הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות

חלומות על ציפורים

ציפור בחלומות

פירוש חלום על ציפור היא בהתאם למאפייניה,לעצמתה ,צבעה ,גודלה של הציפור בחלום וסוג הציפור

משמעות חלומות על ציפור

מה מאפיין את הציפור במציאות שניתן להשליך לאחר מכן לחלומות על ציפורים? היכולת של הציפור להמריא גבוה ולנחות ,הנוצות שלה מאפשרות לה בידוד ושמירת טמפרטורת גוף ואת המעוף, חוש הראייה והשמיעה המפותח שלה שעוזר בתפיסת הטרף ,המקור שמעוצב ליכולתה להשיג ולתפוס את המזון ,הקן שהשימוש בו הוא בתקופת הדגירה על הביצים וגידול הגוזלים. מוזמנים לקרוא מאמר קודם על תכונות הציפור בחלום הציפור בחלום מסמלת ראי לנפשו של החולם. מאחר וישנן סוגי ציפורים שונות ההתייחסות בפירוש לחלום על הציפור הוא לאופיין של הציפורים ולמעשיהן לדוגמה האם הציפורים בחלום הן טורפות? או מצייצות. בדרך כלל ההתייחסות להופעת ציפורים שאינן טורפות בחלום בפירוש יהיה לרוב חיובי. במאמר אתייחס להופעת הציפור בחלומות במקרים שונים.

לדוגמה מה מסמל חלום שמשלב ציפור עם דג?

חולמת מתארת חלום על ציפור שבפיה יש דג. הדג בחלום מסמל את פרנסת החולם והציפור בחלום מבשרת על שינוי שהחולם עתיד לעבור. השילוב בין שני האלמנטים מבשרים על שינוי חיובי ומשמח בתחום הפרנסה של החולם.

"חלמתי שאני שוכבת בחדר השינה שלי ועל המנורה מתיישבת ציפור גדולה שמחזיקה בפה דג. אני חושבת כמה זה מוזר ומנסה לקום מהמיטה הציפור מסתכלת עליי ומצייצת הרבה ואני לא מצליחה לקום ומתעוררת."

חלום על קן של ציפורים-תקופת האימהות

קן הציפור בחלום מקושרת לאסוציאציה של בית ,משפחתיות ,אחדות .הופעת קן הציפור בחלום מסמלת  על חוסר בנושא המשפחתיות בחיי החולם.

"חלמתי שבכניסת לבית הורי יש קן עם אבא ואמא ציפור ושלושה גוזלים(ציפור אחת הייתה שחורה). בנוסף הייתה סוג של ציפור ענקית וצבעונית בחלום שנשקפה אלי מאחורי חלון."

פירוש חלום על קן של ציפור

החולם מסמל את משפחתו של החולם כזוג הורים כציפורים שחיים יחדיו בקן אחד עם הילדים ואחת מהן שונה "שחורה ". הציפור השחורה בחלום מסמלת על תחושת החולם כמנודה. הציפור הענקית והצבעונית בחלום מסמלת על שמירה והגנה לחולם.

ציפור קטנה בחלום לעומת ציפור גדולה בחלום

ציפור קטנה בחלומות מסמלת את נפשו של החולם לעומת הציפור הגדולה בחלומות שמסמלת על השגחה שמלווה את החולם.

  "חלמתי שנכנסה לי ציפור קטנה הביתה ועזרתי לה לצאת אבל היא כל הזמן המשיכה לחזור לבית.. כל פעם שהעפתי אותה החוצה היא כמו בומרנג חזרה פנימה."

פירוש חלום על ציפור קטנה-החלום על הציפור הקטנה שחוזרת מסמל הופעת אדם מסוים בחיי החולם ויתפתחו מערכת יחסים ורגשות בניהם ,למרות שהחולם לא מעוניין במערכת יחסים זו כפי שהוא מתאר בחלום שהוא משחרר את הציפור אבל הציפור חוזרת בחלום. חזרתה של הציפור לחייו שוב ושוב בחלום מרמזת שעל החולם לבדוק את רגשותיו מול האדם שיופיע בחייו.

חלום על ציפור ענקית

"חלמתי שאני והבת שלי במטבח וציפור ענקית בחלום רודפת אחרינו למרות שהיא לא מזיקה. אבל היא הייתה ענקית ומפחידה"

פירוש חלום על ציפור גדולה-הציפור הענקית בחלום מסמלת לאדם שמלווה את החולמת והבת שלה ואת החשש שלה מפניו .עצמתו מעידה על השפעתו על חייהן.

חלום על ציפור טרף

הופעת ציפור טרף בחלום מסמלת על דמות בחיי החולם שמטרתה לפגוע בו ולהרוס את חייו. המיקוד הוא בהרס ובנזק שעלול להתרחש בחייו של החולם. חלומות על ציפור טרף הן לרוב חלומות אזהרה.

"חלמתי על ציפורים עם ציפורניים שחורות ארוכות ועבות שנוחתות על הכתף של אחי שצועק כי זה כואב לו. אחר כך הציפור בחלום מושכת לי בשיער מאחור ומנקרת אותי בראש ואני צועקת כי זה כואב אבל הצלחתי לתפוס אותה , אני נמצאת על גג גבוה וזורקת אותה למטה .אבל היא שוב עולה בחזרה וברקע אני שומעת את בן הזקונים שלי אומר לי אמא סליחה."

פירוש חלום על ציפור טרף תוקפת-החלום מתאר שלחולמת צפוי תקופה של התמודדויות מול התנכלויות של דמות שהיא ואחיה מכירים. המסר חד וברור מהחלום על הציפור שהדמות ממוקדת מטרה להרוס את חייהם ועליהם להתכונן לכך .

חלום על ציפור שחורה

הצבעים בחלום מסמלים על מידת החיוביות של החלום .כאשר ציפור בחלום בעלת צבע בהיר המסר לרוב יהיה חיובי וכאשר צבעה של הציפור בחלום שחור המסר הוא שלילי.

"חלמתי שאני נמצאת עם בתי בת החמש ברכב שהיא יושבת במושב הנהג. בחוץ יש תחושות מוזרות של פחד ומלחמה לפתע ציפור קטנה בחלום הופכת להיות שחורה וענקית בחלום ועפה אל עבר הרכב שלנו ומטילה עליו צל גדול. הציפור השחורה בחלום נשארת מעל הרכב שלנו עם כנפיים ארוכות פרוסות שחורות אך לא מנסה לתקוף"

פירוש חלום על ציפור שחורה-האווירה בחלום היא של פחד ומלחמה .הציפור בחלום שעד כה הייתה קטנה ולא מזיקה הפכה לציפור ענקית ושחורה שמטילה צל על חייה של החולמת וביתה .הצל של הציפור בחלום מסמל על האנרגיות והחשש שהיא מטילה על החולמת כנראה ע"י דמות שהיא מכירה או תכיר . זהו מסר אזהרה לחולמת שאמור לגרום לה ללמוד ולהתכונן להתנהלות שונה מול אותה דמות.

חלום על ציפור מצייצת

הציוץ היא שפתה של הציפור וציפור מצייצת בחלום מסמלת מסר מחיובי או שלילי תלוי בתגובתו של החולם לציוץ.

"חלמתי שיש לידי ציפור שמצייצת מעל ראשי .בחלום אני לא מודאגת וחשה מאושרת ורגועה "

פירוש חלום על ציפור שמצייצת-הציוץ של הציפור בחלום הוא מעל ראשה של החולמת שמסמל שמדברים על החולמת .תחושתה הרגועה  של החולמת מעידה שיש לדיבורים השפעה חיובית .

חלום  על ציפור מטילה ביצים

הציפור מטילה ביצים ודוגרת עליהן עד אשר הם בוקעות ולאחר מכן מטפלת בגוזלים עד אשר הם בשלים להיות עצמאים .הטלת הביצים בחלום מסמלת לחולם על תוכניות שקשורות לכל המשפחה שיוצאות לפועל.

"חלמתי שאני מתעוררת בבוקר ורואה משהו תלוי על הרשת ומזהה שזוהי ציפור יפיפייה עם כנפיים פרושות ונוצות בצבעים מרהיבים – כחול וירוק. שלושת ילדי  סביבי. הציפור בחלום מתקדמת למרכז הסלון ומוציאה מתוך קופסה 5 ביצים (יש לציין שאנחנו 5 בני משפחה בבית) וזורקת אותן על הרצפה ואז הביצים מתחילות לפקוע"

פרוש חלום על ציפור שמטילה ביצים-החלום מסמל על תקוותה של החולמת לממש תכנית הקשורה לכל בני המשפחה שביצועה היה תלוי רק בה .בקיעת הביצים בחלום מסמלת על מימוש התכניות .

לסיכום חלומות על ציפורים

ההתייחסות לציפור בחלום היא בהתאם למאפייניה .ההתייחסות תהיה לעצמתה ,צבעה ,גודלה של הציפור בחלום וסוג הציפור. כמו כן התחושה שהחולם חש כלפי הציפור בחלום חשובה. ציפור בחלום מרמזת על תקוותו של החולם לממש את עצמו ומטרותיו. הביצים של הציפור בחלום מייצגות את מטרותיו של החולם ,והמעוף של הציפור בחלום מעיד על יכולות מחשבתו של החולם להצליח לממש את מטרותיו.
מוזמנים לקרוא מאמר נוסף על חלומות על ציפורים שמסמל על רוחניות
מאמר נוסף על חלום על ציפור טרף  
קרוא גם כיצד תקשור וחלומות קשורים ה בזה לקבל כנפיים בחלום סמל לתקשור  
מה עם עורב מפחיד לא? אז לא כל כך תקראו ותחליטו חלום על עורב

חלמתם חלום על ציפור ציפורים ולא מצאתם אותו במאמר?
לחצו למעבר ל- פורום חלומות באתר וכתבו את החלום שלכם על ציפורים

רוצים ליצור קשר אישי עמי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    אהבתם את המאמר בבקשה פרגנו קצת בפייסבוק עשו לייק קטן בפייסבוק תודה
    אני משקיעה ימים ולילות להנגיש לכם את המידע ולייק קטן יכול לתת לי דחיפה

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    תגובה אחת

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר