זוגיות חלומות

חלומות על זוגיות לפי הקבלה זיווג התאמה זוגית

חלום על זוגיות

פרוש חלומות על זיווג ,זוגיות לפי הקבלה מתפרשים
לפי סימבולים שמעידים על הזוגיות באופן ישיר ועקיף ,
על מצבים שונים בזוגיות ,על מהות הזוגיות בעתיד ובהווה.
הבנת המסרים במרבית המקרים שופכת אור ומאפשרת
לשפר את הזוגיות או לקבל תובנות על זוגיות עתידית ולקחת החלטה בהתאם.

חלומות על זוגיות לפי הקבלה
זיווג מציאת התאמה זוגית 

לזוגיות ואהבה ישנם היבטים רבים בחי היום יום החל מבדיקת התאמה זוגית, מציאת זיווג מתאים, שמירת הקשר הזוגי לאורך זמן, טיפוח הקשר הזוגי והאהבה לאורך זמן, בעיות בזוגיות ועוד היבטים שמחייבים לפעמים את תשומת הלב שלכם.
בדיוק בשביל זה חלומות על זוגיות הם הדרך לקבל מסרים מתת המודע מה נדרש טיפול ואת הדרך לטפל בזה.
חלומות על זוגיות לפי הקבלה מספקים מקור חשוב להבין את המסרים ואת המשמעויות של החלומות שלכם.
כמנהלת מספר פורומים של חלומות פירוש החלומות מתקבל בתקשור במהלך חיבור לנשמת החולם. אני חווה ורואה את תרחיש החלום ומלבד הפירוש מנחה את החולם המאמר שלהלן עוסק בנושא חשוב וקדוש בעיניי והוא הזוגיות.
בפירוש החלומות הקשורים לזוגיות אני מוצאת רמזים רבים לזוגיות צפויה, תהליכים חדשים במערכת הזוגית או בעיות בזוגיות ומנסה לתת לחולם כוון ודרך .

מאמר זה אנסה לפתוח צוהר למגוון רחב של חלומות כולל הפירוש של חלומות שקשורים לחלומות על זוגיות, חלומות על זיווג, חלום על בו או בת זוג ,סימבולים לזוגיות כטבעת ,שרשרת שמלת כלה ועוד…..כמו כן אנסה לתת פירושים לחלומות על זוגיות לפי הקבלה.

אז מוזמנים לקרוא את המאמר שמחולק לנושאים שונים כולל דוגמאות מעשיות לחלומות ואולי תמצאו שם את החלום שלכם. לפעמים החלום שלכם דומה בחלק מתיאורים בחלומות אז תקראו טוב את המאמר ואשמח לשמוע את תגובתכם.

זיווג משמיים לפי הקבלה

לפי הקבלה החיבור בין בני זוג נוצר משמים מבחירת שתי הנשמות עם אנרגית אהבה. ייעוד הזוגית היא להגשים, שהנשמות בחרו להשיג יחד ולבד , את השיעורים האישיים והקרמתיים. הזוגיות מהווה תשתית להתפתחות אישית ורוחנית. לעומת זאת אם בני הזוג נפגשים מתוך אינטרס/נוחות ולא מתוך בחירה נשמתית אזי נמצא אותם במערכות יחסים שלא נושקות זו עם זו(בגידות),או גרושים, נמצא שהם חשים תסכול וחוסר הגשמה עצמי.
שיטות ותפילות לזיווג בקבלה לזיווג.
הקבלה משתמשת בצירופי אותיות מע"ב שמות, שמות מלאכים, קמעות תפילות וסגולות למציאת זווג מתאים והגון.

ייעוץ לזוגיות בתקשור

ייעוץ לזוגיות רוחני יכול לשמש למגוון רחב של ייעוצים זוגיים ולפתור בעיות במערכת זוגיות קיימת, זימון זוגיות , חזימה בזוגיות ועוד

למה יש מיקוד בחלום על זוגיות לפי בקבלה

לפי היהדות אדם ללא זוגיות הוא אדם שחי בחוסר בכל המישורים בחייו ומציאת הזוגיות היא לשם איחוד בין שני חלקי נשמה .
כמטפלת שמתחברת למסלולה של הנשמה ייעודה ומימושה בעולם ,מייעצת בתקשור להתאמה זוגית ושמירת מערכת הזוגית ,לזוגיות יש משקל חשוב בהגשמת שיעור עיקרי של הנשמה. במימוש הזוגיות מתאחדות הנשמות ומתחילות במשימת תיקון השיעורים המשותפת להם.

זיווג ביהדות

"ויברא… את האדם בצלמו, בצלם אלהים ברא אותו, זכר ונקבה ברא אתם"(בראשית א-כז'). "פרו ורבו ומלאו את הארץ"(בראשית א-כח')

בסיפור בריאת העולם מתארים שהאדם נברא בתחילה בצלם הבורא זכר ונקבה וחי לבדו. לאחר שהבורא ראה שלא טוב לאדם לבדו ברא לו את האישה עזר כנגדו. לפי היהדות והקבלה האדם לא יכול לחיות לבדו, ,הוא צריך את המשלים שלו, כדי לקיים את מצוות פרו ורבו, שבעזרתה העולם ממשיך להתקיים.

מהות הזיווג לפי רבי נחמן

מספריו של רבי נחמן "החסד והאהבה מתגלים בשאיפתו של האדם. מי שאהבתו רבה ישאף עמוקות למלא את תשוקתו. אהבה זו מופיעה בברית" (ליקוטי מוהר”ן חלק א לא, ו).
לפי רבי נחמן הזיווג הוא רוחני ונשמתי ובנוי על אהבה כנות נאמנות וחסד ששומרים על ברית הנישואים. ברית נשואים שמגיעה מחיבור נשמתי עונה על כל הצרכים החומריים והנשמתיים של בני הזוג וההיפך ברית נשואים שבבסיסה משיכה מינית או אינטרס תתמוסס במהלך הזמן ותגרום לריחוק בין בני הזוג.
קיימת גם תפילה לאישה שמחפשת בן זוג בלינק 

חלומות לפי הקבלה משמעות

חלומות לפי הקבלה מחולקים לשלוש סוגי חלומות:

סוג אחד של חלומות הם חלומות שקשורים לחוויות ומחשבות של החולם לכן אין מה לפרש חלומות אלו  "אין מראין לו לאדם אלא מהרהורי לבו"
סוג נוסף של חלומות לפי הקבלה הוא חלום הבא מתוך שד-סיוטים שבאים מתוך ישויות שליליות שמטרידות את החולם בשנתו אך לא מזיקות לו, לכן חלומות אלו יקראו חלומות שווא.
סוג נוסף הוא חלום שיש בו אחד מתוך שישים מהנבואה הינו חלום שבו הנשמה מתנתקת מהגוף הפיזי ועולה לעולם הנשמות כדי ללמוד על חייה הנוכחיים.חלומות אלו נקראים חלומות אמתיים ונבואיים.

גישת הפריזמה הזוגית

הגישה שלי לזיווג שכל נשמה בעולמינו בחרה מערך אנרגטי של 7 התאמות זוגיות הדדיות לנשמות אחרות שאיתם תתאפשר זוגיות משמים בהתאמה אנרגטית מלאה. לשיטה שלי שאפרט בהמשך קראתי הפריזמה הזוגית שהיא מערך אנרגטי של הנשמה שמגדיר שבעה זווגים זהים אנרגטית לאדם.
השיטה ממוקדת לזימון והשגת זווג משמים, משפרת את היכולת להסתגל לשינויים בזוגיות, מנקה מערכות זוגיות קודמות שגרמו לחסימה בזוגיות.

חלום על זיווג משמיים לפי הקבלה

זיווג משמים היא הגדרה של מערכת זוגית שבחירתה נעשתה עוד במהלך מסעה של הנשמה לעולמנו. פירוש חלום על זיווג משמים לפי הקבלה מסמל את הערך החשוב ביותר בזוגיות .
חלום על זווג משמים לפי הקבלה לדוגמא
"בחלום אני שוכבת במיטת יחיד מעץ ואנשים מסביבי אומרים לי שהם מנסים להתאים את המיטה למידות שלי"

התאמה בזוגית | מתקשר

התאמה בזוגית בהקשר רוחני
היכולת למצוא התאמה זוגית מעסיקה גברים ונשים רבים במהלך חייהם. רצונם של רבים לחלוק את חייהם עם בני זוג, כאלו שיתאימו וישלימו אותנו. על כן רבים פונים למצוא התאמה זוגית גם ברמה הרוחנית.אחד מהטיפולים המוכרים עבור התאמה זוגית נעשה באמצעות הליך שנקרא זוגיות קרמתית ואני בניתי מספר תהליכים יחודיים לאורך השנים.

פירוש חלום על זווג משמים לפי הקבלה המיטה בחלום מסמלת את נושא הזוגיות בחיי החולמת .מדידת המיטה בחלום הוא מסר של חיבור והתאמת נשמת החולמת לנשמה המתאימה לה לזוגיות.

חלום על חבר לשעבר לפי הקבלה

חלום על חבר לשעבר אקס לפי הקבלה -מסמל שהחולמת עדיין לא מנותקת רגשית מהאקס ומצפה לחזרתו. חלומות אלו באים לעורר את החולמת לשינוי באורח חייו ולחיפוש אחר זוגיות חדשה .לפי הקבלה חלומות אל חבר לשעבר מעידים על התעסקות בעבר שחוסמים את החולמת להתקדם קדימה בחייה.

חלום על חבר לשעבר לפי הקבלה לדוגמא

"חלמתי על האקס שעדיין יש לי רגשות אליו ויש בינינו קשר אנרגטי עדיין. בחלום האקס שלי גר איתי ועם החבר שלי בחדר הנוסף שבדירה שלנו שמתפקד כחדר עבודה ואני זוכרת שאהבתי שהוא שם וזה גרם לי להתרגש לראות אותו כשהוא יוצא מהחדר"
פירוש חלום על חבר לשעבר לפי הקבלה החלום מסמל שהחולמת לא השתחררה מאהבתה לאקס והוא עדיין חלק מחייה למרות שהיא בזוגיות אחרת. חלום על באקס לפי הקבלה מעיד על הרצון לחזרה לקשר.

חלום על פרידה מבן /בת זוג לפי הקבלה

במציאות פרידה מבן/בת זוג הוא ניתוק רגשי ופיזי מאדם מוכר ואהוב וחוויה כואבת וקשה. הפרידה הזוגית בחלום מסמלת את העתיד לבוא ,על בעיות בזוגיות וחוסר תקשורת . הופעת הפרידה בחלום מסמלת שהחולם צריך להשלים עם תהליך הפרידה למרות הקושי של פרידה מזוגיות. הפרידה מזוגיות מופיעה בחלומות עם סמלים של טבעת בחלום/שרשרת בחלום/צמיד בחלום שהתפרקה או שאבדה לפי הקבלה החלום על פרידה מעיד על החלטה שתעשה טוב לשני בני הזוג .

חלום על פרידה לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי על האקס שפתאום מגיע ונעמד עם תיק מחייך אליי ונפרד ממני ,אבל הוא אמר לי שהוא רוצה להגיד לי תודה על כל מה שעשיתי בשבילו ושהוא אוהב אותי וכל מיני מילים חמות כאלה ואז הוא בפתאומיות מנשק אותי נשיקות חמות"
פירוש חלום על פרידה לפי הקבלה החלום מראה שלמרות הפרידה יש עדיין רגשות של אהבה הדדים ושלוקח זמן לרגשות אלו לחלוף.

חלומות על נשיקה לפי הקבלה

נשיקה בחלומות מסמלת על אכפתיות ורגש גם במציאות וגם בחלום וחלום על נשיקה ולפי הקבלה מסמל על האנרגיה שדוחפת את החולם לידי עשייה.
נשיקה בחלום לפי הקבלה לדוגמא
" חלמתי שחברה מהעבר שיחסינו עלו על שרטון והקשר בנינו נותק נכנסה למשרד תפסה אותי ביד בטענה שהיא רוצה שנדבר. היא הצמידה אותי לקיר ונישקה אותי, עצרתי אותה באמצע ואמרתי לה שזה לא מתאים"

פירוש חלומות על נשיקה לפי הקבלה הנשיקה בחלום של החברה שהקשר עימה נותק מסמל על האכפתיות כלפי החולמת ועל רצונה לשפר את היחסים בניהן.

שיקום מערכת זוגית

טיפים לזוגיות ולזימון ומציאת זוגיות הטיפים הרוחניים שמובאים להלן הם חלק מסדרת מאמרים שנועדו להרחבת המודעות שלכם בנושאים שונים בחייכם תוכלו להיעזר בהם ולהפיץ אותם לאנשים שאתם אוהבים.רוצים לשמור על הזוגיות שלכם?- טיפ לחיזוק הזוגיות אהבה היא אנרגיה שמניעה את היכולת והרצון של כל צד במערכת הזוגית להתנהל יחדיו אך היא לא מספיקה כדי לחזק את הקשר הזוגי .להלן הטיפים לשימור וחיזוק הזוגיות האהבה

חלום על אהבה לפי הקבלה

אהבה הינה אנרגיה שמחייה כל יצור וללא אנרגיה זו האדם חש ללא חיים. אדם צריך לדעת לאהוב את חייו ואת עצמו ולהיות שלם עם עצמו לפני שהוא מוכן לקשר זוגי. חלום על גילוי אהבה כלפי אדם מסוים ,או שהחולם חש שהוא מאוהב או שאוהבים אותו מסמל על תקופה חיובית בחיי החולם ובזוגיות .חלום על אהבה לפי הקבלה מייצג אנרגיה חיובית שמשפיעה לטובה על חיי החולם.
חלום על אהבה לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי שאני מגיעה לאקס והוא אומר לי שהוא לא מעוניין לערבב עבודה עם חיים פרטיים וכשאני באה ללכת הוא עוצר אותי ואומר לי שהוא מאוהב בי בטירוף ואנחנו מתחילים ללכת יד ביד"
פירוש חלום על אהבה לפי הקבלה המסר מהחלום שהאהבה בין האקס לחולמת עדיין קיים ושתהיה חזרה בניהם לזוגיות.

חלום על בן/בת זוג לפי הקבלה

חלום על בן או בת זוג בהווה מסמל על טיב המערכת הזוגית והקשר. אם החולם לא בזוגיות החלום מייצג את הבדידות של החולם והרצון העז בזוגיות וחלום על בן זוג לפי הקבלה מסמל את התכונות שהחולם היה רוצה בבן/בת הזוג.
חלום על בן/בת זוג לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי שאני ובן זוגי נוסעים לים ואני יושבת עם הבת שלי מאחורה והיא בתוך קופסא כזאת שבחלום נחשבת לכיסא בטיחות. כשהגענו לים בן הזוג שלי הכניס את האוטו בנסיעה עד לעמוקים והוא הלך לצלול בים ואני בחרתי להישאר עם הבת שלי באוטו . לפתע המים התחילו להציף את האוטו עד גובה הקופסא ונכנס מים לקופסא של הבת שלי , אני פתחתי אותה וראיתי את הבת שלי בולעת הרבה מים אז הוצאתי אותה וטפחתי לה על הגב והיא ניצלה ובזה נגמר החלום."
פרוש חלום על בן/בת זוג לפי הקבלה בחלום יש מספר אלמנטים שמראים על תהליך עמוס ברגשות שהחולמת עוברת עם בן זוגה. לדוגמא נסיעה ברכב בחלום, כניסה לים עם הרכב ,הצפת הרכב במים בחלום. המסר הברור לחולמת שעליה להיות אקטיבית בזוגיות ללא לתת לבן זוגה לנהל אותה בדרכו.

חלום על בן או בת זוג כועס/ת לפי הקבלה

כעס בין בני זוג במציאות וגם בחלום מסמל קצר בתקשורת בין בני הזוג וחוסר הסכמה. כעס בחלום ל בן הזוג לפי בקבלה מייצג חרטה או הבנה שטעינו ואנו רוצים למצוא את הדרך לשפר את הזוגיות.
חלום על בן/בת זוג כועס לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי שאני רואה את בן זוגי כועס וצועק עלי , ואני לא מגיבה לו ונותנת לו להמשיך לדבר אלי לא יפה .בחלום אני לא מבינה למה הוא כועס עלי בכלל "
פירוש חלום על בן/בת זוג כועס לפי הקבלה החלום מייצג את המציאות שבה חיה החולמת ,על חוסר הביטחון וחוסר היכולת להתמודד עם בן זוגה. החלום בא להעיר את החולמת מהפסיביות שלה.

חלום על ריב עם בן/בת זוג לפי הקבלה

ריב עם בן/בת הזוג בחלום מעיד על התלבטויות של אחד או שני בני הזוג ועל חוסר היכולת להגיע לידי הבנה ,על מריבה עתידית שיש בידי החולם לעצור .
חלום על ריב עם בן/בת זוג לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי על מריבה עם אשתי שהסתיימה בכך שמרוב כעס עזבתי את הבית. במציאות אנחנו לא מגיעים למצבים שארצה לעזוב את הבית "
פירוש חלום על ריב עם בן/בת זוג לפי הקבלה החלום הינו חלום נבואי שמתאר סיטואציה עתידנית של מריבה קשה שיכולה לגרום לפירוד בין החולם לבת זוגתו. החלום בא למנוע מהחלום להגיב באופן שיכול לפגוע בזוגיות.

חלום על זוגיות בעתיד לפי הקבלה

חלומות על זוגיות עתידית הינם חלומות נבואיים שבאים להכין את החולם שאיננו בזוגיות לזוגיות חדשה. חלום על זוגיות בעתיד הינו חלום חיובי .
חלום על זוגיות בעתיד לפיה קבלה לדוגמא
"חלמתי שיש לי בן זוג ומערכת יחסינו בתחילת דרכה והוא זוכה בתוכנית ראליטי במיליון ש"ח .לפני שהוא זוכה אנו משלבים זרועות חזק ואז מכריזים בשם הזוכה אך אין זוכה כזה זו טעות בהפקה ואז קוראים בשמו ואנו מתנשקים ומסתכלים אחד לשני בעיניים ואני ממש מרגישה את האהבה והזוגיות ולאחר מכן יש ארוחה עם המשפחה והמשפחה שלי כולל סבתא שלי. קמתי עם הרגשה מדהימה של זוגיות"
פירוש חלום על זוגיות בעתיד לפי קבלה החלום מסמל את "החלום" שהחולמת רוצה להגשים וזה הזוגיות. המסר בחלום שקיים אדם שהיא אמורה להכיר שהוא בן זוגה לחיים. קבלת השם בחלום מעיד על כך שישנה נשמה שהינה הנשמה המתאימה לה ושהיא הזיווג המושלם עבורה ועבורו.

חלום על בגידה בן/בת זוג לפי הקבלה

חלום על בגידה של בן הזוג בו או הוא בגידה בבן זוגו אשר נשואים הנו מסר הפוך ומסמל על נאמנות הדדית ועל חשש מאובדן הקשר הזוגי של החולם או על היקף ההשקעה של החולם במערכת הזוגית. אם הבגידה בחלום היא בין בני זוג שלא נשואים עדיין תתכן פרידה בעתיד. לפי הקבלה בגידה בבן/בת הזוג מעיד על חוסר כנות ונאמנות בקשר.
חלום על בגידה בן/בת זוג לפי הקבלה לדוגמא

" חלמתי שאני בוגדת בארוס שלי עם חבר שלו , אני יושבת בחצר הבית שלנו בחוץ עם מישהו שמזוהה כמו אחד מהחברים שלו, אני קרובה אליו וכול הזמן צוחקת, בזמן שבן-זוגי נמצא בתוך הבית, עד שהוא מתעצבן ממש וזורק דרך דלת הכניסה לחצר בקבוק זכוכית ושובר אותו, אני אומרת לו ש"אין בנינו כלום" אבל הוא לא מאמין ומתחיל להרביץ לו מכות."
פירוש חלום על בגידה בן/בת זוג לפי הקבלה החלום מראה על הפחד של החולמת מפני אובדן החופש שתחווה לאחר שתתחתן, אך גם עונה על הנאמנות של בן זוגה אליה.

חלום על קינאה בבן /בת הזוג לפי הקבלה

תחושת הקנאה מהווה תחושה מאוד קשה שלא ניתנת לשליטה לעיתים ואף מובילה להתנהגויות אלימות וקשות. אולם לקנאה ישנם מספר צדדים:
כאשר החולם חולם על קנאתו לבן זוגו החלום מסמל אכזבה צפויה בקשר הזוגי.
כאשר החולם חולם שמקנאים בו או שבן זוגו מקנא לו המסר עבורו שצפויה לו הצלחה גדולה בחיים ובזוגיות. לפי הקבלה חלומות על קינאה בבן/בת הזוג מראים על חוסר רוגע ושקט בזוגיות .
חלום על קינאה בבן בת הזוג לפי הקבלה לדוגמא
"מזה מספר יומיים שאני חולמת על קנאה לחבר שלי, במציאות, הוא התחיל להתיידד עם השכנה שלו שאותה אני לא מכירה. בחלום אני מתקשרת והוא בממתינה אני הולכת לרגע ושואלת איפה הוא מסתבר שהוא איתה ובחלום אני חשה את זה"
פירוש חלום על קינאה בבן בת הזוג לפי הקבלה המסר בחלום שהחולמת מאוכזבת מהזוגיות ,ושעליה לבדוק את המערכת היחסים הזוגית מאחר והקנאה עלולה להרוס את הקשר בין בני הזוג .

חלום על גירושים לפי הקבלה

חלום על גירושים מסמל על חוסר יכולת להתמודד עם בעיות במערכת הזוגית, פחד מפרידה מבן הזוג ולפי הקבלה חלום על גירושים מסמל על חוסר יכולת לפתור בעיה שבני הזוג מתמודדים איתו זמן רב.
חלום על גירושים לפי הקבלה לדוגמא
"אני בסופר ומישהו שאני מכירה שואל מה שלומי ואני עונה שאני הולכת להיות גרושתו של בעלי בקרוב. מוזר לי כי אנחנו בזוגיות טובה "
פירוש חלום על גירושים לפי הקבלה המשפט שנאמר בחלום בא לסמל לחולמת שמחשבותיה יכולים להתממש למרות שבתקופת החלום הזוגיות שלהם טובה. חשוב להבין שמחשבות מייצרות מציאות.

חלום על חתונה לפי הקבלה

חלום על חתונה של אדם רווק מסמל על זוגיות קרבה ועל חולם שהוא בזוגיות שהזוגיות מתקדמת לידי חתונה ,ולחולם שהוא נשוי על שינוי בזוגיות לטובה.
לפי הקבלה חלום על חתונה הוא חלום חיובי ומעיד על התקדמותו של החולם למימוש המטרה.
חלום על חתונה לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי חלום על חתונה שלי ושל בעלי ,אני רואה את שנינו מתכוננים לחתונה "
פירוש חלום על חתונה לפי הקבלה החלום על חתונה חוזרת היא על שינוי חיובי בזוגיות ,ועל הרחבת המשפחה.

חלום על גבר לפי הקבלה

הופעת גבר בחלום מתקשר פעמים רבות להכרות חדשה ולכניסת לזוגיות ,להצלחה בחיי החולם
חלום על גבר לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי שאני נכנסת לעבודה במשרד חדש ורואה אדם כבן ארבעים שאני עובדת מולו אין לי מושג מי הבן אדם במציאות שמתי לב שהוא מחבב אותי ואני מפחדת כי הוא מבוגר ממני לפחות 20 שנה"
פירוש חלום על גבר לפי הקבלה המחשבות של החולמת על גבר מבוגר מעיד על הרצון שלה להיכנס לקשר זוגי רציני .
דוגמא נוספת לחלום על גבר לפי הקבלה
"חלמתי שיש איזה גבר שרוצה אותי , אבל אני לא הייתי בעניין .. ואז ישבתי אם גבר אחר שהקדיש לי שיר ובשיר הוא אומר לי להגיד לא לגבר שרוצה אותי , ושלאט לאט ככה אנחנו נתקרב , ובכול פעם אנחנו נוגעים אחד בשנייה ואז מתרחקים , ואז עמדנו פנים מול פנים בישיבה כשאנחנו עוצמים עיניים , ואני מרגישה את רצון החזק להתאחד איתו וללכת אם זה עד הסוף וככה זה הרגיש גם מהצד שלו . סוג של אהבה כזו אם הרבה רגש ופשוט רצון חזק להיות איתו כבר"
פירוש חלום על גבר לפי הקבלה בחלום החולמת מזהה את האדם הנכון לה לזוגיות לפי התחושות שלה, ויודעת לסרב למי שלא מתאים לה.

חלום על אישה לפי הקבלה

הופעת אישה בחלום מתקשר לנושא הפוריות והמיניות שמעסיקים את החולם.
חלום על אישה לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי חלום שבו אני רואה את עצמי כאישה מטופחת ושונה ממי שאני במציאות "
פירוש חלום על אישה לפי הקבלה הופעת האישה בחלום מייצג את הדמות שהחולמת רוצה להיות.

סמלים בחלום על זוגיות

בחלום יש סמלים רבים שנותנים את הטון בחלום ,מייצרים את האווירה ומובילים לפרשנות .
בחלומות על זוגיות יש סימבולים שהופעתם בחלום יכולים להצביע על מצב הזוגיות ,פוטנציאל המשך הזוגיות ,מיסוד הזוגיות ,הרגשות של בן/בת הזוג ,וביטחון בזוגיות.

מיטה זוגית בחלום

המיטה הזוגית בחלום היא פריט שמייצג זוגיות במציאות ובחלום לכן להופעת המיטה בחלום יש ביטוי למצב הזוגיות ותחושת הנוחות של החולם בזוגיות.
פירוש חלום על מיטה זוגית לפי הקבלה מייצגת את הרצון של החולם לשמור על הזוגיות שלו
אם המיטה הזוגית בחלום מוצעת -החלום מראה שהחיים הזוגיים טובים לחולם וההיפך.
חלום על מיטה לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי שאני מציעה ומסדרת את המיטה עם סדין חדש מסטאן, ובעלי מתלהב מכך"

פירוש חלום על מיטה לפי הקבלה החלום מראה שהחולמת דואגת לשמירת חיי הזוגיות.

תכשיטים צמידים/ שרשרת/עגילים בחלום לפי הקבלה

צמידים, שרשרת,עגילים מסמלים בחלום על סגירה מעגל חיובי חיובית בחיים של החולם, זוגיות טובה וחיי אהבה טובים. ההתייחסות לתכשיטים בחלום היא בהיבט הזוגי בלבד למרות יש היבטים אחרים נוספים.
דוגמא לחלום על צמידי כסף
"השכנה שלה באה אלי והביאה להי במתנה 3 צמידים מכסף וכשאמי שאלה אותה מאיפה הצמידים היא אמרה משמעון בר יוחאי. אח"כ היא פגשה מישהו שנתן לה נרות וכשהיא שאלה אותו כמה עלה הוא ענה 18."
פרוש החלום על צמידי כסף – בחלום מופיעים שמו של שמעון בר יוחאי והמס' 18 שהוא גיל לכניסה לעצמאות .החלום מבשר בשורה טובה עבורך לזוגיות .

חלום על קבלת או מציאת טבעת לפי הקבלה

הטבעת מסמלת בחלום שלמות, המשכיות ומחזוריות. הטבעת מזוהה עם נישואין. קבלת טבעת בחלום מסמלת קבלת עוצמה, ביטחון ואחריות משותפת ומחזורית. אובדן הטבעת בחלום ,שבירתה בחלום מסמלת על פירוק המערכת הזוגית, על פרידה ,גירושים. אם הטבעת קטנה או גדולה המסר הוא על חוסר התאמה בזוגיות.
חלום על קבלת או מציאת טבעת לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי שאני יושבת עם אנשים ו-2 חברות. היו שם משקאות אלכוהול והתלבטתי אם לקחת ולבסוף לקחתי משקה בצבע ירוק עם כמה פירורי לחם וחברה שלי נגעלה אבל לי זה לא היה אכפת, ושתיתי מזה. אחרי שסיימתי לשתות ראיתי שבתוך המשקה הייתה טבעת יפיפייה וגדולה ועם אבן גדולה היו לה עיטורים מאד יפים . חברה שלי רצתה אותה אך לא הסכמתי כי אני מצאתי אותה. שמתי אותה על היד שלי והרגשתי ממש טוב."
פירוש חלום על קבלת או מציאת טבעת לפי הקבלה החלום מסמל מאבק בין 2 חברות על בחור ששתיהן מאוהבות בו. המסר בחלום שהחולמת מקבלת את הסימן לבחירתו בה כבת זוגו לחיים.

חלום על צמיד/שרשרת שנשבר/ה בחלום לפי הקבלה

צמיד ושרשרת בחלום מייצגים את יופייה של הזוגיות ,הגנה וביטחון בזוגיות ושבירתם על פגיעה בזוגיות.
חלום על צמיד/שרשרת שנשבר/ה בחלום לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי שבן זוגי קונה לי שרשרת פנינים יפיפייה ומבקש שאענוד אותה, ניסיתי לענוד אותה אך היא נשברה והתפרקה לי בידיים"
פירוש חלום על צמיד/שרשרת שנשבר/ה בחלום לפי הקבלה שבירתה של השרשרת פנינים בחלום מסמלת על משבר עתידי בזוגיות .האווירה בחלום היא חיובית ומעידה על כך שיהיה ניתן לאחות את המשבר בניהם.

חלום על שמלת כלה לפי הקבלהחלום על חתונה חוזרת

בגד בחלום הוא כיסוי לנשמה וסימן לתהליך חדש שהחולם עובר בחייו הנוכחיים. שמלת כלה בחלום הינה סימן ליכולת החולם להכיל את השינוי בחייו – מיסוד, משפחתיות וקבלת הבחירה ומימושה. הופעת שמלת כלה מסמלת שהחולם עבר כברת דרך ארוכה עד שבחר להתמסד עם בן זוגו/תו. הופעת שמלת כלה מסמלת לחולם את קיומה או אי קיומה של מיסוד הזוגיות.
חלום על שמלת כלה לפי הקבלה לדוגמא
"חלמתי שאני צריכה להתחתן והשמלה הייתה גדולה עליי וארוכה עם עגולים גדולים בצבע כחול רק בצד אחד .ומכיוון שהיא הייתה גדולה וארוכה עלי, לא התחתנתי"
פירוש חלום על שמלת כלה לפי הקבלה לפי החלום הקשר הזוגי שהחולמת היתה בו "גדול עליה" ולכן בחרה להתנתק מהקשר.

לסיכום חלומות על זוגיות

שיטת הפריזמה הזוגית שקיבלתי בתקשור ,מגדילה את הסיכוי לפגוש בחירות זוגיות להתאמה זוגית. מאפיין של מערכות זוגיות אלו הוא קיומו של קשר אנרגטי עוצמתי שמשלים חוסרים אצל שני בני הזוג בזכות ההתאמה האנרגטית והאהבה בניהם. לדוגמא מטופלת שעברה תהליך של הפריזמה הזוגית חזרה והתחתנה עם האקס שלה.
המפגש החוזר התאפשר בזכות שינוי המודעות והאנרגיה של המטופלת שהוביל להתנהלות שונה שאפשרה לשני בני הזוג לקיים את הבחירה הזוגית הנשמתית .
פרוש חלומות על זיווג ,זוגיות לפי הקבלה מתפרשים לפי סימבולים שמעידים על הזוגיות באופן ישיר ועקיף ,על מצבים שונים בזוגיות ,על מהות הזוגיות בעתיד ובהווה.
הבנת המסרים במרבית המקרים שופכת אור ומאפשרת לשפר את הזוגיות או לקבל תובנות על זוגיות עתידית ולקחת החלטה בהתאם.

רוצים לקרוא מאמרים נוספים על זוגיות ?

הפריזמה הזוגית תהליך לזימון זוגיות משמיים מתאים לאלו שמחפשים זוגיות
קן לזוגיות תהליך לשימור ומינוף הזוגיות מתאים לזוגות שרוצים לשפר את איכות המערכת הזוגית שלה
מאמר על בעיות בזוגיות
מאמר על זוגיות קרמתית
מאמר על בעיות בזוגיות שמשתקפים בחלומות
זימון זוגיות סדנת זוגיות בשביל הטבעת
חלומות על זוגיות
ועוד מאמרים רבים באתר החדש של פרפרים המרחב הרוחני
לא מצאתם את החלום שלכם במאמר זה מוזמנים ליצור קשר דרך האתר או בהודעה בפרטי

ליצירת קשר 

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר