חלומות כללי סדנת חלומות

מסע אסטראלי

מעגלי האור

ישנו מסע אסטראלי רוחני שהינו חלק מתהליך התפתחות רוחנית ומסע אסטראלי בחלום שהנו תהליך המוכר לנשמה שמתבצע במהלך שינה.

מסע אסטראלי
לחוות מסע אסטראלי זוהי חוויה מרתקת וישנו מסע אסטראלי רוחני ומסע אסטראלי בחלום.
המונח אסטראלי ,הוא ביטוי לגוף הרוחני ,הכפיל של הגוף הפיזי וקיים במרחק קצר ממנו.
הגוף האסטראלי מושפע מהרגשות והתחושות שאנו חווים ומשפיע אנרגטית מההילה שעוטפת את גופנו.
במאמר זה בחלום על מסע אסטראלי אולם אבהיר מהו מסע אסטראלי רוחני ואיך הוא מתבצע.
אז איך ומה חשים במהלך חלום על מסע אסטראלי.

מה זה מסע אסטראלי ומהו מסע אסטראלי בחלום

מסע אסטראלי בחלום הנו תהליך המוכר לנשמה ומתבצע במהלך שינה,ובמהלך חלום ובו הנשמה מתנתקת מהגוף ומתחברת לעולם הנשמות ולמקור נשמתה.
במהלך המסע האסטראלי הגוף הפיזי חווה חוויות שנחרטות בתודעה ובתת המודע כתחושת ריחוף וראיית העולם מלמעלה כציפור, קבלת תובנות ומסרים ללא יכולת להגיב או לשפוט,פחד כתוצאה מחוסר היכולת לחזור לגוף הפיזי, ניסיונות לחזור עד מאבק לגוף הפיזי.
במהלך חלום על מסע אסטראלי חשים תחושות של כאב עיצבי ברגלים/בידיים/בראש כתוצאה מהניתוק, תחושה של נפילה מגובה רב במהלך ההתעוררות,הצפה של זיכרונות שאגורים בתת המודע כחוויות ינקות/ילדות ואף מגלגולים קדומים, מפגשים עם ישויות/נפטרים.

מסע אסטראלי רוחני

מסע אסטרלי

החוויות של מסע אסטראלי רוחני נוצרות דווקא בשל חווית הניתוק הכמעט מלאה מהגוף הפיזי והתודעה,אך ניתן לחוות חוויות דומות לאלו תוך כדי טראנס רוחני ובמהלך מדיטציה.

סיבות רוחנית למסע אסטראלי בחלום

מאחר שמסע אסטראלי הנו תהליך רוחני שמתרחש במהלך השינה חלקנו אינו זוכר ו/או אינו מודע למסע זה.
אלו שמודעים למסע האסטראלי אינם חוששים ממסע זה בשל פתיחותם לרוחניות (אנשים שמתאמנים רוחנית ביוגה, מדיטציות) ובשל יכולתם הרוחנית (כמרפאים רוחניים/מדריכי יוגה/מתקשרים) ואלו שכבר חוו זאת. אלו שאינם מודעים למסע אסטראלי לא מודעים בשל אי חשיפה לחוויה זו.
הסיבה הרוחנית למסע אסטראלי
נעוצה בצורך של הנשמה להשלים למידה על העולם שבו היא חיה ולקבל אנרגיה ממקור נשמתה ולשם כך היא מתנתקת מהגוף ומתחברת לעולם הנשמות ולמקור נשמתה במהלך המסע האסטראלי בחלום.

יתרונות של מסע האסטראלי

מה מעניק ותורם לנו מסע אסטראלי בחלום וכיצד זה משפיע עלינו. המסע האסטראלי תורם להתפתחות רוחנית ועליית התדר הרוחני. ככל שנדע ונחווה חוויות רוחניות כחוויית הניתוק מהגוף הפיזי במסע אסטראלי כך התודעה הרוחנית שלנו תתפתח ,ונוכל לפגוש ישויות אור /נפטרים שיעבירו לתודעתנו מסרים שיעזרו לנו בחיים.

מה חווים במהלך מסע אסטראלי בחלום

החוויות שאנו חווים במהלך מסע אסטראלי בחלום משתנים בין אלו הרוחניים שמודעים לתהליך לאחרים שלא מודעים. אלו שאינם מודעים רוחנית למסע אסטראלי חווים בעת ניתוק הנשמה מהגוף הפיזי תחושות של ריחוף בחלל לא מוכר, פחד ,ריגוש עוצמתי ונלחמים לחזור לגוף. אלו שמודעים רוחנית לתהליך האסטראלי מסוגלים לחוות את שני מימדים בו זמנית הפיזי ועולם הנשמות, לראות את הגוף הפיזי ולרחף לחללים שונים לא מוכרים. אנשים רוחניים אלו חשים התעלות רוחנית ומקבלים מסרים במהלך המסע ממקור הנשמה שנחקקים בתודעה. אנשים רוחניים גם יחושו את חזרתם לגוף ואת שלבי ההתעוררות. אנשים שלא מודעים רוחנית יתקשו לזהות את החוויה או לשייך אותה כחוויה רוחנית

תלמידה בקורס תקשור שחוותה מסע אסטראלי בחלום

אפשר לסכם את כל חוויות מסע אסטראלי בחלום ואפילו מסע אסטראלי רוחני בחלום אחד של תלמידה בקורס תקשור שמתארת את כל החוויות האופייניות למסע אסטראלי. להלן החלום שהיא תיארה:

"חלמתי שלא הצלחתי לפתוח את העיניים, אני לא רואה כלום, כאילו אני נמצאת פה אבל לא נמצאת…ניסיתי בכל הכוח לפתוח את העיניים ופתחתי חלונות לנסות לראות יותר טוב ולא מצליחה לראות כלום. היה ממש מפחיד וגם היה קשה לקום מהחלום ובאמת שקמתי מבועתת…"

החולמת מתארת את החוויה באופן מדויק:

"ניסתי בכל הכוח לפתוח את העיניים" אכן במסע האסטראלי הגוף לא מקשיב והתחושה היא של קיפאון וחוסר יכולת להניע את הגוף. תחושת חוסר היכולת להניע את הגוף מייצר פחד, חוסר אונים ורצון לסיים את הסיטואציה כמה שיותר מהר.
"לא הצלחתי לפתוח את העיניים, אני לא רואה כלום" לעיניים יש את היכולת לשקף לגוף את המראות ולתרגמם בתמונות לתודעה. במסע האסטראלי הראייה היא של הנשמה ולא מתוך העיניים הפיזיות ולכן אין צורך להפעילן והן סגורות.
"..כאילו אני נמצאת פה אבל לא נמצאת.." במסע האסטראלי הגוף מנותק מהנשמה וכתוצאה מכך החולם חש זרות וחוסר שייכות לא לגוף שלו ולא למקום שבו הוא נמצא שהוא מקום לא מוכר
"פתחתי חלונות לנסות לראות יותר טוב ולא מצליחה לראות כלום" החלונות מסמלים את הניסיון לפתוח פתח להחזרת הנשמה לגוף.
"היה קשה לקום מהחלום.." אכן קשה להתעורר מאחר והנשמה מתנהלת ביקום אחר ושונה מהיקום שלנו ומנותקת מהגוף הפיזי .כל עוד הנשמה לא חוזרת לגוף המסע ימשיך .אך גם כשהנשמה חוזרת עדין קשה לגוף לחזור לתחושת הביטחון.
"שקמתי מבועתת.." הפעם הראשונה היא הפעם העוצמתית ביותר בשל חוסר ההבנה ותחושת חוסר השליטה של החולם במצבו. ככל שהחולם יזהה בעת החלימה את תחושת הריחוף כך החוויה תהיה עבורו קלה יותר.

היחצות מהגוף

הספר מוארת – תהליך יציאה הנשמה מהגוף
בספרי מוארת דרך האור מתואר על תהליך חווית היציאה מהגוף שלו קראתי "היחצות מהגוף".
זהו תהליך שמתרחש במודע בזמן תהליך התקשור ו/או בחלום ו/או בתהליכים רוחניים נוספים כגון מדיטציות. בתהליך זה הנשמה מעין נחצית לשתיים שחלקה האחד נמצא בעולם הנשמות וחלקה השנייה נמצא בגוף הפיזי.

חשיבות מעקב רישום של מסעות אסטראליים בחלום

חלום על מסע אסטראלי נחווה תודעתית לפעמים לעיתים קרובות ולכן חשוב לעקוב אחר מסעות אסטראליים אלו ולרשום את הרשמים שהתקבלו בחלום על מנת להבין מסרים שהנשמה מעבירה.

דוגמא נוספת למסע אסטראלי בחלום

"הרגשתי תחושה מוזרה אני לא יודעת אם זה היה בחלום… גופי רעד והרגשתי שהנשמה שלי יוצאת מהגוף. אני רואה את הנשמה שלי מרחפת ואילו הגוף במצב שינה. הנשמה שלי יוצאת מהחדר ומחפשת את הבת שלי ובעלי ונגשת לסלון ורואה אותם ישנים. המזגן מקרר והבית קפוא!! הנשמה שלי יושבת בסלון ומרגישה חיבוק. ואז שוב כל הגוף שלי רעד והנשמה חזרה לגוף והתעוררתי. חוויה מפחידה שמעולם לא חוויתי בעבר"

פירוש החלום על מסע אסטראלי שוב החולמת מתארת באופן דיי מדויק תהליך מסע אסטראלי שהיא חוותה בחלום כולל מודעות לניתוק של הנשמה מהגוף, קור עז שחווים כתוצאה מהניתוק ,המראות במהלך הריחוף והחזרה לגוף. החיבוק שהנשמה קיבלה במהלך המסע בחלום מגיע מנשמה שמלווה אותה בחייה ובעת החלימה. החיבוק והחוויה מהחיבוק הם אלו שגורמים לחולמת לחוש ביטחון ולאפשר את החזרה לגופה הפיזי.

סיכום חלום על מסע אסטראלי

חלום על מסע אסטראלי הנו אוסף החוויות של הנשמה במהלך השינה. מרבית החולמים מצליחים לזכור לאחר השינה את הרגע שבו נשמתם התנתקה מהגוף וריחפה בחלל כלשהו, הם זוכרים רשמים שנחקקים בתת המודע שלהם שחוו במהלך הריחוף וגם את החיפוש לחזור חזרה לגוף. מסע האסטראלי בחלום משאיר תחושות די דומות כמעט אצל כולם: רעד בלתי נשלט בגוף ,חרדת מוות והתלבטות אם זה המוות והלם שוק בעת ההתעוררות לאחר השינה.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

מכללת צומת רוחניות

 

 

 

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר