דמיון מודרך טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי קורס קריסטלים קריסטלים

ייעוץ בעזרת קריסטלים

קריסטלים רוז קוורץ בלו לייס אגת רודוקורסיט

יעוץ בעזרת קריסטלים הינו שילוב של קבלת מסרים בתקשור לבין בחירת קריסטלים ע"י המטופל באופן אינטואיטיבי שחושפת את צרכיו האישים והקשיים שמלווים אותו. לדוגמא: בחירת קריסטל הרוז קוורץ ,קריסטל וורוד שמייצג את צ'קרת הלב ,ומצביע על ענייני הלב, זוגיות ,קשיים רגשיים ועוד.

מהם אבני קריסטלים

אבני הקריסטלים הנם גבישים שמשמשים כאמצעי לריפוי אנרגטי לאורך תקופות רבות בהיסטוריה.
לכל קריסטל אנרגיה ייחודית וגם תכונות שמתקבלות כצירוף של ההתגבשות ומבנה המינרלים.
הקריסטלים מעבירים אנרגיה ריפוי רוחנית לגוף האדם באמצעות הנחתם על הגוף במהלך טיפול אנרגטי או בענידה כתכשיט.

מהו ייעוץ בעזרת קריסטלים

קריסטל רוז קוורץ

קריסטל רוז-קוורץ מתוך הספר מוארת

ייעוץ בעזרת קריסטלים הינו שילוב של קבלת מסרים בתקשור לבין בחירת קריסטלים ע"י המטופל באופן אינטואיטיבי שחושפת את צרכיו האישים והקשיים שמלווים אותו. לדוגמא: בחירת קריסטל הרוז קוורץ ,קריסטל וורוד שמייצג את צ'קרת הלב ,ומצביע על ענייני הלב, זוגיות ,קשיים רגשיים ועוד.
הבחירה בקריסטל הרוז קורץ מייצגת אופי של אדם עם נתינה גדולה שלעיתים גובלת בוויתור עצמי, אדם שזקוק לאיזון אנרגית הלב לפתיחת הלב לזימון זוגיות , איזון האנרגיה בצ'קרת הלב בעקבות אכזבה /פגיעה ריגשית/פרידה מקשר זוגי ,והעלאת הערכה העצמית.

 

שיטת ייעוץ בעזרת קריסטלים בפרפרים המרחב הרוחני
שיטת ייעוץ בעזרת קריסטלים מתקיימת בשילוב פגישת תקשור או במהלך טיפול אנרגטי.
ייעוץ בעזרת קריסטלים
בפגישת תקשור במהלך פגישת התקשור אני מאפשרת למתוקשר לבחור אינטואיטיבית מבין מבחר עצום של קריסטלים ושהוא מתקשה אני מסייעת לו בבחירת הקריסטלים  בתקשור. הנתון המדהים שבחירת הקריסטלים ע"י המתוקשר תואמים את מצבו הרגשי-פיזי-ונפשי ונותנים תמונה כוללת על מצבו ,ועל דרכי הטיפול בו. לאחר בחירתו בקריסטלים אני מפרטת לו את הסיבות לבחירת הקריסטלים.
במהלך טיפול אנרגטי בקריסטלים אני מניחה מערכי קריסטלים שונים, תלוי במטרה האנרגטית שאני רוצה להשיג, על גופו של הלקוח, בהתאם למצבו הריגשי-פיזי-נפשי ולמטרת הטיפול ומשלבת תקשור הילינג ודמיון מודרך. אנרגית הקריסטלים נקלטת בגוף-נפש-רוח המטופל ומשלימה חוסרים אנרגטיים וגם מייצרת אנרגיה חדשה ,מעלה את תדר ההילה ומובילה לידי שינוי תודעתי.
במהלך השנים בניתי מערכי טיפול מגוונים למטרות ויעדים שונים לדוגמא ניקוי אנרגטי, הרגעה ותחושת שלווה ,חידוש והטענת מוקדי האנרגיה בגוף, טיפול בבעיות גוף ונפש ועוד.

למי מתאימה שיטת ייעוץ בעזרת קריסטלים

אני מתקשרת ומטפלת רוחנית משנת 2003 והייעוץ והטיפול בקריסטלים מתאים כמעט למרבית האנשים במיוחד לאלו שמאמינים ביכולת לרפא את עצמו באמצעות שינוי תודעתי.
בתחילת כל ייעוץ בעזרת קריסטלים ,לפני הנחת מערכי הקריסטלים ,אני סורקת אנרגטית את גוף המטופל ובודקת האם הוא בשל רוחני לטיפול האנרגטי והאם יש לי יכולת לעזור לו. הטיפול והייעוץ בעזרת קריסטלים מתאים למי שחש חסום, מי רוצה לחוש רגוע ובטוח, למי שרוצה לשחרר אמונות שליליות ורגשות שליליים,למי שמעוניין לעבור שינוי במודעות העצמית ,להגשים את עצמו , להעלות את הביטחון העצמי ועוד המון סיבות נוספות.
הייעוץ והטיפול בקריסטלים בפרפרים המרחב הרוחני היא שיטה שמשלבת במערכי קריסטלים גם מסרים מתוקשרים מההדרכות המלוות לכיוון אנרגטי של הטיפול, דמיון מודרך והילינג שממלא את הגוף-נפש-רוח המטופל באנרגיה חדשה וחיובית שמניעה לשינוי.

טיפול קריסטלים

בלוג פרפרים אודות הטיפול בקריסטלים

מי פונה לקבל ייעוץ בעזרת קריסטלים

אנשים פונים לקבלת ייעוץ בעזרת קריסטלים לאחר שהתנסו בשיטות טיפול הוליסטיות לבעיות שונות בגוף-נפש-רוח וחוו השפעות חיוביות. גם אנשים שפתוחים תודעתית לשיטות הריפוי ההוליסטיות השונות מגיעים לייעוץ בעזרת קריסטלים והאחרונים הם אלו שנחשפים לראשונה לתקשור ולריפוי אנרגטי. הייעוץ בעזרת קריסטלים מתאים לבעיות שונות של גוף-נפש-רוח כגון מיחושים/כאבים בגוף, מגרנות ופחדים/חרדות וגם בעיות אנרגטיות כגון חסימות בחיים, בעיות בזוגיות וכדומה והייעוץ בעזרת קריסטלים משפר את חייהם לטובה.

 מקרה טיפול בהכוונה בקריסטלים

עדינה הגיעה נרגשת למפגש תקשור וסיפרה שזו פעם ראשונה שלה במפגש רוחני. במהלך הפגישה התקבלו מסרי התקשור שקשורים להתלבטויותיה בנוגע ללימודי הוראה. במהלך התקשור עדינה בחרה אינטואיטיבית מספר קריסטלים שמושכים את ליבה. עדינה בחרה את סולדיט, טייגר איי-עין הנמר, בלו לייס אגת ומונסטון.
בחירתה הייתה מעניינת מכיוון שהקריסטלים נחלקו לשני אופנים:
קריסטלי הסודליט ובלו לייס אגת סמלו את אופייה אדם אוהב שיודע להביע את רצונותיו ומחשבותיו ללא חשש ,אדם רגוע ובעל יכולת לעסוק בהוראה.
קריסטלי הטייגר איי והמונסטון סמלו יכולות להתמודד ולהגשים בעקשנות את רצונותייה.
קריסטל המונסטון סימל תחום הוראה לגיל הרך .
בחירת הקריסטלים חיזקו אצל עדינה את בחירתה בלימודי הוראה ולגיל הרך.

לסיכום ייעוץ בעזרת קריסטלים

ייעוץ בעזרת קריסטלים מסנכרן את מסרי התקשור שמתקבלים בפגישת תקשור ומתווסף למהלך הטיפול האנרגטי על מנת ליצור אנרגיה ריפוי חדשה. הייחוד בקריסטלים לא מסתכם רק ביופיים המרהיב של הצורה והצבע אלא באנרגיה שהם יוצרים בעת המגע עם גוף-נפש-רוח האדם.
רוצים לחוות ייעוץ בעזרת  קריסטלים כחוויה מדהימה?

מזמינה אותך למאמר המקיף על אבני קריסטלים

לחצו לרכישת קריסטלים באתר מתנות לנשמה.

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מבוא לחוכמת הקריסטלים

מבוא לחוכמת הקריסטלים

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר