התאמה בזוגיות התאמה זוגית זוגיות זימון זוגיות חלומות טיפול בשחזור גלגולים כללי מתקשרת רוחניות ריפוי בתקשור

פירוש חלומות על מצבים שונים בזוגיות ועל מערכות זוגיות שונות

מצבים במערכת הזוגית

לזוגיות יש פנים רבות שניתן לזהות אותם בחלומות כמסרים לעבודה אישית ,טיפול זוגי,זימון זוגיות ועוד

מהו חלום?

החלום הוא תדר ,יקום אנרגטי. החלום מתרחש בעת שהחולם נמצא בהרפיה מלאה ומוחו פעיל,והנשמה מתנתקת מהגוף לעולם הנשמות וניזונה באנרגיות ובתובנות.
במהלך השינה הנשמה למדה על חייה העכשווים וניזונה בידע שמתקבל מעולם הנשמות והדרכות שמלוות אותה ומאפשר לגוף ולתודעה לתפקד.

למה אנחנו חולמים?

החלום הינו ראי הנשמה והסמל בחלום מגיע מתת המודע באופן המוכר לאדם.
המטרה של הופעת הסימן בחלום הוא לעורר את  התודעה ולאחר מכן את העשייה של החולם בחייו.אנחנו לא יכולים להיות עסוקים כל הזמן עם  צרכינו הריגשיים,כי אנו עסוקים בלממש ולקדם את עצמנו ולחיות את החיים .
כל הרגשות המחשבות החוויות נאספים לתוך חלל פנימי שנקרא התת המודע וברוב המקרים בא לידי ביטוי בחלומות כדי שנתוודע ונתמודד עימם,וכמו כן אנו חווים בחלומות גם את הנשמה שלנו ויעודייה שמשתקפים בחלומות כדי שנתקדם ונממש אותם.

המאמר "פירוש חלומות על מצבים שונים בזוגיות ועל מערכות זוגיות שונות " הינו מאמר מקיף של שיקופם בחלום של סיטואציות שונות בזוגיות ,מערכות שונות בזוגיות ,סוגי זוגיות ואינטימיות,זוגיות חברית,מיניות,משיכה מינית,אחריות בזוגיות ועוד.

התכחשות לבעיות בזוגיות

כמטפלת זוגית אני פוגשת זוגות רבים שמתכחשים לבעיות בזוגיות שלהם.
מבחינתם אפשר להמשיך להיות כך למרות הבעיות,הם מספרים לעצמם שהזוגיות שלהם נהדרת וטובה, הם מנהלים מערכת יחסים בריאה אך הגעתם לטיפול או יעוץ זוגי סותר זאת .
בתחילת המפגשים אני מבקשת לספר לי על חלומות שחלמו לאחרונה הקשורים בשניהם ומסבירה שחלומות אלו לא פעם חושפים סוד שהם מסתירים מעצמם.
בחלום הקיר מסמל את היציבות של הבית והזוגיות ההגנה והשמירה על חיי המשפחה והזוגיות .
הקיר הסדוק מסמל שהחולמת בוחנת את הזוגיות שלה ומבינה שמתחיל להיווצר סדק בזוגיות.
הסדק בזוגיות יכול להתבטא במחשבות על פרידה, געגוע לקשר מהעבר ועד לחידושו, ולהתלבטויות להמשך הזוגיות .
המעניין בחלום שבעלה של החולמת לא שומע אותה או רואה את הסדק מה שמצביע על התכחשותו לבעיות בזוגיות ולזוגיות שלהם.

"חלמתי שאני ישנה במיטה בחדר השינה ובעלי ישן לידי עם הגב אליי. אני מתעוררת לפתע ומבחינה שיש פיצוץ ענק באלכסון, לאורך התקרה. בהלם מהעובדה שיש סדק גדול ורחב.
אני מתרוממת מהמיטה בבהלה ורואה שהקיר למראשותיי, נסדק לאורכו מהחיבור עם התקרה ומטה והסדק הולך ומתרחב וחושף את הנוף שבחוץ. (וגם התקרה עצמה כבר לא נשענת על הקיר אלא נפרדה ממנו) אני קמה בפחד מהמיטה ורצה לחדרים של הבנים ורואה שהכל תקין שם.חוזרת לחדר שלי וצועקת לבעלי שיקום כי החדר עוד רגע מתמוטט, והוא לא שומע אותי…."

מסר מהחלום להתחיל טיפול זוגי

טיפול זוגי נועד לעזור לבני הזוג להתמודד עם עצמם ועם הזוגיות ועם בן/בת הזוג.הקשיים בזוגיות מתחילים לא פעם כתוצאה מהקושי ללוות את בן/ בת הזוג במשבר בחיים כפי שאנו רואים בחלום הנוכחי.
החלום מגיע כחלום אזהרה לחולמת שמאבדת כמו בעלה במהלך החלום את היכולת לראות.הראייה מסמלת את היכולת להחליט ולהתמודד עם המשבר ועל תחושת חוסר אונים וצורך בקבלת עזרה.
"בחלום אני ובעלי נוסעים בדרך חדשה וקשה. אני מביטה בבעלי ורואה שהוא מחזיק כלב ביד שמכורבל בחיקו בעלי כביכול מאבד את הראייה בחלום אני נוסעת בעלייה חדה וגבוהה,ומגלה שגם אני איבדתי את הראייה"

מסר בחלום על התחלת מערכת זוגית חדשה

חלומות על התחלת זוגיות חדשה הינם חלומות טובים וחיוביים .רוב החולמים נמצאים בסיטואציה של חיפוש זוגיות כאשר החלומות באים לבשר להם על כניסה לזוגיות חדשה.

החולמת נמצאת בתהליך הפריזמה הזוגית, תהליך מתוקשר של זימון לזוגיות.
בדר"כ במהלך התהליך המטופלים חולמים חלומות שמבשרים על הזוגיות החדשה .
החלום בא לבשר לחולם על קשר חדש ששונה מכל מה שהכיר עד כה .הופעתה של סבתו ז"ל בחלום הוא כדי ליידע את החולם על בת הזוג שעתידה להיכנס לחייו והחיבוק של סבתו ז"ל דומה לטיפול אנרגטי שנועד לחזקו רגשית ורוחנית.

"בחלום אני פוגש את סבתא שלי שנפטרה כשהייתי ילד .בחלום אני מתרגש לפגוש אותה ומחבק אותה .אני מחובק איתה ושומע שהיא אומרת לי פגשתי אותה,היא אישה יפה ובמיוחד בשבילך והראיתי לה איפו את גר".והתעוררתי בהתרגשות גדולה "

החלום מבשר לחולמת על כניסתו לזוגיות חדשה שהאורז החלבי מסמל על שפע ואהבה בקשר הזוגי.
בחלום מראים לחולמת שבן זוגה יהיה מבוגר ממנה אך תיהיה להם זוגיות שופעת באהבה.

"במציאות אני גרושה ולבד מספר שנים ובחלום אני יודעת שיש לי בן זוג.חלמתי שאני מחובקת עם בחור גבוה ועם שיער לבן ואנו אוכלים אורז עם חלב " .

חלום נוסף על הפשרת דגים קפואים המסמלים את זמן ההמתנה של כל אחת מהנשמות עד למפגש וההכרה בקשר הזוגי שלכם,ועל תפקידה של החולמת בהנעת הקשר הזוגי וקידום הזוגיות.
הפשרתם של הדגים שדומים זה לזה מראה לחולמת שהזוגיות שלהם היא נשמתית, ושהפשרתם מעידה על הזמן המדויק לה ולבן זוגה לבנות את הזוגיות .

"חלמתי שקניתי שני דגים קפואים, הם למעשה היו דגים שהכינו אותם מראש הם היו זהים זה לזה ולקחתי אותם להפשיר ולהכין. ידעתי שזה יפשיר במהירות"

זוגיות קרמתית

זוגיות קרמתית הינו קשר זוגי בן שתי נשמות שמקורו בחיים קודמים.
הנשמות בחרו זה בזה ונבחרו להיות יחד כדי לממש את שיעורים שלא צלחו בניהם בחיים קודמים וקיבלו הזדמנות נוס בגלגול הנוכחי לשם תיקון משותף וסגירת מעגל.
במרבית ממערכות היחסים של זוגיות קרמיתית נתקלים בני הזוג בקשיים רבים שמקורם בזיכרונות מחיים קודמים, אך מרביתם מצליחים לממש שוב את הזוגיות.

הבית בחלום מייצג את האני הפנימי של החולמת .המזוודה של הבחור שנמצאת בבית כבר כמה שנים מראה על המודעות וההבנה של החולמת שהיא נמצאת בזוגיות לא נכונה ושהקשר בינה לבין הבחור החדש הוא קשר נשמתי .החלום הוא עוצמתי ומשקף על מסע משותף של החולמת והבחור החדש שהחל עוד בעולם הנשמות

"חלמתי שהבחור שם מזוודה גדולה בבית שלי ליד מדפים של דברים שמייצגים אותי בבית. יש לציין שאני הרי נשואה ובחלום ראיתי וידעתי שהמזוודה שלו מונחת שם. היא היתה מאוד גדולה, כאילו הוא הגיע לכמה שנים"

חזרה לזוגיות עם האקס/ית

אחד הקשיים שחווים לאחר פרידה היא המחשבה שלא פסוקת  לחזרה לקשר. לאחר הפרידה יש אין סוף שאלות טורדניות שלא מרפות שלפעמים גולשות גם לחלומות כמו :עשיתי צעד נכון שנפרדנו? מה עושה האקס/ית שלי כיום?

בחלומות ניתן לראות מספר מאפיינים בולטים של סוגי החלומות על אקס/ית:

ציפייה וגעגוע לחזרה לקשר הזוגי, תחושת החמצה וכעס עצמי, קושי להתקדם וליצור קשר זוגי חדש, תחושה שאנרגיית האקס מרחפת סביב ,קושי לקבל את הפרידה ,ניסיון להתחלת קשר חדש

בחלום מראים לחולמת שיש פוטנצייאל לחזרה לקשר לאקס המשתקף בחלום בציור הסיפרה 2 (הסיפרה 2 בחלום מייצגת את הזוגיות)

"חלמתי שאני ובחור שאהבתי מתכוננים לצאת לשבת יחד רק אני והוא. ובנוסף ישבנו אחד ליד השניה ולפנינו דף של כל אחד על השולחן והבחור מצביע על הסיפרה 2 שהוא כתב ואמר שיש לו 2 שונה מהרגיל, הסתכלתי בדף שלח על ה2 שאני כתבתי ונדהמתי שיש לנו את אותה ספרה 2,הראתי לו שגם לי יש 2 כמו שלו"

קשר זוגי של להבה תאומה

קשר זוגי של להבה תאומה הנו תיאור של מערכת יחסים זוגית של בני זוג שהנשמות שלהם התפצלו מנשמה אחת,ולהן יש דמיון אנרגטי וייעוד נשמתי משותף.
קשר של להבות תאומות הינו קשר רוחני עמוק בין נשמה שמסוגלות להכיל את הקשיים והכאב שנוצרים במהלך הקשר הזוגי ולהתגבר על המכשולים באמצעים רוחניים והתפתחות רוחנית

השיעור האנרגטי של להבות תאומות הוא התפתחות אישית בזכות האהבה הזוגית והמשך קיומה של המערכת הזוגית .
מטיפולים של זוגיות להבות תאומות המפגש הראשון בין להבות תאומות הינו מפגש מטלטל של אהבה ומיניות עזה משולב בפחדים לא מוסברים.

קשר זוגי של להבות תאומות הינו תהליך שמורכב ממספר שלבים ,כאשר בכל שלב שני בני הזוג לומדים על החיבור בניהם. הלמידה מאפשרת לממש את הזוגיות ולהכיל את הייעוד הזוגי. הלמידה מאופיינת בחלום על ידי הישיבה ברכב והקריאה בספר התורה. הישיבה ברכב היא סוג של חניית ביניים שנדרשת לבן הזוג כדי להתקדם בקשר הזוגי והקריאה בתורה היא קבלת ידע מתוך מוכנותו הרגשית .

"בחלום אני רואה את הבחור שהוא הלהבה התאומה שלי יושב ברכב מחוץ לבית שלי וקורא בספר תורה שיוצא ממנו אור ואני חושבת לעצמי שהוא מתפלל בשבילנו."
חלום בהמשכים על הלהבה התאומה מתאר מערכת יחסים זוגית של להבה תאומה שמתפתח לאט ולאורך שנים כפי שתואר בשלב השני והשלישי. סבלנותה של החולמת היא בזכות המודעות הרוחנית שמאפשרת לה ללמוד ולהתפתח . התפתחותה האישית והרוחנית משפיעה אנרגטית על בן זוגה ומאפשרת לו להכיל את הזוגיות בניהם. החלום מתאר את שלבי ההתפתחות הזוגית כאר בשלב הראשוני של הקשר הזוגי טמינת הזרע בגופו של בן זוגה משול לאנרגית אהבת הנשמה שמאחדת בניהם .בהמשך החזקת הנבט ביד מסמל את המודעות של בן זוגה לקשר בניהם ואכילת החולמת את הנבט מראה על האיחוד ברמת הנשמה והתודעה ,והשלמת שני החצאים לאחד.

"יש לי חלום שנמשך למעשה בפרק זמן של כמה שנים. בחלום הראשון לפני כמה שנים, חלמתי על מישהו שאני מאוד אוהבת ולא יכולנו לממש את האהבה, שאני מטמינה בגופו את הזרע שלי. בחלום השני, אני רואה אותו מחזיק נבט ביד וברור לי שזה אותו זרע מאז שסוף סוף נבט. והלילה חלמתי שאני אוכלת את הנבט שמורכב משני עלים שיוצאים מהגבעול שמזכיר נבט חמנייה"

לסיכום

לזוגיות ואהבה ישנם היבטים רבים בחי היום יום מחיפוש אחר זוגיות מתאימה,בדיקה האם הזווג מתאים,מציאת זיווג מתאים,הצורך לטפח את הקשר הזוגי והאהבה לאורך זמן, בעיות בזוגיות ועוד היבטים שמחייבים לפעמים את תשומת הלב שלכם.
בדיוק בשביל זה חלומות על זוגיות הם הדרך לקבל מסרים מתת המודע ולדעת את הדרך לטפל בזה.
כמנהלת מספר פורומים של חלומות פירוש החלומות מתקבל בתקשור במהלך חיבור לנשמת החולם.במהלך הפירוש אני חווה ורואה את תרחיש החלום ומנחה את החולם .

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה לייעוץ זוגי/ בזוגיות
0544515930

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר