דמיון מודרך חשיבה חיובית טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית ריפוי בהילינג

תהליך חשיבה חיובית באמצעות מודעות עצמית

תהליך חשיבה חיובית

כמטפלת ומדריכה רוחנית אני דואגת להעצים את מטופליי ותלמידיי ,לעזור להם לשנות את דפוסי החשיבה וההתנהגות, ליצור רצף של תהליכים רוחניים  שמאיצים את המודעות העצמית שלהם תוך כדי עבודה על התת המודע והנשמה .
ולכן בואו נגיד כולם –  אנחנו מסוגלים – אנחנו יכולים – אנחנו מאמינים בעצמנו…

תהליך של חשיבה חיובית

חשיבה חיובית הינה דפוס מחשבה שמוביל לנפש רגועה ושלווה, לתחושת ביטחון ולקידום ומימוש מטרות בחיים. חשיבה חיובית היא עבודה מחשבתית על התודעה שמשפיעה גם על התת מודע התחושות וההתנהגות  כך שהאדם חש שינוי חיובי בתחושות ובביצועים  .

שלבי תהליך לחשיבה חיובית

  • זיהוי עצמי
  • מנטרת המודעות העצמית
  • קבלת יכולתנו האישיות
  • עבר-הווה
  • הגדרת מטרות
  • איזון וטיהור אנרגטי

במאמר זה אסקור מהו תהליך של לקחת שליטה על מהלך חיינו, כיצד מתרגלים ומיישמים שיטות למודעות עצמית על מנת לבנות תהליך נכון של להגעה לחשיבה חיובית, ואסקור מספר כלים לחשיבה חיובית.
בתחילה אפתח בדוגמא פשוטה ויומיומית לחשיבה חיובית:
סטודנט המסיים לימודי הסמכה במכללה/אוניברסיטה יודע שהגיע הזמן לחפש ולמצוא עבודה אנו נזהה שתי קבוצות עיקריות של סטודנטים:
קבוצה ראשונה תתחיל במסע של ראיונות עבודה כדי למצוא עבודה ולצבור ניסיון.
קבוצה שנייה תחפש סיבות למה לא לקבל את העבודה: שכר נמוך מדי, דרישות גבוהות, זה לא התחום שלמדתי…
הקבוצה השנייה סובלת מחוסר בחשיבה חיובית שיגרום להם לחסימה קיבעון וחוסר יכולת לקבל החלטות חשובות בחייהם. בתהליך מסודר ניתן להביא קבוצה זו למודעות עצמית ומשם לחשיבה חיובית כדרך חיים.

כמטפלת ומדריכה רוחנית מטרתי להביא לשינוי דפוסי המחשבה וההתנהגות ובכך ליצור רצף של תהליכים שמאיצים את המודעות העצמית לרבדים שונים של תת המודע כגון רובד החשיבה החיובית.
אדם המגיע לתובנה שעליו להתמודד עם התת מודע שלו, להקשיב לעצמו ולהחצין תובנות אחרות עבר למעשה כברת דרך להגשמת השינוי.
אחת הסיבות לעיתים לרצות בשינוי הנו השאיפה "הבוערת בעצמות" למימוש עצמי, להבנה שמה שקיים והיה עד היום הסתיים ויש להתקדם הלאה בחיים וזהו הזמן המתאים לעשייה "שבאה מהבטן". אולם לצערנו לא לכולם ישנו את "חיידק השינוי" באופן טבעי ולכן ישנם תהליכים אלטרנטיביים שמטרתם פיתוח וזירוז כלים ואמצעים שיגרמו לנו לצורך לקום ולעשות את השינוי שטבוע בנו פנימה.

כל תהליך שינוי מתחיל בחששות והרעיון הנו להיעזר בפוטנציאל החבוי בנו ולדחוף לשינוי.
חשיבה חיובית היא מנטרה פנימית שלנו המייצרת אנרגיות מרגיעות, ודרך חיים שיש לפתח, לסגל ולתרגל.

חוסר בחשיבה חיובית עלול לגרום בסופו של דבר לבריחת אנרגיות, לחשיבה שלילית ובסופו של תהליך גם לחוליים שונים הגורמים לירידה בבריאות הגופנית שלנו. חשיבה חיובית משלימה ומאזנת את האנרגיות שלנו ועוזרת לגוף הפיזי בחיי היום-יום.

פירוט התהליך להגעה למודעות עצמית לחשיבה חיובית:

  • זיהוי עצמי – יש לזכור שסיום תהליך משמעתו התחלתו של תהליך חדש בפתח. כל דלת שנסגרת הנה הזדמנות לפתוח דלתות רבות אחרות וכל דלת שנפתחת מביאה אותנו לדלתות נוספות בחיינו. עלינו לעבוד על הביטחון האישי שלנו. עלינו להגדיר את עצמנו ואת הידע שלנו(לדוגמא כתיבת קורות חיים).
    אין להקשיב לעצות אחיתופל מה כדאי מה לא כדאי. יש להתרחק מאנשים הפוגעים בנו ואינם מאמינים בנו.
    לבצע פעולות חיובית מודעות כגון בחיפוש עבודה יש לקבל ייעוץ מקצועי שמלמד את המועמד לכתוב קורות חיים, לענות למראיין וכו'. לכתוב לעצמי מה התכונות הטובות שלי ואיך הם קשורות לעבודה זו או אחרת.
  • מנטרת המודעות העצמית – להשתמש במילים בונות וחיוביות: אני יודע ! אני מודע !אני אוהב.. !אני מאמין ש…!
    להימנע ככל האפשר משימוש במונחים, ביטויים ומילות שלילה כגון :אני לא יודע, אני חושש ש..,נלחצת מ…ביטויים אילו מחדדים את הפחד והחרדה ומפחיתים את הביטחון העצמי ולבסוף גורמות לתהליך הפוך מחשיבה חיובית.
    המטרה בשימוש במשפטים של חשיבה חיובית היא להרחיק מחשבות שליליות שעלולים לנהל אותנו הפוך ממה שנכון עבורנו . משפטי חשיבה חיובית מייצרים אנרגיה חיובית שמשפיעה על המחשבה , האמונות וההילה שמקיפה אותנו ,מרגיעה ומשחררת את הלחץ הדאגות והפחדים.
    הבחירה במילים וביטויים חיוביים יוצרת מציאות אחרת-שונה בתת המודע שלנו ומכניסה אנרגיות חדשות וחיוביות לגופנו.
    יש לזכור שדברים שחוזרים ונאמרים על ידינו אנו בסופו של דבר נאמין בהם ואת היכולת בעתיד להגשים אותם.
  • קבלת יכולתנו האישיות – עלינו להיות כנים עם עצמינו.. כנות היא תכונה חשובה ומאפשרת לנו להתמודד עם ביקורת ,להעריך את עצמנו ולא להתכחש לעצמנו ולמציאות שלנו. כנות מאפשרת פיתוח המודעות עצמית ושימוש בכל הכלים האפשריים.
  • עבר-הווה – עברנו תמיד ילווה אותנו בכל אשר נלך. הוא יושב בתת המודע שלנו ומהווה חלק מהתנהגותנו ומדרך החשיבה שלנו מההווה והעתיד שלנו. היותי אדם בוגר אינו מוחק את עברי ואישיותנו בנויה מעברנו לכן עלינו להתמודד עם חוויות טראומתיות מהילדות באמצעות טיפול פסיכולוגי או אנרגטי.
  • הגדרת מטרות – עלינו להגדיר את המטרות שלנו ולחלק אותן לתתי שלבים .לאחר מכן להגדיר את דרך הביצוע ,לבד או בעזרת גורם חיצוני. ההגדרה עוזרת לנו להבין מה אנו מסוגלים ,לדעת לקבל את עצמנו באור טבעי, מונע האשמות, מגדיר את הכלים החיצוניים שיכולים לקדם אותנו(הכשרה נוספת, יעוץ מקצועי, דרכי ממון וכו').
  • איזון וטיהור אנרגטי לעשות מדיטציות ונשימות שמאזנות אנרגטית את הגוף. להיעזר בכלים אלטרנטיביים לאיזון וטעינת אנרגיות כגון טיפול במערכי גבישים ושימוש בתמציות קריסטלים. אדם שמודע לחייו ישאף לשפר אותם, ולהתקדם בסולם שאיפותיו, ישמע לקול הפנימי שלו לחלומותיו.
  • שימוש במדיטציה יומית בשעה קבועה – שימוש במדיטציה מרגיע את התודעה ומשחרר את הלחץ שמצטבר בתוכנו ומאזן אותנו אנרגטית. ניתן לשלב במדיטציה את משפטי החשיבה חיובית המנטרות.

לסיכום תהליך חשיבה חיובית באמצעות מודעות עצמית

כמטפלת ומדריכה רוחנית אני דואגת להעצים את מטופליי ותלמידיי ,לעזור להם לשנות את דפוסי החשיבה וההתנהגות, ליצור רצף של תהליכים רוחניים  שמאיצים את המודעות העצמית שלהם תוך כדי עבודה על התת המודע והנשמה .

ולכן בואו נגיד כולם –  אנחנו מסוגלים – אנחנו יכולים – אנחנו מאמינים בעצמנו…

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט

     מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר