טיפול קריסטלים כללי סדנת חלומות

פירוש חלום על כוחם של הקריסטלים

מביקור במוזיאון הקריסטלים

ההתחברות לקריסטל באה יד ביד עם האמונה שנוכל לטפל בעצמנו ולהבין שלעיתים הקריסטל מסיימת את "תפקידה" ברגע שנחלים

חלום על כוחם של הקריסטלים

חלום עוצמתי על כוחם של הקריסטלים .הקריסטלים הם גבישים שהתגבשו בטבע ועשויים ממינרלים וחומרים כימיים מהטבע .הקריסטלים משמשים את הרפואה המשלימה מזה שנים רבות לצורך איזון הצ'קרות מרכזי האנרגיה בגופינו, שחרור ומילוי הצ'קרות, התפתחות רוחנית, מדיטציה תקשור, סיוע והקלה במצבי גוף-נפש-רוח שונים ועוד.
חלום על קריסטלים מראה שהחולם מודע לאנרגיה שלהם ולעוצמתם או שבעקבות החלום יתוודע אליהם.
החולמת מספרת על חלום שבו היא יורדת מצוק גבוה לאדמה ובדרך מתנתקת הטורמלין מהצוק ונופלת ולא נשברת וגם היא מאבדת שליטה אך נופלת על מצע של

מערך קריסטלים

מהו מערך של קריסטלים

מלפפונים.
החלום משקף את מצבה  הרגשי של החולמת ,על יכולותיה הרוחניות שגורמות לה לתחושות של ניתוק וריחוף והרצון לממש את הרוחניות שבה .נפילתה מהצוק ונפילתה על מצע מלפפונים מסמל את אותם חלקים רוחניים שמזנים את החולמת אנרגטית ורוחנית, כאשר הקריסטלים הם אחד מהם ובתקופה הנוכחית השימוש בטורמלין יקרקע ויאזן אותה. קריסטל הטורמלין ידוע כמאזן בין הרוחניות לפיזיות ומסלק פחדים שמפריעים לחולמת בהתפתחותה הרוחנית ושימוש בו יעזור לה להתמקד בחיים ובהגשמת שאיפותייה.

"היי דפנה בוקר טוב ויום טוב, חלמתי חלום שאני הייתי בתוך האנגר גדול, נראה שאין שם אף אחד חוץ ממני ובתוך האנגר יש מצוק סלעים. אני עמדתי מעל המצוק שהיה שם ורציתי להגיע לקרקע (לא היה גם כלום על הקרקע רק רצפת גומי כזאת) והבנתי שאני צריכה לרדת במצוק כמו בסנפלינג רק בלי רתמה וחבל רק עם הידיים, תוך כדי שאני מתחילה לרדת שמתי לב שכל המצוק מלא באבני קריסטלים מכל מיני סוגים וצבעים ובכל מיני גדלים שנעוצים בתוכו אבל בעיקר גדולים מאוד מאוד, ואז אני מתחילה לרדת ונעזרת בקריסטלים לתמיכה, ואז אני אוחזת בקריסטל טורמלין שחור גדול מאוד והוא משתחרר מהקיר ונופל על הרצפה מגובה ופוגע חזק ברצפה אבל לא קורה לו כלום והוא לא נשבר (היה רעש כאילו הוא התנפץ אבל לא קרה לו כלום הוא נשאר שלם אולי רק כמה פירורים נפלו ממנו) ואז נאבדת לי האחיזה ואני נופלת למטה אל הקרקע ופתאום משום מקום מגיעה ערמת מלפפונים מתחתיי כדי לבלום את הנפילה שלי ובאמת לא קרה לי כלום והייתי רגועה לגמרי כל הזמן. המלפפונים היו מלאי מים ולא קשים ולכן לא נפגעתי וראיתי את הטורמלין השחור שוכב על הרצפה לא רחוק ממני. איזה חלום מעניין, ומגניב שאני שוב חולמת על קריסטלים בפעם השניה השבוע …"
אם חוותם חוויה מעצימה עם הקריסטלים ספרו לי ….

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    לחצו לרכישת קריסטלים באתר מתנות לנשמה.
    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    פורום חלומות בבלוג פרפרים https://blog.parpareem.com/forumss/

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר