהם חשים היא אהבת נשמה אנרגיה שמשותפת לקבוצת הנשמות שממנה הם הגיעו. בתקשור ניתן לאבחן את קשר זוגי של נשמות תאומות.
בדיקת התאמה זוגית זיווג משמיים זיווג משמיים הינו קשר אנרגטי ורוחני של נשמות שבחרו זה בזו בעולם הנשמות ולכל נשמה ישנם 7 זיווגים משמים. שימוש בטיפול אנרגטי בשיטת הפריזמה הזוגית שפיתחתי בתקשור יכול לרענן את האנרגיה במערך הזוגי לצורך חידוש החוזה הנשמתי קיים או לזימון זיווג אחר שפנוי במערך הבחירות הנשמתיות שלהם.

זיהוי והתאמה זוגיות בפרפרים המרחב הרוחני

התאמה זוגית מהווה תבנית אנרגטית מבוססת אהבה, אכפתיות ומסוגלות לחיות זה עם זה. בדיקת התאמה זוגית מתקיימת בתקשור לפי השם המלא ובמהלך התקשור בודקים את מידת ההתאמה הזוגית הרוחנית הזוגית בשיטת תקשור שפיתחתי שמכילה את ה-DNA הפנימי של הנשמה .
פרמטרים שנבחנים בהתאמה זוגית בתקשור הם:

  • האם קיים מגנוט הדדי בזוגיות
  • קיימים רגשות אהבה משיכה ואכפתיות
  • האם יש לקיחת אחריות לעניינים אישיים
  • נתינה הדדית, דאגה וויתור זמני למען הצד השני
  • האם יש תחושה של ניצול ו/או חוסר שוויון

כיצד ייעוץ התאמה זוגיות בתקשור תורם לזוגיות

ייעוץ לזוגיות בתקשור בוחן התאמה זוגית ומציע גם דרכים לטיפול ושיקום מערכות זוגיות. בניתי מספר תהליכים לזימון לזוגיות שמגלים בחירות זוגיות של הנשמה, מנקים אנרגיות ממערכות זוגיות קודמות ועוד. בנוסף אני משתמשת ב-טיפול בשחזור גלגולים כי מערכות זוגיות מבוססות גם על קשרים קרמתיים זוגיים מגלגולים קודמים וייעוץ לזוגיות באמצעות שחזור גלגולים מסייע לפתור בעיות של חוב קרמתי זוגי. ייעוץ לזוגיות בתקשור היא שליחות שמובילה לשלום בית בין בני הזוג, מונע גירושים, מונע פרידות ,ומחבר בין אנשים שמתאימים אנרגטית לזוגיות ולכן חשוב לי לתת את המירב לייעוץ זוגי.

התאמה לייעוץ התאמה זוגית בתקשור

ייעוץ תקשור יכול לחזק מערכת זוגית קיימת ,למנוע גירושים ויכול למנוע פרידות מיותרות וגם מחבר בין אנשים שמתאימים אנרגטית לזוגיות . ייעוץ זוגי בתקשור מזהה בעיות במערכת זוגית ו/או בעיות שעלולות לצוץ בהמשך בקשר הזוגי וכמובן נותן דרכים כיצד לטפל בהן. לכן יכול להתאים לכ אחד ואחת.
הייעוץ לזוגיות בתקשור מאפשר בדיקת זוגיות קרמתית, קשר של להבה תאומה ובנוסף לעשות תיאום ציפיות ליעדים משותפים בזוגיות. בהמשך טיפול בשחזור גלגולים בשיטת קן לזוגיות תהליך רוחני שנותן מענה לבעיות שהוצפו בתקשור.
הייעוץ בתקשור בשיטת קן לזוגיות מתאים

  • לאלו שמתקשים לבנות מערכת יחסים זוגית
  • לא יכולים להחזיק מערכת זוגית לאורך זמן
  • מתקשים להתמודד עם מערכות יחסים קודמות של קשרים עם אקס או אקסית
  • נדרשים לסנכרן אנרגיה הזוגית
  • זוגות שרוצים לשפר, לשדרג ולהעשיר את המערכת הזוגית שלהם
  • זוגות במשבר לפני גירושין
  • שרוצים למצוא זיווג משמיים
  • שרוצים לחסוך זמן למציאת הבחירה הזוגית המושלמת עבורם

טיפול התאמה זוגית בשיטת הפריזמה הזוגית

  • משחרר אנרגיות של האקס/ית ומונע רצון לחזור לקשר קודם
  • מפרט את התיקון הזוגי מול בן הזוג
  • מפגיש עם מקור הנשמה האישית להכיר את שיעור הנשמה הזוגי
  • חושף את שיעורי הנשמה הזוגיים
  • מהדהד לנשמות האחרות שנמצאות המערך הזיווג משמיים
  • משחרר מאשמה "למה זה קרה דווקא לי?" "האם אני אשם/מה בפרידה?"
  • מסנכרן אנרגיה אישית שמכילה חוויות בהווה וגלגולים קודמים. על מנת לאפשר זוגיות חדשה.
  • פתיחות להזדמנויות זוגיות חדשות והבנה שקשר זוגי נוכחי הוא אחד ממספר הזדמנויות שקיימות עבור הנשמה.

לסיכום מה שואלים בהתאמה זוגית 

בכל פגישת ייעוץ בתקשור של התאמה זוגית עולים שאלות רבות ,חלקן נוגעות בזוגיות הקיימת ובהמשכיותה, במציאת התאמה זוגית בקשר זוגי חדש ,וחלקן נוגעות בפרידה ממערכת זוגית. אספתי עבורכם שאלות שנשאלות בפגישת הייעוץ להתאמה זוגית והם:

  • האם יש התאמה זוגית בנינו?
  • האם הקשר שהתחיל יחזיק מעמד?
  • האם כדאי לי להמשיך בזוגיות הקיימת?(הייעוץ בתקשור איננו מחליט עבור המְתֻקְשָׁר אלא מכוון ומרגיע בקבלת ההחלטות)
  • האם את רואה גירושין?(בשאלות מהסוג הנ"ל אני ממליצה להגיע עם בן הזוג לפגישת תקשור ובמידת הצורך להמשיך בתהליך קן לזוגיות למינופה ושימורה)
  • תיאור סיבת הפרידה
  • מה החלק שלי בפרידה?
  • מה עלי לעשות כדי להמשיך הלאה בחיי?
  • האם יש אפשרות לחזרה לאקס/ית?
  • האם יש סיכוי לחזרה לאקס/ית?
  • האם אוכל לבנות זוגיות בעתיד הקרוב?
  • האם יש לי חסימה ליצירת זוגיות ?
  • כמה זמן יעבור עד שאמצע זוגיות ?
  • האם אנחנו נשמות תאומות ?
  • האם אנחנו זווג משמים?
  • האם אנחנו להבות תאומות?
  • האם ניתן לטפל בכאב הפרידה ?
  • האם היתה בגידה בי עוד לפני הפרידה?
  • איך אשלים עם הפרידה ?
  • איך אשתחרר מטראומת הפרידה ?

[contact-form-7 id="18724" title="טופס יצירת קשר חדש"]

דפנה ביסמוט

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר