חלומות חשיבה חיובית מתקשרת סדנת חלומות תקשור טלפוני תקשור כל מה שרצית לדעת תקשור רוחני

ספר פירוש חלומות לפי הקבלה

חלומות לפי הקבלה | מתקשר

ספר פירוש חלומות לפי הקבלה הוא אוסף מרתק של דעות, הגיגים, ופרשנויות שנאספו לאורך הדורות מפרשני תורה ,חז"ל רבנים ומהווים בסיס מרתק לפרשנות החלום ולסיכום משפט מהתורה שמסביר את המשמעות של החלומות

 

אם תחפשו ספר פירוש חלומות לפי הקבלה בוודאי תתקשו למצוא ,מאחר ורוב החומרים נאספו במהלך השנים מפה לאוזן. לפני מספר שנים אחד מידידיי הרבנים שידע שאני מפרשת חלומות ,העניק לי את הספר משנת החלומות של בועז שלום. הספר מנגיש לקורא השקפות חז"ל,הלכות,תפילות,הטבות חלום ותיקונם, וסיפורים מגדולי התורה לאורך השנים. פירוש חלומות לפי הקבלה מכיל את הידע הרב של הקבלה שהיא תורת סוד, פירושים לתורה שנצברו לאורך השנים ושירתו אנשים רבים .
כפי שכתב בסיפרו בועז שלום על מהו חלום לפי המדרש:

"הנשמה דומה כמין חגב בעל כנפיים, ושלשלת קשורה ברגלו, ותלויה בחוט השדרה(של האדם)וכשהאדם ישן יוצאת נשמתו ומשוטטת בעולם …"

לאורך חייה בגוף הנשמה זקוקה לתהליך השינה מאחר ורק כך מתאפשר לנשמה להתנתק מגופה ולהתחבר לעולם שממנו היא הגיחה לעולמנו. ההתנתקות מאפשרת לנשמה ללמוד על חייה העכשווים והעתידיים וכפי שיש לנו שלט הבריאה, ההדרכות המלוות אותנו והנשמה הגבוהה שלנו מפעילים את הנשמה לדייק את עצמה לפי בחירותייה .
ספר פירוש חלומות לפי הקבלה שונה מספר של פירוש חלומות סטנדרטי בשל העובדה שספר פירוש חלומות לפי הקבלה נצמד לתורה ולפרשנויות השונות כחז"ל הזוהר הקדוש ושמהווים בסיס להלכות התורה בימנו,ולמיתוסים ואמונות יהודיים.

מדוע יש צורך בספר פירוש חלומות לפי הקבלה ?

מאז ומתמיד החלום היה חשוב בחיי האדם ובמיוחד בתקופות הקדומות שבהם האנשים האמינו במיתוסים שונים ,במאגיה ובאלים והתנהלו לפיו כחלום שמנבא את העתיד .בתקופות הקדומות חכמנו ז"ל וזקני העם תפקידם היה לפרש את חלומותיהם של העם ולעזור להם .
בספרות העממית שמפרשת חלומות הפרשנויות נשענות על סימבולים ,אמונות ומיתוסים שרווחו לאורך השנים ,סיפורי עמים, הלך הרוח של החולם, מצבו הריגשי והנפשי בעת פירוש החלום.
האופן שבו אני מפרשת חלומות מתבסס על תקשור שמתחבר לנשמת החולם ורואה בחלום כמסר מנשמת החולם להווה ולעתיד.
קיומו של ספר לפירוש חלומות לפי הקבלה יאפשר לכל מי שרוצה למצוא פתרון לחלום לפי הקבלה לקבל את הפרשנות לחלום וכמו כן לדעת על תכנים שנאספו במהלך הדורות ע"י אנשי קבלה וספר
הגמרא מחלקת את החלומות לפי חלום ע"י שד או ע" מלאך,שחלום ע"י שד הינו חלום שמתקבל מפחדיו ומחשבותיו של החולם ושהוא לרוב לא אמיתי לעומת חלום ע"י מלאך שהוא שליחו של הבורא.הזוהר הקדוש מרחיב את עניין חלום ע"י מלאך :גבריאל ומיכאל ,כאשר המלאך גבריאל מתייחס לעתיד הרחוק והמלאך מיכאל מתייחס לעתיד הקרוב ועל החולם להפריד בין החלקים שבאים מהרגש לבין המסר של החלום.(מתוך משנת החלום מאת בועז שלום)

מילון סימבולים בחלום

מילון סימבולים בחלום לפי סדר אלף בית

להלן דוגמאות להבדלים בפירוש חלומות בין מילון פירוש החלומות לפי הקבלה לבין שיטת מסרים בגוונים:

חלום על שיניים שנופלות מילון פירוש חלומות לפי הקבלה מתייחס לשיניים נופלות כמסר לחולם על בעיות עתידיות בהבדל לשיטת מסרים בגוונים החלום מבשר סיום תקופת שינויים שהחולם עובר.
חלום על חתול מילון פירוש חלומות לפי הקבלה מתייחס לחתול בחלום כסימן שלילי וסכנה לחולם ולפי שיטת מסרים בגוונים פירוש חלום על חתול מייצג ערמומיות, עוצמה ושליטה, יכולת ראיה על טבעית, סכסוך ומריבה ,מיניות וצורך בסיפוק, מימוש עצמי ושובבות כמובן בשינויים כאלו ואחרים בסימבולים בחלום.
חלום על תאונה ברכב מילון פירוש חלומות לפי הקבלה מתייחס לתאונת רכב בחלום כשינוי שלילי או חיובי בחיי החולם שלא מבחירתו, ולפי שיטת מסרים בגוונים פירוש חלום על תאונה ברכב מרמז לחולם תוצאה להתנהלות /החלטה שהוא עשה ויש לו עדיין יכולת לשנות זאת.
ניתן למצוא ספרים ואתרים רבים שמכילים חומר בנושא פירוש חלומות לפי הקבלה או דרכים אחרות כגון חלומות לפי א-ב, מספרים, מזלות וכדומה. גם באתר פרפרים תוכלו למצוא מאמרים שונים ממוקדים בנושאים שונים כגון חלומות על כסף, חלומות על נחשים וכדומה.
משמעות חלומות לפי הקבלה ותקשור במאמרים קודמים על פירוש חלומות הסברתי שתהליך החלימה מתרחש בעת שהחולם נמצא בהרפיה מלאה כשמוחו פעיל ונשמתו עולה מהרובד הפיזי לרבדים אחרים וניזונה באנרגיות ובתובנות.פעמים רבות אנחנו קוראים על שיטות שונות של פירוש חלומות כגון פירוש חלומות לפי הקבלה או פירוש חלומות לפי היהדות אבל השאלה האם יש הבדל מהותי בין שיטות פירוש החלומות השונות וכיצד אני אישית מפרשת ומתרגמת את החלום.
הפרשניות השונות של חלומות לפי הקבלה/חלומות לפי היהדות ו/או התורה

איך מילון פירוש החלומות לפי הקבלה מתייחס לחלום נבואי

חלום נבואי מיידע את החולם למשהו עתידי שיתרחש בשלב כלשהו בחיים. מילון פירוש החלומות לפי הקבלה מסביר שחלום נבואי הנו מסר שמגיע ממלאך או ישות אור גבוהה. לדוגמא שלמה המלך חלם שהוא מגיע לירושלים ועומד לפני ארון הברית, חלום שבישר על השגחה הפרטית ועל הלווי של הבורא ובעקבות כך הוא מודה לבורא ומעלה קורבנות. ו"ַיִּקַץ שְׁלֹמֹה וְהִנֵּה חֲלוֹם וַיָּבוֹא יְרוּשָׁלִַם וַיַּעֲמֹד לִפְנֵי אֲרוֹן בְּרִית אֲדֹנָי וַיַּעַל עֹלוֹת וַיַּעַשׂ שְׁלָמִים וַיַּעַשׂ מִשְׁתֶּה לְכָל עֲבָדָיו" (מלכים א פרק ג פסוק טו) .(מתוך משנת החלום מאת בועז שלום)

איך מילון פירוש החלומות לפי הקבלה עונה על השאלה האם חלום יתגשם

הקבלה מגדירה מספר קריטריונים לחלום שיכול להיות חלום אמיתי שיתגשם:
• חלום שחוזר מס' פעמים
• חלום שנחלם בשבת
• חלום שנחלם לקראת הבוקר
• חלום שנחלם על ידי אדם קרוב או אדם אהוב
• חלוקה לפי ימים ימים ב ו-ג' ו- ט' לחודש הם חלומות שקר שאין להתייחס אליהם שאר הימים הינם חלומות אמת

הנחיות של מילון פירוש החלומות לפי הקבלה לטפל בחלום בעיתי/שלילי

הקבלה מסבירה שמחשבה חיובית, תפילה ונתינת צדקה יכולים להפוך חלום לטוב בזכות כוחה של מחשבה. לכן גם המפרש והחולם צריכים לחשוב חיובי גם אם החלום קשה ומעיק, ולא להסיק מחלום קשה שזהו מסר קשה. אם חלמתם חלום שלילי ובעייתי חפשו אדם שאוהב אתכם ושמטרתו להטיב עמכם ועם החלום .אם אין לכם אדם שתוכלו להיעזר בו , תדליקו נר ותתפללו ,תקראו תהילים שימו צדקה ותאמינו בטוב כי הכל בהשגחה ומלמעלה.

כנפיים בחלום תקשור

פרמטרים שמילון פירוש חלומות לפי הקבלה מייחס להם חשיבות

• פירוש חלום לפי תאריך עברי שבו נחלם החלום
• פירוש חלומות לפי היהדות מתייחס לכתובים :תנ"ך והזוהר הקדוש
• פירושי החלום לפי התורה מתייחס לחידודים שהתפרסמו במהלך השנים.

לסיכום מילון פירוש חלומות לפי הקבלה

בתורה מסופר על זקני העם חלק ממנהיגות העם שמייעצים בנושא דת, משפחה, דינים וגם בפירוש חלומות. מילון פירוש חלומות לפי הקבלה הוא אוסף מרתק של דעות, הגיגים, ופרשנויות שנאספו לאורך הדורות מפרשני תורה ,חז"ל רבנים ומהווים בסיס מרתק לפרשנות החלום ולסיכום משפט מהתורה שמסביר את המשמעות של החלומות

." יֹּאמֶר יְהוָה אֶל-מֹשֶׁה, אֶסְפָה-לִּי שִׁבְעִים אִישׁ מִזִּקְנֵי יִשְׂרָאֵל, אֲשֶׁר יָדַעְתָּ, כִּי-הֵם זִקְנֵי הָעָם וְשֹׁטְרָיו; וְלָקַחְתָּ אֹתָם אֶל-אֹהֶל מוֹעֵד, וְהִתְיַצְּבוּ שָׁם עִמָּךְ. יז וְיָרַדְתִּי, וְדִבַּרְתִּי עִמְּךָ שָׁם, וְאָצַלְתִּי מִן-הָרוּחַ אֲשֶׁר עָלֶיךָ, וְשַׂמְתִּי עֲלֵיהֶם; וְנָשְׂאוּ אִתְּךָ בְּמַשָּׂא הָעָם, וְלֹא-תִשָּׂא אַתָּה לְבַדֶּךָ." (במדבר יא פסוקים טזי-יז')

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

 

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר