כללי מתקשרת קורס תקשור קורס תקשור מומלץ ריפוי בתקשור שיטות תקשור תקשור תקשור טלפוני תקשור כל מה שרצית לדעת

מהו תקשור ובמה הוא יכול לסייע בחיים

תקשור

תקשור הינו דיאלוג לשם העברת ידע שמתקיים בין המתקשר לבין ישויות שלא ניתן לראות בצורה ישירה. עבור מתקשרים ישויות הן צורת חיים אחרת שהם יכולים להרגיש, לשמוע אותם, לחוש בהם וליצור עימם קשר.

בעידן החדש המודעות האנושית הולכת ומתרחבת לכיוון הרוחניות ואנשים נמצאים כיום בתהליך של גדילה והתפתחות עצמית ורוחנית או מחפשים אחר למידה רוחנית . סביב תחום התקשור והמתקשרים נקשרו מיתוסים רבים .פרפרים בלוג פותח לכם צוהר ופתח להבין יותר על הנושא של התקשור. נסביר על מהו תקשור באופן פשוט וכללי וגם נענה על השאלה הרווחת הכי חשובה לכם.
במה התקשור יכול לסייע לכל אחד בחיים?

מהו תקשור ועם מי בעצם יוצרים קשר

המילה תקשור הינה משורש המילה תקשורת והינה יצירת קשר לא כפי שמתבצעת בחיי היום יום, מול אנשים בשר ודם אלא קשר, שיחה ודיאלוג בין עולם המציאות שכולנו רואים ומרגישים לבין ישויות שלא ניתן לראות בצורה ישירה. עבור מתקשרים ישויות הן צורת חיים אחרת שהם יכולים להרגיש, לשמוע אותם, לחוש בהם וליצור עימם קשר.

השימוש במילה ישויות עבור המתקשרים, כולל נשמות של אנשים שנפטרו, מלאכים, ישויות טהורות, מדריכים רוחניים שדרכם מקבלים מסרים או אנרגיות לריפוי עבור אנשים אחרים

כיצד התקשור יכול לסייע בחיי היום יום

אחרי שראינו בקווים כלליים ועל קצה המזלג מהו תקשור, אפשר לעבור ולומר במה הוא יכול לסייע לכל אלד ואחד בחיי היום יום. ככלל התקשור יכול לסייע במקרים של תחושת של חוסר כגון חוסר שלמות, חוסר איזון, מועקה או קושי מכל סוג. מתקשרים יכולים לעזור בתקשור באמצעות הישויות הגבוהות לכוון את האדם לזוגיות טובה יותר, למציאת זיווג, קבלת החלטה בנושאים עסקיים. ניתן בצורה כזאת להשיג שלמות אישית גבוהה יותר, למצוא פתרונות לשאלות בענייני בריאות, לקבל תשובות לגבי אנשים החשובים לנו בחיים, להתפתח ולצמוח מבחינה רגשית.

כיום, גם אנשים יחסית מסופקים יכולים להפיק תועלת מעולם התקשור ואכן אנשים רבים נעזרים בתהליך התקשור ככלי להתפתחות אישית, הרחבת המודעות, שגשוג והתפתחות, ומציאות הייעוד הנשמתי. לעיתים המטרה בתקשור היא לענות על שאלה ספציפית ולעיתים המטרה רחבה יותר, כך שמתקשרים יכולים לסייע גם בהבנת חלומות ובשאלות של התלבטות בין מסלולים אפשריים בחיים כגון לימודים או עיסוק מקצועי וכדומה.

 

דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

פעילויות רוחניות של מתקשרת

מה המשמעות להיות מתקשרת
בתחום הרוחניות ישנו תחום של מתקשרים העוסקים בייעוץ בתקשור. בתהליך התקשור יוצר מתקשר או מתקשרת קשר עם ישויות אור ונשמות יכולת שאינה קיימת לכל אדם ליצור עמם קשר. על מנת להבין את פעילותה של מתקשרת נעמיק במאמר זה אודות נושא התקשור.

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט מתקשרת רוחנית

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר