הרצאות וסדנאות רוחניות חלומות רוחניות תקשור

ייעוץ הכוונה על ידי חלומות 

ייעוץ הכוונה על ידי חלומות

בתהליך ייעוץ בחלומות שלי אני מפרשת חלומות שמטרידים את החולם ולעיתים בייעוץ על ידי חלומות אני גם מזהירה את החולם מפני התרחשויות שונות ומקנה כלים להתמודדות ועוד.
אם אתה מהאנשים שלא חולמים, בזכות סדנת החלומות תתחיל לחלום ולהבין את המסרים בחלומות שלך ושל אחרים .

ייעוץ הכוונה על ידי חלומות 

מהו תהליך ייעוץ בחלומות ?
מהו ייעוץ על ידי חלומות ?
מהי הכוונה על ידי חלומות ?והאם הנשמות המדריכות הן שמכוונות את הפירוש ?

כיום אני מנהלת קהילות חלומות במספר פורמים מובילים להכוונה על ידי חלומות ופירוש פענוח חלומות כולל בדף פייסבוק ייעוץ על ידי חלומות ומשלבת את יכולות התקשור בסמלים שמופיעים בחלומות שם החולם/חולמת על מנת לאפשר תהליך ייעוץ בחלומות ופירוש חלומות מדויקים ככל שניתן לחולם.
מהי דעתכם על הכוונה על ידי חלומות? האם הנכם זוכרים חלומות? האם קרה לכם שהתעוררתם בעקבות חלום מציאותי? האם פניתם בעבר לייעוץ על ידי חלומות באחד הפורמים לחלומות?
האם חלומות הזכירו לכם מצבים מהעבר? האם החלום מהווה תהליך ייעוץ בחלומות סימן עבורכם? האם אתם חולמים חלום שחוזר על עצמו באופן קבוע?

במאמר זה אסקור תהליך ייעוץ בחלומות ומה המשמעות של הכוונה על ידי חלומות שאני מפרשת כל יום בפורומים של החלומות.
חלום מהווה נושא מאוד מאוזכר ושכיח באינטרנט וגם אתם הגעתם לכאן בעקבות חיפוש על ייעוץ על ידי חלומות.
ישנם רבים שעוסקים בעולם הנסתר של החלומות באמצעות תהליך ייעוץ בחלומות.
הכוונה ע"י חלומות מייצגת עבורי שיקוף רצונות הנשמה והגשמתם. לכן ייעוץ על ידי חלומות הוא המפתח להבנת נשמת החולם, תהליך ייעוץ בחלומות הנו הכוונה ושיקוף מצבו של החולם שאותו אני מקבלת בתקשור. בתהליך השינה הנשמה חווה ולומדת בעולם הנשמות על חייה הארציים והחלום מהווה את רסיסי הרשמים מחוויות אלו של הנשמה. החלום נועד לשרת את הנשמה בכך שהוא משקף לתודעה מה עליה לעשות כדי לממש את ייעודיה בעולם הנוכחי.
במהלך השנים כתבתי מאמרים רבים העוסקים בהכוונה על ידי חלומות. סימבולים בחלומות והקשר בין החלום למצבו של החולם, מהו תהליך ייעוץ בחלומות ומהי המשמעות של הופעת נפטרים בחלום, שימוש בשחזור גלגולים בעקבות חלומות ועוד.

מה חווים בעת החלום

במהלך השינה ,הנשמה מתנתקת מהגוף ועולה לעולם הנשמות ללמוד על חייה הארציים. מסקנות הלמידה עוברים לתת המודע ושם הם מתורגמים לתמונות שאותם נזכור שנקום. במהלך השינה אנו חולמים חלומות רבים ורק את חשובים נקלוט בתודעה כזיכרון. החולם/חולמת חווה חוויות רבות שמשתקפים בחלום כסימבולים ורגשות.

מדוע פירוש החלום מהווה דרך הכוונה על ידי חלומות

מדוע אנחנו פונים לתהליך ייעוץ בחלומות ומנסים להבין מה המשמעות הסימבולים בחלומות. מאחר והחלום מייצג את מציאות החולמ/ת ביודעין או לא ביודעין ישנה הסכמה שהחלום מגיע מתוך עולמו של החולם וזיכרונותיו בגלגול הנוכחי ומגלגולים קודמים ושיש משמעות לסימבולים המופיעים בחלום. כפי שפרויד טען שהחלום הוא ראי לתת המודע וכפי שיונג טען שהחלום מסמל את האנושות כולה ונתן משקל רב לסימבולים בחלום. לכן לתהליך ייעוץ על ידי חלומות יש חשיבות רבה לחולמ/ת.

מהיכן הכל התחיל

הכוונה על ידי חלומות בפורומים של החלומות השונים הנו שירות חינם שניתן לקהילה כך שבמהלך הזמן נוספו עוד פורמים של חלומות באתרים שונים וגם בפייסבוק.
יש להדגיש שהייעוץ על ידי חלומות חינמי וזאת מתוך החוויה האישית שלי בקבלת יכולת התקשור באמצעות ברכה בחלום שבו פגשתי דמות רב שידעתי את שמו אבל מעולם לא פגשתי אותו. חשתי תחושת ריחוף בחלום. שקמתי הבנתי שאני מודרכת מלמעלה וכך גם היום בטיפולים הרוחניים ,במפגשי התקשור ובפירוש החלומות בפורמים.

שיטת ייעוץ על ידי חלומות בפרפרים

בתהליך ייעוץ בחלומות התודעה שלי משתנה ואני חווה את החלום כסרט שאני צופה בו. במהלך הצפייה בחלום אני מנתחת סיטואציות שונות בתקשור, כאשר חלק מנשמתי מנותק מהתודעה היומיומית. הניתוק מאפשר לי לגלוש בין העולמות ולהתחבר לנשמת החולם ולתרגם את רצונותיה שהובאו בחלום וע"י כך לבצע הכוונה על ידי חלומות.
פרוש החלום מהווה ייעוץ והכוונה מעשית על ידי חלומות מלבד חלומות שעבורם לא מתקבל הפירוש לחלומות ובהם מתוארים תרחישים יומיומיים ומחשבותיו של החולם.
בתהליך ייעוץ בחלומות ופירוש החלום אני מתייחסת לסימבולים השונים בחלום, למספר החזרות של החלום, לדמויות בחלום,להדרכות המלוות את החולם, להופעתם של נפטרים בחלום, לפעולות שהחולם מבצע בחלום, רגשותיו של החולם ועוד.

שיטת לימוד פירוש חלומות מסרים בגוונים

סדנת פענוח חלומות שבה אני מלמדת את שיטת פירוש החלומות "מסרים בגוונים" פונה לאנשים שחלומותיהם הנבואיים התגשמו, שמתעניינים בפרוש חלומות, שמסתקרנים מהסימבולים והתופעות השונות בחלומות ושעבורם החלום הוא חלק מתהליך התפתחותם הרוחני.

לסיכום הכוונה על ידי חלומות

בתהליך ייעוץ בחלומות שלי אני מפרשת חלומות שמטרידים את החולם ולעיתים בייעוץ על ידי חלומות אני גם מזהירה את החולם מפני התרחשויות שונות ומקנה כלים להתמודדות ועוד.
אם אתה מהאנשים שלא חולמים, בזכות סדנת החלומות תתחיל לחלום ולהבין את המסרים בחלומות שלך ושל אחרים .

להרשמה לקורס החלומות הקרוב ניתן לשלוח הודעה דרך האתר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר