דמיון מודרך דמיון מודרך מאמר מקיף

האם דמיון מודרך להצלחה יכול לעזור לעוסקים בספורט

דמיון מודרך

היופי שטיפול בדמיון מודרך אינו מוגבל לצורת טיפול כלשהי ואינו מובנה בצורה כלשהי למרות שישנם מספר שיטות של דמיון מודרך. בניגוד לרפואה הקונבנציונלית שמינון והדרך חייבים להיות בה מדויקים, בטיפול בדמיון מודרך כל מטפל בדמיון מודרך בוחר את הדרך הנכונה לו לחבר את המטופלים בהתאם לנסיבות המשתנות.

דמיון מודרךאנשים חושבים שדמיון הוא סוג של בריחה מהמציאות. ידוע כי לילדים יש נטייה להפעיל את הדמיון אולם למעשה, מדובר בכלי חזק מאוד שיכול להוביל להישגים מרשימים בכל גיל. בבלוג פרפרים המרחב הרוחני אפשר למצוא דוגמאות רבות לעיסוק בדמיון מודרך והפעם, נסביר האם דמיון מודרך להצלחה יכול לסייע לעוסקים בספורט שרוצים להצליח יותר.

להתכונן להצלחה כדי להאמין יותר בעצמכם

אצל ספורטאי צמרת נדמה לעיתים שההצלחה מגיעה להם בקלות. אבל למעשה, גם לבעלי הכישורים הגבוהים ההצלחה היא תוצר של השקעה מרובה , ,עבודה קשה ואימונים. אך מסתבר שמי שנעזר בכלי "דמיון מודרך להצלחה" מאמן את התת המודע והתודעה להצלחה. כאשר שאתם מדמיינים את עצמכם מצליחים בפעילות ספורטיבית או בתחרות שלקראתה אתם מתאמנים, אתם מתרגלים את שריר האמונה והביטחון העצמי להאמין בהצלחה ובעצמכם.

דמיון מודרך להצלחה גם ברמת הפרטים הקטנים

כדי להצליח בתחרויות ספורט, להשיג מדליות או להתגבר על יריבים מיומנים וחזקים, כדאי לבצע דמיון מודרך המדמה את המציאות שהייתם רוצים לעצמכם עד לפרטים הקטנים, ולא מספיק לדמיין שאתם עומדים על דוכן המנצחים עם המדליה שאתם עובדים כל כך קשה בשבילה או מקבלים תעודת הצטיינות מהמאמן שלכם, במועדון ספורט מקומי.

זה לא משנה מהו תחום העיסוק הספורטיבי שלכם: אם אתם עוסקים בהרמת משקולות, בהתעמלות קרקע, בריצה ארוכה או ברכיבה על אופניים. עליכם לדמיין את הדרך והאתגרים שאתם עתידים לעבור, את השרירים עובדים, ואת הדופק עולה וגם את הרגעים מלאי הסיפוק, וישנם ספורטאים ומאמנים שממליצים לכלול בדמיון גם את העידוד של הקהל ושל הצופים.

דמיון מודרך להצלחה, בצורה מפורטת וחיה יעזור לכם להתגבר על קשיים מנטליים, רגשיים וגם על אתגרים פיסיים. זהו כלי עבודה מחזק ומעודד שכדאי לתרגל אותו בקביעות כדי להשיג תחושה של התעלות, ביטחון והצלחה.

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר