קורס תקשור מומלץ ריפוי בתקשור שיטות תקשור תקשור טלפוני תקשור כל מה שרצית לדעת

חניכה רוחנית

הדרכה רוחנית

חניכה רוחנית הינו תהליך מרתק של למידה רוחנית והקניית כלים מעשיים לתקשור ולטיפול אנרגטי במטרה לאפשר לתלמיד להשתמש בכלים מעשיים רוחניים.

מהי חניכה רוחנית

חניכה רוחנית הנה תהליך למידה אישי או קבוצתי בין מורה לתלמיד/ים בתחום רוחני כלשהו שבו המורה הרוחני בעל ידע וניסיון רוחני ומדריך רוחני.
מטרת החניכה הרוחנית היא להאציל ולאפשר לתלמיד/ים קבלת כלים מעשיים בנושא הרוחני הנלמד. במסגרת החניכה הרוחנית התלמיד מלווה בקביעות ומסתייע ע"י המורה במהלך עבודתו המעשית.
במהלך החניכה הרוחנית התלמיד רוכש כלים ושיטות שונות, מתנסה ומתרגל את החומר הנלמד ,כך שבסיום הלמידה התלמיד בשל לעסוק באופן ממשי בתחום הרוחני הנלמד.
משמעות החניכה הרוחנית היא שהמורה הרוחני מהווה מנטור דוגמא ומודל לתלמידים. תפקידו של המנטור הרוחני, שחייב להיות בעל ניסיון וידע בתחום הנלמד, להיות קשוב לדרך שבה הופנמו תכני הלמידה אצל התלמיד/ים, לזהות אלו תכנים לא הושרשו על מנת לחזור ולתרגל אותם שוב, לזהות מי התלמידים הפוטנציאלים להמשך חניכה בעתיד, מי שלא מתאים להמשך הלימודים הרוחניים ולהציע דרכים נוספות להתפתחות הרוחנית, להיות נוכח בעת ביצוע התכנים בפועל ,לאפשר הזדמנות להתפתחות וצמיחה ועוד

מי מעביר חניכה רוחנית

החניכה הרוחנית מועברת ע"י מורה רוחני שהוא בעל ניסיון בתחום הרוחני הנלמד ומשמש כמנטור לתלמיד/ים.
מה התנאים לחנכה רוחנית

  • המורה הרוחני צריך לזהות אם התלמיד בשל אנרגטית למסע הרוחני
  • לזהות תלמידים שאינם בשלים ללמידה הרוחנית
  • לאבחן תכנים שהתלמיד רכש ולחזק אותם ומה צריך להשלים
  • מערכת אמון הדדי כדי שהליווי הרוחני יצליח
  • הקשבה לצרכי התלמיד/ים
  • הקשבה להתפתחותו הרוחנית של התלמיד
  • הבנה הדדית של התלמיד והחונך שלכל תלמיד יש קצב למידה והפנמה שונה

מה מטרתה של חניכה רוחנית

  • דגש על פיתוח יכולותיו הרוחניות של התלמיד והבאתו לידי מימוש ייעודו.
  • העצמה רוחנית של התלמיד/ית
  • הגשמה היעודים של נשמת התלמיד
  • להוות דוגמא ומודל לתלמיד
  • לזהות את המיוחדות והשוני של כל תלמיד
  • זיהוי הפוטנציאל הרוחני לעתיד לבוא
  • השלמת תכנים וכלים רוחניים שהתלמיד לא מכירה
  • לאפשר לתלמיד להתחבר אנרגטית לתדר הנשמתי שלו,להכיר את מקור נשמתו ואת ההדרכה/ות המלוות אותו בתהליך הרוחני שהוא עובר

האם קיימת חניכה רוחנית בחלום

החניכה הרוחנית אפשרית גם בחלום ולעיתים משמשת כשלב מקדים להעברת מסר לנשמה על יעודה בחיים.  בזכות החניכה הרוחנית בחלום הנשמה מקבלת הכרה מההדרכה הרוחנית שלה לתפקיד הרוחני שיועד עבורה בעולמנו. חניכה רוחנית בחלום מתאפיינת במספר סימבולים שחוזרים על עצמם בחלומות והם:

  • מעוף וריחוף בחלום
  • מפגש ודיאלוג עם דמות/ישות אנרגטית שלא מוכרת לחולם
  • קבלת אנרגיה /דבר על ערך מהדמות/ישות אנרגטית בחלום(קבלת מפתח, שתית מים מכוס ועוד)
  • הופעת דמות/ישות אנרגטית באופן תדיר בחלומות שמנחה את החולם רוחנית

דמות שמופיעה במהלך חניכה רוחנית בחלום

הדמות החונכת בחלום היא ישות אור או דמות שהחולם מכיר שבהופעתה בחלום מחברת את החולם לתדר הרוחני, דמות שתלווה ותדריך אותו רוחנית בהמשך.

דוגמא לחלום על חניכה רוחנית

"בחלום חשתי שאני צמח שמנתקים אותו מהשורשים ובבת אחת ריחפתי כמו ציפור והתחושה הייתה נפלאה. במהלך המעוף פגשתי בעלי כנף שונים שדיברו איתי ואינני זוכרת מה אמרו ואחד מהם נתן לי מפתח גדול ואמר לי "הגיע הזמן לפתוח את הדלת שמחברת בינך לבין האור " בשלב מסוים חשתי שאני נשאבת לגופי ובבת אחת התעוררתי"
החלום מתאר חווית יציאה מגוף ובעלי הכנף הם הדרכות מלוות וההדרכה שנתנה לחולמת את המפתח היא המדריך הרוחני שלך.  המפתח יאפשר את פתיחת היכולת הרוחנית שלה לתקשור.

השלכות בעקבות קבלת חניכה רוחנית בחלום

קבלת חניכה רוחנית בחלום מובילה לחיפוש אחר הייעוד והגשמתו. אנשים לעיתים חווים חניכה רוחנית בחלום מתנגדים לתהליך ודוחים אותו אולם לבסוף הם מוצאים את העיתוי המתאים להגשמתו.

מה עושים לאחר חלום על חניכה רוחנית

בדר"כ לאחר חלום על חניכה רוחנית החולם החוויה העוצמתית מובילה למפגש עם יועץ רוחני על מנת להבין את משמעות החוויה ומה נדרש להמשך הדרך.
איך בוחרים מורה שחונך רוחנית
בשלב הראשון צריך להחליט האם ללמוד לפתח את היכולת הרוחנית ולהפכה לכלי עבודה. למידה בקורס תקשור תיצור את החיבור בין הנשמה הפיזית לנשמה הגבוהה ולהדרכות שלה . חניכה רוחנית בקורס תקשור מאפשרת לתלמיד להתחבר אנרגטית לתדר הנשמתי שלו, להכיר את מקור נשמתו והדרכתו הרוחנית ,להיחשף לעולם הנשמות ,לגלגוליו הקודמים ,לכלי התקשור ועוד.

דוגמאות לתהליכי חניכה במכללת צומת לרוחניות

אני מנהלת מכללה ללימודי מיסטיקה ורוחניות בשם צומת רוחניות שהוקמה בשנת 2003. הקורסים הנלמדים במכללת צומת רוחניות הם: קורס תקשור ,קורס מטפלים להילינג קריסטלים ושחזור גלגולים, הכשרת מתקשרים לעיסוק בתקשור והכשרת מורים לתקשור וטיפול רוחני.
הנחת היסוד שלי לקורסים שנלמדים במכללת צומת רוחניות הוא לחנוך מתקשרים מטפלים ומורים רוחניים, להעצים את המודעות העצמית להבנת סיבות להגעה ללמידה רוחנית ,להניע את התלמיד לזיהוי היעודים הנשמתיים ומימושם ולאפשר לתלמיד לחוש במכללה כמו בביתו הפרטי.

חניכה רוחנית מתקדם לתלמידי קורס בתקשור

אני נתקלת בהמון תלמידים שלמדו בקורס תקשור במכללות שונות בארץ שלא הצליחו להביא לידי ביטוי את יכולת התקשור שלהם לידי מעשה בשטח. תהליך החניכה שאני מציעה  למתקשרים אלו נקרא מגדלור למתקשר שהנו תהליך אימון רוחני וליווי עסקי מעשי לאנשים שלמדו ואוהבים רוחניות על מנת להכשיר אותם לעיסוק כמתקשרים רוחניים.
המועמד לתוכנית נקרא "כוכב-לאור" שיעבור תוכנית מלאה בצורה מסודרת ושיטתית שתעניק להם הכשרה מעשית למתקשרים.

לסיכום חניכה רוחנית

חניכה רוחנית הינו תהליך מרתק של למידה רוחנית והקניית כלים מעשיים לתקשור ולטיפול אנרגטי במטרה לאפשר לתלמיד להשתמש בכלים מעשיים רוחניים.

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר